קניה מ אלי אקספקס - שירות לקוראים.

trilliane

Well-known member
מנהל
כפי שכתבתי, זו הגישה הכללית שלי, ללא תלות במספר מעקב

כך נהגתי גם במשלוחים שנשלחו אליי מארה"ב (ללא מעקב), גם מחנות חדשה (עבורי, הזמנה ראשונה) ולכן קל וחומר מסין. הסינים אכן מנפיצים לפעמים מספרי מעקב, אבל לפעמים אלה מספרי מעקב שתקפים רק בסין, כלומר זה לא דואר רשום לכל אורך הדרך (לא יהיה מעקב מרגע שהמוצר יצא מסין) ויתקבל כאן כדואר רגיל.

הזמנה רגילה מחנות מקוונת בחו"ל, קל וחומר מסין, לא מתאימה לפריטים דחופים. אם זה דחוף, זמן = כסף, משלמים על משלוח מהיר ו/או בלדרות. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה: לצפות לקבל מוצר פשוט וזול במשלוח חינם ושהוא גם יגיע מהר. שים לב שהסינים בעלי אקספרס והמוכרים באיביי (לאו דווקא מסין) לא מתחייבים לאספקה תוך זמן מסוים, הם הרי תלויים בדואר בינ"ל... (זול ואטי במיוחד; בדואר סין הבסיסי טווח הזמן המשוער הוא 25–40 ימי עסקים, כלומר כחודשיים, וזה מוצהר מראש). התאריכים שמקבלים הם תאריכים משוערים להגעת המוצר. לפעמים המוצר מגיע לפני (כן, בחיי, זה קורה... פחות מסין, אבל היו הפתעות פה ושם) ופעמים רבות אחרי, בעיקר בתקופות עמוסות בשנה (כמו עכשיו).

אין לזה קשר למוצרים שאתה מזמין בישראל ובהם מתחייבים למועד אספקה. כשאתה מזמין תנור חימום מספק מקומי אתה משלם עבור המשלוח והוא גם בד"כ נשלח בתוך ישראל. מוצרים גדולים יותר נשלחים בד"כ בדואר שליחים. זה ממש לא אותו מצב.

ודאי שמוצר שמתעכב בדואר עלול לגרום לטרחה. אבל כאמור, זה חלק מכללי ה"משחק". אם אתה רוצה סיני זול, שלם על משלוח יקר או המתן בסבלנות. אם זה דחוף, גש לחנות הקרובה, שלם במקום וקח איתך הביתה. כתבתי לאורך השרשור יותר מפעם אחת – אם אין לך סבלנות להמתין, פשוט אל תזמין.
 

superman1234

New member
קניה מ אלי אקספקס - שירות לקוראים.

המלצה שתוסבר בהמשך : לא לקנות מאלי אקספרס פריטי אלקטרוניקה , מיחשוב, צעצועים, גאדגטים ופריט איבזור שונים למכוניות ואופניים. (אלו הפרטים שהתנסתי בהם).

אני קונה בממוצע כ 30 פריטים בחודש. בד"כ מeBay , מ banggood , מ Newfrog ומדי פעם גם מ Ali Express. נהגתי לקנות בזמנו גם מ DX אבל הפסקתי מזמן מסיבות שונות. מחיר פריט בודד שאני קונה בד"כ אינו עובר את ה 50$.

מדיניות הגנה על הכסף : מ eBay - ברגע שהפריט לא התקבל בתאריך המירבי כפי שהופיע בהזמנה, ופתחת REQUEST. הכסף מוחזר מניסיוני תוך יום או יומיים לאחר מכן. אני רוצה לספר על מקרה שהזמנתי מצלמה לרכב ב 16/11/16, רזולוציה 4K במחיר 40$ כולל מספר מעקב. החל מה 1/12/16 באתר 17TRACK מקבלים את ההודעה IN TRANSIT.
ב 23/12/16 פתחתי REQUEST - זה המועד האחרון שהספק התחייב לספק את המוצר. הספק ביקש הארכה של כמה ימים, וקיבל אותם. אתמול קיבלתי את ההחזר. בהחלט יתכן שהפריט עוד יגיע, ואני בהחלט אחזיר את הכסף. אבל זו מדיניות צרכנית נבונה. היא קיימת גם ב banggood, וגם ב Newfrog.

