ראש עיריית פ"ת פותח את חניון אצטדיון המושבה בחינם לכולם. ראש
העיר הגיע להבנות עם חב' האוטובוסים אפיקים על שכירת החניון מעיריית פ"ת והעמדתו לחניית מכוניות בחינם.
ראש העיר השקיע רבות בכניסת חברת אפיקים לפ"ת במקום חברת קווים ויועצי התחבורה שלו תכננו לתושבי פ"ת קווי אוטובוסים חדשים רבים שלא היו בעידן של חברת קווים בעיר.
חניון האצטדיון הוא חלק ממתחם אצטדיון המושבה שעלה לעיריית פ"ת כ-150 מיליון שקלים מתקציבה. הסכום העצום הזה הושקע כדי לעמוד בדרישות פיפ"א לרמת הדירוג העולמית הגבוהה ביותר של אצטדיון, שיכול לארח משחקים בי"ל.
ראש העיר משכיר את החלק המזרחי של החניון לחברות פרטיות ללימוד נהיגה על רכבים דו-גלגליים וכעת החלק הצפוני מושכר לחב' אפיקים שמחוייבת לפתוח אותו בחינם.
ראש העיר ניסה לשכנע את חב' רכבת ישראל לשכור את החניון לטובת נוסעי הרכבת, אך לרכבת ישראל כלל לא אכפת מקווי הנוסעים שלה. אכפת לה רק מקווי המטענים שלה שמכניסים לה כסף רב. רכבת ישראל סירבה לבקשת ראש העיר לשכור את החניון וזאת למרות שהחניון שלה מלא בכל בוקר עד אפס מקום.
לחב' אפיקים היתה בבוקר תאונה ללא נפגעים בתחנה המרכזית של פ"ת כשנהג של החברה יצא מהתחנה המרכזית, התבלבל בין דוושות התאוצה לבלימה ודהר קדימה במקום ימינה.
האוטובוס חצה את אי התנועה של רח' אורלוב (ציר 481), חצה את כל הנתיבים הנגדיים ונעצר במדרכה הרחוקה כשהוא מתנגש במבנה הכניסה למעבר התת-קרקעי להולכי רגל שנבנה עבור נוסעי הקו האדום של הרכבת הקלה בין המדרכות שבצידי רח' אורלוב לבין אי התנועה שבמרכז הכביש.
המעבר מחכה נטוש וסגור כבר הרבה שנים לקו האדום, אבל היום נמצא לו סוף כל סוף שימוש:
המבנה של המעבר התת-קרקעי מנע בוודאות אירוע רב נפגעים כי בלעדיו האוטובוס היה ממשיך לדהור לתוך רחוב מגורים שנמצא ממש מאחוריו (רח' פרופ' שור).
העיר הגיע להבנות עם חב' האוטובוסים אפיקים על שכירת החניון מעיריית פ"ת והעמדתו לחניית מכוניות בחינם.
ראש העיר השקיע רבות בכניסת חברת אפיקים לפ"ת במקום חברת קווים ויועצי התחבורה שלו תכננו לתושבי פ"ת קווי אוטובוסים חדשים רבים שלא היו בעידן של חברת קווים בעיר.
חניון האצטדיון הוא חלק ממתחם אצטדיון המושבה שעלה לעיריית פ"ת כ-150 מיליון שקלים מתקציבה. הסכום העצום הזה הושקע כדי לעמוד בדרישות פיפ"א לרמת הדירוג העולמית הגבוהה ביותר של אצטדיון, שיכול לארח משחקים בי"ל.
ראש העיר משכיר את החלק המזרחי של החניון לחברות פרטיות ללימוד נהיגה על רכבים דו-גלגליים וכעת החלק הצפוני מושכר לחב' אפיקים שמחוייבת לפתוח אותו בחינם.
ראש העיר ניסה לשכנע את חב' רכבת ישראל לשכור את החניון לטובת נוסעי הרכבת, אך לרכבת ישראל כלל לא אכפת מקווי הנוסעים שלה. אכפת לה רק מקווי המטענים שלה שמכניסים לה כסף רב. רכבת ישראל סירבה לבקשת ראש העיר לשכור את החניון וזאת למרות שהחניון שלה מלא בכל בוקר עד אפס מקום.
לחב' אפיקים היתה בבוקר תאונה ללא נפגעים בתחנה המרכזית של פ"ת כשנהג של החברה יצא מהתחנה המרכזית, התבלבל בין דוושות התאוצה לבלימה ודהר קדימה במקום ימינה.
האוטובוס חצה את אי התנועה של רח' אורלוב (ציר 481), חצה את כל הנתיבים הנגדיים ונעצר במדרכה הרחוקה כשהוא מתנגש במבנה הכניסה למעבר התת-קרקעי להולכי רגל שנבנה עבור נוסעי הקו האדום של הרכבת הקלה בין המדרכות שבצידי רח' אורלוב לבין אי התנועה שבמרכז הכביש.
המעבר מחכה נטוש וסגור כבר הרבה שנים לקו האדום, אבל היום נמצא לו סוף כל סוף שימוש:
המבנה של המעבר התת-קרקעי מנע בוודאות אירוע רב נפגעים כי בלעדיו האוטובוס היה ממשיך לדהור לתוך רחוב מגורים שנמצא ממש מאחוריו (רח' פרופ' שור).