קראנו תגובות, עשינו שיעורי בית, נשמח לסיוע

georgeg

New member
קראנו תגובות, עשינו שיעורי בית, נשמח לסיוע

לכל מי שסייע בהודעה הקודמת, קראנו את כל התגובות, עשינו מעט שיעורי בית, והגענו עם תכנון ראשוני של המסלול, נשמח לקרוא כל חוות דעת / הצעה
אנו זוג צעיר שמתכנן חופשה בארגנטינה, לרשותינו 4 שבועות מלאים באוקטובר השנה. הכוונה היא לעלות טיול ממוצעת (לא מלונות פאר, אבל גם לא דורמטריום), ולא להתרוצץ בין יותר מידי מקומות, אלא לראות את הדברים העקריים בנחת.
להלן התכנון הראשוני, ומספר שאלות
1. מה דעתכם על המסלול המתוכנן ? האם כדאי להוריד / להוסיף / לשנות מקומות / לשנות זמני שהות וכו' ? 2. טיסות הפנים יהיו כנראה עם Aerolíneas Argentinas (או Lan, שטרם בדקנו), נוכחנו לדעת שהזמנה ישירות דרך האתר של Aerolíneas Argentinas הוא זול יותר מאשר דרך סוכן נסיעות, היתכן ? 3. שמנו לב שיש בד"כ מספר טיסות שממריאות מאותו מקום, נוחתות באותו יעד, באותו היום, שלוקחות שעתיים, ולעומת זאת יש כאלה שלוקחות 5 או אפילו 9 שעות... מוזר, היכן יש להם לעצור כ"כ הרבה בדרך... ? 4. האם כדאי לקחת את הסיכון, ולהזמין את הטיסות כשנהיה בארגנטינה, ולא מהארץ ? (הבנו שיש סיכוי ל 50% הנחה בהזמנה באותו יום, אך מצד שני זו שעה נסיעה בממוצע לשדה התעופה) - יש למישהו ניסיון ? 5. האם יש טיסה ישירה מהאיגאסו לולדז (פורטו מדרין) ? 6. האם כדאי לעבור גם לצד הברזילאי באיגאסו ? האם זה דורש החתמת דרכון ?
המסלול
נחיתה בבואנוס איירס, שהייה של 3 ימים
טיסת פנים לאיגאסו, שהייה של 3 ימים
טיסת פנים חזרה לבואנוס, ומייד אוטובוס לחצי האי וולדס, שהייה של 3 ימים,
אוטובוס לברילוצ'ה, שהייה של 10 ימים,
טיסת פנים לאל קלפטה, שהייה של 3 ימים
טיסת פנים לבואנוס איירס, שהייה של 4 ימים, והמראה
רבה
 

maozeitan

New member
טיסת פנים חזרה לבאונוס?

למה אתם (הגולשים) ממשיכים לקרוא לעיר באונוס??? אתם לא מבינים שזה בהחלט מעצבן את הגולשים הותיקים ורק בגלל זה הם לא עונים לכם על השאלות??? אם את/ה באמת רוצה לקבל תשובה כדאי לקרוא לעיר באיירס או פדרל קאפיטל או באונוס איירס אבל בשום פנים ואופן באונוס !!!
 

georgeg

New member
תגיד.......................

שמת לב שרק פעם אחת טעיתי קראתי לעיר "בואנוס", ובכל שאר הפעמים "בואנוס איירס" ? בכוונה הקפדתי, מכיוון ששמתי לב שפעם קודמת זה הרגיז אנשים. משום מה בחרת להתמקד לטעות אחת, למרות שהיא היתה מוקפת כתיבה נכונה, משום מה אנשים נעלבים מהשטות הנ"ל. אם זה מעליב אותך עד עמקי נשמתך, ו/או אתה סתם ממורמר/משועמם, בכל מקרה אני לא רוצה את תגובתך, היא כנראה לא תהיה אינטיליגנטית מספיק. מגוחך.
 

maozeitan

New member
אותי זה בכלל לא מעליב

אני לא ארגנטינאי, לא גרתי בארגנטינה ואני לא מקבל משכורת מהממשלה שלהם, הקשר היחיד שלי לארגנטינה הוא שב feria de los pueblos en fuengirola הלכתי לאכול אסאדו בביתן של הארגנטינאים והיה אחלה בשר (מה שעשה לי חשק ללכת לבקר שם) פשוט לא נשמע הגיוני לכתוב מאה פעמים תל-אביב ובפעם המאה ואחת לכתוב תל.
 

