פרק ב' במשבר

כל סיבה שלא תהייה...

הוא עזב בגללו. אם להיות איתה או עם מדונה....כלל לא משנה. ההחלטה הייתה שלו...הבחירה הייתה שלו...הרצון היה שלו. ואיך שתסתובב לה המציאות...זה עדיין יהיה בגללו.
 

אטיוד5

Active member
את עושה עושה קפיצה לוגית גדולה מדי.

אני מסכים איתך שההחלטה היא שלו, שהבחירה היא שלו, שהרצון הוא שלו. על זה אין לי איתך ויכוח. זה ברור מאליו. היא לא רצתה בשבילו, היא לא החליטה בשבילו, היא לא רצתה בשבילו. אלו דברים שאדם יכול לעשות רק בעצמו. זה טריויאלי ממש כמו שהיא לא יכולה להשתין בשבילו. השאלה היא מה גרם להחלטה שלו, לבחירה שלו, לרצון שלו. והתשובה היא כנראה - היא. הוא החליט מה שהחליט בגללה. הרצון שלו היה כמו שהוא היה משום שהוא רצה אותה. הבחירה שלו נעשתה בגללה, בגלל שהיא היתה שם. אני מרגיש שמה שאנחנו לא מסכימים עליו אולי הוא פרוש המילה "בגלל" או על מהו אותו "זה" שאת חושבת שהוא בגללו.
 

my sunshine

New member
היא

היתה שם. הוא זה שבגד באשתו [היה נשוי , לא?] הוא זה שהחליט לעזוב את אשתו הוא זה שהיום מחליט למדר את זוגתו ולנהל זוגיות עפ"י נוחיותו והרגשתו. היא: היתה שם . לא עמדה לו עם אקדח על הרקה. לא דרשה שיעזוב. הדבר היחידי שאולי אפשר לומר עליה שהיא "עזרה" לו [מעצם הוויתה] לעשות את הצעד מהר יותר ממה שהיה קורה גם כך. אז מה היה לנו? הוא בגד, הוא עזב, הוא החליט [ולא משנה למה] אבל היא האשמה. בחיי.
 

אטיוד5

Active member
את לא מקשיבה כל כך

אין פה בכלל ענין של אשמה. אני השתמשתי במילה "אשמה"? "בגללה" זה לא "היא אשמה", זה "היא גרמה". למשל במשפט "הלכתי לסרט בגלל שאני אוהב סרטים" - את מוצאת פה אשמה כלשהי? יש פה גרימה בלבד. העובדה שאני אוהב סרטים גרמה לי ללכת לסרט. הוא בגד, ועזב והחליט וכו' - כן, משום שהוא פגש אותה, משום שהוא התאהב בה, משום שהוא העדיף אותה על אישתו. זה נקרא "בגללה". נכון, מעצם הוויתה, מעצם זה שהיא היתה שם. זה הפרוש של "בגללה".
 
יופי...

עכשיו שאת זה יסביר גם לילדיו...שבמילה "בגללה" הם כן מאשימים אותה,והוא... לא סותר אותם ומעמיד דברים על דיוקם. סוף סוף גם אתה הבנת משו...אולי
 
תראה...

הוא כתב שם שילדיו נוטרים לה כי הוא עזב את אימם בגללה... ואני עניתי לו מה שעניתי...(בחייאת קפוץ קצת למעלה ותקרא,אין לי כוח לקופי פאסט
) על ה"בגלל" הזה...קפץ לי הקאסקט
 

אטיוד5

Active member
קראתי

הוא אומר "בגללה", הילדים אומרים "בגללה", היא אומרת "בגללי", ואת החלטת שכולם טועים. יופי, רק את צודקת. לא משנה מה כל הצדדים כותבים פה, את תחליטי בשבילם מה הביא למה, מה גרם למה, וכו', בלי להתחשב במה שהם כתבו. אולי תפתחי בכלל משרד ייעוץ שיבטיח שלא לשמוע את הצדדים. ייעוץ יינתן ללא קשר למה שהאנשים מספרים. כי את יודעת מה נכון גם בלי מה שאומרים לך. נהדר. כאמור קודם, הפירוש שלנו ל"בגלל" הוא שונה כנראה. אני יכול להבין את מה שאת אומרת. הניסוח הזה של "הוא עזב בגללה" יכול באמת להקפיץ נרבים עם גנגליוניהם. אך במקרה הזה ברור למה הכוונה. והיא כנראה לא האינטרפרטציה שלך. תגידי, למה את הולכת עם קאסקט בחושך?
 
כדי...

להסתיר את כל הצדדים שטועים...שלא יפריעו לי להחליט עבורם... לא יכול ליות שאת זה לא הבנת
רק ש... אם הם לא טועים...למה משו לא דופק שם?
 

