קראתי עכשיו את הכתבה שהייתה לפני

בני בום

New member
דווקא מעניין אותי לשמוע

מהי ההתנהגות המחפירה לטענתך של התו השמיני. לא אמרתי שהיבוא בטאואר נפסק. יש מעט דיסקים מיובאים, אבל המדפים מעלים אבק מרוב שיעמום כי כלום לא מתחדש כבר שנים. זה לעומת חנויות דיסקים בחו"ל, שעדיין חיות ותוססות כמו בשנות ה-90, תקופת הזוהר של פורמט הדיסק. הסניף המרכזי במגדל האופרה הצטמצם מאוד, ובנוסף סניפים גדולים נסגרו, כמו למשל הסניף הגדול היחיד שהיה בצפון - בחוצות המפרץ בחיפה. מהרגע שהוא נסגר, נשארו רק חנויות קטנטנות של טאואר בקניונים, שבהן אפשר למצוא מבחר מצומצם מאוד וקבוע להחריד של דיסקים. אין שום סיבה להיכנס לשם אלא אם כן אתה מחפש את הדיסק החדש של מאיה בוסקילה ודומיה, דברים שאינם כוס התה שלי. אני לא אומר שצריך להחזיק הכל מהכל בלי אבחנה. אבל עובדה שיש חנויות גדולות בחו"ל שעומדות בזה. ולא זאת ה"מדיניות" שאני משבח. זה לא שחשוב לי לקנות דיסקים מיובאים דווקא בטאואר, עם מיליון פערי התיווך בדרך. אני ממש מעדיף להזמין אותם מחו"ל במחיר נמוך בהרבה. הדבר העיקרי שדיברתי עליו הוא האפליה שיש היום בטאואר בין החברות הישראליות. זה שיש כמה אומנים שהחברה החרימה ונכנסו איתה לתביעות משפטיות, זה מעיד על בעיה של החברה. המצב לפני הרכישה ע"י הד ארצי היה טוב בהרבה, ולאף אומן לא היתה שום סיבה לתבוע אותם. המצב הזה גורם לכך שאם אני נכנס לסניף של טאואר בארץ, אני יודע שהמדפים בנויים בצורה מגמתית ומעוותת במכוון. קורה המון שאני נכנס לסניף של טאואר ומבקש דיסק ישראלי חדש שיצא לפני שבוע שבועיים, ומתברר שיש עותק אחד בודד שלו במדפים הרגילים לפי סדר א-ב. וזה במקום שדיסקים חדשים יוצגו בכניסה בצורה בולטת, בלי שיהיה צריך לחפש אותם בנרות. ההחבאה הזאת גורמת לי לא להאמין לכם. ואמון זה דבר חשוב, שחבל מאוד לאבד אותו וקשה להחזיר אותו אחרי שאבד. לגבי האתר של טאואר העולמית זה לא "סיפור" שהמצאתי. דיברתי על האתר עם סיומת com ולא co.il. מי שניסה להזמין שם דיסק וראה את רשימת המדינות למשלוח יכול היה למצוא את כל המדינות פרט לישראל, בלי לדעת את הסיבה. בשלב מסויים זה עלה לעיתונות וכשהנושא נבדק היו על זה כתבות. התברר שטאואר רקורדס הישראלית גרמה לכך שלא ניתן להזמין מהאתר של טאואר העולמית לישראל, כדי "לא לגרום לתחרות בתוך החברה". זאת לא רק חוצפה, זאת טפשות גרידא. כי מי שחיפש דיסק מחו"ל ובדק בטאואר העולמית - כשפניו הושבו ריקם הוא לא רץ לסניף הקרוב של טאואר רקורדס באיזור מגוריו כדי לשלם 90 ש"ח על הדיסק, אלא פשוט נכנס לאחד מהמוני האתרים האחרים מחו"ל והזמין שם. כך שטאואר רק ירתה לעצמה ברגל בנושא הזה. לגבי צליל והתו השמיני, כשהייתי בסניף בירושלים (וגם בשדה התעופה) ראיתי דיסקים של כל החברות. לא זכור לי אומן שבלט בחסרונו. לא בדקתי מה הם מקדמים, כי אני יודע מה אני מחפש ושואל את המוכרים שאלות נקודתיות. ואגב: אני לא טוען שצליל יותר טובה מטאואר. גם שם המחירים אסטרונומיים, והרעיון של "לשלם על מנוי כדי לקבל מחיר סביר" נראה לי חצוף מיסודו, ולכן אני לא קונה דיסקים גם בצליל. זה נבלה וזה טרפה.
 

Shykedmi

New member
תשובה

אני לא אכנס לעניין התו השמיני כי זה לא המקום, וזו היסטוריה שרצה כמה שנים אחורה על התנהגות מאד לא הוגנת מצידם של התו השמיני. אני לא יודע מה קורה בחיפה, אבל רצוי שתזכור שכל חנות מנוהלת ע"י מנהל כזה או אחר, שחלקם עושים את העבודה שלהם יותר טוב וחלקם עושים את העבודה שלהם פחות טוב. בעניין הייבוא, אני באופן אישי הבאתי ללקוחות הרבה מאד פעמים מוצרים שהם חיפשו במשך שנים, ואחרי כן לא היה אפשר להשיג אותם יותר. הבעיה היא ע"פ רוב לא של טאואר רקורדס, או של צליל וכו', אלא של חברות התקליטים עצמן שלא מחזיקות שום דבר שהוא לא מכירה מובטחת. כל היתר? נזמין לך מחו"ל, נקווה שיגיע. אין דרך לדעת, ולכן לפעמים בסיטואציה הזו הטיפול בלקוח הוא יותר קשה. אם לטאואר רקורדס ישראל היה את הגב שהיה לחנויות דיסקים בחו"ל, אז גם אתה היית רואה כאן רשת עם כל מה שרק תרצה. לצערנו, זה לא ככה. ואני שוב אומר, זה לא מוכיח את עצמו גם. אני לא מדבר על דברים איזוטריים אפילו. כפי שציינתי, הבק-קטלוג של דיוויד בואי ופיטר גבריאל נמצא כאן מזה שלושה חודשים, ודבר לא נמכר. אחרי זה תגידו שאין פיטר גבריאל ודיוויד בואי בטאואר רקורדס חוץ מאוספים, אבל זה נטו תוצאה של מכר של לקוחות. ישנם דיסקים חדשים שאין שום סיבה להחזיק יותר מאחד מהם בסטנד, שחוץ ממך לא יהיה אף אחד שייכנס ויבקש אותם. ואין שום מקום להבליט אותם מאחר ויש כל כך הרבה דברים אחרים להבליט במקום (ובלי קשר לחברות). אפילו אני באופן אישי קיבלתי לחנות את האוסף החדש של פבלו רוזנברג, 10 עותקים. הוצאתי שניים החוצה בתוך הסטנד, והיתר כאן אצלי בדלפק. אם הוא יימכר טוב, הוא ייכנס לרשימת ה-25 פריטים הנמכרים ביותר בטאואר רקורדס, ואז יהיה אפשר להבליט אותו. אני לא חושב שהמגמת הצגת דיסקים היא מעוותת. הכל תוצר של קניה של הלקוחות. תאמין לי שאם הדיסק של, סתם נאמר, הSUGAR CUBES, יימכר בכמות של שתיים ביום, אז הוא לא רק יוצג במקום שראוי לו, אלא גם נחזיק ממנו מספיק עותקים. אין טעם לעשות אחרת. הדיסק החדש של שרונה נסטוביץ' - קיבלתי שני עותקים לפני חודשיים, והם עדיין פה. אז מה, נביא עשה ונציג? אם היינו מציגים כל דיסק חדש כפי שאתה היית רוצה, לא רק שהיינו מפסידים כסף, גם לא היה לנו מקום לעשות את זה בחנות. הנקודה שלי היא שלא מדובר בהחבאה. אף אחד לא אומר לנו להחביא שום דבר, ואם אנחנו רוצים, אנחנו נבליט מוצר X במלוא הדרו. אבל אין שום טעם לעשות את זה, ומה שאתה רואה זה באמת תוצאה של הנסיבות, תוצאה של המכירות. לא אמרתי חלילה שהמצאת שום דבר. אמרתי שאני לא שמעתי על זה. אגב, גם אם אתה וטריליאן תשאלו באופן ספציפי בטאואר רקורדס, אין שום סיבה שיאמרו לכם שאין אם באמת אין. ויש הרבה דברים שאפשר להזמין במיוחד, וזה לא עולה לכם כסף נוסף. מה שאתה עושה בצליל, אתה יכול לעשות גם בטאואר, ולקבל מוצרים יותר בזול גם ע"פ רוב. לא כל סניף הוא כזה. לא לכל סניף יש עובדים עם ידע. לא בטאואר ולא בצליל. אבל יש גם פה וגם פה עובדים עם ידע שידעו על מה אתה מדבר. וההזמנות האלו שאתה מדבר עליהם בכזה פחד, הם לא סיפור כזה גדול. לפעמים המוצרים עולים 30 שקל ואתה לא יודע מזה בכלל. אם תרצה, אני אפילו אפציר בך שתשלח לי רשימה של דברים שאתה מחפש, ואני אשתדל לתת לך כמה שיותר מידע שאני יכול. שי
 

