צפו לתקלות במכשירי הכרטוס במטרונית

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member


זה לא מקרי שאתה מתייחס לשטויות אישיות
וזה לא tapuz אלא tapuzo
אם אתה רוצה לצחוק על האתר, אתה מוזמן.
 

easylivin

New member
יצאתי לעמוד הראשי, עדיין לא מופיע...

אתה בתוך השרשור
באג של תפוז.
כמות התגובות מופיעה רק כשנמצאים בעמוד הפורום, ואז אפשר לפתוח ולסגור שרשור.
אם נכנסים לתוך האשכול בעמוד נפרד, לא מופיעה כמות התגובות ואין את האפשרות לפתוח ולסגור תתי אשכולות
יצאתי לעמוד הראשי, עדיין לא מופיע...
אבל לפחות למדתי שצריך לזוז עם החצים. תודה לשניכם


ויש לי רעיון: בואו נדבר עכשיו על הקו לאילת. למה לא? אם המנהלים מאפשרים להעלות 1000325657 הודעות בנושא חשמול בשרשור על המטרונית, אולי בכלל נתחיל להעלות פה תמונות מצחיקות מהפייסבוק?
 
אז אתה נכנס לפורום במצב פריסה

יצאתי לעמוד הראשי, עדיין לא מופיע...
אבל לפחות למדתי שצריך לזוז עם החצים. תודה לשניכם


ויש לי רעיון: בואו נדבר עכשיו על הקו לאילת. למה לא? אם המנהלים מאפשרים להעלות 1000325657 הודעות בנושא חשמול בשרשור על המטרונית, אולי בכלל נתחיל להעלות פה תמונות מצחיקות מהפייסבוק?
אז אתה נכנס לפורום במצב פריסה
כשאתה בעמוד הראשי כל ההודעות פרוסות , זה מעצבן

תנסה לשנות הגדרות ככה, ותגיד אם נוח לך
בצד שמאל לוחצים על "אופן תצוגה"
ואז בצד ימין על "פריסת שרשור/הסתרת שרשור"
 

easylivin

New member
בינתיים זה נראה לי יותר נוח.

אז אתה נכנס לפורום במצב פריסה
כשאתה בעמוד הראשי כל ההודעות פרוסות , זה מעצבן

תנסה לשנות הגדרות ככה, ותגיד אם נוח לך
בצד שמאל לוחצים על "אופן תצוגה"
ואז בצד ימין על "פריסת שרשור/הסתרת שרשור"
בינתיים זה נראה לי יותר נוח.
בכל זאת תועלת כלשהי מה"דיון" המיותר הזה (חשמול בכלל לא צריך להיות נושא לדיון. הוא צריך להיות פרוייקט בביצוע).
 

amit1270

New member
זה לא ממש שרשור בנושא המטרונית

יצאתי לעמוד הראשי, עדיין לא מופיע...
אבל לפחות למדתי שצריך לזוז עם החצים. תודה לשניכם


ויש לי רעיון: בואו נדבר עכשיו על הקו לאילת. למה לא? אם המנהלים מאפשרים להעלות 1000325657 הודעות בנושא חשמול בשרשור על המטרונית, אולי בכלל נתחיל להעלות פה תמונות מצחיקות מהפייסבוק?
זה לא ממש שרשור בנושא המטרונית
זה "סוגשל"
ולכן לא ממש אכפת לי שיהרס (בניגוד לשרשור של דני בוכמן).
 

easylivin

New member
זאת הבחנה סובייקטיבית.

זה לא ממש שרשור בנושא המטרונית
זה "סוגשל"
ולכן לא ממש אכפת לי שיהרס (בניגוד לשרשור של דני בוכמן).
זאת הבחנה סובייקטיבית.
לדעתי, כדי לשמור על סדר מינימלי (בכל זאת, פורום נושאי ולא עוד מזבלה) צריכים לדבוק פחות או יותר בנושא מסויים. אז שיהיה שרשור לא רק על מכונות הכרטוס, אלא על המטרונית באופן כללי. טפוזו כתב "המטרונית מיותרת", וזה דבר שאפשר (וצריך) להתווכח איתו, אבל לפחות קשור איכשהו בניגוד להצפה פה בנושא חשמול.
 