יש לי DISPUTE פתוח גם אצל אלי אקספרס. מועד האספקה שהובטח כבר עבר מעל שבוע, אלי אקספרס מספרת ב"הגנת החזר הכסף" , במידה והפריט לא מגיע עד למועד שסוכם, תקבלו מייד את ההחזר מה שלא קורה עד לרגע זה.
סביר להניח שאולי אקבל בסופו של דבר את הכסף חזרה, אבל המדיניות שלהם באופן כללי היא להתיש את הקונה.

נ.ב מדד האיכות שלי כקונה ב eBay הוא 100% עם כ 650 הזמנות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עוד לא קרה שלא קיבלתי את הכסף (תוך ימים ספורים) בעלי אקספרס

לא התישו אותי בשום שלב. מנגד, אני לקוחה סבלנית מאוד ואם המועד המשוער אופטימי מדי (קורה לפעמים) אני מבקשת הארכה כי בד"כ הכול מגיע. אחרי שחיכיתי די והותר ברגע שלא הגיע מחזירים את הכסף, מעולם לא התווכחו. פתחתי גם תלונות על מוצרים שלא כמתואר וקיבלתי את הכסף באותו אופן, ללא שום התשות / עיכובים / ויכוחים.
&nbsp
מדד איכות המוצרים שלי כקונה בעלי אקספרס רחוק מלהיות 100% אבל זה נכון באותה מידה גם לגבי איביי... אלה אותם סינים. מבחינת שירות לקוחות, אותו הדבר. מעולם לא קרה שפתחתי תלונה ולא קיבלתי את כספי בחזרה, לא באיביי ולא בעלי אקספקס. אני מקפידה להתלונן באופן הוגן, מצרפת הסברים ותמונות בהתאם לצורך.
 

superman1234

New member
כנראה שאלוהים נמצא לצידך יותר מאשר לצידי..


לא דיברתי על "מדד איכות המוצרים"
ציינתי את מדד האיכות שאני , כקונה מקבל מ eBay . אני שוב נאלץ, להעלות תמונה (אצפה לתגובתך בנידון בהמשך..
) בכדי להסביר מה הכוונה.
גם המוכרים כידוע מדורגים ב eBay . אני למשל קונה רק מספקים שהדרוג שלהם מ 89% ומעלה (בד"כ)

 

trilliane

Well-known member
מנהל
קודם אמונה, עכשיו אלוהים... אני אתאיסטית, אני חיה בעולם הזה

אני לא זקוקה לאל כי אני יודעת איך להתנהל. כאמור, ברגע שאני פותחת תלונות בצורה מוצדקת, אחראית, ברורה והגיונית, השירות שאני מקבלת הוא בהתאם.
&nbsp
לא ברור לי פשר התמונה; אתה מראה לנו שיש לך 100% משובים חיוביים כקונה?

אתה מודע לכך שכקונה אתה לא יכול לקבל אף משוב אחר (שאינו חיובי)?
&nbsp
אחרון חביב, אתה בטוח ש-89% זה המספר הנכון שהתכוונת להקליד?
באיביי זה מספר ממש נמוך, קשה למצוא מוכרים עם אחוזים מתחת ל-97% (אלא אם יש בעיה נקודתית חריגה אצל מוכר חדש יחסית, אבל זה לרוב מצב שלא נמשך זמן רב...).
&nbsp
למען האמת הפסקתי להסתכל על האחוזים כשאני מזמינה שטויות בפרוטות מסין, גם ככה כולם אותו הדבר – מוכרים את אותה סחורה זולה (לטוב ולרע), אותו דואר סין, אותו שירות סיני... ההבדל בין 97.8% ל-98.7% הוא פשוט חסר משמעות מניסיוני; אני מזמינה מהזול ביותר ויהיה מה שיהיה (ואם יש בעיה אני מכוסה, אבל לרוב זו בעיה באיכות המוצר או בדואר ואלה בעיות שלא קשורות למוכר כזה או אחר). אני בודקת משובים למוכר רק כשמדובר בקנייה מהותית ובמוצרים שבהם יש לכך משמעות (ואז זה בד"כ לא מסין).
 

superman1234

New member
בואי נעזוב לרגע את בונה עולם, בסדר ?

1. אינני מודע לעובדה שכקונה אני יכול לקבל רק משוב חיובי מהמוכר. אשמח לקבל קישור לכך. למיטב ידיעתי, כאשר קונה משתתף למשל ב BID , זוכה בו ואינו מממש אותו , זה פוגע פרופיל איכותו כקונה מעבר לעונשים אחרים ש eBay מטילה עליו.

2. המספר 89% בהחלט המספר הנכון..
בנוסף המוכר גם יהיה TOP RATED SELLER. טווח האיכות של המוכרים נע בין 96% ל 99.5% . מניסיוני, יש הבדל ביניהם ברמת השירות (המוצר הוא אותו מוצר) במיוחד כאשר יש בעיות.

3. העלתי את הפוסט רק לידע את הקוראים ואת מי שזה מעניין, על ההבדל בשירות בין eBay לעליאקספרס מניסיוני האישי. אין לי מניות באף אחת מהן (לצערי).

יום טוב
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כבר התחלה טובה...


1. בבקשה:
Buyers can leave a positive, neutral, or negative rating, plus detailed seller ratings. Sellers can leave a short comment and positive ratings only for their buyers.​
http://pages.ebay.com/help/feedback/questions/leave.html
&nbsp
אם אתה לא משלם למוכר הוא יכול (אך לא חייב) לפתוח תלונה על אי-תשלום ואז אם לא תשלם ולא תגיע איתו להסדר אחר שבו הוא מבטל את התלונה, תקבל "נקודה שחורה" (strike) שתימחק רק אחרי שנה (אאל"ט) ואם תצבור שלוש כאלה ייחסם לך החשבון. לפחות כך אומרים, אולי המדיניות קצת השתנתה בפרטים הטכניים. לא בדקתי באופן אישי כי זה לא רלוונטי לי, מעולם לא הגעתי למצבים כאלה (וגם לא קרוב). כך או כך, זה מול איביי ולא מול המוכר וזה לא משוקף במשובים שאתה מקבל מהמוכרים, הם יכולים לתת לך רק משוב חיובי, כאמור.
&nbsp
לכן התגאות ב-100% משובים חיוביים לא מעידה על "מדד האיכות" שלך כקונה
אלא על אי-ההבנה שלך בפלטפורמה שאתה כה ממליץ עליה...
&nbsp
2. נו בדיוק, אם "טווח האיכות של המוכרים נע בין 96% ל 99.5%" איך רלוונטי 89%?
וגם 96% זה לא ממש נפוץ, כאמור. מניסיוני כשמדובר בסינים שמוכרים בנפחים גבוהים הם לא עומדים על 100% (בין היתר כי המשלוחים הבסיסיים מסין איטיים להחריד) ולרוב באזור ה-97%–98%, ומניסיוני אחוז לפה או לשם לא באמת משנה, גם לא בשירות. בפרט שאני ממש לא צריכה מהם שירות... אם המוצר לא הגיע או לא כמתואר אני פותחת תלונה וזה לא נתון לרצון הטוב שלהם, הם חייבים לציית לכללי איביי. עד היום הייתה לי רק בעיה אחת שבה נאלצתי להסלים את התלונה לאיביי והם זיכו אותי.
&nbsp
