קראתי בXNET שלצד תחנת שדרות...

מצב
הנושא נעול.
נכון מאד, וזה אחד ההסברים הטובים ביותר

רק לידיעתך, אדוני השופט
(לא רק שאינני אשם אינני אשם וזו האמת וכל האמת) בפורום ת"א הוא דוקא נחשב מאוד
בקרב רוב הגולשים שם ואפילו הוא קיבל צבע אדום לניק שלו, קרי מעין מומחה.
נכון מאד, וזה אחד ההסברים הטובים ביותר
לכך שהפורום הזה הדרדר לשפל תחתיות ולמעשה התייבש מאז שדניאל הפסיק לנהל אותו.
היו שם מנהלי פורום מגוחכים שהאדימו כל טרול וכל מי שהעלה יותר מ-3 תגובות, הטרולים האמינו שהם מנהלי הפורום, והשאר שייך להיסטוריה... העגומה.
 

mister K

New member
אוטובוסים מפרקיים בשדרות? בחייך...


קראתי בXNET שלצד תחנת שדרות...
מתוכנן מרכז קניות מבוסס חניית רכב וזה לא עשה לי טוב, לא מספיק שהתחנה רחוקה מהעיר ולא ממש מקושרת, מה הרעיון, מה עושה התחנה, אנשים יגיעו עם הרכב לתחנה, יחנו יסעו ברכבת, יגיעו למרכז הקניות עם הרכב.
אם היו מקשרים בן תחנת שדרות, לעיר, לקיבוצים באמצעות רכבת קלה או קו סיבובי שנוסע באוטובוס מפרקי שנע בנת"צ,ומרכז הקניות היה מתוכנן לא רק לרכב (בעתיד יוכל להשתלב בשכונת מגורים חדשה), כמות הנוסעים בקו כזה היתה עולה משמעותית, לא רק השירות ההזנה למי שאין רכב היה טוב יותר, גם בעלי רכב היו משתמשים בקו לנסיעה לעבודה ובחזרה ובשילוב בקניות במרכז וכל המערכת היתה מרוויחה, אחוזי שימוש גבוהים, פחות פקקים, המרחק לעיר היה מזדער וכמובן שהחוויה היתה גדולה יותר.
אין היום דרך להתמודד עם מעך תחבורה ציבורית ללא עירוב שימושים בתחבורה וללא עירוב שימושים בסידור פנימי של התחבורה, רכב חשוב והוא כלי תחבורה לגיטימי, אבל לא ניתן לבסס תחבורה עליו וקו רכבת שמתבסס לא ממש משפר, זמו הנסיעה, הפקקים, זמן החניה והעלות המשולשת, עלות נסיה רכב, חניה ורכבת, לעומת זאת אוטובוס רב קיבולת, יכול לפתור הרבה בעיות וזמין, ישפר את איכות החיים, יחסוך בפקקים ובהוצאות לרכב, יאפשר הגעה וחזרה מעבודה במהירות גדולה יותר ובעלות נמוכה,
אוטובוסים מפרקיים בשדרות? בחייך...

רואים שאין לך היכרות עם המקום.
שדרות היא לא עיר גדולה, כמובן שאין בה שום פקקים וגם התחנה לא כל כך רחוקה מהעיר.
מהשכונות המערביות מדובר במרחק של 5-10 דקות הליכה.

אין דין תחנה עירונית כדין תחנה באזור כפרי כמו תחנת שדרות, שהיא תחנה קלאסית להגעה ברכב.
כמובן שצריכה להיות גם תחבורה ציבורית מהרכבת לעיר (כבר קיימת בדמות שני קווים חדשים) ולקיבוצים באזור (עדיין לא קיימת).
בשביל מרכז קניות אין מקום יותר טוב מאשר אזור התחנה והגיע הזמן באמת שלשדרות יהיה מרכז קניות אמיתי כמו בעיר השכנה נתיבות.
 

amit1270

New member
כמה חבל שבנתיבות מרכז הקניות רחוק מהתחנה

אוטובוסים מפרקיים בשדרות? בחייך...

רואים שאין לך היכרות עם המקום.
שדרות היא לא עיר גדולה, כמובן שאין בה שום פקקים וגם התחנה לא כל כך רחוקה מהעיר.
מהשכונות המערביות מדובר במרחק של 5-10 דקות הליכה.

