קורס הכשרת מטפלים ב Thai Foot Massge

0 אור 0

New member
לא תשמע עליו מילה רעה מאף אחד

הוא קודם כל בן אדם מדהים - עם נשמה ענקית, נחמד וחביב לכולם, אחרי זה הוא מורה משקיע, ובעל ידע עצום ועם כל אלו הוא צנוע ותמיד מוכן ללמוד ממורים חדשים וגם מתלמידיו, בגדול אפשר להגיד שהוא מלמד עיסוי רפואי ועיסוי תאילנדי - אבל את שני הנושאים האלו הוא מקיף מכל הכיוונים והרמות: מסדנאות קצרות ועד קורסים ארוכים (כלומר מהשבדי, דרך רקמות עמוק ועד לעיסוי הרפואי השיקומי, ומהבסיס של תאילנדי עד לקורס בכיר של תאי יוגה תרפי שמשכו שנתיים). הוא מלמד גם באופן עצמאי אבל גם במספר מכללות בארץ. ככל שידוע לי השנה הוא מלמד בוינגייט, סמינר הקיבוצים, מירב באר שבע, מיוגה כפר סבא, ווקורסים מסויימים כמו אנמו, או השתלמויות מתקדמות למטפלים הוא מעביר בדרך כלל בשלוס. בנוסף לנושאים העיקריים שלו הוא מעביר לפעמים נושאים נוספים מהידע הענקי שלו - כמו אנמו, עיסוי איורוודי ועוד.
 

מייק34

New member
שיטות עיסוי למיניהם

שלום רב לחברי הפורום בראשית דבריי אור אני איתך הייתה לי הזכות ללמוד ביחד עם אלפונס בוינגייט דבר ראשון הבחור מדהים ונוח על הבריות כייפי יצא לי ללמוד ממנו וללמד אותו מניסיוני הבחור שקט וצנוע (נשמע כמו עדות אופי) לעיניננו למה יש לנו את הצורך ללמוד את כול סגנונות העיסוי שבדי שיאצו רפלקסולוגיה תאילנדי גרמני אפריקאי צרפתי הודי עם שמנים בלי בגדים ( שכחתי משהו) למה לא להתמקד בתחום עיסוי שקרוב לליבכם ושאתם מאמינים בו שאתם שולטים ממוקצעים ומשופשפים בו וללמוד ולהעשיר את הידע באותו תחום למה להתפזר לכל הכיוונים האם שליטה במספר סגנונות מעידה על רמת המקצועיות של המטפל לדעתי ההפך הוא הנכון אני התמקצעתי בעיסויים רפואיים בשיטת טרייגר פויינט ועיסויים רפואיים על פי הספרות המקצועית וזה נר לרגליי ואין לי את הצורך ללמוד עיסויים בשביל הרזומה אז לדעתי תלמדו תחום עיסוי קרוב ללבכם תשקיעו ותעמיקו ותתמקצעו בו ואל תתפזרו זוכרים את הפתגם תפסתה מרובה לא תפסתה בהצלחה מיכאל אברגיל מאמן כושר לשיקום עמוד שידרה ומאמן כושר לגיל השלישי הוד השרון
 

0 אור 0

New member
מכמה סיבות

קודם כל, כי אני לומדת בשביל עצמי וכי אני נהנית מזה. אבל גם כמטפלת, כל פעם שאני לומדת נוסף לי עוד קצת ידע, לפעמים העמקה במקום מסויים, לפעמים זו טכניקה כל כך טובה שאני משלבת אותה כעמט בכל טיפול, ולפעמים זו טכניקה מצויינת שמתאימה רק במקרים מסויימים שכשפתאום אני רוצה להגיע למקום מסויים בצורה אחרת - והנה הטכניקה הזו מתאימה במקום שהשניה לא יכולה להתאים אם בגלל קושי של המטופל, אם בגלל תנאי השטח, או כל סיבה אחרת מה שכן, מודה ומתוודה שאפילו כאשר אני מטפלת בספא (ובטח בבית) - אם מישהו מזמין "עיסוי שבדי", אז מה שהוא מקבל ממני זה לא ממש שבדי לפי ההגדרות המדויקות של מילה , אם יש הגדרות כאלו בכלל, כי כמו כל המעסים הותיקים אני משלבת טכניקות שונות לפי מה שמתאים לבן אדם עצמו ולא לפי מה שכתוב בפתק. ובכל מקרה, נא לא לערבב שיאצו ורפלקסולוגיה עם שיטות עיסוי - אלו לא שיטות עיסוי, ובטח לא גיוון למעסה המתפזר, אלא שיטות טיפול עומק שכל אחת מהן דורשת לימוד ארוך ומעמיק.
 
wat po chetawan

שלום נמרוד, אני מכיר את בי"ס צ'אטוואן במקדש וואט פה וסניפיו האחרים, וכן אנ מכיר את חוברותיו ואת נושאי הלימוד. על כך כתבתי תחילה בתגובה הראשונה, שאין בהכרח קשר בין חומר הלימוד בבתי הספר בתאילנד לבין מסורת הרפואה התאילנדית שהתקיימה ובה צמח העיסוי . תכני הלימוד בוואט פה אינם ערובה לדיוק במסורות העתיקות, במיוחד בפוט מסאז, ובקורס התאילנדי המקוצר אותו הם מעבירים. להפך, בי"ס צ'אטוון הוא בי"ס עצמאי ומסחרי לכל דבר, הנפרד ממקדש וואט פה שמכיל את הכתבים העתיקים של הרפואה התאילנדית.
 
