פתיחה לסיפור - עוד אין שם

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך

Yuli Gama

New member
תגובה

סליחה אם קצת באיחור (וסליחה אם יחסרו ה', ו' וי', אני במחשב משמיט אותיות) יפה, מעניין, את כל זה כבר אמרו. עכשיו לביקורת. (ניטפוקים קטנים עם כל השאר) *"הבית הפרטי שלו"? גם פרטי וגם שלו? *היא מתעוררת והמחשבה הראשונה שלה שמשהו קרה לבן. המצב קצת לא אמין.יותר הגיוני אם הייתה ניגשת ישנונית לדלת (גם ההלם יהיה חזק יותר, ולא כה צפוי) אפילו אם היא דואגת לו, זו לא תהיה המחשבה הראשונה שלה, אלא אם אמר לה במפורש שהיום בלילה הוא יהיה בשטח (ואז לא סביר שהיא ישנה לה) *הבן אומר לה ללכת לפסיכולוג. בן אומר לאימו ללכת לפסיכולוג. אומר. (סליחה, פשוט צרם לי העניין הזה) אלא אם היחסים ביניהם ממש לא תיקניים לא סביר שבן יגיד לאימו דבר שכזה. יותר סביר שירמוז לה בעדינות שהמליצו לו על מישהו נחמד ושאולי כדי שתדבר איתו, או שיגיד לה זאת בכאס, והיא תחפס מישהו לבד. *גם לי הפריע תגובת האם כאשר הזכירו את בתה. למה בקול קר? את רוצה שהיא תרגע? שתלגום מהקפה. תלגום שוב ואז תענה. מחכה להמשך :)
 

cwen

New member
תשובות ליולי

1. - הבית הפרטי שלו? לא הבנתי מה לא בסדר. 2. כמו שאסתר אמרה, זה דווקא אמור להיות אמין. יש הרבה הורים לבנים בקרבי שממש לא ישנים בלילה. דודה שלי עם שלושה בנים קרביים שעברו לבנון ואינתיפאדה אמרה שהיא בקושי ישנה בלילות. זה פשוט מאוד מפחיד. ואחד הדברים הראשונים שקופצים להם לראש מצלצול בדלת באמצע הלילה, זה שבאים מקצין העיר להודיע שהבן נהרג. הבן שלה בצנחנים, יוצא לפעולות מסוכנות, והיא מפחדת עליו. 3. ישוכתב. 4. הסבר על תגובת האם - היא נשאלה על הבת, והרגישה התחלה של סערת רגשות. כדי להרגע היא לגמה מהקפה ואז ניסתה לכפות על עצמה אדישות. זה פשוט לא הצליח, ויצא לה קול מאולץ כזה מהפה. כנראה התיאור של "קול קר" לא הספיק כדי להעביר את כל זה.
חומר למחשבה עבורי.
 

Yuli Gama

New member
:)

1 - כמו שאמרתי, הכנסתי גם ניטפוקים. את חוזרת על אותו הדבר. מובן שזה בית שלו, לא צריך להגיד שזה בית פרטי שלו. (אלא אם את רוצה לשחק על זה שהוא רווק, לבד וכו') 2-אז שהיא לא תשן, שתרדם בכורסה בסלון, על הכיסה במטבח, לא יודעת. אם הבן שלה בפעולה בשטח, והיא יודעת אז שבקושי תישן. את מרכחת מצד אחד (ישנה וכו') ומקצינה מצד שני (ישר חושבת על זה) זה לא מסתדר כל כך טוב ביחד. חוץ מזה, למה את מגלה לנו חצי פסקה לפני שהלם מגיע? שזה יהיה מכה. הפתעה. שתפתח אטת הדלת, לא מצפה לדבר, ואז תבוא המכה. 3. קול קר =כאילו שהיא אומרת לפסיכולוג "תשתוק, למה אתה מזכיר את זה בכלל." קל אדיש, מאולץ אבל ממש לא קר.
 

N Y

New member
יולי, יש הבדל בין "בית פרטי" ל"בית"

סתם. כשאני אומר "הייתי בבית", נניח, אני מתכוון לדירה שלי, בית משותף. כשאני אומר "ביקרתי אצל חברי הטוב יהושפט, בבית הפרטי שלו", אני למעשה מספר לך שליהושפט יש בית פרטי (להבדיל מדירה). אולי אפילו עם, ירחם אללה, גינה.
 