אטיוד5

Active member
הכל דופק מצוין

רק האשה דפוקה קצת. אם הזוגיות שלה מצוינת עם הגבר הזה ורק ההרחקה מהילדים השונאים אותה כ"כ מפריעה לה, משהו לא בסדר אצלה. לא מספיק שהיא קיבלה אותו, עכשיו היא רוצה גם הילדים שלו? הקינייניות הטוטאלית שלה מפחידה.
 
נסה...

לקרוא אותה שוב...ושוב...ושוב. יכול ליות שבסוף תצליח להבין על מה היא מלינה. (רמז: לא,זה לא את הילדים שהיא רוצה)
 
תרגע...

זה שהשתוללתי איתך אמש... לא אומר שצריך לעבור למערכת מחמאות בבוקר למחרת...ולגעגועי ורשה בצהריים. היינו סטוץ חד-פעמי,לא רע בכלל ד"א,אבל... אל תתחיל לבנות לי טירה 4 מפלסים עם שנדלייר בפואייה... ובעיקר אל תקח את זה קשה... בוא ניפרד יפה,טוב?
 

מנור9

New member
אפילו שאני פולני אני אוהב שאחרים נהנים

הייתי רגוע גם אתמול ואפילו נהנתי אני מזהה פולניות מרחוק ויודע בדיוק מה הן אוהבות.... למה להיפרד ? כשאפילו עוד לא נפגשנו. וכמו שכבר הבנת אני מאושר עם חיי. לקחת קשה ? ממה ? את לא כל כך וירטואלית כמו שאת מפנטזת מי יודע אולי יצא מזה רומן פיצוץ ?? אני משתתף בעשרות פורומים גם שם אני מקפיד על נימוסים והליכות ובכבודם של המשתתפים לא לגמרי אבל מי שעובר את הגבול לומד על כך מהר.. קשה לי עם נשים וולגריות אבל אני אוהב לראות אותן מתרככות כשהן פוגשות דמות אסרטיבית.... כעת כשכל אחד מצא את מקומו מקווה להמשך קשר מעניין ומהנה...לפחות כאן
 

מנור9

New member
חמודה, ההשתלה לא הצליחה והאיבר המושתל נדחה

ראשית, המצב שבו ילדי בן הזוג לא מקבלים ומחבקים אותך ואפילו דוחים אז מה נשאר הפוצי מוצי של האבא ? שנית, זה אחרי ש ל ו ש שנים ומפליא ונראה שלא ישתנה. המסקנה ברורה חפשי זוגיות שבה לא תרגישי דחויה זוגיות שיש בה שיתוף קבלה וכן גם אהבה. ואם כל זה לא מגיע בבת אחת אפשר לתת לזה צ'אנס. אבל שלוש שנים ?
 

ab52

New member
קבלה והשלמה

הסיכוי לשנות משהו קיים בקבלה שלך את הדברים בוגרים בני 19 לא יכולים להיות מובלים ע"י האבא יש להם דעה עצמאית מה עוד שהם חשים שאבא בגד באמא בגללך , וזאת האמת שלהם, אם הם צודקים או לא זה לא רלוונטי נניח לצורך הדיון שבן זוגך היה נוהג לפי דרכך יש 2 מצבים אפשריים מצב אחד הוא שבר מערכת יחסים בין האב לילדיו מה שבטוח , שבר זה היה מקרין למערכת היחסים בניכם אפשרות שניה , שהיית מתקבלת בקרירות גדולה , והיית צריכה לשהות באוירה עכורה שבטוח שלא היית חשה בנוח בתוכה. במצב הקיים את מבקשת מבן זוגך לבחור את או ילדיו. וכשאת מכריחה , את צריכה להיות מוכנה גם לבחירה שלא תמצא חן בעינייך הסיכוי לשנות את המצב קיים בקבלה שלך את פני הדברים כי להתווכח עם המצב יכול "לתקוע" את מערכת היחסים אם את מבינה שזה עלול להיות המחיר ומוכנה "לשלם" אותו , זה בסדר. אם את רוצה לנסות לשנות תלמדי לקבל את המצב מתוך כבוד [ויש בזה הרבה כח] ולא מתוך חולשה
 
אם את אוהבת אותו ...

אם את אוהבת אותו אל תוותרי .... זה שהוא מפגר זה מובן (רוב הבנים מתנהגים ככה) אבל אם את חשובה לו אז הגיע הזמן לשיחה מלב אל לב , בלי עצבים בלי מתח אני מקווה שזה לא מאוחר מידי ... אני פשוט נמצא במצב ההפוך והתוצאות ממש טובות . בהצלחה ... האהבה תמיד מנצחת.
 
למעלה