amit1270

New member
כל הבחנה היא סובייקטיבית


זאת הבחנה סובייקטיבית.
לדעתי, כדי לשמור על סדר מינימלי (בכל זאת, פורום נושאי ולא עוד מזבלה) צריכים לדבוק פחות או יותר בנושא מסויים. אז שיהיה שרשור לא רק על מכונות הכרטוס, אלא על המטרונית באופן כללי. טפוזו כתב "המטרונית מיותרת", וזה דבר שאפשר (וצריך) להתווכח איתו, אבל לפחות קשור איכשהו בניגוד להצפה פה בנושא חשמול.
כל הבחנה היא סובייקטיבית
 

amit1270

New member
האכילו אותך שקרים

אל תשווה כביש 4 לבין 4 מסילות רכבת מגודרות
כביש 4 במתכונת כזו או אחרת קיים בערי חוף רבים ואנחנו מבינים שצריך לחיות איתו, אבל הוא לא מגודר ולא כולל
עמודי חשמול והוא "רע הכרחי" שהלוואי שגם אותו היו מעבירים בצמוד להר מאחורי שכונות החוף זה היה אידאלי!!

אל תשווה את זה לבין הרצון להוסיף 2 מסילות רכבת לאורך כל החוף, לגדר 4 מטר גובה לכל אורך החוף ומשני
צידי הרכבות (יראה כמו בית סוהר) ובנוסף כל 15-20 מטר עמודי חשמול עם מסגרת עליונה להעברת קוי החשמל
אגב יש לקוים בחוף הים גם השלכות כמו פגעי מזג אויר ורוחות וקורוזיה וכד' שאפשר להפחית בסילוק הקו מהחוף

מה נרויח במנהור הקוים דרך מנהרות כרמל לרכבת?

1. שטח הרכבת בבת גלים ואזור הבסיס בחוף הכרמל שבו ניתן לפתח מאות דירות ומלונות, יממן מנהור
2. מניעת הניתוק בין העיר התחתית והנמל/מעגנה
3. מניעת מטרדי הרעש והזעזועים הקשים לתושבי בת גלים וקרית אליעזר והעיר התחתית
4. מניעת המפגע הנופי והמכשול הפיזי שיאפשר פיתוח רצועת החוף בשלמותה עד כביש 4
5. קיצור הדרך בין הצפון למרכז ב-10 דקות!!! במקום התוואי לאורך כל החוף
6. חסכון של מאות אלפי נסיעות משכונות הרכס לתחנות רכבת בחיפה, עם תחנה בואדי גיבורים
7. הקו בהיותו ממונהר יהיה ממוגן כך שיוכל להמשיך לפעול בעת חרום
8. הצדקת המטרונית שעושה תוואי זהה לרכבת כיום, כך שיוכלו לרדת במרכזית חוף הכרמל ולקחת מטרונית לבת גלים..
9. חסכון אדיר בדלק ובזיהום אויר מנסיעות תושבי חיפה לתחנות הרכבת המרוחקות מהרכס
10. מליארדים לקופת המדינה מהשבחת קרקעות לאורך החוף ובת גלים שהרכבת מנעה פיתוח שלהם (מבני התעשיה ליד חוף הכרמל)
האכילו אותך שקרים
4 מסילות זה תכנון לטווח ארוך ולא קשור בחשמול. גדר 4 מטר? מאיפה הבאת את השטות הזאת? המסילה תהיה מגודרת בדיוק כמו היום. אין שום קשר בין החשמול ל"ניתוק של העיר מהים" (שקיים גם כיום) ולכן גם אין שום סיבה להתנות את החשמול בשיקוע כלשהו. עמודי החשמול לא יהיו כל 15-20 מטר אלא יותר לכיוון ה-30-40 מטר להערכתי.
 

amit1270

New member
אין אפשרות להקים תחנה בואדי הגיבורים

מתנגדים בצדק רב, יש למנהר את הרכבת כמו גילון
אם אפשר למנהר בגליל ובירושלים אין סיבה שלא ימנהרו את הרכבת כמו מנהרות הכרמל
ממרכזית חוף הכרמל אל הצ'ק פוסט עם תחנה בקרקעית ואדי הגיבורים (שממילא הרסו אותו עד היסוד)
תחנת רכבת בואדי הגיבורים תמנע מאות אלפי נסיעות בשנה משכונות הרכס אל תחנות הרכבת
ותייעל את כל התח"צ בחיפה באמת וכמובן תחסוך דלק וזיהום אויר.

