פנתרית סגולה
New member
תוכלי להביא דוגמאות להסללה הזו? כי אני בחיי, בבית הספר למשל,
לא נתקלתי בכזו.
אמנם בבית גידלו אותי כאדם חסר אונים וככזה שלא צריך לתת לו שום אחריות, ולו הקטנה ביותר. אני חושבת שזה נבע מהאופי השתלטני של הוריי ואולי מהיותי הקטנה בבית.
כשהלכתי פעם להבחן כדי לראות אם אני מתאימה למשרה של פקח טיסה, הזכר בצוות (היו שניים , אם איני טועה, איש ואשה) פנה אליי וביקש ממני לא להציג את מועמדותי ללימודים האלה, לג'וב הזה. יש לציין שעברתי את הבחינה בציונים בינוניים, בנושא מסוים הצטיינתי.
כשהצגתי מועמדותי לפני שנים רבות למימון לימודים כבמאית קולנוע בחו"ל (זה היה הרבה לפני שהיו פה בתי ספר לקולנוע), כל הצוות הגדול מאד היה מורכב מגברים, היתה שם רק אשה אחת. האווירה כלפי היתה שלילית. אפשר היה להרגיש את האיבה של הגברים האלה באוויר. רק האשה חייכה אליי. ביקשו מלכתחילה להגיש איזו עבודה שלפיה יוכלו לראות התאמה. אני הגשתי ביקורת שלי על סרט. הם החליטו מיד שזה לא מתאים ולא לענין.
אבל בביה"ס נחשבתי מאד. ואף אחד לא הסליל אותנו הבנות נניח ללימודים הומניים ולא מנע פניה למגמות ריאליות. (אני פניתי למגמה ספרותית, הומנית, כי זו נטייתי. בשום פנים אין לי נטיה לחיטוטים של מדענים ולחשיבה של מתמטיקאים. ויש לי כשרון בולט לשפות ולכתיבה ספרותית. בימי חיי אחרי ביה"ס תרגמתי הרבה שירה טובה. וגם פורסמתי.)
לא נתקלתי בכזו.
אמנם בבית גידלו אותי כאדם חסר אונים וככזה שלא צריך לתת לו שום אחריות, ולו הקטנה ביותר. אני חושבת שזה נבע מהאופי השתלטני של הוריי ואולי מהיותי הקטנה בבית.
כשהלכתי פעם להבחן כדי לראות אם אני מתאימה למשרה של פקח טיסה, הזכר בצוות (היו שניים , אם איני טועה, איש ואשה) פנה אליי וביקש ממני לא להציג את מועמדותי ללימודים האלה, לג'וב הזה. יש לציין שעברתי את הבחינה בציונים בינוניים, בנושא מסוים הצטיינתי.
כשהצגתי מועמדותי לפני שנים רבות למימון לימודים כבמאית קולנוע בחו"ל (זה היה הרבה לפני שהיו פה בתי ספר לקולנוע), כל הצוות הגדול מאד היה מורכב מגברים, היתה שם רק אשה אחת. האווירה כלפי היתה שלילית. אפשר היה להרגיש את האיבה של הגברים האלה באוויר. רק האשה חייכה אליי. ביקשו מלכתחילה להגיש איזו עבודה שלפיה יוכלו לראות התאמה. אני הגשתי ביקורת שלי על סרט. הם החליטו מיד שזה לא מתאים ולא לענין.
אבל בביה"ס נחשבתי מאד. ואף אחד לא הסליל אותנו הבנות נניח ללימודים הומניים ולא מנע פניה למגמות ריאליות. (אני פניתי למגמה ספרותית, הומנית, כי זו נטייתי. בשום פנים אין לי נטיה לחיטוטים של מדענים ולחשיבה של מתמטיקאים. ויש לי כשרון בולט לשפות ולכתיבה ספרותית. בימי חיי אחרי ביה"ס תרגמתי הרבה שירה טובה. וגם פורסמתי.)