זאת לא טענה שלי, זאת כוונה מוצהרת בעצם החשמול
הרי נציגי הרכבת טענו שהחישמול הכרחי להוספת שתי מסילות בתוואי הזה וזה יתאפשר
רק אחרי החישמול. אף אחד לא המציא את זה, הם הצהירו על זה בגלוי.
הוספת נמל המפרץ עם הכפלת הקיבולת שלו במכולות גם תומכת ברעיון להכפלת מסילות
גם בלי הכפלת המסילות בודאי שהחשמול יצריך שינוי בגידור כדי למנוע מעבר אנשים
והתחשמלות. הגדרות הקיימות יוחלפו. אין סיכוי שזה יעלה 10 מליון שקל אולי זה רק
עלות עמודי החשמול והמערכת. על זה תוסיף התקנה, תוסיף שינוי התל של הרכבת ותוסיף
גידור ותוסיף עבודות הנדסיות כולנו יודעים שזה יהיה 100 מליון בסוף. הרי התוואי כולו
מוערך כפרויקט של כמה מליארדי שקלים אז איך חלק של 20 ק"מ ממנו זה 10 מליון שקל?
הסכום שהבאת מראש לא הגיוני
זאת לא טענה שלי, זאת כוונה מוצהרת בעצם החשמולאתה זה שמאמין לדפי מסרים...
כמה לדעתך אמור לעלות החשמול הישיר של קטע חיפה?
אני לא מדבר על תחנות ההשנאה. אלא רק על הקטע שבין הגדרות.(שאתה טוען שמזיזים את הגדרות).
דרך אגב, כשמביטים על התוואי של הרכבת בחיפה,תוך כדי סימון גבולות זכות הדרך של הרכבת בGOVMAP. רואים בבירור שכרגע אין אפשרות להוסיף שתי מסילות בתוואי הקיים.
מה שסותר את הטענה הזאת שלך.
הרי נציגי הרכבת טענו שהחישמול הכרחי להוספת שתי מסילות בתוואי הזה וזה יתאפשר
רק אחרי החישמול. אף אחד לא המציא את זה, הם הצהירו על זה בגלוי.
הוספת נמל המפרץ עם הכפלת הקיבולת שלו במכולות גם תומכת ברעיון להכפלת מסילות
גם בלי הכפלת המסילות בודאי שהחשמול יצריך שינוי בגידור כדי למנוע מעבר אנשים
והתחשמלות. הגדרות הקיימות יוחלפו. אין סיכוי שזה יעלה 10 מליון שקל אולי זה רק
עלות עמודי החשמול והמערכת. על זה תוסיף התקנה, תוסיף שינוי התל של הרכבת ותוסיף
גידור ותוסיף עבודות הנדסיות כולנו יודעים שזה יהיה 100 מליון בסוף. הרי התוואי כולו
מוערך כפרויקט של כמה מליארדי שקלים אז איך חלק של 20 ק"מ ממנו זה 10 מליון שקל?
הסכום שהבאת מראש לא הגיוני