Yuli Gama

New member
LOL ../images/Emo13.gif

דיון ניטפוקים :) אתה באמת אומר "בבית הפרטי?" זה כמו להגיד נכנסה לאוטו הירוק שלו, לבית צבוע באדום שלו. לחדר המפואר שלו. זו מסירת מידע -או מיותר (שאז צריך להוריד). -או במטרה מסויימת, כדי למסור מידע לקורא. מה מהם עשתה יעל? אני חושבת שהיא כתבה זאת כאן לא כדי למשוך תשומת לב לכך שהוא גר בבית פרטי. אז זה מסירת פרטים מיותרת. אבל אולי נעשה עם המידע הזה משהו בהמשך הסיפור :)
 

N Y

New member
כן.

לא, זה לא כמו להגיד "נכנסתי לאוטו הירוק שלו" (תסמונת תסכית הרדיו - "שלום לך משה, האיכר בן ה-52 ממעלות תרשיחא"...) הביטוי "בית פרטי" מקובל, ביחוד בעברית המדוברת, כדי לציין שמדובר בבית של ממש, שאינו דירה.האם היית מתלוננת אם יעל היתה כותבת "היא הלכה לבקר את הרופא בדירתו"? סביר להניח שלא. כנ"ל "בית פרטי".
 

cwen

New member
כתבתי "ביתו הפרטי"

להבדיל ממקום בו הוא נוהג לקבל פציינטים (שלא קיים).
 

אסתר 1984

New member
ולהלן תגובתי../images/Emo3.gif:

קודם כל, ההתחלה בהחלט מסקרנת, וכתובה מצויין, אבל אני לא צריכה לומר לך את זה. את כבר יודעת. וגם לי יש כבר השערה מסויימת לגבי הדרך שבה זה הופך למד"ב... ההערות שלי:
משפט שמאוד צרם לי: "אורן סידר לה את הפגישה עם יצחק הפסיכולוג דרך רמי חברו מהצבא." כבר אמרת לנו במשפט הקודם שמדובר בפסיכולוג שאורן הגיע אליו דרך רמי. למה אנחנו צריכים שתגידי את זה שוב? זה היה מובן גם בלי כל ההסבר הזה.
בקשר לחלום - דווקא היה לי מאוד ברור שהחלום לא נגמר שם. אהבתי את איך ש"עבדת עלי" ובלבלת אותי בהתחלה עם הטלפון.
בנוגע להערה של יולי - דווקא נראה לי מאוד הגיוני שזו תהיה המחשבה הראשונה של האמא. היא מתעוררת מדפיקות בדלת בשתיים בלילה, יש לה בן בצבא, והיא בטח אמא די לחוצה, בהתחשב בעובדה שהיא כבר איבדה בת... זה נראה לי מאוד טבעי.
בקשר למה שJ האמיתית העירה - אני לא רואה שום דבר רע בזה שהמטען התרבותי גורם לנו להבין את הסיטואציה ולהזדהות ולא הסיפורים. העובדה היא שאנחנו מזדהים, ושהצלחת לעורר בנו הרגשה מסויימת. לשחק על מטען תרבותי זה דבר נהדר לדעתי.
הקטע עם הקפה באמת לא נראה טבעי. מקווה שעזרתי.
 

cwen

New member
../images/Emo10.gif אני לא מבינה מה לא טבעי עם הקפה

כל הקטע שהיא לוגמת לפני שהיא מדברת או עצם העובדה שהפסיכולוג הכין לה כוס קפה לפני התחלת הפגישה? אם זה העניין של הלגימה לפני שהיא אומרת ששרון נפטרה - אני אתקן. אם זה כי הפסיכולוג הכין לה קפה, אז אני באמת לא מבינה מה הבעיה בזה. המשפט הצורם - יתוקן. תודה רבה.
 

אסתר 1984

New member
מה שלא טבעי זה

שהיא שותה לפני שהיא מדברת. יכול להיות שזה טבעי בחיים, אבל איך שכתבת את זה זה נשמע כאילו היא אדישה, ולא כאילו היא מנסה לדחות את התשובה כדי להשתלט על עצמה. אולי כדאי לך למצוא משהו אחר שהיא תעשה, שיבטא את זה יותר טוב.
 

Boojie

New member
הצעה מסוימת לגבי הקפה.

