ראיתי עכשיו את וילת הסלבס עם יוליה ונטלי

רוקסין, אני קוראת פה,

ואני קוראת בעוד כמה בלוגים וברשת ואני קוראת כתבות ואני קוראת טוקבקים וזה מספיק לי די והותר גם בלי הפייסבוק.

כאן ובין המגיבים אצל צפניה נמצאים האנשים שהכי מכירים את המשחק. מניסיוני עוד מימי האח הגדול, בדפים הרשמיים של התוכנית כותבים כל הילדים המתלהבים (שאז המליכו את קותי, לידיעתך) אז אין לי שום עיניין בהגיגיהם.
 

gili667

Member
זה בעיקר מלמד את הטמטום הרכרוכי של שגב

לא זוכר מה היה כדי לפסוק בינכם, אך התאור בהחלט מתאים לטמטום והרכרוכיות של שגב

את הברית עם בוקי יוליה ו נטלי היה צריך להתחיל הרבה קודם ולפחות בפרק הקודם בו הודחה יוליה

עד כמה מטומטמם צריך להיות כדי לחשוב שהוא יועדף על פני תורגי??????????

בוקי ויוליה סוג של ברית , ובוקי יכול לשכנע את יוליה , אך כשהם מפולגים זו התוצאה - פטתי!

וכי הדחה הבאה פתאום תהיה ברית? פטתי! לכל היותר דיל לאותה הדחה
 

black scar1

New member
לא רק שמה שאתה כותב לא קשור למציאות

אלא גם ההודעה לא קשורה לכותרת! מה קשור עכשיו שגב רכרוכי? אה?

לפחות אתה מודה שאתה לא זוכר מה היה- אז אולי לפני שאתה מנתח תצפה עוד פעם כדי להיזכר, או שאל תכתוב?

כבר כתבתי למטה - בגלל התוצאה של הצמידים - שגב יכל לעשות סלטות מכאן ועד מחר -לשכנע את יוליה- להציע לה את הקול שלה עבור אמא שלו- לדאנג היה יתרון מספרי!! גם אם יוליה הייתה עם דאנג אחרי משימת הצמידים- מישהו מדאנג היה עף.

שוב, היות שכך, שגב עשה את הדבר היחיד שיכל לעשות- ללכת לענת ולנסות דבר ראשון- לשכנע אותה להעיף את תורג'י באותה הדחה- כשזה לא הלך (וזה באמת היה סיכוי קלוש, אבל הוא ידע ומה היה לו להפסיד בלנסות?) - אז לנסות לקבוע איתה ברית להדחה הבאה. כך או כך מישהו מדאנג עף!!! אז מה רכרוכי פה, מה? הוא לא מסתפק רק בלסגור עם ענת להדחה הקרובה- אלא להוציא ממנה הבטחה לברית בלי שום קלף מיקוח שהוא יכול להציע לה! יותר מזה באמת שאי אפשר לעשות כי אין לו שום קלף מיקוח! אם טיניום רוצים הם מעיפים את יוליה איתו או בלעדיו!

לעניין הטיפשות- שגב לא טיפש!! הוא אמר בפירוש בטסטה שהוא לא סומך על ענת- אבל אין לו ברירה! הוא לא היה בטוח ב-100 אחוז שהיא תזנח את תורג'י, אבל הוא קנה לעצמו עוד הדחה, ואז אולי אם נטלי הייתה לוקחת ווטו - הם היו יכולים לשלוט במשחק. במידה ולא, אולי הצליח לשכנע את ענת. באמת שיותר מזה אי אפשר לעשות!

הלאה- לגבי הפילוג של דאנג- האשמה היא בבוקי!! הרי הוא היה החבר הכי טוב של יוליה. שגב ונטלי רדפו אחריה כל הפרק לנסות לשמור אותה איתם. בוקי לא הזיז אותה מילימטר. אז מה הטענות לשגב? בוקי זה שהיה לו הכי הרבה סיי במה שיוליה עושה- ולא ראו שיחה אחת בניהם שהוא מנסה לשכנע אותה להישאר עם דאנג. אז שוב, איך שגב יוצא לא בסדר?
 

gili667

Member
ההסתמכות היא על התוכן שאת כתבת (-:

לךא זוכר את הפרטים עמ להכריע בין שתיכם
אך לפי מה שכתבת זה מה שיוצא

הזכרון שלי מהפרק ההוא שכולם חיזרו אחרי יוליה - לכאורה הכל היה תלוי בהחלטתה - היתה לא החלטית והתוצאה שהדיחו אותה
 

gili667

Member
וכי באמת אפשר לחשוב שענת ואנה יכרתו איתו ברית

מקום עם תורגי ועוד להעיף את תורגי?

