קומה שניה מעץ דעתכם

talullah

New member
אולי כדאי להבדיל בין בתי העץ

אני לא מומחית אבל יש שיטות בניה מעץ - כאשר הקונסטרוקציב היא מעץ (השלד) והציפויי בלוחות מסוגים שונים ואז לא רואים את העץ והוא לא צריך תחזוקה ויש בתי עץ שהכל עץ - גם השלד וגם החוץ אולי התכוון בעל הבית מהגליל לשיטת הבניה מעץ הראשונה ולא עם ציפויי מאגר מפנה לשיטת בית ישראלי - שלד פלדה עם השחלת קורות בטרום (איטונג) שמביא בינא בפורום שיפוץ ובניה תכנס לאתר שלהם ותראה במה מדובר www.bayit-il.co.il
 

מאגר

New member
בית ישראלי

לא הפנתי אותו לבית ישראלי כי אין ביטוחן וזה כמעט ב-100% מתוך הכרוי את הבניה הקיבוצית שהגג יתאים להצבת מערכת עמודי ברזל על הגג הקיים וחיזוק הגג יביא להוצאות גדולות מדי בעלויות הביסוס.
 

בינא

Member
ניתן לבנות בשיטת בית ישראלי על כל

סוג של מבנה ללא יוצא מהכלל, כולל צריף וקרוואן. צריך רק לדעת איך לעשות זאת ובשביל זה יש מומחים שיודעים כיצד. בוצעו בשנים האחרונות כמה הרחבות מסוגים שונים, כולל קומה שניה על מבנה קיים שהמהנדס לא היה בטוח כיצד בנו אותו. אם יש למשיהו עניין בהרחבת מבנה שלכאורה לא ניתן להוסיף עליו קומה, אבל מותר מבחינת החוק להוסיף קומה, מוזמן לפנות בדוא"ל לחתום מטה, כדי לקבל תמונות של בתים שהוגדלו בשיטת בית ישראלי למרות "חולשתם".
 
אני בהחלט התכוונתי לבית מעץ מלא

שכל החלקים מעץ נראים גלויים, אחרת אני לא חושב ששווה לי לשים עץ לא גלוי...
 

בינא

Member
השוואה בין שיטות בניה

הנך מוזמן בזאת להיכנס לאתר "בית" www.bayit-il.co.il כשהדף הראשון יפתח (תוכן העניינים), לך לסעיף 4 - סוגי מבנים שונים למגורים ובדף הבא שיפתח לחץ על "יתרונות וחסרונות" של כל סוג מבנה. בנוסף תוכל ללחוץ על המילה "השוואה" כדי לראות השוואה בין סוגי בניה שונים. חשוב לדעת מראש מה מסגרת התקציב לפני שמחליטים מה לבנות. התקציב קובע את האפשרויות מבחינת התכנון ומבחינת העלות לבניה עצמה. לא לשכוח את נושא המיסוי על הבניה שלוקח הרבה ומשאיר את כולם עם חסר.
 
למעלה