במקרה גם אנחנו דנים עכשיו בנושא,
בגלל ששני חברים שלי גמרו עכשיו את הסדרה, שוב, פעם מיליון בערך. (אלא שאנחנו דנים בנושא של הפיכת המערכה המצויינת הזאת למשחק תפקידים, לא לקומיקס). אני חושב שאם הסגנון היה משתנה בהתאם לאווירה הנדרשת, זה היה אפשרי. אם כל אבאראך, עולם האבן, היה מוצג בסטייל אפל ומטושטש, כדוגמת "סאנדמן" (שאח שלי בדיוק קורא עכשיו; אני מאוד מושפע מסביבתי), והלאזאר היה תמיד מוצג בצללים מקושקשים, כמעט בלי צבע, היה סבבה. וברור שאת פריאן, עולם האש, אי אפשר היה לצייר ככה. הבעיה נוצרת כשדברים מתנגשים, למשל כשלאזאר מגיע לפריאן. אני לא אומר שזה קורה, כן, בשביל מי שעוד לא קרא, אבל אם זה באמת קורה, ולאזאר מגיע לאחת מהערים של פריאן, שחייבות להיות מצויירות באופן צבעוני, חד, ובומבסטי... אז איך הוא יצוייר? הוא יראה פתאום נורא עלוב. אבל זה אפשרי, עם הזוויות והצבעים הנכונים. צריך להשקיע הרבה יותר מאמץ חשיבתי בתכנון הגרפי של קומיקס כזה, ואין ספק שיצטרכו לעשות אותו גם ארוך למדי בשביל להצליח להעביר את הפאוזות מהספרים (שזה קטע בעייתי משל עצמו), אבל זה אפשרי. וואלה, חבל שלא עושים את זה.
בגלל ששני חברים שלי גמרו עכשיו את הסדרה, שוב, פעם מיליון בערך. (אלא שאנחנו דנים בנושא של הפיכת המערכה המצויינת הזאת למשחק תפקידים, לא לקומיקס). אני חושב שאם הסגנון היה משתנה בהתאם לאווירה הנדרשת, זה היה אפשרי. אם כל אבאראך, עולם האבן, היה מוצג בסטייל אפל ומטושטש, כדוגמת "סאנדמן" (שאח שלי בדיוק קורא עכשיו; אני מאוד מושפע מסביבתי), והלאזאר היה תמיד מוצג בצללים מקושקשים, כמעט בלי צבע, היה סבבה. וברור שאת פריאן, עולם האש, אי אפשר היה לצייר ככה. הבעיה נוצרת כשדברים מתנגשים, למשל כשלאזאר מגיע לפריאן. אני לא אומר שזה קורה, כן, בשביל מי שעוד לא קרא, אבל אם זה באמת קורה, ולאזאר מגיע לאחת מהערים של פריאן, שחייבות להיות מצויירות באופן צבעוני, חד, ובומבסטי... אז איך הוא יצוייר? הוא יראה פתאום נורא עלוב. אבל זה אפשרי, עם הזוויות והצבעים הנכונים. צריך להשקיע הרבה יותר מאמץ חשיבתי בתכנון הגרפי של קומיקס כזה, ואין ספק שיצטרכו לעשות אותו גם ארוך למדי בשביל להצליח להעביר את הפאוזות מהספרים (שזה קטע בעייתי משל עצמו), אבל זה אפשרי. וואלה, חבל שלא עושים את זה.