אין דין תחנה עירונית כדין תחנה באזור כפרי כמו תחנת שדרות, שהיא תחנה קלאסית להגעה ברכב.
כמובן שצריכה להיות גם תחבורה ציבורית מהרכבת לעיר (כבר קיימת בדמות שני קווים חדשים) ולקיבוצים באזור (עדיין לא קיימת).
בשביל מרכז קניות אין מקום יותר טוב מאשר אזור התחנה והגיע הזמן באמת שלשדרות יהיה מרכז קניות אמיתי כמו בעיר השכנה נתיבות.
כמה חבל שבנתיבות מרכז הקניות רחוק מהתחנה
התחנה בשדרות נמצאת במיקום כמעט אידאלי. בנתיבות המצב הפוך.
 

olli3

New member
מנהל
הצים סנטר לא יושב בשטחה של נתיבות

כמה חבל שבנתיבות מרכז הקניות רחוק מהתחנה
התחנה בשדרות נמצאת במיקום כמעט אידאלי. בנתיבות המצב הפוך.
הצים סנטר לא יושב בשטחה של נתיבות
אנ לא זוכר את שם הקבוץ או המושב או המועצה שלה שייך השטח, אבל הצים סנטר לא יושב בנתיבות עצמה ויכול להיות שבגלל זה הוא גם הוקם שם.

למרות שהוא נמצא במיקום לא רע לפחות מבחינת נסיעה ברכב פרטי ולשם גם ככה כל המרכזים האלו מכוונים, למשוך אנשים עם רכב.
 

עלה13

New member
אני מכיר את שדרות...

אוטובוסים מפרקיים בשדרות? בחייך...

רואים שאין לך היכרות עם המקום.
שדרות היא לא עיר גדולה, כמובן שאין בה שום פקקים וגם התחנה לא כל כך רחוקה מהעיר.
מהשכונות המערביות מדובר במרחק של 5-10 דקות הליכה.

אין דין תחנה עירונית כדין תחנה באזור כפרי כמו תחנת שדרות, שהיא תחנה קלאסית להגעה ברכב.
כמובן שצריכה להיות גם תחבורה ציבורית מהרכבת לעיר (כבר קיימת בדמות שני קווים חדשים) ולקיבוצים באזור (עדיין לא קיימת).
בשביל מרכז קניות אין מקום יותר טוב מאשר אזור התחנה והגיע הזמן באמת שלשדרות יהיה מרכז קניות אמיתי כמו בעיר השכנה נתיבות.
אני מכיר את שדרות...
למדתי, עבדתי וגרתי בה מס' שנים, מכיר אנשים שגרים בה.
בשום מקום לא כתבתי שהייתי רוצה לראות מפרקית לשדרות, ציינתי כי היה אמור להתבצע רא אירגון של הקווים הקיימים, לדעתי ואני עדיין חושב כך שרב קיבולת שיקשר אותה לישובים ולשדרות בטווח של 15 ק"מ ממנה לדוגמה הקו ינוע בן תחנת שדרות לתחנת קריית גת, ניתן להתרשם מהקריאה בשרשור שמערכת התחבורה בישראל מושלמת,
 
סותר את עצמך:

אני מכיר את שדרות...
למדתי, עבדתי וגרתי בה מס' שנים, מכיר אנשים שגרים בה.
בשום מקום לא כתבתי שהייתי רוצה לראות מפרקית לשדרות, ציינתי כי היה אמור להתבצע רא אירגון של הקווים הקיימים, לדעתי ואני עדיין חושב כך שרב קיבולת שיקשר אותה לישובים ולשדרות בטווח של 15 ק"מ ממנה לדוגמה הקו ינוע בן תחנת שדרות לתחנת קריית גת, ניתן להתרשם מהקריאה בשרשור שמערכת התחבורה בישראל מושלמת,
סותר את עצמך:
"לא כתבתי שהייתי רוצה לראות מפרקית לשדרות"
"לדעתי ואני עדיין חושב כך שרב קיבולת שיקשר אותה לישובים..."
מפרקית = רב קיבולת
 

עלה13

New member
מה משמעות של רא אירגון....