אם זה אכן לא עובד, אני לא הייתי מציעה להיפטר מלגימת הקפה, אלא להטעין אותה קצת יותר. אם המקור הוא: "...זו היתה תחושה אמיתית, עד היום זה נרשם אצלי בראש בתור זיכרון ולא בתור חלום, כאילו זה קרה באמת." היא הפסיקה לדבר ולגמה מהקפה." הייתי לוקחת את זה ועושה מזה משהו כמו: "היא הביטה לרגע בספל הקפה שלה בעיניים שאינן רואות, אצבעותיה משחקות בהיסח הדעת בשוליו. היא לגמה ממנו לגימה באופן מוכני, בלי לחוש בטעם, מסרבת להישיר את עיניה לעבר הפסיכולוג". הקצנתי את זה, כמובן, עם יותר מדי תיאורים וסלסולים, כדי להבהיר למה אני מתכוונת. יש דרכים להטעין את הלגימה הפשוטה הזאת כך שלקורא יהיה ברור שהיא לא סתם לוגמת מהקפה בשביל הכיף, אלא עושה את זה כדי לברוח באופן סמלי מהמשך השיחה. הזכרתי כבר בעבר ואני אזכיר שוב - יש סצינה נהדרת ב"שירת הסירנה" שבה עירית לינור עושה שימוש מדהים בחריגות הצידה אל האוכל המתבשל שרק מחזקות את הכאב שבסיטואציה (ולפני שתגידו משהו: הטכניקה של עירית לינור מצוינת. אלה העלילות שלה שנוטות להיות רדודות. אל תערבבו). אם אני אמצא את הספר, אני אעתיק את הסצינה לכאן. אבל צריך לעשות את זה בדיוק נכון, או שזה מתפספס והופך להיות סתמי במקום להסגיר את הלך הרוח של הגיבורה.
 

Boojie

New member
בזכות הסדר הנלהב שערכתי בארון

הספרים שלי לאחרונה, מצאתי את הספר הזה בצ'יק צ'ק (במקום אחר, כמובן). הנה ציטוט מפרק 37, ואין צורך לציין שמדובר בספוילרים ל"שירת הסירנה", נכון? (נו, באמת). בפרק הזה, אהוב ליבה של הגיבורה, איתו ניהלה רומן סוער לאחרונה עומד לבשר לה שאהובתו הקודמת חזרה אל חייו, ולפיכך הוא זורק אותה. את זה הוא עושה כשהוא חוזר הביתה, שבו היא שהתה קודם לכן והכינה אוכל לארוחת הערב. '...אבל עכשיו, למרות שידעתי שנוח הולך לסלק אותי מחייו, לא יכולתי שלא לשאול את מה שלא הייתי נוהגת לשאול את עצמי קודם: מה, לעזאזל, עשיתי? "אני הולכת להקטין את האש," אמרתי לנוח ופיניתי את עצמי למטבח. הוא הלך והתיישב על הספה בסלון. כשעושים עוף, צריך להיזהר שלא לבשל אותו על אש גבוהה מדי. יש כאלה שעושים את זה, והעוף באמת מתבשל פחות זמן, אבל הוא יוצא קצת יבש. אני די טובה בבישול עוף, בעיקר כי אני מקפידה על זמן הבישול, ואני יודעת בדיוק מתי צריך להקטין את האש. נוח ישב על הספה, ראשו מושפל וידיו מונחות בחיקו...' אחר כך הם משוחחים, המצב מתבהר, והיא הולכת לארוז את חפציה. הוא מנסה לשכנע אותה להישאר עוד לילה אחד. '"את לא יכולה ללכת ככה," אמר. טוב, הוא לא היה חזק במילים. ידעתי את זה מהתחלה. "יש מרק על האש," אמרתי לו, והרמתי את התיק. הוא לא היה כבד במיוחד, אבל אני לא חושבת שהייתי מרגישה, גם אם הוא היה כבד. "יש גם עוף. יש תפוחי אדמה בתנור. אני חושבת שכולם יהיו מוכנים בערך עוד רבע שעה. שלום."' יש פה שימוש בהסחות הצדדיות אל הבישול כדי להראות איך הגיבורה מנסה להפחית את הכאב שבסיטואציה, איך היא מנסה לשמור על שליטה לפחות על משהו, איך היא מנסה להפוך את הסיטואציה ליומיומית, ועוד מיליון ואחד דברים, כמו להראות שהיא בסדר איתו ולא מכשפה, שהיא אישה טובה ויודעת לבשל ולכן "ראויה לשידוך", וכדומה. יותר מדי מזה, והיינו מרגישים שהיא מתעסקת בלי טעם באוכל. פחות מדי, ולא היינו מבינים בשביל מה זה שם, וזה גם לא היה יוצר את האפקט הנכון.
 

