קורא לעזרה מכל אנשים הפורום

אני רואה שאנדרי מביא לפה מלא אנשים

ומארגן מפגשים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולתת חיזוק חיובי לבחור.
 

alina maria

New member
אכן ^^ ועוד משהו בקשר לת'ראש

אני שומעת כמה שירים, לא כולכך הרבה כמו אנדרי אבל אתם מכירים שירים בסגנון של anhilinator-alison hell תמליצו לי בבקשה וגם כול מיני שירים שאתם אוהבים ^^ ובקשר לסגנון הלבוש- איך אתם מגדירים סגנון לבוש של ת'ראש? אנדרי אמר לי שזה שילוב של פאנק ומטאל אז הלבוש בהתאם אבל אם אתם יכולים תפשטו לי בבקשה ^^ תודה מראש
 

evileliran

New member
קצת מצחיק לדבר על זה

מקסימום תראי את הסרט הזה גט ת'ראשד, יש שם מין פירוט מבדר של העניין הזה, בגדול ת'ראשרים תמיד טענו שהם לובשים "בגדים רגילים" בטענה שה"פוזרים" (כלומר שומעי גלאם והייר מטאל וכאלה) מתלבשים כמו בנות. יש את הקטע של הג'ינס צמוד, את הווסט ג'ינס הזה עם הפאצ'ים של הלהקות והסיכות, ונעלי ספורט גבוהות לבנות (יעני כמו נעלי אגרוף כאלה), או נגיד אדידס פסים (כן, כמו של ערסים היום). מעילי עור בלוק ישן בעקרון גם מקובלים נראה לי. אבל זה מין "קוד לבוש" כזה לבנים, לבנות לא נראה לי שהייתה איזו....צורה מבחינת הסגנון.
 

אלאנקה

New member
נראה לי את יכולה לקנות אותו ממטאלשופ,

רק שאני לא זוכרת אם מה שראיתי שם היה גלובאל מטאל או גט ת'ראשד.. ובטח תוכלי למצוא את זה ביוטוב, או לנסות להוריד..
 

evileliran

New member
אנערף...אני הורדתי בביטורנט

היה איזה קישור לטורנט שלו בפורום פאנק פה בתפוז, אם את ממש בקטע תעשי שם חיפוש בארכיון.
 

evileliran

New member
ולנושא האשכול

אחי, כבר נתנו לך ימבה המלצות טובות, ולך יש טעם טוב ואתה די "שולט בחומר", אולי אוסיף לך עוד כמה שאני לא שמתי לב אם אמרו, ואם כן, אז שטויות. Detente להקת ביי אראה מעולה, יש להם רק אלבום אחד, סולנית משוגעת. Laaz rockit טובים מאוד בשני אלבומים (nothing sacred ו annihilation principle) אם אין לך בעייה עם שירה גבוהה טובה אני ממליץ בחום על flotsam and jetsam ובמיוחד על האלבום doomsday for the deciever . holy moses די מחורבנים היום, אבל כדאי לך להוריד את האלבום finished with the dogs sacred reich איך שכחתי!!!להקה מעולה!!!מומלצים במיוחד הראשון- ignorance האיפי surf nicaragua (שילוב ת'ראש וסרפקור לפנים!מומלץ בחום!בין השירים הטובים ביותר ששמעתי!) וכמובן The american way. אחרי זה הם קצת הדרדרו. מישהו פה אמר sabbat- אנגלים מטורפים. גם reanimator סבבה. במקרה של הלהקות האלה כל החומרים ששמעתי היו טובים. אם אתה מתעניין בגל החדש של הת'ראש הישן(נגיד כמו מוניסיפל וייסט שרשמת) אני ממליץ בחום על gama bomb , bonded by blood (שהוציאו מבחינתי את אלבום השנה) וshort sharp shock. evile להקה סבבה גם, אבל הם ריפ אוף של סלייר, לא שיא המקוריות. ומעבר להכל, מומלץ לנבור באתר הזה : http://www.classicthrash.com/ יש כאן בקורות אלבומים על מלא מוזיקה טובה. שבת שלום!
 

Death Rider

New member
חחח..תודה רבה לך.

אני שומע(בפעם ה20 לפחות היום) עכשיו את Surf Nicaragua של Sacred Reich השיר משעשע אותי>< וThe American Way גם שיר מעולה Laaz Rockit- Suicide City אחד ה-שירים בכלל אהבתי את nothing sacred יותר מהאלבום השני annihilation principle holy moses אני הכרתי ותמיד חשבתי שהם מחורבנים... ובכללי תודה רבה על זה שהקדשת לי זמן(לכולם ממש תודה כולם עזרו לי מאוד והכרתי הרבה להקות חדשות ממש טובות)
 

evileliran

New member
בקונטקסט ההיסטורי זה שיר

אולטרה פוליטי מחאתי אחי, זה יצא בדיוק שרייגן החולירע הזה פלש לניקרגואה כי הם הפריעו לחברים שלו לנצל את ארץ הזאת. למרות שהמלים ציניות בטירוף.
 
ממש חבל איך שכל המדינות הקטנות יותר באמריקה

הן אלה שנוצלו והובאו למצב כזה. יש שם מקומות מאוד יפים, רק שאף אחד לא נוסע לשם.
 

evileliran

New member
"נוצלו"?

הן עדיין מנוצלות...למה אתה חושב שפירות זה עדיין זול בארה"ב?
 
למעלה