אתמול בלילה הלכתי לישון במחשבה שאני אקנה iRiver 340 בארץ. עכשיו נכנס כל נושא ה-X5L, שהבנתי שאותו לקנות בארה"ב זה בסדר. הבעיה שאני לא מכיר את המכשיר (בטח לא כמו ה-iRiver), ולכן אני שואל: א. מה הבעיות המרכזיות שלו? ב. האם הוא עונה על בעיות של הiRiver? ג. האם באמת יהיה יותר זול לקנות בארה"ב ולהביא לארץ (כמה צריך להוסיף מכס/מע"מ?) מאשר פשוט לקנות בארץ (במחיר של ה-iRiver, סביבות ה-2100 ש"ח)? תודה
חלמתי על לחבר מצלמה לנגן ועכשיו קראתי שיש בעית תאימות עם Canon כיוון שהמצלמות שלהם דורשות דרייברים. לי יש Canon A95 אשר מזוהה אוטומטית ע'י XP בלי דרייברים (עדיין בתור מצלמה, לא כונן קשיח), וכן יש לה פונקציה של התחברות ישירה למדפסת והעברת תמונות אליה (קוראים לזה PictBridge או משהו). השאלה האם באחד מן המכשירים אשר נידונו כאן באמת אוכל לחבר אותה? האם בקושחות חדשות יותר הם משפרים תאימות לדגמים נוספים או שזה פשוט לא קורה? זה מאוד מטריד כיוון שזו פונקציה מאוד חשובה בשבילי (הרבה יותר מווידאו למשל).
כל קורא כרטיסים פשוט שאינו דורש דריבר לווינדוס,יתאים ל H300 (לא מתחייב שבאמת כולם יעבדו אבל זה אמור). מבחינת מחיר תברר בזאפ.אני מאמין שבסביבות 50 ש"ח +-
אם הבנתי נכון אז זה אחלה פתרון, כי גם ככה אתה מוגבל ע"י גודל הכרטיס (לא ראיתי אפשרות של צילום במצלמה ושמירת הקובץ ישירות לiRiver - מגניב אם יהיה), כל שכל ההבדל הוא שאתה מוציא את הכרטיס מהמצלמה ושם אותו בקורא. בכל אופן אני מתכוון לקפוץ מתישהו לבאג עם המצלמה שלי ולראות אם זה עובד. תודה!
התקשרתי היום לבאג ואלה אמרו לי: א. שאפשר לחבר קאנון ל-300 בלי בעיה. ב. {וזה עוד לא שמעתי} : שה-300 תומך בעברית בלי בעיה. האם שיקרו לי? או שזה באמת ככה? כי כל המידע שראיתי עד עכשיו אמר בדיוק ההיפך
באג מתקינים את העדכון לפני שאני קונה אותו כלומר "לוקחים את הסיכון" לעצמם? אם יוצא עדכון קושחה רשמי חדש יותר (באנגלית), האם אאבד את העברית ה"פיראטית" (נשמע לי שכן, כי קושחה=מע' ההפעלה של המכשיר)?
הם לא יכולים לפתוח את הקופסא ולא לגעת במכשיר (וגם צריך מחשב לזה) - פשוט אסור להם כי אם יקרה משהו, אתה תתלונן עליהם ואז מי ישלם על הנגן? באופן כללי, באג בכלל לא מתעסקים עם מכשירים של מותגים - הם פשוט מעבירים ליבואן והוא מתקן, לא המעבדות של באג. אז לגבי עידכוני קושחה, אני לא יודע (אם כי מה שאתה חושב נשמע לי נכון).
מזל שהציוד שאני קונה אצליהם בא באריזות שלא ניתנות לפתיחה ולסגירה חוזרת. סביר להניח שיש בבאג מחשב, אבל הוא לא אמור להיות מיועד להתקנת שידרוגים למכשירים (ובטח לא כאלו שהם בספק לגבי ביטול האחריות).
זה שהם פתחו מכשיר אחד לתצוגה לא מוכיח שהם פותחים את כל המכשירים ומשנים בהם תוכנות. "ותמשיך להתפלא לבאג יש מחשב..!" נימה תקפנית משהו? מה אתה מגן על באג? מה גם שאף אחד לא אמר עליהם משהו רע.(אני קניתי אצלם השנה ב 5K ש"ח בערך).
" זה שהם פתחו מכשיר אחד לתצוגה לא מוכיח שהם פותחים את כל המכשירים ומשנים בהם תוכנות." משנים בהם תוכנות לא התכוונתי התכוונתי שהם כן פותחים ומתעסקים בניגוד למה שהקודם אמר.. וזה שהם פתחו מכשיר זה כבר משהו שהם לא צריכים לעשות כי זה לא תגיד מכשיר שהיה לתצוגה זה היה מכשיר סגור שאח"כ הוא הכניס חזרה למדף.. וגם המוכר השני התפלא כזה: "אתה פותח להם אותו??" וזה שפתח אומר: "כן, למה לא..." - נותן הרגשה שהדבר הזה קצת שגרתי מצדו לא..?