צריך לשקר לעצמו ברמצות מאד גבוהות לחשוב שזה אפשרי
 
בוקי ניסה לשוחח איתה פעם אחת

אמר לה שהיא מזגזגת והופכת לבדיחה אבל היא המשיכה להתלבט על הרגע האחרון.
הוא גם המציא את הקטע שהוא מצא פסלון כדי להגן עליה כי מן הסתם הוא הבין שאם איך שהיא מתנהגת רוב הסיכויים שהיא תעוף אז אולי אם הם יחשבו שיש לו פסלון אז הם לא יצביעו לה. לכן הם פיצלו הצבעות בינה לבין בוקי.
 

black scar1

New member
לא מדוייק. בוקי לא ידע שמתכננים להעיף את

יוליה (כנראה מסיבות מובנות, אף אחד לא שיתף אותו). הוא משום מה היה בטוח שהוא עומד לעוף (אאל"ט- ציטוט חופשי - "כל פעם, או שיש מישהו שממציאים עליו פטנט שהולכים להדיח אותו, או שרוצים להדיח אותי"). זה טיפשי כי בוקי לא מהווה סכנה בשלב הזה, לכן יחכו הרבה עם ההדחה שלו, מצד שני, עם הבחירות ההזויות של טיניום אי אפשר לדעת. בכל מקרה- משתמע מדבריו שהוא חושב שרוצים להדיח אותו- והוא המציא את הקטע עם הפסלון כדי להגן עליו לא על יוליה (יכול להיות שאם היה יודע שיוליה על הכוונת היה ממציא את הפסלון בשבילה, אני לא באה פה לרדת על בוקי, הוא פשוט באמת לא ידע שרוצים להדיח את יוליה).

בנוגע לשיחה. בוקי בתור הבן אדם שהכי קרוב אליה- ושהכי הגיוני שהיא מקשיבה לו, לא הפעיל מי יודע מה כושר שיכנוע טוב בשיחה ההיא. כל מה שהוא אמר זה שמעצבן אותו שיוצא לה שם של מזגזגת, שהיא הפכה לבדיחה, ושהיא עושה מהברית שלו איתה צחוק.
במקום לבכות לה על המצב- למה לא לשכנע אותה להצביע תורג'י? לא ראו שיחה אחת בינם על הפרק שהם מדברים על אופציה להדיח מישהו, רק ראו את בוקי מתבכיין ליוליה שצוחקים עליה.

אולי היו שיחות אחרות בינם שלא הראו, בכל מקרה- אם הוא לא הצליח לשכנע אותה להצביע תורג'י זה מעיד עליו הרבה יותר מאשר על שגב. לבוקי יש גישה הרבה יותר טובה ליוליה משגב, ולשגב קשה מאוד לשכנע את יוליה כי היא לא סומכת עליו.
 
עם זה ששגב לא יכול להשפיע על יוליה

אני מסכימה.

אני הנחתי מהשיחה של בוקי עם יוליה שהוא מבין שהיא בסכנה ולכן המציא את עיניין הפסלון, עבורה, אבל יכול להיות שאני נותנת לו יותר מידי קרדיט והוא באמת פעל מתוך הפרנויה הרגילה שלו (שלא פעם מתבררת כנכונה...).
 

black scar1

New member
תסתכלי גם על השיחה של בוקי ויוליה

וגם על מה שהוא אומר אחר כך, פה: החל מדקה 2:18.

http://survivor.nana10.co.il/Category/?CategoryID=500568


שימי לב גם לשיחה- הוא רק בוכה לה. למה לעזאזל הוא לא משכנע אותה לעשות מהלך כלשהו?? הוא לוקה בכושר שכנוע עלוב ביותר.