הירוקים בחיפה מתנגדים להקפת חופי העיר בגדרות הרכבת הוספת 2 מסילות מתוכננות ועמודי חשמול
עם מערכת חוטים שתקיף את כל החוף ותפריד את העיר התחתית מהמעגנה באופן סופי וסופני לחיפה.
הירוקים צודקים 100% וחבל שעיריית "שקשוקת עופר" נכנעה במאבק הזה ומסבנת את הציבור
עם פרויקט שיקוע שלכולנו ברור שלא יקרה ויבוטל עקב "בעיה תקציבית" מיד אחרי שיבצעו את החשמול
כי התנאי היה שקודם יחשמלו ורק אחרכך יבדקו שיקוע (דבר הזוי בפני עצמו ולכן ברור שלא יקרה)
אין אפשרות להקים תחנה בואדי הגיבורים
השיפועים לא מאפשרים זאת.
 

tapuzo

New member
בהחלט יש אפשרות כזו, זול יותר מחפיר פארק הכט

אין אפשרות להקים תחנה בואדי הגיבורים
השיפועים לא מאפשרים זאת.
בהחלט יש אפשרות כזו, זול יותר מחפיר פארק הכט
במקום החפיר ההזוי שרוצים להקים בפארק הכט (ל-4 פסי רכבת, good luck with that...) שברור
לכולנו שזאת תוכנית סרק שמטרתה לסתום את הגולל על מאבק תושבי חיפה להזזת תוואי הרכבת מהחוף,

בהחלט אפשר את החצי מליארד שקל האלו להפנות לתחנת ואדי גיבורים שתפעל כך:

התחנה תוקם בקרקעית הואדי ומעליה קומות של חניון רכב ואוטובוסים.
כך שהתחנה תהיה ממוגנת לגמרה ותאפשר הפיכתה לבית חולים בזמן חרום.
התחנה תחובר בגשרי הולכי רגל לרוממה ולנוה שאנן ותאפשר הליכה רציפה ביניהן
התחנה תבטל את תחנת חיפה מרכז ובת גלים, אזורים אלו ישורתו ע"י קוי המטרונית (ויתנו צידוק להקמתה)
ממגורות דגון יועתקו (כבר בתכנון) למפרץ חיפה.
העתקת התחנה מבת גלים תאפשר פיתוח שטח התחנה ושטח תפעולי לידה לפרויקט של מאות יח"ד ומלונות
למימון חלק מעבודות הכרייה.
 

loco58

New member
יש לך מספרים שתומכים במשהו ממה שאתה אומר?

בהחלט יש אפשרות כזו, זול יותר מחפיר פארק הכט
במקום החפיר ההזוי שרוצים להקים בפארק הכט (ל-4 פסי רכבת, good luck with that...) שברור
לכולנו שזאת תוכנית סרק שמטרתה לסתום את הגולל על מאבק תושבי חיפה להזזת תוואי הרכבת מהחוף,

בהחלט אפשר את החצי מליארד שקל האלו להפנות לתחנת ואדי גיבורים שתפעל כך:

התחנה תוקם בקרקעית הואדי ומעליה קומות של חניון רכב ואוטובוסים.
כך שהתחנה תהיה ממוגנת לגמרה ותאפשר הפיכתה לבית חולים בזמן חרום.
התחנה תחובר בגשרי הולכי רגל לרוממה ולנוה שאנן ותאפשר הליכה רציפה ביניהן
התחנה תבטל את תחנת חיפה מרכז ובת גלים, אזורים אלו ישורתו ע"י קוי המטרונית (ויתנו צידוק להקמתה)
ממגורות דגון יועתקו (כבר בתכנון) למפרץ חיפה.
העתקת התחנה מבת גלים תאפשר פיתוח שטח התחנה ושטח תפעולי לידה לפרויקט של מאות יח"ד ומלונות
למימון חלק מעבודות הכרייה.
יש לך מספרים שתומכים במשהו ממה שאתה אומר?
אני מתאר לעצמי שלא.
אני גם מציע שתלך לפארק הכט ותספור כמה מסילות יש שם. תקבל 2 מסילות: אחת-שתיים.
לא ברור מאיפה שאבת את המספר 4, אבל אם תוכל להראות לי אני אשמח, זה אומר שמישהו ברכבת חושב על הגדלת הקיבולת בחיפה.
בתור מישהו שרוצה לשפר לכאורה את הנוף בחישה אתה מציע להחליף רצועה שטוחה ברוחב 10 מטרים במפלצת בסגנות התחנה המרכזית החדשה בת"א? לא תודה.
 

tapuzo

New member
שמע בוא נדבר על המספרים

יש לך מספרים שתומכים במשהו ממה שאתה אומר?
אני מתאר לעצמי שלא.
אני גם מציע שתלך לפארק הכט ותספור כמה מסילות יש שם. תקבל 2 מסילות: אחת-שתיים.
לא ברור מאיפה שאבת את המספר 4, אבל אם תוכל להראות לי אני אשמח, זה אומר שמישהו ברכבת חושב על הגדלת הקיבולת בחיפה.
בתור מישהו שרוצה לשפר לכאורה את הנוף בחישה אתה מציע להחליף רצועה שטוחה ברוחב 10 מטרים במפלצת בסגנות התחנה המרכזית החדשה בת"א? לא תודה.
שמע בוא נדבר על המספרים
החפיר שהם "הבטיחו" לנסות להקים בפארק הכט לקילומטר מתוקצב ב-500 מליון שקל
העלות הגבוהה הזאת היא בין היתר בגלל שרוצים שם 4 מסילות.
עלה החשד הלא לגמרה לא סביר ששתי המסילות הנוספות מיועדות לשמש לתחנת עצירה של רכבות עם חומ"ס.

