קווין נאש רוצה קצת יחס...

Frostey

New member
כישרון= הכוונה לכישרון היאבקות.

לכל הכוכבים בהוליווד כמו בראד פיט וטום קרוז יש כאריזמה- זה לא אומר שיש להם כישרון היאבקות.סורי.

לא- לנאש לא הייתה יכולת להחליט מול מי הוא ילחם...בדיוק כמו בריאן,פאנק,בנואה,גררו וריי.

אבל משום מה,החלטת שהתקופת אליפות הכושלת שלו לא הייתה באשמתו המסכן,והאחרים כן.
 
לא, זה לא באשמתם בכלל, זה אתה החלטת

אני לא מבין- נאש באמת היה פחות טוב בזירה מהוגאן? או מרוק?

ברצינות- כריזמה זה מה שבאמת קובע אם אתה יכול להיות כוכב. מתאבקים אמרו את זה אלף פעם. כשוינס נותן למישהו אליפות, הוא לא אומר "וואו, איזה מתאבק טוב!" אלא "וואו, הוא יכול למכור לקהל את הקרב במיקרופון". סורי, אבל מאז שאבא של וינס עשה את זה זאת הגישה. כריזמה.
 

pufpuf

New member
עניין של טעם

לטעמי התוכניות היו זוועה.
בכל מקרה, הוא אחראי כבוקר ישירות על הפינגרפיוק אוף דום ועל ההפסד אליפות של גולדברג, שני דברים שזירזו משמעותית את המוות של WCW (ועלו לה בפוטנציאל הכנסות עצום)
 
אה-הא!

זהו זה. נאש לא היה בוקר בתקופה הזאת (זאת טענה של גולדברג). נאש נהיה הבוקר מפברואר 99 עד לאפריל 99. חוץ מזה, עובדית זה הכניס רייטינג.

וההפסד של גולדברג זה הדבר הכי אוברייטד בעולם.
 

pufpuf

New member
לא, זה שקר של נאש

קווין סאליבן פוטר באוג' 98 ונאש החליף אותו. WCW לא נשארו חסרי בוקר מאוג' 98 עד פב' 99. למרות שזה מה שהוא מנסה שיחשבו, נאש לא היה בוקר לחודשיים.

המשך של הסטריק לדעתי יכל ליצור מליוני דולרים ל WCW ובסופו של דבר ליצור כוכב חדש (מי שהיה מנצח את גולדברג), אבל זה כמובן ויכוח סרק כי לעולם לא באמת נוכל לדעת.
 

Frostey

New member


קוין נאש משקר? לא יכול להיות!
 
תוכיח

ברור לי שהם לא נשארו חסרי בוקינג, היה להם את דאסטי ואת בישוף, לא? היו אז ועדות. ודרך אגב, כל דבר שנאש עשה עבר דרך בישוף.

כבר בדצמבר 98 היו מלא צעקות של "גולדברג סאקס". ההפסד של גולדברג יצר מיליוני דולרים כי הם שוב מילאו את הג'ורג'יה דום והקהל היה מרותק לדעת מה יקרה עכשיו. אם גולדברג כל כך תלוי בסטריק, הוא לא כזה גדול.

וגם כל העניין הזה של "מי שלא ינצח את גולדברג היה נהיה כוכב גדול" לא עבד מי יודע מה ללודוויג בורגה...
 
ודרך אגב

אם היית צופה בתוכניות של התקופה הזאת- ואז צופה בתוכניות מהתקופה שנאש טוען שהוא היה בוקר- תראה מלא שינויים. נאש החליף את בישוף.
 

Frostey

New member
כן כי בורגה דומה מאוד לגולדברג בפופולאריות.

"כל דבר שנאש עשה עבר דרך בישוף"
גם נאש וגם הוגן ניהלו את הקריירה שלהם.כל מי שעבד בWCW באותו זמן אומר את זה.בישוף היה בובה על חוטים ולא יותר...

וחשבת למה דווקא נאש מכל האנשים זכה לכבוד לסיים את הסטריק?
 

pufpuf

New member
אתה מסתכל על הכל בצורה כל כך נקודתית

ומנסה להוציא מכל נתון חסר משמעות את כל המשמעויות בעולם, שזה בלתי אפשרי לקיים דיון איתך. זה כמו ניתוחי הרייטינג של רבעי השעה שאתה עושה. במקום להסתכל על התקופה הכוללת, על הכיוון, אתה חופר לפרטי פרטים עד שמי שרוצה להמשיך לדון איתך נדרש לעשות תחקיר אקדמי של חצי שעה לפני כל הודעה וכל העסק הופך למייגע.
באמת מציע לך לשקול למתן את זה, כי בסוף אתה תישאר לדון עם עצמך כי פשוט אף אחד לא ירצה להכניס את עצמו לדיון איתך (כמובן שזאת סתם הצעה, אתה מוזמן לא להתחשב בה)

לא מעניין אותי מה הרייטינג הגבוה ביותר או הנמוך ביותר, לא מעניין אותי אם בכמה מקומות צעקו גולדברג סאקס ואם בתוכנית אחרי ההפסד היה יותר קהל או פחות קהל. זה לא משנה, זה לא רלוונטי. אנחנו יותר מעשור אחרי, אנחנו יודעים כבר בגדול על התקופה הזאת. אנחנו יודעים שזאת תקופת של התדרדרות של WCW שהובילה בסוף למותה, גם אם זה לא במיידי. אנחנו מדברים כאן על תהליכים שלוקחים זמן. WCW בתקופת נאש הייתה בתהליך של נבילה, לעומת ה WWE באותה תקופה שהייתה בתקופה של צמיחה ונסיקה, גם אם באותה נקודת זמן הרייטינג והביירייטס עדיין לא שיקפו את זה לחלוטין.

זה היתרון שלנו בקיום הדיון הזה היום, אנחנו יודעים מה היו התוצאות הסופיות, אנחנו יודעים לאפיין את התקופות בגדול, אנחנו לא צריכים כל פעם לרדת לשורש הרזולוציות הקטנות של כמה אנשים היו בקהל בכל אירוע ואירוע בשביל לבסס דיון.

צריך להפסיק להסתכל על כל דבר ברמת הנקודה הספציפית שלו בזמן וכמשהו מנותק שעומד בפני עצמו, ולהסתכל על כל התהליך וכל מה שקרה לפניו ואחריו.
 
אוי, איזה מגילה של חרא!

"זה כמו ניתוחי הרייטינג של רבעי השעה שאתה עושה. במקום להסתכל על התקופה הכוללת, על הכיוון, אתה חופר לפרטי פרטים עד שמי שרוצה להמשיך לדון איתך נדרש לעשות תחקיר אקדמי של חצי שעה לפני כל הודעה וכל העסק הופך למייגע."

פופי, לידיעתך, אנשים בביזנס כן מסתכלים על ניתוחי רבעי השעה (רוסו טען את זה, אנשים בצוות הכתיבה טענו את זה). וכן, חבל שאני מסתכל על העובדות ולא על סיסמאות ("נאש גרוע! קליק רע!").

"אנחנו יודעים כבר בגדול על התקופה הזאת. אנחנו יודעים שזאת תקופת של התדרדרות של WCW שהובילה בסוף למותה, גם אם זה לא במיידי. אנחנו מדברים כאן על תהליכים שלוקחים זמן. WCW בתקופת נאש הייתה בתהליך של נבילה, לעומת ה WWE באותה תקופה שהייתה בתקופה של צמיחה ונסיקה, גם אם באותה נקודת זמן הרייטינג והביירייטס עדיין לא שיקפו את זה לחלוטין."

לפי מה? לפי DVD מוטה של ה-WWE? פעם שמעת על הביטוי "את ההיסטוריה כותבים המנצחים"? אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה. אבל זה מה שוינס כתב. הוא אמר שמרסלמניה 14 ה-WCW היו בתהליך נבילה. HELL, כל הארגון של WCW היה מפגר! (חברת היאבקות שמריצה אותה חברת כבלים? באמת מישהו חשב שזה יחזיק מעמד?).

WCW מתה רק בגלל מישהו אחד- ג'יימי קלנר.
 

AMEOBI

New member
סוף סוף

איך לא הבנתם אחרי שני דיונים וחצי שאין עם מי לדבר פה? אחרי 20 שרשוריפלצת שהיו פה ועוד כל מיני הודעות הזויות ומוזרות....ועדיין אנשים ממשיכים "לדון" איתו על כל מיני נושאים...

עדיף פשוט להתעלם וזהו.
 
לא, איתכם אין על מה לדבר!

הבנת את זה? הרי אני "חכם" מדי בשביל לקבל את הדעות שלכם אז נו נו נו, ואוי, הוא לא מקבל את הדעה הנכונה של הפורום! חס וחלילה!

אני לא טרול. הקרטיב טרול. אתה טרול. כל אחד פה זה טרול לא פחות ממני!

ושוב פעם, אם יש לכם בעיה עם ההודעות שלי- א) תשפשפו, וב) אל תקראו. זהו זה.
 

Frostey

New member
חשבת אולי אם כל-כך הרבה אנשים

פה,אומרים לך דבר דומה ששלומי רשם לך אז אולי יש סיכוי קלוש שיש בזה משהו?
 
למעלה