mp38

New member
התחלה מעניינת וזורמת ../images/Emo13.gif

היא דווקא נשמעת לי מאוד אמינה, מאוד טבעית. אשמח לקרוא המשך :) רק חלק אחד קצת הפריע לי: "עד היום זה נרשם אצלי בתור זיכרון ולא בתור חלום..." המשפט נשמע קצת כאילו עדנה מנתחת את עצמה, דבר שהייתי דווקא מצפה שהפסיכולוג ינסה לעשות. אולי משהו כמו "עד היום אני זוכרת את זה, כאילו זה קרה באמת"?
 

מון שרי

New member
הגעתי לכאן במקרה

ומאד אהבתי את הסיפור. הייתי מאד שמחה לקרוא את ההמשך, מסקרן אותי.
 

cwen

New member
שכתוב הסיפור (+קצת המשך)

ניסיתי להתייחס להערות, וגם כתבתי חלק מההמשך. אם יש למישהו סבלנות להמשיך ולהעיר אני מאוד אודה לו. ------------------------------------ פעמון הדלת העיר את עדנה משנתה. השעה היתה שתיים ורבע אחר חצות, וכמו כל אם לבן בצבא עדנה קמה מהמיטה בחרדה, ולבשה את החלוק. הפעמון צלצל שוב. עדנה נגשה לפתוח את הדלת. "בבקשה לא." היא התפללה, "אלוהים, תעשה שזו השכנה ששכחה מפתח. בבקשה." היא פתחה את הדלת. בפתח עמדו שלושה אנשים. עדנה התעוררה בחלחלה כולה מכוסה זעה ומתנשפת. היא רעדה ועיניה היו רטובות. השעה היתה אחרי שתיים, והיא מיהרה להרים את הטלפון ולחייג לאורן. צלצול אחד, שניים, שלושה, ארבעה, חמישה. "הלו?" נשמע קולו הרדום של אורן, "מי זה?" "אורינקה, זו אני. אתה בסדר?" "אמא? שוב חלמת את החלום הזה?" "כן, חמוד, אני מצטערת. הייתי חייבת לוודא שאתה בסדר. סליחה שהערתי אותך. חזור לישון." "לילה טוב, אמא." "לילה טוב." אורן בא לביקור בסוף השבוע. הוא הושיב אותה לצידו על הספה בפנים רציניים ואמר: "אמא, החלום הזה שלך מאוד מדאיג אותי. זה נמשך כבר יותר מדי זמן." "מה אני יכולה לעשות? אני כל הזמן חולמת שהאנשים מהצבא באים... ואז אני חייבת לשמוע אותך, לדעת שאתה בסדר." "מספיק. אין יותר צבא. אין אפילו מילואים. די." "אבל החלום הזה..." עדנה השתתקה. רק הדיבור עליו כמעט גרם לה לדמעות. אורן חשב מעט, ואז אמר בקול רך מאוד: "את זוכרת שהצעתי לפני כמה חודשים שתלכי לטיפול פסיכולוגי?" "אני לא רוצה להפגש עם בן אדם זר, שאני לא יודעת מיהו ולדבר איתו על דברים כאלה." "את זוכרת את רמי, החבר שלי מהיחידה?" "רמי שלומד הנדסה?" "לא, השני. זה שיצא לקורס קצינים ונשאר בקבע." "הבחור הנחמד הזה. כן." "אני התייעצתי איתו בנושא הזה. הוא מכיר פסיכולוג מעולה, מישהו שעובד עם הצבא בדיוק בתחומים האלה של הורים שכולים. זה בן אדם עם סיווג ביטחוני גבוה. את יכולה לסמוך עליו שלא ידבר עליך עם אף אחד. מה דעתך לנסות? אולי הוא יוכל לעזור. רמי כבר שוחח איתו, ובגלל שאת אמא שלי, הוא מוכן לראות אותך בחינם." "אני... אני לא יודעת." "בבקשה, אמא. בשבילי." הפסיכולוג, יצחק לוי, לא עבד בדרך כלל עם אנשים פרטיים, כי היה מעורב בכל מיני פרוייקטים בצבא. לא היתה לו קליניקה, כך שעדנה באה לביתו הפרטי ביום שישי בבוקר. הוא כיבד את עדנה בכוס קפה, הושיב אותה בסלון הבית וביקש ממנה לספר לו את החלום המטריד. "חלמתי את זה בפעם הראשונה כשאורן היה בצבא." סיפרה עדנה. "הוא היה בצנחנים והם יצאו לפעמים לפעולות בשטחים ואני מאוד חששתי. לילה אחד חלמתי שבאים האנשים מקצין העיר כדי להודיע לי שהוא נהרג. זו היתה תחושה אמיתית, אני זוכרת את זה כאילו זה