סותר את עצמך:
"לא כתבתי שהייתי רוצה לראות מפרקית לשדרות"
"לדעתי ואני עדיין חושב כך שרב קיבולת שיקשר אותה לישובים..."
מפרקית = רב קיבולת
מה משמעות של רא אירגון....
אם לא ארגון מחדש, שדרות קרובה מאוד לתחנה ומיניבוס ושבילי אופניים יכולים להוות אחת מאופציית רא אירגון באזור, מפרקית (או קלה זהיא אופציה יקרה וארוכת טווח), יכולה להוות פתרון למגל של עשר עד 15 קילומטר מהתחנה, לדוגמה, בן תחנת שדרות לתחנת קריית גת, רא אירגון כזה יוכל לשתף רכבת במפעילים בכרטיס רב קו ולהרחיב את אופציית השימוש בתחבורה ציבורית.
התפיסה שלי למערך תחבורה ארצית (ולא רק) שהוא צריך להתחלק לארבעה מטרופולינים, באר שבע, ירושלים, חיפה ותל אביב ובכך לקחת עוד צעד את הרלוונטיות בשימוש בתחבורה ציבורית, לא רק למי שאין ברירה, בעל/ת תפיסה אקולוגית, אלה גם מבחירה, התמוודות חייבת להיות באמצעות עירוב שימושים בתחברה ועירוב שימושים בסידור פנימי שלה.
 

darkshadow1

New member
על סמך מה אתה קובע שיש צורך ברקל או במפרקיות?

מה משמעות של רא אירגון....
אם לא ארגון מחדש, שדרות קרובה מאוד לתחנה ומיניבוס ושבילי אופניים יכולים להוות אחת מאופציית רא אירגון באזור, מפרקית (או קלה זהיא אופציה יקרה וארוכת טווח), יכולה להוות פתרון למגל של עשר עד 15 קילומטר מהתחנה, לדוגמה, בן תחנת שדרות לתחנת קריית גת, רא אירגון כזה יוכל לשתף רכבת במפעילים בכרטיס רב קו ולהרחיב את אופציית השימוש בתחבורה ציבורית.
התפיסה שלי למערך תחבורה ארצית (ולא רק) שהוא צריך להתחלק לארבעה מטרופולינים, באר שבע, ירושלים, חיפה ותל אביב ובכך לקחת עוד צעד את הרלוונטיות בשימוש בתחבורה ציבורית, לא רק למי שאין ברירה, בעל/ת תפיסה אקולוגית, אלה גם מבחירה, התמוודות חייבת להיות באמצעות עירוב שימושים בתחברה ועירוב שימושים בסידור פנימי שלה.
על סמך מה אתה קובע שיש צורך ברקל או במפרקיות?
 

עלה13

New member
אני חושב שהשאלה שלך היא טובה...

על סמך מה אתה קובע שיש צורך ברקל או במפרקיות?
אני חושב שהשאלה שלך היא טובה...
אני חושב שקלב היא אופציה טובה, אבל יקרה ולוקח לפחות עשור מהחלטה, לעומת מפרקית שקו יכול לעבוד כולל נתצים בשנה, אזור בסדר גודל של 20 קילומטרים, גם אם היום הוא מבוסס על רכב בעיקר, כשיש פלטפורמה טובה יאמין וישתמש בה, התל אופן הוא דוגמה מצוינת להסביר את זה ואם תבדוק את הנתונים תראה שבעלי רכב משלבים נסיעה ומחזיקים מנוי כי זה נותן פתרון וחוסך כסף, זמן, חיפוש ותשלום על חניה, אם היום בעל רכב נוהג ומחנה בחניה לצד התחנה, הוא יוכל לחסוך זאת, מצב שמשפחה נשענת על רכב אחד ומתאמת יציאה מהבית וחזרה אליו, זה ייתן להם עצמאות רחבה יותר.
אין לי ספק שאילו קו רב קיבולת היה פעיל באזור, היית רואה עליה חדשה בשימוש בו ובקווי המיניבוס, שבילי אופניים בהפרדה לתוך שדרות והקיבוצים במעגל הראשוני של התחנה, מתוחזקים, עם חניה, היו מגדילים משמעותית את נסיעת האופניים ומשתלבים בתחבורה הציבורית, צריך לקחת בחשבון את עניין החוויה ואת ההגשה לציבור שינוי כזה.
 

Rubim88

New member
הזוי..