ואחר כך שהוא מספר שהוא ממציא את הפסלון- שימי לב למה הוא אומר- אני מאמינה שהוא חשב שהוא הולך להיות מודח. אני מאמינה גם שאם הוא היה חושב שיוליה על הכוונת הוא היה מנסה לעזור לה ואפילו מקריב את עצמו בשבילה. אני מאמינה שלא היה לו מושג פשוט. גם בהדחה עצמה הוא היה נראה המום ולחץ את היד לנטלי ולשגב- כאילו כאות תודה שלא הדיחו אותו
 

אורישקי

New member
אחת ולתמיד

גם אם שגב,בוקי,נטלי ויוליה היו מאוחדים, לא היה להם סיכוי לצלוח את ההדחה בגלל הצמידים. ענת זכתה בצמיד הוטו ויוליה בצמיד השחור, וכשבוקי לא יכול להצביע זה נהיה 4-3 לטובת טיניום.
להוסיף לזה את העובדה שיוליה מראש לא הייתה כל כך בקטע והחליטה בסוף להדיח את שגב.
אבל הכי אני מאשים את הצמידים כי אין לי ספק שיוליה הייתה משתכנעת להעיף את תורג'י או לפחות אנה או ענת אם היה מספיק קולות לכך - הרי בוקי הוא בן ברית קרוב שלה והיה יכול לספר לה מה באמת קורה בשבט.
 


 

black scar1

New member
וואי!! תגידי את רואה את הפרקים סלקטיבית?

זוכרת רק דברים שנוח לך ומתעלמות מסצנות שלמות??

לא יודעת אם יש טעם להסביר לך, אבל נו יאללה:

שגב ונטלי התרוצצו יומיים אחרי יוליה לוודא שהיא איתם לפני ההדחה הזאת. היא לא נתנה תשובה ברורה והם לא יכלו לסמוך עליה! והם עדיין לא פנו לאנה וענת! הם חיכו לראות מה קורה עם הווטואים! הם קיוו שנטלי תיקח את הווטו הלבן (כי היא הייתה חזקה במשימות- ובאמת הייתה ממש ראש בראש עם ענת באותה משימה), ואולי מישהו מטיניום במקרה יקח את הצמיד השחור (ותורג'י באמת כמעט ולקח, יוליה לקחה במקרה במקומו)

נגיד והם לוקחים את הלבן- ומישהו מטיניום לוקח את השחור (תורג'י או אנה)- הם לא צריכים בכלל את יוליה. הם שמים את הלבן על מישהו מטיניום:

ואז ההצבעה כך:
צמיד שחור: תורג'י/אנה
בוקי- תורג'י/אנה
שגב - תורג'י/אנה
נטלי - תורג'י/אנה

2 מטיניום - למישהו מדאנג
יוליה- לא משנה למי

ואז- תורג'י/אנה עפ/ה!

במידה ומישהו מדאנג לוקח את השחור וגם מישהו מדאנג את הלבן - פה הם חייבים לשבת חזק על יוליה שתצביע איתם- ואולי הם היו עושים את זה, ונגיד הם מצליחים אז ההצבעה כך:

צמיד שחור- מישהו מדאנג
2 מטיניום - לאותו אחד מדאנג
שגב- תורג'י
נטלי-תורג'י
בוקי- תורג'י
יוליה - תורג'י.

תורג'י עף!

אפילו שיוליה לא נתנה תשובות עד הסוף, הם היו שומרים עליה לו היה להם יתרון של הצמידים!!!

לאחר שהצמידים עבדו לרעתם ברמה הכי גדולה שיש (ווטו לענת + שחור לשגב) - לא משנה אם יוליה איתם או לא, הם יכולים לעשות סלטה באוויר - מתמטית- טניום מעיפים מישהו מדאנג עם יוליה או בלי!

היות שכך, לשגב לא הייתה ברירה, אלא ללכת לענת ולנסות לדבר איתה ולעשות מהלך של הצבעה. ושימי לב שהוא לא הציע לה ראשונה את יוליה, אלא את תורג'י!!! אפילו כשהוא הלך לענת הוא לא רצה להעיף את יוליה למרות שלא סמך עליה!!! רק שענת הבהירה לו חד משמעית שהיא לא מעיפה את תורג'י בסיבוב הזה, הוא הסכים להתפשר על יוליה, כי אחרת זה היה הוא (לנטלי היה חסינות).

את באמת לא רואה עד כמה שגב ונטלי ניסו לשמור על דאנג מאוחד?? באמת באמת? את באמת לא קולטת ששגב ניסה עד לשניה האחרונה לא להעיף אף אחד מדאנג כולל יוליה, והסכים מחוסר ברירה מוחלט?!

אז מאיפה בדיוק את יכולה לטעון ששגב בגד ביוליה? איך למען השם?!- לא מצליחה להבין!!!