מנהרות גילון נחפרות בעלות של 600 מליון שקל. הן אפילו יותר מסובכות ממנהור דרך הכרמל שכבר הוכח
שניתן לבצעו בפשטות מה גם שהתוואי יכול לעבור בחלקו דרך ואדי מערבי (ואדי מרגלית) מה שמקצר את המנהור עוד יותר
(רק העמקת הואדיות והכנתם למסילות.
לגבי תחנה בואדי גיבורים זה יהיה הדבר הכי טוב שקרה לחיפה אי פעם כי זה יחסוך מאות אלפי נסיעות לחוף הכרמל
ולחיפה מרכז לתפוס רכבות. זה ישנה לחלוטין את העתיד של חיפה מה גם שפיתוח רצועת החוף בלי פסי הרכבת
תתאפשר עכשיו במלוא המרץ ותביא להשבחה של מליארדים בערך הנכסים סביב קו החוף.
 

amit1270

New member
עלה בדעתך אולי שהכוונה ב"4 מסילות"

שמע בוא נדבר על המספרים
החפיר שהם "הבטיחו" לנסות להקים בפארק הכט לקילומטר מתוקצב ב-500 מליון שקל
העלות הגבוהה הזאת היא בין היתר בגלל שרוצים שם 4 מסילות.
עלה החשד הלא לגמרה לא סביר ששתי המסילות הנוספות מיועדות לשמש לתחנת עצירה של רכבות עם חומ"ס.

מנהרות גילון נחפרות בעלות של 600 מליון שקל. הן אפילו יותר מסובכות ממנהור דרך הכרמל שכבר הוכח
שניתן לבצעו בפשטות מה גם שהתוואי יכול לעבור בחלקו דרך ואדי מערבי (ואדי מרגלית) מה שמקצר את המנהור עוד יותר
(רק העמקת הואדיות והכנתם למסילות.
לגבי תחנה בואדי גיבורים זה יהיה הדבר הכי טוב שקרה לחיפה אי פעם כי זה יחסוך מאות אלפי נסיעות לחוף הכרמל
ולחיפה מרכז לתפוס רכבות. זה ישנה לחלוטין את העתיד של חיפה מה גם שפיתוח רצועת החוף בלי פסי הרכבת
תתאפשר עכשיו במלוא המרץ ותביא להשבחה של מליארדים בערך הנכסים סביב קו החוף.
עלה בדעתך אולי שהכוונה ב"4 מסילות"
היא שהחפיר יוכל להכיל 4 מסילות (לשימוש עתידי), אבל בפועל ייסללו רק שתיים?
 

tapuzo

New member
גם 2 מסילות לוקחות שטח עצום מרצועת החוף כולה

עלה בדעתך אולי שהכוונה ב"4 מסילות"
היא שהחפיר יוכל להכיל 4 מסילות (לשימוש עתידי), אבל בפועל ייסללו רק שתיים?
גם 2 מסילות לוקחות שטח עצום מרצועת החוף כולה
 

amit1270

New member
במקרה של פארק הכט השטח יוחזר לרצועת החוף

גם 2 מסילות לוקחות שטח עצום מרצועת החוף כולה
במקרה של פארק הכט השטח יוחזר לרצועת החוף
והמסילות יורחקו ממנו וישוקעו. לא הבנתי מה אתה מנסה לומר.
 

tapuzo

New member
הבטיחו לבדוק ולממן שיקוע לא הבטיחו לבצע קודם

במקרה של פארק הכט השטח יוחזר לרצועת החוף
והמסילות יורחקו ממנו וישוקעו. לא הבנתי מה אתה מנסה לומר.
הבטיחו לבדוק ולממן שיקוע לא הבטיחו לבצע קודם
קודם יהיה חשמול זה הדבר הודאי בכל ההבטחות שלהם
ורק אז יתחילו בדיקות האפשרות לשיקוע ואז יגידו שהקרבה לחוף בעייתית ומונעת
את השיקוע
לא עשו אותנו באצבע הרי שיקרו לציבור לצורך הבחירות כדי להוריד את הנושא מסדר היום
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה