ב 2.9.1984 נפתח קו 315 שהיה מאשדוד לתחנה מרכזית הרצליה,דרך:כביש גהה,בני ברק,קניון איילון,פנחס רוזן,מרכז רמת השרון,בהמשך הקו האורך לנתניה
ב 1.1.1992 היה פיצול הראשון של הקוים: 315 מאשדוד קוצר והיה עד רכבת בני ברק בלבד(הקו בנתיים בוטל) וקו 618 מתל השומר דרך:בני ברק לנתניה נפתח
בהמשך קו 618 השתנה מסלולו ולפני כמה שנים פוצל אף הוא לשני קוים:לקו 621 מתל השומר לרכבת הרצליה,619 מרמת השרון לנתניה.
מלבד קו 315 היה גם קו 325 מרחוב ירושלים בבני ברק לתחנה מרכזית אשדוד שגם הוא בוטל.
מלבד קו 315 ב 2.9.1984 נפתחו גם קוים:
65 מירושלים למיצד דרך:מעלה עמוס(בהמשך שונה המספר פעמיים ל165 ולאחר מכן ל365 ובהמשך קו 365 קוצר מירושלים אל מעלה עמוס בלבד ונפתח קו 364 מירושלים למעלה עמוס).
קו 27 נפתח מבית שמש לנחושה.
באותו יום גם חלו שינוי מספור בקוים:
331 תל אביב-קרית גת ל333 בשנת 2000 בערך הקו בוטל
341 תל אביב-כיסופים ל374 בשנת 2000 בערך הקו בוטל
355 תל אביב-אופקים שונה ל372 בוטל בעשור הקודם הקו.
356 תל אביב-אורים שונה ל376 בהמשך הקו קוצר כקו קרית גת-אורים בשנים האחרונות הקו בוטל.
357 תל אביב-צאלים(במקור עד ימית) שונה ל373 בשנת 2000 בערך הקו בוטל
358 תל אביב-פרי גן(במקור עד נאות סיני) שונה ל378 בהמשך הקו בוטל
359 תל אביב-כרם שלום(במקור עד נאות סיני) שונה ל379 באחרונה הקו בוטל
שינוי מסלול אז
501,502 תל אביב-רעננה האורכו ממרכז רעננה עד לצומת רעננה,לפני מספר שנים בוטל קו 502.
ב 2.12.1984 חלושינווי מסלול בקווי אוטובוס
א. קו 5 נס ציונה-בית עובד,האורך עד לבית הספר החקלאי בעיינות,הקו בוטל לפני שנים רבות.
ב.כמו כן במה שהיה פעם אזור התחנה הישנה חלו שינויים במיקום תחנות המוצא אז.
ב.א. קווי רמלוד הבאים:
דרך:ציר לה גורדיה-הטייסים-מסובים: 472 לזיתן(בוטל ב1991),475 ללוד,476 לכפר דניאל(בוטל בשנות השמונים) 478 לבית נחמיה(בוטל ב1991),479 לחמד וצפריה (בוטל בשנות התשעים)
דרך:כביש 44(חלקם נסעו גם דרך:קרית המלאכה,גבעת הרצל ודרך בן צבי): 451 לרמלה,461 ללוד, 465 לגמזו(בוטל ב1991) 467 לבית עריף(בוטל ב1991) 468 לכפר דניאל(בוטל בשנות ה80)
מהירים: 455 לרמלה,460 ללוד.
465 לגמזו ובן שמן(בוטל ב1991) 467 לבית עריף