הלאה- עניין שני- את כל הזמן דואגת לחזור על העניין ששגב הצביע יוליה ונטלי בוקי כהוכחה לזה ששגב בגד ביוליה ונטלי לא... הזיכרון שלך עד כדי כך סלקטיבי?!?! את באמת הדחקת איזה חצי שעה שלמה של תוכנית שבה היה הסבר מדוייק לפעולה הזאת?? במידה וכן (
, תזכורת קצרה: בהתחלה- כל מי שהוא לא יוליה ובוקי, הסכימו להצביע ליוליה - וזה היה כולל את נטלי ושגב! ואז בא בוקי וסיפר שיש לו פסלון - ואז הם החליטו לפצל קולות!! את באמת פיספסת את הקטע הזה? זה שהוחלט ששגב יצביע יוליה ונטלי תצביע בוקי זו הייתה חלוקה שרירותית!! זה היה יכול להיות הפוך ולא הייתה לזה שום משמעות! איך את יכולה לטעון ששגב בגד ביוליה ונטלי לא כשההצבעות נבעו מפיצול קולות מודע וידיעה ברורה לכולם חוץ מיוליה ובוקי שרוצים שיוליה תעוף!

ואחרי אחרי כל זה- בסוף יוליה מצביעה שגב!! (כי היא חושבת שטיניום איתה). אז מי בגד במי בדיוק?

ואל תגידי עכשיו- ברור שהיא בגדה בשגב- הוא בגד בה קודם- שגב לא בגד בה עד השניה האחרונה שלא נשארה לו שמץ של ברירה! היא לא סיפקה לו תשובה חד משמעית יומיים לפני ההצבעה! הוא לא יכל לסמוך עליה מה לעזאזל את רוצה שיעשה?
 

רוקסין

New member
זה לא בהכרח נכון...

עובדה שליוליההיה רק פעם אחת צמיד שחור על היד ובפעם הזאת הדיחו אותה. בעוד שלגב היה כבר פעמיים לפחות צמיד שחור על היד וםפתק עם שמו בתיבת ההדחות, ולמרות זאת לא הדיחו אותו. וכן, ברור שהיא תצביע לשגב, כי שגב נתן לה הרגשה כל הזמן שהוא לא אמין. וזה לא שמצד שני צורג'י וענת כן היו. זו גם הסיבה שהיה קשה לה להחליט במי מהם לבטוח. בסרט הבורקס "חגיגה בסנוקר" יש קטע שבו אריה אליאס הזקן אומר: "כבוד הרב עוד לא החליט- ברגע שיש שני חתנים כאלה מוצלחים הבחירה וואלה קשה מאד" וכמובן שהוא דיבר על שני החתנים הלא יוצלחים שכל מי שצפה בסרט הזה יודע בדיוק למי אני מתכוונת... וכך בדיוק הרגישה יוליה שהיתה צריכה להחליט בין שני שקרנים לא אמינים...
 

black scar1

New member
וואו! את מייאשת. אם אחרי כל המגילה שכתבתי

את עדיין טוענת ששגב לא היה אמין כלפי יוליה (ולא סותרת מילה ממה שאמרתי כשהסברתי לך איך הוא לא!), אז או שאת עושה דווקא, או שאת מעוותת את המציאות לדעותיך. הסבר אחר אין לי.

ותגידי, מה עם נטלי? השתכנעת שזה שהיא הצביעה בוקי ולא יוליה לא אומר שהיא לא הייתה באותו ראש עם שגב וזה קרה רק מפיצול קולות (ולכן לפי שיטתך גם נטלי "בגדה" ביוליה)?
 

רגע רק רגע

Active member
***

קודם כל, הרשי לי להחמיא לך על הניתוח. כל הכבוד


*** ישנם אנשים שמנתחים ת'משחק ברמת "הישרדות" ואיך המתמודדים אמורים להצביע כדי להתקדם הלאה ומהו המהלך הנכון לאותה נק' זמן לכל אחד מהשורדים (שזו מטרת המשחק!!!)
וישנם אנשים שמנתחים ת'התנהגות של השורדים ברמת "האח הגדול" וכך הם רואים ת'תכנית ומעדיפים את השורדים על פי קריטריונים אלו.
 

black scar1

New member
תודה. וכן זה מבאס, כי אני פוחדת שאנשים

מהסוג השני הם אלו שיותר יצביעו בסמסים. כזה מעצבן הרעיון הזה של הסמסים!
 
למעלה