קרה באמת." היא הפסיקה לדבר וידה התהדקה סביב כוס הקפה. היא הביטה בה ולגמה מעט. "באיזו צורה את זוכרת את זה?" שאל יצחק. "כל פרט קטן חרוט לי בזיכרון. אני זוכרת את צבע השער של הקצינה, ואת הריח של הבושם שלה, ואני זוכרת איך צעקתי ואיך שרון יצאה מהחדר שלה ובאה לראות מה קרה." "מי זו שרון?" שאל יצחק. "הבת שלי." "יש לך גם בת? לא ידעתי. חשבתי שיש לך רק בן אחד." עדנה בהתה בכוס הקפה שלה, והרגישה גוש בגרון. היא לגמה מהכוס במהירות. כשחשבה שהשתלטה על עצמה אמרה: "היא נפטרה מסרטן כשהיתה בת ארבע." הקול שלה בכל זאת נשבר קלות בסוף המשפט. היא לקחה שאיפה עמוקה ושתתה שוב. "אבל היא מופיעה בחלום." "כן. בחלום היא כבר בת שש עשרה. בחורה יפה, נהדרת. היא יוצאת מהחדר שלה והיא בוכה איתי." "ואז מה קורה?" "אז זה נקטע. זו היתה הנקודה שבה התעוררתי מהחלום הראשון. הטלפון העיר אותי. זה היה אורן. הוא התקשר כדי להגיד לי שהם יצאו לפעולה בשטחים והוא נפצע ברגל. זה השכיח ממני את החלום מיד, ואני מיהרתי לבית החולים. זו היתה פציעה קשה, אבל לא מסוכנת, והוא החלים. היום אסור לו לאמץ את הרגל, אז שחררו אותו מהצבא ומהמילואים. ולמרות זאת אחת לכמה שבועות אני חולמת את החלום הזה. שוב ושוב. בדיוק אותו דבר. שום דבר לא משתנה." "ועד היום החלום שלך נקטע תמיד באותה נקודה?" "כן. אני ושרון בוכות אחת על הכתפיים של השניה, והקצינה באה מהמטבח עם כוסות מים, ופתאום אני מתעוררת. ואני פשוט לא יודעת מה קורה אחר כך." "מה התחושה שלך כלפי שרון בחלום? את שמחה שהיא חיה?" "התחושה שלי אליה רגילה, כאילו היא תמיד היתה שם, כאילו היא לא מתה. קשה לי להסביר את זה, אבל כשהיא יוצאת מהחדר זה מאוד טבעי." "למה משמש החדר הזה שהיא יוצאת ממנו?" "זה החדר שהיה שלה כשהיא היתה קטנה. לא הייתי צריכה את המקום, אז השארתי אותו כמו שהוא. כשאני שומעת את דלת החדר נפתחת, אני לא מופתעת שהיא יוצאת ממנו. אני יודעת שהיא שם ושהיא תבוא לשמוע למה צעקתי." יצחק שתק, ונראה כשקוע במחשבות. עדנה ראתה שנותרה רק לגימה אחת בכוס הקפה. היא החליטה לשמור אותה לשלב מאוחר יותר. "יש לי שאלה שתשמע מעט מוזרה," אמר יצחק, "אבל נסי לענות לי אם את יכולה. האם בחלום יש לך זיכרון של מחלת הסרטן של שרון?" "מה?" "נסי רגע להתחבר לעדנה שבתוך החלום, זו שהבת שלה חיה. האם יש לעדנה הזו בחלום זיכרון על מחלת הסרטן של שרון?" "אני לא בטוחה שהבנתי." "עיצמי בבקשה את עיניך, עדנה." עדנה צייתה. "עכשיו דמייני את החלום שלך, נסי להכנס לדמות שלך בו, זו ששומעת את הבשורות הנוראות." עדנה דמיינה את הדירה, את שלושת האנשים מקצין העיר, את שרון היוצאת מהחדר. היא ראתה את כולם מול עיניה. "דמייני את שרון יוצאת מהחדר." הורה יצחק. "אני כבר רואה אותה." אמרה עדנה. "האם לשרון שבחלום שלך היה סרטן?" "כן." אמרה עדנה בביטחון. "האם היא נפטרה מהסרטן?" "לא, אני מניחה שלא. אני רואה אותה." "זה מספיק." עדנה פקחה את עיניה, וראתה מטושטש. היא ניגבה את עיניה מהדמעות. יצחק רשם משהו לעצמו ונראה מאוד עסוק. עדנה ניצלה את הזמן כדי לנקות את פניה בנייר טישו. "נמשיך ביום אחר." אמר יצחק מבלי להרים את מבטו, "עשית את מה שביקשתי לרגע אחד, אבל אחר כך כבר לא הצלחת. בהתחשב במטען הרגשי זה פשוט מאוד קשה."
 