georgeg

New member
מוזר שדווקא בפורום ארגנטינה לא עונים, וכמעט

בכל שאר הפורומים כן
 

maozeitan

New member
que patético eres por dios !

si no te has dado cuenta no he sido el unico que hablaba del tema eh? אם שמת לב אדון GEORGEG הנכבד כלללל המגיבים לשרשור שלך בכלל לא נתנו תגובה אחת הולמת לשאלתך בקשר לטיול ולמה? כי בשבילם הטיול שלך הוא a tomar por saco וכנראה גם שאר הגולשים לא "אינטילגנטיים מספיק בשבילך" somos plebeyos tio, eres prepotente vale??? עכשיו אתה מרגיש יותר טוב ? מעניין למה רק לי רשמת שאני ממורמר, משועמם ושתגובתי איננה אינטליגנטית בשבילך כנראה שאתה אוהב לעשות מהאנשים שלידך קטנים כדי להרגיש על הגובה שבטח לא עובר את ה-1.60 והכינוי שלך בשכונה הוא GEORGEG מיני-מי !
 

אלון 58

New member
גם אצלך יש שבוש...:

למה באונוס...?זה חוזר על עצמו כמה פעמים,אני מסכים עמך שגם לקרוא לה בואנוס בלבד זה קצת צורם,אני תמיד כותב את השם המלא. כמו שעל ברזיל רגילים לומר או לכתוב ריו בלבד,כקיצור של ריו-דה-ז'נירו,והקיצור מהוה בעצם התיחסות לנהר כלשהו כאילו ללא שם. כך אני רואה זאת.
 

maozeitan

New member
אלון אני מסכים איתך במאה אחוז !

ממה לדעתך זה נובע? מבורות או מעצלנות?
 

אלון 58

New member
לדעתי זה סוג של עצלות...,

מחפשים ומוצאים קיצורי שמות לערים ומדינות,בעלי שמות ארוכים או בעלי יותר ממילה אחת.
 

Shir17

New member
וריו ???

ריו DE QUE ??? פשוט נהר ??? אז פשוט "טובים" ... לא אני נגד התופעה המפגרת הזאת... מזכיר לי את הישראלים המפגרים שאומרים שהם נסעו לחופשה ב-"בארסה" (זה רק הכינוי של הקבוצה לא של העיר מפגרים) או ששואלים אם המשחק ב-"ריאל" (מדריד כמובן) או בת"א (לצורך העניין) ...
 

maozeitan

New member
שיר הרגת אותי מצחוק !

אתה קרוע לגמרי, למרות שאני כמובן מסכים עם כל מילה ! למרות שגם בישראל יש כאלה ששואלים ראית מכבי? (שהכוונה כמובן היא למכבי תל אביב בכדורסל) או שמישהו אומר אני אוהד הפועל אז בברור שהוא מתכוון לקבוצה שאתה כל כך מתעב ואשר אהודה על ארי שמאי. ומה תגיד על אלה שאומרים שהם נוסעים לראות משחק של היונייטד (הכוונה למנצ'סטר)? אפשר לתת עוד הרבה דוגמאות לנושא הזה.
 

Shir17

New member
יש הבדל ..

בין כמה יצאה מכבי (כשלכולם ברור שמדובר בת"א) או הפועל או חיפה או בית"ר לבין אני נוסע לחופשה בבארסה או בריאל... הבדל פשוט בין עצלות לבין טיפשות...
 

Shir17

New member
חחחח כן

במו אוזניי שמעתי כמה וכמה אנשים מכנים את העיר מדריד "ריאל" ... וחבר אחד שלי שדווקא החזקתי ממנו בחור די אינטליגנט התעקש שהוא נוסע לחופש ב-"בארסה" למרות כל הנסיונות להסביר לו שזה רק הכינוי של קבוצות הכדורגל והכדורסל של העיר וממש לא שם כינוי לעיר.
 
זה כבר על אותו משקל של בואנוס.

עצלנות, ניסיון להישמע כאילו העיר ואתה חברים טובים, ובפועל אתה סתם נשמע מטומטם. אני חושבת שזה קטע של ישראלים, זה כמו להגיד "ראשון".
 
למעלה