אני חושב שהשאלה שלך היא טובה...
אני חושב שקלב היא אופציה טובה, אבל יקרה ולוקח לפחות עשור מהחלטה, לעומת מפרקית שקו יכול לעבוד כולל נתצים בשנה, אזור בסדר גודל של 20 קילומטרים, גם אם היום הוא מבוסס על רכב בעיקר, כשיש פלטפורמה טובה יאמין וישתמש בה, התל אופן הוא דוגמה מצוינת להסביר את זה ואם תבדוק את הנתונים תראה שבעלי רכב משלבים נסיעה ומחזיקים מנוי כי זה נותן פתרון וחוסך כסף, זמן, חיפוש ותשלום על חניה, אם היום בעל רכב נוהג ומחנה בחניה לצד התחנה, הוא יוכל לחסוך זאת, מצב שמשפחה נשענת על רכב אחד ומתאמת יציאה מהבית וחזרה אליו, זה ייתן להם עצמאות רחבה יותר.
אין לי ספק שאילו קו רב קיבולת היה פעיל באזור, היית רואה עליה חדשה בשימוש בו ובקווי המיניבוס, שבילי אופניים בהפרדה לתוך שדרות והקיבוצים במעגל הראשוני של התחנה, מתוחזקים, עם חניה, היו מגדילים משמעותית את נסיעת האופניים ומשתלבים בתחבורה הציבורית, צריך לקחת בחשבון את עניין החוויה ואת ההגשה לציבור שינוי כזה.
הזוי..
 

down under

New member
אתה או סנילי לגמרי או לא אומר אמת

אני מכיר את שדרות...
למדתי, עבדתי וגרתי בה מס' שנים, מכיר אנשים שגרים בה.
בשום מקום לא כתבתי שהייתי רוצה לראות מפרקית לשדרות, ציינתי כי היה אמור להתבצע רא אירגון של הקווים הקיימים, לדעתי ואני עדיין חושב כך שרב קיבולת שיקשר אותה לישובים ולשדרות בטווח של 15 ק"מ ממנה לדוגמה הקו ינוע בן תחנת שדרות לתחנת קריית גת, ניתן להתרשם מהקריאה בשרשור שמערכת התחבורה בישראל מושלמת,
אתה או סנילי לגמרי או לא אומר אמת
כי בפוסט הפותח את השרשור חד משמעית כתבת שהיית שמח לראות מפרקית מקשרת בין שדרות לקיבוצי הסביבה שלה.
עכשיו אתה טוען שבשום מקום לא כתבת שהיית רוצה לראות מפרקית לשדרות.

חוץ מזה שרב קיבולת פרושו אך ורק או מפרקי או אפילו יותר ארוך סטייל המטרונית בחיפה.

בה בשעה שלכמויות האוכלוסין בשדרות וסביבתה מספיק אוטובוס רגיל ודה פקטו ברוב שעות היום מספיק אפילו מיניבוס כמו שיש בקוים 23 ו-58 בגוש דן.
 
תיקון קטן: המטרונית היא מפרקית לכל דבר

אתה או סנילי לגמרי או לא אומר אמת
כי בפוסט הפותח את השרשור חד משמעית כתבת שהיית שמח לראות מפרקית מקשרת בין שדרות לקיבוצי הסביבה שלה.
עכשיו אתה טוען שבשום מקום לא כתבת שהיית רוצה לראות מפרקית לשדרות.

חוץ מזה שרב קיבולת פרושו אך ורק או מפרקי או אפילו יותר ארוך סטייל המטרונית בחיפה.

בה בשעה שלכמויות האוכלוסין בשדרות וסביבתה מספיק אוטובוס רגיל ודה פקטו ברוב שעות היום מספיק אפילו מיניבוס כמו שיש בקוים 23 ו-58 בגוש דן.
תיקון קטן: המטרונית היא מפרקית לכל דבר
ואין בה שום דבר "יותר ארוך" ממפרקית.
 

down under

New member
נסעתי בה והיא נראית לי יותר ארוכה ממפרקית

תיקון קטן: המטרונית היא מפרקית לכל דבר
ואין בה שום דבר "יותר ארוך" ממפרקית.
נסעתי בה והיא נראית לי יותר ארוכה ממפרקית
רגילה.
היא יותר, כך אני זוכר את הנסיעה (שגם כתבתי עליה כאן בפורום), בכוון של הפיליאס שהגיע לפני כ-6 או 7 או 8 שנים לנסיעות מבחן כאן בארץ.
 