אייל שלום .

http://www.watpomassage.com/2009/index.php?page=about&lang=en&title=About Us בלינק זה תוכל לקרוא ולהבין שטעות בידך.. כדברי אור "יפה כתבת" אך לא ממש מדוייק.אתה אמנם "מכיר אקדמיה זו..". אך כמי שנסע ולמד שם אני יכול להעיד כי מגיעים לשם מטפלים , פיזיוטרפיסטים, ואף רופאים.. מכל העולם , היו איתי מטפלים מקנדה,צרפת, יפאן, קוריאה ,הודו ועוד. והם בחרו בבית ספר זה היות והוא המוצלח והמקצועי ביותר בתאילנד ובפיקוח של משרד החינוך והבריאות התאילנדי .התכנים והחוברות הן בשיתוף עם משרדים אלו ובפיקוחן. אני מציע לך לצאת לחוויה מדהימה של לימוד והתפתחות מקצועית באקדמיה מקצועית זו. כל החומר הלימודי מבוסס על הרפואה התאילנדית המסורתית. מרבית המטפלים בתאילנד הוכשרו שם. גם אימאן הראל שנודע בארץ כמטפל מקצועי מאד בתחום מוציא קבוצות לשם. ומעיד כי "המקום בו נלמד הוא מהמובילים בתאילנד ונותנים בו תשומת לב רבה לכל תלמיד " לגבי המסחריות.. אתה מכיר בית ספר שאינו מסחרי? ראה לדוגמא את מכללת רידמן.. מכללה מעולה מקצועית ו.. מסחרית מאד. וכך כל המכללות בארץ . אין זה מעיד ולו במעט על ערך ירוד או רמה מקצועית נמוכה . נהפוך הוא ! מכללה מצליחה מגייסת את מיטב אנשי המקצוע בתחום. וכך וWATPHO.כל יום לימודים שם הינו חוויה לימודית ומקצועית צא..למד והתנסה.... בברכה נמרוד .
 
וואט פה

היי נמרוד כפי שאמרתי בתגובה הקודמת, אני מכיר את בי"ס צ'טוואן בוואט פה וכן ביקרתי בסניפיו בצ'יאנג מאי ובנקוק. אני מכיר את חומר הלימוד הנלמד שם לרבות קורס עיסוי כפות רגליים תאילנדי, עיסוי תאילנדי הקצר והארוך יותר, וכן קורסי לימוד הנלמדים בשפה התאית בלבד. אני מכיר גם את הלינק ששלחת ואת העובדה כי מגיעים לשם אנשים וקבוצות רבות מהעולם ללמוד. עם זאת, עודני עומד על דבריי כי המפה הרפלקסולוגית היא חידוש ותוספת מודרנית לתרפייה עתיקה בה הדבר לא היה היה קיים בעבר. אתה יכול לברר את הדבר שנית או שלא, בכל מקרה אין לי עניין בלהמשיך את הנושא כאן בפורום הזה. בעניין אחר, לדעתי אתה עושה שירות לא מוצלח לעצמך, קודם כל כאדם בהתייחסות שלך לנושא בפורום.
 
ועוד משהו..

הקורס ה"קצרצר" שלהם לעיסוי תאילנדי הינו קורס בסיסי ומאד מרוכז.שנותן מושג כללי על העיסוי התאילנדי . הוא נמשך 40 שעות . וישנה אפשרות לקורס המשך מקצועי יותר(גם אותו עברתי) המתמקד בטיפול בבעיות ספציפיות.(בדומה לעיסוי רפואי) ומומלץ מאד למטפל שעוסק בתחום.בטיפוליי אני משלב לא מעט מקטעים מתוך העיסוי התאילנדי .עיסוי דינאמי אנרגטי מורכב מעבודה של כ 25 דק' על מזרן עם טכניקות מהעיסוי התאילנדי .ולאחר מכן עבודה על מיטת טיפולים תוך התמקדות באזורים כואבים ואני מסיים ברייקי. אני מזמין אותך להתנסות ולהכיר. בברכה נמרוד
 
בשמחה..

מטפל בתחום מאז 2007 ועברתי שני קורסים בני 40 שע' כל אחד 2007 +2008 . ומתחיל בקרוב לימודי בכיר ברפלקסולוגיה.
 

0 אור 0

New member
אמת בפרסום

אם אתה מתחיל בקרוב לימודי בכיר ברפלקסולוגיה , אז למה כתוב לך בחתימה "בכיר בעיסוי רפואי וברפלקסולוגיה"? אני חוזרת על עצתי הראשונה אליך, אתה יכול ללמד עיסוי רגלים אם אתה מרגיש שהכשרה של 80 שעות הופכת אותך למורה, אבל אל תעיז להטעות את תלמידיך לחשוב שהם מטפלים ברפלקסולוגיה, או יודעים אפילו אפס קצה של השיטה.
 
לא כתבתי שאני מלמד..

רפלקסולוגיה, רק הסברתי את ההבדלים בין שתי שיטות הטיפול.שתיהן טיפוליות במלוא מובן המילה.
 

עוז46

New member
אחד שממש אוהב טאי פוט מסאז'

כמובן לעסות. הרפואה התאילנדית המסורתית העתיקה פשוט נמחקה. כיום הצליחו לשחזר 10% מהידע שהיה בעבר. המלחמות הרבות הרסו את הכתוב והתגליפים ונשארו שרידים מאטים בלבד. שגם אותם לא מצליחים לפרש. לכן רק הרפואה העממית נשארה. לא פלא שמנסים להשלים מהסקולות, עמים, ומכל הבא ליד. לפי התחריטים ששרדו הידע היה מדהים. אבל באמת לא מה שהיום. ובוקר מקסים לכולנו.
 
למעלה