קורס הכשרת מטפלים ב Thai Foot Massge

קורס הכשרת מטפלים ב Thai Foot Massge

שלום לכול המטפלים בפורום ב15/11/10 ייפתח קורס ייחודי במכללת מדיסין בכפר סבא הקורס יתמקד בעיסויי יחודי המגיע מתאילנד ונקרא כאמור thai foot massage הקורס מיועד למטפלים במקצועות המגע המעוניינים להרחיב את "ארגז הכלים "שלהם הטיפול נמשך שעה .דומה לרפלקסולוגיה אך שונה מאד הן בדינמיקה של העבודה .והן באזורי הטיפול. הטיפול נעשה בחלקו בעזרת מקל עיסוי ייחודי . הקורס הוא חוויתי ,מקצועי וייחודי בארץ ואני מעבירו בשיטת לימוד חדשה וקלה לזיכרון. פרטים נוספים ינתנו במזכירות בית המכללה0732481588 או דרכי 054-7881793 אשמח לראותכם נמרוד אבגר
 

yoelnd

New member
הקורס

הי האם זהו קורס יומי או שבועי? חודשי? האם מקבלים את המקל הייחודי כחלק מהקורס? מהן השעות מבוקר עד ערב? רק ערב? צהריים? אחה"צ. מהו המחיר? בהתאם לכל הפרמטרים הנ"ל?
 
אאז כך....

הקורס יתקיים אחת לשבוע בין השעות 16:00 ל 20:00 ויערך שלושה מפגשים. המקל הינו בעלות של 40 ש"ח בנוסף לקורס שעלותו הינה 600 ש"ח תעודת סיום הקורס לאחר מבחן בשיעור האחרון הינה של מדיסין . אשמח להצטרפותך. נמרוד
 

yoelnd

New member
תראה

היי נראה לי קצת מוגזם למטלים לעבור קורס של 12 ש' במחיר כזה. אם תרצה - ואין צורך בתעודה לעבוד 1:1 ולסגור עניין בשעתיים - כולל דוגמנית ממני...... מה דעתך?
 

0 אור 0

New member
אני לא חושבת ששעתיים מספיק

בכל זאת לומדים וגם מתרגלים - אלפונס עושה את הקורס הזה ביום מרוכז אחד, אבל ארוך (לקחנו אותו פעם ביחד ביום שלפני טיסת לילה ארוכה לדרום אמריקה - חויה מאד מיוחדת שצריך לנסות ), ונדמה לי שהקורס אצלו יותר זול. לגבי הרמה אין לי כלים להשוות - אלפונס הוא מורה מדהים ומומלץ ביותר, אבל אולי גם נמרוד - לאמכירה.
 
צור קשר

אשמח להפגש ללמד ולהכיר ללא עלות. ואם יש לך עוד חישהו שמעוניין..ש י ב ו א !
 

0 אור 0

New member
חשוב מאד להפנים ולהדגיש גם לתלמידיך

שהדמיון היחיד לרפלקסולוגיה הוא בכך שמדובר בעיסוי כף הרגל. לצערי, נתקלתי לא פעם, בעיקר בספא, שאנשים אשר מבקשים טיפול ברפלקסולוגיה מקבלים למעשה עיסוי רגלים בלי שמישהו טורח ליידע אותם על כך.
 
שלום לך אור

ראשית אני מבקש לומר כי אני עוקב ולומד מתשובותייך לשואלים בפורום, ומתרשם שאת אדם רב גוני ומטפלת עם המון ניסיון ולא אחת אני לומד ומפנים נקודות שאת מאירה. כרפלקסולוג( למדתי ברידמן) אמנם לא בכיר וכמי שלמד את השיטה (thai foot massage)בתאילנד אני יכול לומר לך כך: הרפלקסולוגיה הינה כלי אבחון וטיפול מדהים. לא אחת אני מאפיין את המטופל דיי במדוייק בהתייחס לאלמנטים הדומיננטים הניראים לי בכף רגלו וגם באילו מערכות עלי לטפל , היינו התלונה ניראית בברור בכף הרגל.. ואז אני בוחר מערכת או מספר מערכות ובונה אסטרטגיה טיפולית ומתמקד בה בטיפול. thai foot massage הגישה הינה איזון(בעזרת המקל) של כל המערכות .מפת האיברים שם זהה לזו של הרפלקסולוגיה. זהו לא עיסוי של כף הרגל.!! זהו כלי טיפולי דומה לרפלקסולוגיה. וניתן בעזרתו לטפל באפקטיביות (כאשר מדובר בסדרת טיפולים) בבעיות שונות . כאשר למדתי בתאילנד, באחת הפעמים עבדתי עם המורה וכך ..בעוד היא מדגימה עלי היא נוגעת באזור בשריר התאומים שכאב לי והיא אמרה לי מייד ...סבלת מאסטמה. וזה נכון. היא זיהתה זאת רק מהמיקום של הכאב. בשיטה זו העבודה הינה דינמית מאד ומזכירה מאד את הטווינה. הרפלק' הקורדינטיבית מזכירה מעט את השיטה התאילנדית בכך שבשניהם העבודה כוללת את שריר התאומים ה"פאטלה" ועם מעט עבודה על 4 ראשים בשיטה התאילנדית כאשר אני עובד על שריר התאומים אני מתמקד בטיפול במרידיאנים שונים, המוכרים יותר לתלמידי השיאצו.(וזה היה לי חדש ) לכל הקוראים .. זהו כלי טיפולי. והטיפול עורך כשעה. ומתומחר אצלי ואצל תלמידי כטיפול לכל דבר יש לי לא מעט מטופלים שמגיעים רק לטיפול זה ולטענתם ישנה הרגשת ריחוף והקלה עצומה בכאב יום לאחר הטיפולייתרון שלא קיים ברפלקסולוגי,שבונה תהליך ריפוי כאן התוצאות הן ביום שלאחר הטיפול. ולעיתים מייד לאחר הטיפול. אשמח לענות לכל שאלה. גם בנייד ובאתר שלי.(שם בכתבות ורשמים ישנה כתבה על לימודי בתאילנד) ולסיום... בקרוב יפתחו עוד קורסים במכללות נוספות בארץ וזאת לאור ביקוש. וייחודיות של שיטה מופלאה זו. נמרוד אבגר
 

0 אור 0

New member
גם אני מטפלת בתאי פוט

למדתי אותו במסגרת העיסוי התאילנדי וחיזקתי אחר כךבסדנה נוספת אצל אלפונסשהוא מראשוני המפיצים של עיסוי זה בארץ, כך שאני מכירה את היכולות והעוצמות של עיסוי רגליים. בודאי כמכורה לעיסוי ברגל, אין לי שום כוונה להפחית מהעוצמה והתענוג של עיסוי זה. ויחד עם זה, יותר מדי אנשים נוטים לערבב ולבלבל בין השיטות ולכן חשוב שאדם יציב את מה שהוא עושה בצורה מדוייקת. בדיוק כפי שאני תמיד מדגישה לאנשים שמה שאני עושה אינו עיסוי רפואי , למרות שמן הסתם העיסוי שלי מועיל מאד, ובטח למדתי לא פחות שנים בקורסי עיסוי מאשר רבים מהמעסים הרפואיים , כך ההכרות עם איברי הגוף והקשר שלהם לכף הרגל הוא רק התחלת הדרך ברפלקסולוגיה ולכן חשוב לא להתיימר למה שאתה לא. למרבית האנשים שמחפשים עיסוי בכף הרגל, לא ממש משנה באיזו שיטה הם מטופלים - אז תציג את האמת, ולא תפסיד מטופלים ממילא. לאיותרנכון?
 