נשמע כמו אשלייה אופטית


נסעתי בה והיא נראית לי יותר ארוכה ממפרקית
רגילה.
היא יותר, כך אני זוכר את הנסיעה (שגם כתבתי עליה כאן בפורום), בכוון של הפיליאס שהגיע לפני כ-6 או 7 או 8 שנים לנסיעות מבחן כאן בארץ.
נשמע כמו אשלייה אופטית
 

mister K

New member
המטרונית היא באורך 18.75 מ'

נסעתי בה והיא נראית לי יותר ארוכה ממפרקית
רגילה.
היא יותר, כך אני זוכר את הנסיעה (שגם כתבתי עליה כאן בפורום), בכוון של הפיליאס שהגיע לפני כ-6 או 7 או 8 שנים לנסיעות מבחן כאן בארץ.
המטרונית היא באורך 18.75 מ'
בדיוק כמו המפרקיות הכי חדשות של אגד ודן המכונות "דגם BRT" וזו גם בדיוק אותה שלדה.
הן ארוכות ב-80 ס"מ בלבד מהמפרקיות הישנות יותר.
הפיליאס הדו מפרקי שהיה בניסוי בארץ בשנת 2005 היה ארוך יותר באופן משמעותי. אני לא זוכר בדיוק מה היה אורכו.
מטרונית הפיליאס החד מפרקיות שנוסעות בחיפה הן באורך דומה או זהה לאורך המטרוניות מתוצרת מאן.
 

עלה13

New member
קרא תגובתי לאילה, לגבי...

אתה או סנילי לגמרי או לא אומר אמת
כי בפוסט הפותח את השרשור חד משמעית כתבת שהיית שמח לראות מפרקית מקשרת בין שדרות לקיבוצי הסביבה שלה.
עכשיו אתה טוען שבשום מקום לא כתבת שהיית רוצה לראות מפרקית לשדרות.

חוץ מזה שרב קיבולת פרושו אך ורק או מפרקי או אפילו יותר ארוך סטייל המטרונית בחיפה.

בה בשעה שלכמויות האוכלוסין בשדרות וסביבתה מספיק אוטובוס רגיל ודה פקטו ברוב שעות היום מספיק אפילו מיניבוס כמו שיש בקוים 23 ו-58 בגוש דן.
קרא תגובתי לאילה, לגבי...
רב קיבולת/מפרקית, היא מושלמת לאזור והיא מושלמת לסידור פנימי חדש, שילב ישיבה עם גב לחלון תאפשר לעגלות ילדים לעלות, אפשרות להרחיב את שטח עגלת הנכים בכיסה אחד תאפשר ישיבה של יותר מעגלת נכים אחת, או אופניים, אן לי ספק שבתום שנה ראשונה של הפעלת קו כזה, הביקוש והתפוסה שלו תהיה גדולה, רא אירגון ישפר את המצב באזור, החל משינוי מסלולים, קיצורים ושימוש במניבוסים.
זה ישנה לגמרי את החשיבה והשימוש בתחבורה ציבורית.
 

down under

New member
אתה מדבר שטויות וסותר את עצמך

קרא תגובתי לאילה, לגבי...
רב קיבולת/מפרקית, היא מושלמת לאזור והיא מושלמת לסידור פנימי חדש, שילב ישיבה עם גב לחלון תאפשר לעגלות ילדים לעלות, אפשרות להרחיב את שטח עגלת הנכים בכיסה אחד תאפשר ישיבה של יותר מעגלת נכים אחת, או אופניים, אן לי ספק שבתום שנה ראשונה של הפעלת קו כזה, הביקוש והתפוסה שלו תהיה גדולה, רא אירגון ישפר את המצב באזור, החל משינוי מסלולים, קיצורים ושימוש במניבוסים.
זה ישנה לגמרי את החשיבה והשימוש בתחבורה ציבורית.
אתה מדבר שטויות וסותר את עצמך
בתוך התגובה עצמה.
מנגד מדבר על מפרקית/רב קיבולת וכעבור 3 משפטים מגיע לשימוש במיניבוסים.

ומדוע לשנות מסלולים בשדרות, מדוע?
כמה נכים כבר גרים בשדרות שצריכים אוטובוס ממקום אחד למשנהו?


יש לך איזה דחף בלתי נשלט לכתוב תגובות בפורומים גם בנשואים שאינך מתמצא בהם?
 

mister K

New member
גם אני גרתי בשדרות תקופה ואתה מנותק מהמציאות

אני מכיר את שדרות...
למדתי, עבדתי וגרתי בה מס' שנים, מכיר אנשים שגרים בה.
בשום מקום לא כתבתי שהייתי רוצה לראות מפרקית לשדרות, ציינתי כי היה אמור להתבצע רא אירגון של הקווים הקיימים, לדעתי ואני עדיין חושב כך שרב קיבולת שיקשר אותה לישובים ולשדרות בטווח של 15 ק"מ ממנה לדוגמה הקו ינוע בן תחנת שדרות לתחנת קריית גת, ניתן להתרשם מהקריאה בשרשור שמערכת התחבורה בישראל מושלמת,
גם אני גרתי בשדרות תקופה ואתה מנותק מהמציאות
אני רק קורא את צמד המילים "רב קיבולת" בהקשר של שדרות וזה מצחיק אותי...
רה אירגון צריך להיות כוללני בכל האזור והקווים שם בהחלט עברו השבוע שינויים מהותיים. יש עדיין מספר דברים שצריכים להשתנות אבל ההצעות שלך מנותקות, שלא לומר מגוחכות.
 