בני בום

New member
תגובה

הסניף בחיפה לא נסגר בגלל ניהול לא טוב, אלא במסגרת הצמצומים של כל חנויות הדיסקים בארץ בעקבות ההורדות הלא חוקיות מהרשת. זה קרה בערך באותו זמן שהסניף הראשי במגדל האופרה הצטמצם מאוד בגודל. בנוגע לדיסקים חדשים: אני יכול לתת לך 2 דוגמאות. הדיסק האחרון של מתי כספי (שכחנו שאנחנו בפורום שלו!
) והאוסף האחרון של תיקי דיין. יש מדיניות מוזרה של סטנדים בכניסה שמכילים בערך 64 עותקים (מסודרים בריבוע יפה של 8 על 8) של אותו דיסק, כדי שהוא יבלוט בעיניים ואי אפשר יהיה לפספס אותו. או לשים בחלון הראווה את אותו דיסק אינסוף פעמים. בדיוק כמו שניסחת את זה, יש דיסקים שאתם מבליטים "במלוא הדרם", בצורה מוגזמת ביותר. במקום להבליט כך דיסק בודד, אפשר להציג בסטנד בכניסה הרבה יותר דיסקים. בשנים הראשונות של טאואר רקורדס בארץ, כך זה היה. ואני לא טוען שאת שני הדיסקים שהבאתי כאן כדוגמאות יחטפו כלחמניות חמות. זאת עדיין לא סיבה להחביא אותם במדפי ה-א"ב כבר ביום שהם מגיעים לחנות. תנו לראות אותם בחודש הראשון לפחות, ואז תעבירו אותם פנימה. יש מספיק סטנדים בכניסה (או ברחבי החנות, אם מדברים על סניף גדול כמו באופרה) ואפשר להראות בהם מספיק דיסקים חדשים שהופיעו בשבועות האחרונים. בנוגע לכך שדיסק חדש ששני העותקים שלו עדיין נמצאים בחנות - אחזור לדוגמאות שלי: יכול מאוד להיות שהדיסק הבודד שהחזקתם בחנות של מתי כספי או תיקי דיין אכן מתייבשים בחנות - הסיבה לכך היא שהם מוחבאים במדפי ה-א"ב הפנימיים. יש בינינו חוסר הסכמה לגבי הסיבה והתוצאה. אתה טוען שתשימו בכניסה את מה שמוכר - אבל אם תדאג להחביא אותו טוב טוב, מי ימצא ויקנה אותו? מספיק שעותק אחד מהם היה מוצג על אחד הסטנדים בכניסה, והם היו נקנים כבר בשבוע הראשון או בתקופה הקרובה לאחר מכן. ולא, לא צריך להזמין 10 ולהציג. מספיק שיהיה 1 או 2, אבל בכניסה לחנות. לפחות כשהוא חדש. לגבי גב של חנויות דיסקים בחו"ל - מה אתה טוען, שהן מחזיקות מלאי עצום, מפסידות עליו, והגב משלם על הכל? כלומר שהחנות ממשיכה בכ"ז להחזיק מלאי שגורם לה הפסדים? ייתכן שהתכוונת למשהו אחר, אם כך תקן אותי, כי ברור לך שגם חנויות בחו"ל מטרתן היא להרוויח, והן לא ישרדו זמן ממושך אם לא יהיו רווחיות. בנוגע לאתר של טאואר העולמית לא אמרת רק שלא שמעת על זה, אלא שזה לא נשמע לך הגיוני בכלל. יש הבדל דק. ודבר אחרון - סליחה, על איזה הזמנות אתה טוען שדיברתי ב"כזה פחד"? איפה שמעת שמץ של פחד?! לא דיברתי על שום הזמנה כלל. אישית, אני יודע מצויין היכן כדאי לי להזמין כל דיסק, וזה מה שאני עושה. אם בטאואר או באוזן השלישית אומרים לי שבעוד חודש יוכלו אולי לומר לי אם אפשר להזמין דיסק מסויים או לא (כמו שאמרת - "נקווה שיגיע"), ואני יכול להזמין אותו היום מחו"ל דרך הרשת (ממלאי קיים) ולקבל אותו תוך שבוע הביתה, ברור לך מה הבחירה הנכונה. בכל מקרה, אם קלטת איזשהו "פחד" כלשהו בדברים שדיברתי עליהם, לא הבנת על מה דיברתי.
 

shellyland

New member
כלקוחה קבועה (מדי) של התו השמיני

אני יכולה לומר שאו שהחבר שלך קישקש או שהם לא עשו את עבודתם כראוי.
 
למעלה