כשאני מזמינה פריטים יד שנייה (מאירופה או מארה"ב) ו/או פריטים רגישים יותר (למשל ציוד אלקטרוני) ובעיקר יקרים יותר, אני בהחלט בודקת היטב מי המוכר ומה המשובים שהוא קיבל. לא כי אני מכוסה פחות, אלא כי זה יהיה יותר כאב ראש במקרה של בעיה, אז אני מעדיפה להימנע ממנה מלכתחילה. אלה גם לא מוכרים שמוכרים בנפח גדול כמו הסינים ולכן קל יותר לבדוק במי מדובר. אבל לחפש במיוחד מוכר עם אחוז משובים גבוה יותר במוצרים סיניים זולים שעולים דולר-שניים-שלושה? חבל על הזמן (במובן הישן).
&nbsp
3. זה ברור, אבל התחושה (לפחות שלי) היא שלא ניסית להכיר את הפורום ואת סגנונו לפני שפרסמת. הגולשים הקבועים בפורום בעלי ניסיון רב משלהם בנושא, והפורום מתחדש במהירות כך שגולשים מזדמנים לא בהכרח יראו הודעה כזאת והיא תיקבר מהר בהיסטוריה. דפדף קצת ותיווכח שזה פורום של שאלות – תשובות. מי ששואל לא יחפש את ההמלצה שלך לפני כן...
&nbsp
בכל מקרה ע"ס תלונה אחת (שאפילו עוד לא נסגרה) ובאופן כללי ע"ס ניסיון של אדם אחד (כתבת שהיו לך 650 הזמנות מאיביי, כמה היו לך מעלי אקספרס?) מגוחך בעיניי לפסול באופן גורף זירת מסחר ענקית כמו עלי אקספרס שמיליוני לקוחות קונים ממנו בכל העולם. לו "המדיניות שלהם באופן כללי היא להתיש את הקונה", כפי שכתבת, הם לא היו שורדים בשוק התחרותי הזה.
&nbsp
כאמור, זו גם לא המדיניות שאני נתקלתי בה, ופתחתי הרבה יותר מתלונה אחת בעלי אקספרס. למעשה כבר בקניות הראשונות שלי היו פשלות (מוצרים לא כמתואר, מוצרים שלא הגיעו) ובכולן בלי יוצא מן הכלל קיבלתי חזרה את הכסף והתלונות נסגרו תוך ימים ספורים ובלי בעיות מיוחדות, שירות שלא נפל מזה של איביי. כיוון שהיו פשלות (שטופלו במלואן, ועדיין) הייתה תקופה שנמנעתי מהזמנות מעלי אקספרס. למרות זאת לא עלה בדעתי לפרסם במיוחד המלצות גורפות להימנע מהאתר כליל... זו פעולה קיצונית ע"ס ניסיון מועט מדי. בהמשך חזרתי להזמין כי במקרים רבים לא מצאתי באיביי את המוצרים שרציתי או שהם היו זולים יותר (באופן משמעותי) ומאז דווקא היו לי הרבה יותר הצלחות מכישלונות. לכן אין טעם לגבש המלצות גורפות ע"ס ניסיון אישי אחד במספרים קטנים.
 

superman1234

New member
ראשית חן חן על הפוסט המפורט.

אין טעם לעבור סעיף סעיף.
לגבי בחירת הספק, כל אחד מוצא את הדרך שמתאימה לו.
במקומות שלא דייקתי או אפילו שגיתי, תודה על ההערות.
מעולם לא הרגשתי צורך לרדת לפרטי פרטים של פלטפורמת eBay אלא לפי הצורך שלי. הידע שלי בפלטפורמה מספק אותי לצרכי.

ברשותך אני רוצה להתיחס ל שלושת הפיסקאות האחרונות.

העלתי פוסט עם המלצה וציינתי מפורשות שזה לידיעת הקוראים ומניסיוני האיש.
לא התכוונתי ליצור תחרות ו/או דיון עם קוראים מנוסים יותר או פחות.

אני ממשיך להממליץ בחום לקניה ב eBay מניסיוני האישי בשתי הפלטפורמות. (כ 100 רכישות מעליאקספרס). לגבי באופן אישי, אני מפסיק לחלוטין לקנות מ עליאקספרס ונכון, הם לא יפשטו רגל בגלל פעולה "אלימה" זו שלי.

שבת שלום ותודה על ההערות המאירות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך אתייחס גם אני לִשְלוש הפסקאות האחרונות

אין פה תחרות. כן יש דיון, כי פורום הוא פלטפורמה לדיונים וזה הרעיון בפרסום הודעה בפורום. כשאתה כותב באופן גורף ופוסל ושולל ע"ס ניסיון מועט אתה לא יכול לצפות שאיש לא יתייחס. שוב, זה הרעיון בפורום... אבל כן כדאי (באופן כללי) לחוש את השטח ולהכיר את אופי הפלטפורמה והנפשות הפועלות כשאתה נכנס למקום חדש שאינך מכיר ולא מכירים בו אותך. תתחיל בקטן, תבין מה העניין, אח"כ אם רלוונטי תמליץ לכאן או לכאן.
 

eshak

New member
אני עושה דרופ שיפינג מעלי אקספרס

ומתעסק עם המון מוכרים. אני יכול להגיד לך שעלי אקספרס הרבה יותר מקלה על המוכרים מאשר איביי.
לדוג', היה לי עכשיו מיקרה שלקוח שלי רצה להחזיר מוצר והתשובה של הספק היתה- הדואר הסיני לא יודע אנגלית לכן אין בחזרות.
החמרתי את הקייס בעלי אקספרס והם אומרים שאפשר להחזיר רק אם יש דפקט במוצר, לא סתם ככה.
שירות הכי בסיסי של החזרה הם לא נותנים כמו שצריך.
 

superman1234

New member
אין לי ספק שאתה צודק.

גם אני נמצא במצב של ESCALATED DISPUTE שהתחיל ב 22/12 הוחמר ב 29/12 ואמור היה להסתיים ב 5/1/17. קיימתי היום צ'אט (פעם שניה) וקיבלתי הסבר מלומד שאני צודק והם מצטערים....בלה בלה בלה.....אבל היא הבטיחה שהיא תעביר את טענותי לאינסטנציה בכירה עם דגל אדום בלה בלה וביקשה שאעקוב במייל אחרי ההתפתחויות. בפועל לא קיבלתי אפילו מייל אחד מרגע פתיחת הדיספיוט. המקרה שלי הוא שסוללת LiPo לא הגיעה ולכן אני מניח שאקבל את כספי בחזרה.(משלוח ללא TRAKING #)

ד"א בפתיחת ה DISPUTE הקונה והמוכר שוטחים את טענותיהם. אני אמרתי שהפריט לא הגיע במועד כפי שנקבע ב טווח הזמנים של "ההגנה על הכסף".
המוכר ענה, ואנ י מצטט :
, No money, No refund. Item in transit !! ממש כך , כולל סימני הקריאה.

ב eBay זה לא היה קורה מעולם.
 

eshak

New member
ממש ככה, כל המוכרים שם עונים אותו הדבר- בחוצפה! שמים פס

 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז המוכר חוצפן ובעל תודעת שירות נמוכה... מוכרים אחרים בע"א

לא פעם סירבו להאריך את הגנת הקונה (ועוד אחרי שביקשתי פעמיים!) ולא הותירו לי בררה אלא לפתוח תלונה. כשעשיתי זאת החזירו את הכסף מיד. אבל זה היה במוצרים זולים, כנראה העדיפו לסגור זאת כך...
במקרה שלך מדובר במוצר יקר יותר (ולכן מפתיע שנשלח ללא מעקב; בד"כ מוצרים מעל $10 נשלחים עם מעקב, מניסיוני) והמוכר מאמין שהוא עוד יגיע (סיכוי לא רע, אגב; טעות שלו ששלח ללא מעקב) והוא חושש שאם הוא יחזיר לך את הכסף אתה תקבל את המוצר בסופו של דבר (ורוב הלקוחות לא משלמים שוב או מחזירים למוכר) והוא יידפק פעמיים.
&nbsp
למען הסר הספק, אני לא טוענת שהוא בסדר, התשובה שהוא נתן בלתי-שירותית בעליל ואינה מקובלת עליי; אבל אני מבינה את הראציונל מאחורי ההתנהגות שלו. לא ברור לי מדוע עלי אקספרס לא מחזירים לך את הכסף, אבל אני מודה שאין לי ניסיון בהסלמות אצלם, עד היום מעולם לא נאלצתי להסלים כי תמיד החזירו לי את הכסף באופן די מידי, לעומת זאת באיביי ובפייפל נאלצתי להסלים פה ושם (כפי שבדיוק כתבתי בתגובה אחרת בשרשור).
&nbsp
אל תמהר להכריז "באיביי זה לא היה קורה" (או "לא יקרה לעולם" או "לא קרה מעולם"; "מעולם" מתייחס לעבר, "לעולם" מתייחס לעתיד) כי היו דברים מעולם. שוב, העובדה שלך אישית זה לא קרה אומרת שלך אישית זה (עדיין) לא קרה. היא בפירוש לא אומרת שזה לא קרה לאחרים או לא יקרה לך. לי אישית קרה שמוכרים באיביי ענו לי בחוצפה (ולא כי התחצפתי אליהם, אני כותבת בצורה קורקטית), קרה גם שניסו לרמות אותי במתק שפתיים... זה אפילו יותר גרוע, כי זה מפיל לקוחות תמימים בפח. המוכר כאילו נחמד ובא לקראתם ובפועל טומן להם מלכודת ומנסה לפתות אותם לסגור את התלונה ולהשאיר אותם חסרי הגנה, למשל. זה טריק ידוע, קרה גם לגולשים נוספים, היו כאן שרשורים על כך לא פעם ולא פעמיים, וכן, באיביי "הקדושה" שבה אתה טועה לחשוב שהכול 100%.
&nbsp
וזה לא רק הניסיון האישי שלי... דפדף קצת בהיסטוריה של הפורום, לאורך השנים היו פה אין ספור פניות של גולשים על בעיות באיביי. היא רחוקה מלהיות חפה מבעיות ומטעויות, השירות לא מושלם, לא כל המוכרים צדיקים... ולא רק לי היו נפילות (והיו גם שני מקרים של מוכרים חצופים/נפשעים באיביי שלא היו מסין, עכשיו אני נזכרת; זה די חריג, אבל גם זה קורה).
&nbsp
בשורה התחתונה, לך היו בעיות עם תלונות בע"א, לי דווקא היו עד היום בעיות באיביי (ואני ממש לא לבד). מה זה אומר? שהניסיון של אדם בודד לא יכול לבסס סטטיסטקה. העובדה שעד היום זה רק לך רק בע"א ולא באיביי היא עניין של מזל, לא יותר. לי קרה בדיוק הפוך.
 

superman1234

New member
לא לחינם כתבתי בפורום 66 שמבחינתי הנושא מוצא.

עלות מינימום להזמנה לקבלת מספר מעקב בד"כ 15$ ויש לא מעט מוכרים שנותנים מספר מעקב רק מעל 40$.
אחד היתרונות בקניה ב Banggood היא האפשרות לרכוש תמורת 1.3 $ מספר מעקב גם עבור הזמנות קטנות.

תרשי לי לסיים ולהעיר לך הערה קטנה : כל התגובות שלך, כאן וגם בפורום 66 נקראות, לפחות על ידי , כמתנשאות, כאילו שהאמת הצרופה נמצאת לצידך ואין בלתה. את שולחת אותי לדפדף בדפי הפורום להתרשם מחוות דעתם של כותבים קבועים ואת אפילו טורחת לתקן את העברית שלי כאילו שאת מנהלת פורום השפה העברית (
). הנושא העיקרי בתגובה שלך היה "פורום אינו המקום לפרסם הצהרות", לשמחתי , במקביל התפתח איזה דיון על תוכן ההצהרה שלי ואולי אנשים קיבלו/שינו/חיזקו את תובנותיהם ביחס לפלטפורמות הללו.
כמו שאמרתי, מבחינתי באמת מיציתי. שבת שלום.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ולא לחינם כתבו לך שם שאתה חושב שאתה יודע הכול...

אני לא יכולה לשלוט באופן שבו אתה בוחר לקרוא את התגובות שלי, אבל בתור מי שמסרב לקבל ביקורת (ולא רק ממני), זה די אירוני שאתה מאשים את הצד השני בהתנשאות.

&nbsp
לא "האמת הצרופה" נמצאת לצדי אלא ניסיון של שנים רבות וניסיונם של אחרים. כן, אני פעילה כאן בפורום מזה שנים וקראתי אין ספור תלונות ובעיות של גולשים על איביי ועל פייפל. כן, הן חלק מהמציאות, הן חלק מהאמת, גם אם אתה לא נחשפת אליה עדיין, לכן הצעתי לך לבדוק בעצמך.
&nbsp
לא, הנושא העיקרי שלי היה שאתה נכנס לפלטפורמה שאינך מכיר ולא מנסה להכיר אותה, לא בודק מה הסגנון המקובל ולא מקבל ביקורת. אכן התפתח דיון, אחרי שאתה כתבת שלא באת לפתוח דיון, אז זה היה "לשמחתך"? משמח לשמוע, כי השמחה שלך לא ממש הורגשה בו... לא כאן ולא שם.
אם אתה שמח ומרוצה זה הכי חשוב; אחלה, לבריאות.
 

superman1234

New member
כבר כתבתי לך למטה בקשר לחפירות שלך.

הביקורת ממגיבים שאת מתכוונת אליהם שוות כקליפת השום. האחד ש"כתב שאני חושב שיודע הכל" , זה שקונה ב"ת'לפים" דולרים מ אליאקספרס
מתאים לך להשתמש בפוסט שלו. זו כנראה הרמה שאת נוהגת להתנהל בה.

אין טעם להגיב יותר ממה שנאמר כי זה לא תורם דבר לדיון שהתפתח בעקבות "ההצהרה" שלי. למטה קיבלת ממני מתנה. השתמשי בה בתבונה !.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא ולא, אני מתכוונת לכלל המגיבים בפורום צרכנות

להלן קישור לשרשור:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/66/181633692[/URL]
הגיבו שם (מלבדי) לפחות עוד שלושה גולשים שלא תמכו בדבריך.
גם כאן וגם שם, איש מלבדך לא יצא בצורה כה נחרצת וגורפת, פוסלת ושוללת נגד "עלי אקספרס".

קיבלתי ממך "מתנה"?
מי מתנשא עכשיו?

אתה קיבלתי ממני עכשיו "מתנה": שיעור חשוב בחישוב עמלות המרה סמויות:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/66/181646731
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, לא לחינם הופתעתי שאתה שמח...

"לשמחתי , במקביל התפתח איזה דיון על תוכן ההצהרה שלי "
&nbsp
לעומת:
"לאור הדיון שהתפתח ובדיעבד, אני בכלל מצטער שהצטרפתי אליו נדרשתי להביא כארגומנט את ניסיוני."
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/66/181642731
&nbsp
לא פלא שהתקשיתי להבין אם הדיון שהתפתח בפורום צרכנות ציער או שימח אותך...
 

superman1234

New member
הסבר להבנת הנקרא - אבל פעם אחרונה

אני שמח שהתפתח דיון, אני מצטער שנכנסתי לדיון. הייתי צריך לשבת מהצד ולקרוא את החפירות שלך ללא תגובה.
הייתי ממליץ לצרף אותך לפרויקט "הרכבת הקלה בתל אביב " ודי לחכימא....
 
למעלה