עדירמר

New member
תחנת הרכבת שדרות

קראתי בXNET שלצד תחנת שדרות...
מתוכנן מרכז קניות מבוסס חניית רכב וזה לא עשה לי טוב, לא מספיק שהתחנה רחוקה מהעיר ולא ממש מקושרת, מה הרעיון, מה עושה התחנה, אנשים יגיעו עם הרכב לתחנה, יחנו יסעו ברכבת, יגיעו למרכז הקניות עם הרכב.
אם היו מקשרים בן תחנת שדרות, לעיר, לקיבוצים באמצעות רכבת קלה או קו סיבובי שנוסע באוטובוס מפרקי שנע בנת"צ,ומרכז הקניות היה מתוכנן לא רק לרכב (בעתיד יוכל להשתלב בשכונת מגורים חדשה), כמות הנוסעים בקו כזה היתה עולה משמעותית, לא רק השירות ההזנה למי שאין רכב היה טוב יותר, גם בעלי רכב היו משתמשים בקו לנסיעה לעבודה ובחזרה ובשילוב בקניות במרכז וכל המערכת היתה מרוויחה, אחוזי שימוש גבוהים, פחות פקקים, המרחק לעיר היה מזדער וכמובן שהחוויה היתה גדולה יותר.
אין היום דרך להתמודד עם מעך תחבורה ציבורית ללא עירוב שימושים בתחבורה וללא עירוב שימושים בסידור פנימי של התחבורה, רכב חשוב והוא כלי תחבורה לגיטימי, אבל לא ניתן לבסס תחבורה עליו וקו רכבת שמתבסס לא ממש משפר, זמו הנסיעה, הפקקים, זמן החניה והעלות המשולשת, עלות נסיה רכב, חניה ורכבת, לעומת זאת אוטובוס רב קיבולת, יכול לפתור הרבה בעיות וזמין, ישפר את איכות החיים, יחסוך בפקקים ובהוצאות לרכב, יאפשר הגעה וחזרה מעבודה במהירות גדולה יותר ובעלות נמוכה,
תחנת הרכבת שדרות
התחנה הזו מוחיכה שוב שפרנסי המדינה הגאונית שלנו לא למדו מהגויים. תחנת רכבת צריכה להיות ממוקמת במקום מרכזי בעיר ולא רק בפאתי העיר. מה שיש לנו כאן, זאת תחנה לא נגישה בעליל, שלא ממוקמת במרכז העיר. וחבל.

אצל הגויים - תחנת הרכבת ממוקמת במרכז העיר ולא בשוליה.
 
כשיש בישראל עיר עם תחנת רכבת שממוקמת במקום

תחנת הרכבת שדרות
התחנה הזו מוחיכה שוב שפרנסי המדינה הגאונית שלנו לא למדו מהגויים. תחנת רכבת צריכה להיות ממוקמת במקום מרכזי בעיר ולא רק בפאתי העיר. מה שיש לנו כאן, זאת תחנה לא נגישה בעליל, שלא ממוקמת במרכז העיר. וחבל.

אצל הגויים - תחנת הרכבת ממוקמת במרכז העיר ולא בשוליה.
כשיש בישראל עיר עם תחנת רכבת שממוקמת במקום
מרכזי בעיר, אז משום מה יש קבוצת תושבים גדולה באותה עיר שיחד עם העיריה של אותה עיר שרוצים להעביר את התחנה למקום פחות מרכזי וטוענים שהרכבת חוסמת להם את הים...
אם היו מקימים תחנה במרכז עיר, אז היו טענות שמסילת הרכבת חוצה את העיר, מכערת אותה, חוסמת אותה ושחישמולה יגרום לקרינה מסוכנת וכן הלאה...
כשהיא ממוקמת בפאתי עיר, אז טוענים שצריך להקים במרכז העיר.
בישראל לא משנה מה יעשו תמיד יהיו טענות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה