קצת תמונות ממג'יק מאונטיין משבת שעברה

JonyJ

New member
מגניב =]

יש לך מזל ש X פעלה באותו יום... ממה שהבנתי היא לא פועלת לרוב. איך היא היית? בסופרמן שני הצדדים פעלו? וזה הגיע לרוב הגובה? רק חזרתי היום מטיול בארה"ב... אולי אני ארשום איזה סיקור קצר פה אבל לא צילמתי כ"כ הרבה :X היינו ברוב הפארקים הנחשבים בפלורידה וב six flags great adventure
 

yanivm1

New member
וואלה?למה לא פועלת לרב??

ה X פשוט מדהימה ועוצמתית. וגם הTATSU החדשה מאוד מאוד מיוחדת ומקורית. הן לא רכבות הרים טיפוסיות רגילות אלא דור אחד מעבר לזה... סופרמן רק צד אחד פעל. לא ידעתי שיש 2 צדדים. היא נסעה, עלתה למעלה וראינו את הפסל הזה של סופרמן בקצה וחזרנו למקום המוצא.
 

YHPA

New member
עליתי על המגלשה אני אסביר

זה כמו המתקן החדש במימדיון רק פי שתיים יותר כיף ואתה יכול לעלות על לערבע אנשים
 

LLBG

New member
אכן מזל עם ה-X..

ובנוגע לסופרמן: כל התור הוא במבנה סגור כך שאתה לא רואה מה קורה בחוץ, בטח לא את המסלול. בנוסף, כשמפעילים את שניי המסלולים (כל זמן שהפארק עמוס והתור למסילה אחת עובר גבול מסויים), הם לא מופעלים במקביל (עולים ויורדים ביחד), אלא בהפרשים של איזה חצי דקה- דקה אחד מהשני, אז כשאתה שם קצת קשה להגיד אם אחד או שניים פועלים... אלא אם כם שמים לב אם התור מתפצל או לא..:)
 
אההה אני באורגזמה../images/Emo99.gif

תמונות מדהימות. כיף לך שזכית להיות על הרכבות האלה. באמת זכית! חבל שלא הספקת לעלות על הגולית', אבל לא נורא
תודה ששיתפת אותנו
 

Freemee

New member
גם אני מקנא רצח!

מדי פעם לעיתים רחוקות אני נכנס לפורום הזה כדי לשטוף את העיניים אבל קשה לי לראות את זה כשאני יודע שהסיכויים שגם אני אהיה שם נמוכים מאוד.. אני אשאר עם האסטריקס והיורודיסני פריז שלי :\
 
בקשר לגוליית

שמעו.. היא אחת הרכבות היותר טובות שעליתי עליהן יש לה ירידה של כמעט 90 מעלות וזה כיף לאללה.. היא ארוכה ולא נגמרת תוך 2 שניות בכלל כל הרכבות שם כאלה... גם הצאצו היא אחת החזקות.. והSCREAM חמודה מאוד.. כיפית כזאת.. אבל הדה בסט היא הדג'ה וו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני רק בת 14 וכבר עשיתי את כל זה בלי פחד!!!
 
למעלה