קטי, יש לי שאלה...

R2 D2s Servant

New member
אה! אתה בטח לא מדבר אליי

אף אחד לא מדבר ככה לדן שרלארקר כהן מאסטר אוף ברודוור אחרי שתסיים עם הקייטנה תבוא תצטרף אלינו אני יעשה ממך לאברה
 

benny afro

New member
אחרי שאני יטפל בך יצטרכו לקרוא לזקא

יא זבל,מוווווווווווווו
 

Mrs Hetfield

New member
לך לא אכפת, לי אכפת!!

כי אם מישהו אחר היה עושה את השמופי שמופי הזה על בפורום זה ממזמן היה נמחק + אזהרה..
 

Katy Cat

New member
את צודקת.

אם מישהו היה פותח שירשור שמופי שמופי זה הי ה נחמק...אזהרה זה אולי קצת קיצוני מ די אבל נמחק על בטוח. ההבדל הוא שהשרשור לא נפתח ב"שמופי" אלא נפתח במשהו שקשור להודעה וגלש קצת לשיחה אישית, זה משהו שקורה הרבה כאן...כמה פעמים שירשור אחד נפתח וממשיך לוויכוח צדדי _בצד של השירשור) בין שני אנשים. אז מה זה משנה אם זה ויכוח או לשם שינוי מילה טובה? אם אני וגלעד היינו רבים פה ב הודעה שקשורה להופעה - אבל בצד...אף אחד לא היה מתלונן. אז בסדר, קשה לכם קצת לראות שמופי. סבבה. הבנתי. תודה. אבל הדרך שאתם העברתם ביקורת זו לא דרך. פונים לבן אדם אישית ואומרים לו שזה מפריע. לא מתחילים במרד המוני ומביאים אנשים מפורומים אחרים. זו לא חוכמה. זו לא דרך. זה לא שהתחלתם למרוד והתחלתי להציף את הפורום בהודעות" אני אוהבת אותך, שמופי" ועשיתי דווקא. הבנתי את ה"רמז" והפסקנו. אבל שי התעקש להמשיך ולאיים שעל כל הודעה שתמחק יבואו 2 חדשות והמרד לא יפסק, ויהיה מ רד גלובלי, והלך והביא אנשים מפורום אחר למרוד.על זה מגיעה לו חסימה. אם אתמול הוא היה פונה אלי במסר ואומר "תקשיבי, אני וכמה אנשים לא אוהבים את מה שהולך ביניכם בפורום" הייתי אומרת "סליחה, מתנצלת, אפסיק עם זה" למרות שגם את זה אני לא חייבת לכם כל עוד אני לא פותחת שירשורים שלמים לגבי זה . הרי מה הבעיה עם שרשור אישי? כל שרשור מוריד שרשור אחר מהעמוד, אם אני אפתח שרשור "מה נשמע שני?" אז שרשור אחר, המוני יותר יכול לרדת....אבל השיחות שלי ושל גלעד היו ממילא בשרשור שמתקשר להרבה אנשים (ההופעה..) אז זה לא באמת נחשב לשירשור אישי שגורר מחיקה, ובטח שלא אזהרה. בקיצור, למרות שלא הייתי חייבת בכלל להקשיב לכם, הבנתי את הבקשה והפסקתי. שי לא הפסיק. זה ההבדל. מסקנה: שי נחסם. אם שי רוצה לדבר איתי על זה, שי יפנה אלי. מבחינתי כל ההסברים כאן ניתנו לכם מנחמדות כי לכם אני לא חייבת שום הסבר. היחיד שצריך לקבל כאן הסבר זה שי.
 

עדידית

New member
את לא מבינה..

לאף אחד זה לא מציק באמת, אז אף אחד לא היה פונה אליך בקטע רציני-כי זה פשוט מצחיק-אז צחקו מזה-אל תקחי ריגשי קטי מאמי.
 

Katy Cat

New member
לא מסבירה?

אין לי בכלל אפשרות לחסום בלי להסביר. שי קיבל את ההסבר שלו ברגע שהוא נחסם. המרד היה נגד משהו מסוים שהופסק, ולכן גם ההודעה של המרד לגבי זה נפסקה. מחקתי את ההודעה והוא המשיך במרד ואיומים- כשכבר אין במה למרוד.
 

Katy Cat

New member
ככה, כמה דברים:

א. לא היה שירשור קוצי מ וצי. השרשור נפתח בהקשר אחר- לא נפתח שרשור אישי, אלא בשרשור גלשנו לשיחה אישית, שזה לא אסור. ב. הבנתי את מה ששי אמר- הפסקתי עם הקוצי מוצי ומחקתי את ההודעה של שי שהרי אין צורך ב"מרד" אם מה שה"מרד" נגדו הופסק. ג. במקום ששי יפנה אלי אישית באיסיקיו או במסרים ויגיד שזה מפריע הוא בחר לעשות "מרד" וגם לקרוא לאנשים מפורומים אחרים שיבואו לכאן. ד. מחקתי את השרשור שלו והפסקתי עם מה שכל כך הפריע לכם, אבל שי אי ים שעל כל הודעה שתמחק הוא יפתח שתיים. איומים ומרידות זה לא משהו שאני ארשה בפורום הזה. מספיק שהוא או אתה או שני היו שולחים לי מסר, וזה היה נפסק...אבל אתם בכוונה בחרתם בדרך המונית ומטומטמת, באמצעי קיצוני כתגובה למשהו שהוא לא כזה "בוהו". שי מאיים וממריד- אני חוסמת. כתבתי לשי בהודעת חסימה שאם הוא רק היה פונה אלי במסרים או באיסיקיו, הייתי מפסיקה עם זה, אבל עצם העובדה שהוא רץ ועושה את זה המוני ועוד הולך ו מביא אנשים לא קשורים בשביל להתסיס ואחרי זה מאיים- זו סיבה לחסימה. אל תדאגו הקוצי מוצי נפסק, אבל גם שי. מה גם שאני לא חייבת לאף אחד מלבד שי דין וחשבון על סיבת החסימה ולכן אם ארצה אמחק גם את השרשור הזה ואענה לך בפרטי, כי אני לא חייבת לדווח גם לא לך על למה חסמתי את שי. שי יודע וזה העיקר, אם שי רוצה לדבר איתי על זה ולדון על זה, הוא מוזמן.
 

Katy Cat

New member
אתה רציני?

כי יש מישהו שביקש בעבר להחסם. אם אתה רציני אז תגיד ואני אחסום.
 

R2 D2s Servant

New member
אם תרצי

תמחקי את השרשור אבל אל תתאמצי לענות לי בפרטי... נראה לי שהסברתי כמו שצריך בהודעה הקודמת מה היה ה"מרד" הזה. אם הבנת מה שאמרתי את גם תביני שאין טעם לפתח מכל העניין הזה נושא.
 

The WizardMan

New member
lol אתה כמו אייג'נט סמית' ... משתלט

על ניקים אחרים ונכנס לתוכם. פסיכודלי.
 
למעלה