קייצית

New member
לא הייתי בין המגיבים לסיפור הקודם

אבל קראתי אותו אז, עכשיו הוא נראה יותר מחודד יותר הגיוני. אין לי הערות שיפילו אותך מהכסא, או ביקורת מאוד מחוכמת אז זה אשאיר לאחרים. מאוד אהבתי, הכתיבה זורמת ומותחת ומאוד מתחשקל לקרוא את ההמשך. יש אלמנט Spooky במילים הכתובות למרות שהמעשים והפעולות הן שיגרתיות למדי, אני אוהבת מאוד את הניגוד הזה וזה מעצים לדעתי את המתח. סליחה על הפירגון
 

mishel s

New member
אני שוב פה

אני מגיב תוך כדי קריאה. ראשית, אם זה קורה הרבה שהיא מתקשרת אל אורן בלילה הייתי אומר שהגיוני שהוא כבר יחשוב שזה היא. אני לא יודע אם היא התקשרה לפלאפון או סתם לטלפון בבית. אם לטלפון נייד, די הגיוני שיש לו שיחה מזוהה והוא לא צריך לשאול מי זה. אם זה לטלפון רגיל, הוא לפחות יכול להגיד "הלו? מי זה, אימא?" כלומר כבר להניח מראש שזאת היא. זה יוסיף לתחושה שזה קורה מפעם לפעם ולא רק משהו חד פעמי, בלי שתצטרכי לומר לנו על כך. שנית, המשפט "אבל היא מופיעה בחלום". בהתחלה חשבתי שעדנה אומרת אותו. זה לא היה ברור בהתחלה שהפסיכולוג אומר את זה. עוד משהו, "פנים" זה לא נקבה? אם כן אז "פנים רציניות" ולא "פנים רציניים". לקראת הסוף, עדנה מדמיינת את החלון בעיניים עצומות, היא שם וכל זה אבל היא "עונה בביטחון" והדיאלוג נראה זורם פשוט מחוסר תאורים תוך כדי הדיאלוג ואז פתאום אנחנו מגלים שעינייה דומעות, היא צריכה טישו והפסיכולוג מפסיק את הטיפול כי המטען הרגשי שלה מפריע לה. כל זה בא בפתאומיות ונראה לא אמין. צריך קצת להכין את המצב הזה תוך כדי הדיאלוג. סה טו
 

cwen

New member
תודה

ככל הידוע לי "פנים" זה יוניסקס, אבל אני אבדוק. תודה על ההערות, אני אקח אותן לתשומת ליבי.
 

mp38

New member
יותר טוב

התיקונים בהחלט שיפרו את הסיפור, ואהבתי גם את ההמשך. אני מסכימה עם מישל, בזמן קריאת הדיאלוג לא ממש מרגישים שקשה לה ושהיא מפסיקה בפתאומיות, באמת כדאי להוסיף קצת תיאורים לדיאלוג שימחישו את מה שקורה. מחכה להמשך
 

Yuli Gama

New member
תגובה

אל תמתחי אותנו, תוסיפי קצת יותר משני פסקאות :) החלק הראשון רץ מהר מדי. כל החלק של "חלום, התעוררות, צלצול לבן" בא בדילוגים, כאילו את מנסה לעבור על זה ולהגיע כבר להמשך. החלום הוא חלק חשוב בסיפור, תני לו קצת בשר, שיכניס אותנו לאווירה. עוד משהו, היא מתעוררת כאשר רואה 3 אנשים בדלת. לא מובן שאילו אנשים מהצבא עד חצי עמוד מאוחר יותר. סה"כ מעניין, הפסיכולוג ניראה כזומם משהו (בביתו הפרטי שלו
) מחכה להמשך :)
 
למעלה