קטי, יש לי שאלה...

Firz

New member
יווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!

ה- MUWHAHAHAAHAHA הזה פשוט הרג אותי מצחוק!! גאוני!!! פשוט גאוני!! זהו
 

NiGa

New member
../images/Emo41.gif שתבחתם כולכם

יש לי הצעה: לכולם: תכתבו מה שבא לכם, ואל תצעקו על קטי וגלעד שכותבים פוצי מוצי. לקטי: תכתבי מה שבא לך, ואל תחסמי אנשים אחרים על שהם אומרים מה שבא להם. ואם לא בא לכם, למי אכפת... חאווה רציניר.
 

Kehribari

New member
בואנה...מה נסגר....!?../images/Emo12.gif

יותמי השתקת את כולם! כל מה שיש לי להגיד לדודי מחרחר הריבים והמרידות פה: !GET A LIFE קטי וגלעד... חופשי עם הפוצי מוצי זה כיף,הא!? ודרך אגב, לא כזה חושבת שהיה פוצי מוצי קיצר, שורה תחתונה, רדו מהעניין וזהו.
 

NiGa

New member
../images/Emo41.gif אני לא מאמין שהשתקתי אפחד ../images/Emo41.gif

כי אפחד גם לא הגיב לי... כל מה שאני אומר, זה שפורום זה לא שדה קרב, זה לא משהו רציני שישפיע על חייכם באופן דרסטי (לפחות לא הפורום הקטן שעליו מדובר..) אז יאללה! קטי תתן לאנשים לעשות מה שבא להם כל עוד הם לא עוברים על חוקים כולם יתנו לקטי לעשות מה שבא לה כל עוד היא לא מציבה דאבל-סטנדארטס אני אפילו מציע שכשמקסים כותב דברים - תתנו לו! (אלא אם כמובן עופר בן אברהם יקירינו יביא לנו חוק שאומר שאסור לו) ד"א, עופר בן אברהם, אם אתה קורא את זה - אולי אתה יכול להשיג לי קישור לדף עם תקנות תעבורה? גובה קנסות, ניקוד, רשימות של תקנות כמו נגיד... אם מותר או אסור לנהוג יחף, איפה אסור לצפור, וכאלה...
 

king kazabubu

New member
זה לא הקטע הזה...

אם הפוצי מוצי שהיה מפריע לא צריך לכתוב את זה ולהביא אנשים להתסיס. תחשוב שפורום זה כמו בחיים האמיתיים שלך בסדר? אם אתה רואה שניים שמתנהגים בצורה שמרגיזה אותך אתה לא תצעק עליהם בפנים מול כולם. סביר להניח שאם תרצה להעיר להם אתה תדבר איתם בצד בשקט ותראה אם זה עוזר. התססה של כל הפורום לא תעזור. זה סתם יוצר מבוכה ואי נעימות וזה לא בסדר. על פי התקנון זה לא בסדר. חוץ מזה שאחרי שהובהרה הנקודה שכל השמופי הזה לא בסדר אז היא הפסיקה עם זה. אז לא היה טעם בהמשך ההתססה נכון? ועל זה החסימה. אין שום דבר רע במה שקטי עשתה. בסך הכל הפעילה שיקול דעת של מנהלת.
 

king kazabubu

New member
אני עובד בכללי...

אבל אני משתדל להכנס לפורומים של תפוז בצורה מסוימת ולעבור על הודעות. פשוט ביומיים של הריבים האלו לא הייתי פה. לא עקרוני ממש.
 

NiGa

New member
אבל השיקול דעת צריך לעבוד לשני

הכיוונים, זה מה שאני אומר... סה"כ מה ששי עשה זה לא מרד ולא כלום, סתם עשה קצת רעש ותאמין לי - הפורום הזה לא רץ על 100 שרשורים בעלי תוכן אמיתי ביום, ככה שעוד שרשור לא מפריע לכלום, הוא רק דוחף שרשורים מלפני שבועיים לדף הבא... הפורום צריך לעבוד לטובת האנשים, לא ההיפך. אם האנשים רוצים למרוד, תסתכל על עצמך ולא על האנשים.
 

king kazabubu

New member
זה לא עניין של להסתכל על עצמי או לא

החסימה הייתה ונגמרה. זה הכל. אין טעם להמשיך את הויכוח נכון יותם? אנשים מורדים כשלא מוצא חן בעיניהם משהו. אבל יש כל מיני דרכים להפגין את זה. זה כל מה שאני טוען.
 

Uv Kruvi

New member
|הדגש| מה הולך איתכם?! |סדגש|

סתם כי משעמם... אבל חשבתי על זה... אם יהיו שרשורי פוצי מוצי שלי ושל ענבר, היה מפריע לכם כמו שזה מפריע לכם עם קטי וגלעד? לא... כי היא מנהלת? אנשים... אני עם יותם... קחו בחאווה...אם לא...זבשכם... ד"א קרעת אותי עם החתימה ג'ה... קדימה חופסא... :)))))
 

Uv Kruvi

New member
כן תשבח!!!

ליאת? מה הולך איתך? ככה גונבת לי את הגבר? בלי בושה?
 
../images/Emo32.gif דיני תעבורה

1. את פקודת התעבורה ואת תקנות התעבורה במלואן לא מצאתי ברשת, והן גם לא בידי. תוכל למצוא אותן, ואף להעתיקן לדיסקט, בספריות משפטיות (למשל, בבית אריאלה בתל-אביב, שם הכניסה לכול חינם, ועלות ההעתקה היא עלות הדיסקט בלבד - 3 ש"ח - שעליך לקנות במקום). 2. חלק מהתקנות ותשובות לכמה משאלותיך תמצא פה. 3. שאלות ספציפיות בענייני תעבורה אתה יכול לשאול כאן ובפורום חוק ומשפט (145) של "תפוז".
 

BigCuteDragon

New member
אתה המלך שלי אתה יודע?

אני אוהבת כל כך לראות את ההודעות שלך... אתה פשוט חכם ואתה יודע שאני מתה עליך? אמרתי לך פעם כמה אני מתה עליך? אם הייתי יותר מתה - הייתי הולכת לגן עדן של גן עדן אני כל כך אוהבת לבוא אליך הביתה ולהסיע אותך למקומות, ובהשדמנות הראשונה - אני אקח אותך לאיזה ואקנה לך המון דברים.
 

benny afro

New member
כולכםםםםםםם הומואים

זהו נגמר. לשחרר את שי (LOL),וזהו איזה ערמת חארטה הדיון הזה שיאוואלי.
 
למעלה