עיסוי רגליים תאילנדי

שלום לכולם היום, כאשר אדם ניגש לרוב מוסדות הלימוד בתאילנד ובמערב, אכן תכני הלימוד התיאורטיים וביניהם מפת האיברים , זהה לזו של הרפלקסולוגיה המערבית הנלמדת גם כאן בארץ ובמערב. חשוב לי לציין עם זאת, כי ברפואה התאילנדית המסורתית אין שום זכר למפת איברים שכזו או דומה לזו. למעשה, לא רק בעיסוי כפות הרגליים אלא כל הרפואה התאילנדית אינה בעלת מאפיינים רפלקסולגיים כגון מפות איברים, קווי אורך ורוחב ואזורי האלמנטיים השונים. גישה זו דומה מאוד להשקפה הסינית העתיקה ו"מטפורית" , אולם בפילוספיה התאילנדית הדברים הם שונים. למשל, כאשר מדברים ברפואה הסינית על יסוד האש או יסוד המתכת, מדובר על כך ברמה מסוימת של דימוי, וברפואה התאילנדית כאשר מדברים על היסודות, למשל אדמה או מים, מתכוונים ממש לאדמה ומים אשר בונים את הגוף. הראייה דומה יותר לגישה ההודית העתיקה והטיבטית. בראייה הזו, התאילנדיים גם עובדים בגוף וברגליים על איזון היסודות הנכון לאותו אדם דרך קווי האנרגיה ונקודות אקופרסורה שונות ולא דרך מפות איברים. הדבר נוגד את כל אופן החשיבה התאילנדי והלך הרוח של הרפואה עצמה. וכן, ברוב המוחלט של הטיפולים שנעשים בתאילנד בפוט מסאז', המטפלים אכן עובדים על פתיחת קווי האנרגיה ברגליים ובגוף בכלל. לדוגמא, מאוד מקובל לעבוד גם על הכתפיים והראש, לפתוח את הwindgate מה שמכונה "עצירת דם" באזור המפשעה, ובקיצור ממש לטפל באזורים אלו ישירות ולא דרך נקודות רפלקסיביות על גבי כפות הרגליים. הדבר המהותי לדעתי הוא שבכל מקרה, גם ככה וגם ככה הטיפול הוא מצוין ואפקטיבי מאוד, ובסופו של דבר האדם שמטפל והאדם שמטופל הם החשובים.
 

0 אור 0

New member
יפה כתבת אייל

כמי שמטפלת גם ברפלקסולוגיה וגם בעיסוי רגלים תאילנדי (ובכלל בעיסוי תאילנדי) , אני מרגישה שהמקום ממנו אני באה לעיסוי שונה לחלוטין מאשר כאשר אני מטפלת ברפלקסולוגיה - הידיים אותן ידיים, אפילו חלק מהתנועות דומות, אבל האנרגיות והתכווננות והתכנון של הטיפול שונים לחלוטין. ואגב: בזמנו, לאחר שנחשפתי לנושא המרידיאנים, ניסיתי כמיטב ידיעתי המוגבלת להשוות בין הסנים לבין נקודות של מרידיאנים, וחוץ מנקודות מאד מהותיות שניפגש אתן בכל שיטה, לא מצאתי דמיון וקשר. ואגב 2: ברפלקסולוגיה אנו עובדים לפי 4 האלמנטים, והפרשנויות אפילו לגבי אלמנטים בעלי אותו שם (אדמה ומים ואויר) מאד שונות מהפרשנויות ה"סיניות" לאותם אלמנטים - אכן צריך להזהר בסמנטיקה שכביכול מובנת מאליה.
 
הכל שונה, הכול דומה

היי 0 אור 0 כן, יש המון תיאוריות וגישות. פעם לעניין המסורת היה הרבה יותר כבוד וערך. היום לכל מכללה יש את הרפלקסולוגיה שלה, לכל מורה, לכל מטפל. לכל דבר יש יתרונות וחסרונות והיום יותר מתמיד כל אחד יכול לבחור מה מתאים לו.
 

0 אור 0

New member
כן אבל

חשוב מאד שהדברים יהיו ברורים אני לא מטפלת בשיאצו ולא בעיסוי רפואי - אז אני מציגה את השיטות שבהן אני כן מטפלת בשמן, ולא מנסה להגיד שזה דומה או אותו דבר. מי שמחפש משהו ספציפי או סתם רוצה לדעת במה הוא מטופל מגיע לו לקבל את הדבר האמיתי - בלי להכנס לשיפוט מה יותר טוב ומה פחות טוב.
 

0 אור 0

New member
שאלת OFF חשובה

אייל, אני שואלת את השאלה כעזרה למערכת תפוז שמסתבכת עם תקלה מתמשכת במערכת המסרים: האם כשהגבת לי, נכנסת לתפוז דרך המערכת החדשה או הישנה?? אם אתה לא יודע תשלח צילום מסך של איך אתה רואה את הפורום (נראה לי שזה אמור להספיק להם) תודה
 
מערכת

אני לא ממש יודע איזו מערכת זו ואיך לשלוח לך צילום מסך סורי, אולי יש דרך אחרת או שתסבירי לי איך לדעת איזו מערכת זו
 

0 אור 0

New member
לא בטוח שזה רלבנטי

כי הפעם קיבלתי את החיווי על התגובות שלך ממש מהר (קודם לא - בגלל זה שאלתי דוקא ואתך) סימנים אם אני לא טוה: במערכת החדשה הכתובת של הפורום מתחילה ב http://www.tapuz.co.il/Forums2008 במערכת הישנה יש איזו הודעה באיזשהו מקום בסגנון של "גלשתם כבר במערכת החדשה." עם הזמנה לנסות (לפחות שנה לא נכנסתי אז אני לא ממש זוכרת.
 
מילי,מילים מילים התבונן בצילומים

אייל שלום. אני מצרף צילומים מתוך חוברת שהוציא בית הספר למקצועות המגע בתאילנד. בית ספר זה מהווה אבן שואבת למטפלים במקצועות המגע ..בכיתה בה למדתי הן את העיסוי התאילנדי המסורתי והן את ה קורס המדובר למדו מטפלים מרחבי העולם לבית הספר גם שלוחה בצ'אנג מאי והוא מוכר גם כ" אקדמיה המלכותית ללימודי מקצועות המגע בתאילנד" שם, בהחלט מלמדים ואף ניבחנים על נקודות לחיצה בכף הרגל מפה זו זהה לרפלקסולוגיה המערבית.ומורי שמו דגש על החלק הטיפולי בעזרת המקל ועל החשיבות הדיוק והזמן שיש להמתין בזמן שלוחצים. אין לי מושג מי האדון שמלמד בארץ את השיטה והיכן למד אך כנראה שלימד אסכולה שונה תפיסה שונה מזו שלמדתי אני בכל מקרה אני מסכים איתך שהטיפול הוא מצויין ואפקטיבי עד מאד נמרוד
 

0 אור 0

New member
"הבחור שמלמד את השיטה"

אני לא בטוחה שהוא היחיד - אבל אלפונס הוא משכמו ומעלה, בהחלט לא למד רק בבית ספר אחד. לפני שהוא הגיע לארץ, הוא שהה במזרח שנים רבות - למד ולימד בכמה וכמה בתי ספר , בעיקר בתאילנד. מאז שהוא בארץ, הוא נוסע כל שנה למזרח וממשיך ללמוד. יצא לי ללמוד אצלו כמה נושאים בסיבוב חוזר (למשל את עיסוי הרגלים - למדתי פעם אחת כחלק מקורס ארוך ופעם הייתי טרמפיסטית לסדנה) , תמיד יש לו עוד משהו ללמד ולהוסיף. פשוט הידע שלו כל כך רחב, שהוא בלתי נדלה למדי. ועם כל הכבוד למפות ולדגש שהמורים שמים על נקודות לחיצה- זה בערך מקביל לסדנאות של רפלקסולוגיה למשפחה שאנחנו עושים פה בארץ, לא ללימודים של מטפל ברפלקסולוגיה. אז אנא, תן לעיסוי הזה את הכבוד המגיע לו כעיסוי רגלים ממריץ, מפנק וכיפי, ואל תנסה להשוות את הידע שאתה מלמד ב 12 שעות ללימודי רפלקסולוגיה מעמיקים.
 
למעלה