רבותיי
עונת הבייספס בעיצומה!

Grand Master G

New member
21

תרגיל דווקא מוכר, ולא כזה גרוע כמו שמשתמע מעידו. סוג של סופר-סט על אותו שריר- כפיפת מרפקים עם מוט בעמידה, 7 חזרות של כפיפה עד לאמצע התנועה (עד לזוית 90 במרפק), 7 חזרות מאמצע התנועה עד הסוף, ו 7 חזרות מלאות. אין מנוחה בין הסטים.
 

machinehead

New member
למה גרוע? זה בכלל סיבולת שריר.

זה שאתה מתחיל מנק' מסויימת עד נק' מסויימת לא אומר כלום.
 

Grand Master G

New member
תשובה

א. אני לא אמרתי שזה גרוע. ב. זה לא סיבולת שריר, זה סופר סט. ג. זה שעובדים בחלקי תנועה, זה סוג של טכניקת עבודה, אם זה יעיל או לא, זה כבר תלוי עבור המתאמן.
 

machinehead

New member
הסיבה שזה סיבולת

שזה 21 חזרות רצופות, סופר סט זה שאתה מבצע תרגיל מסויים מגיע לכשל, ישר אתה מבצע תרגיל לאותו שריר אך תרגיל אחר. (לא התשה מוקדמת) זה מה שזכור לי ההגדרה של סופר סט, או שיש סור סט לשרירים נגדיים.
 

Grand Master G

New member
תראה מה

אולי באמת הגדרתי לא ממש נכון, בגלל זה אמרתי "סוג של". זה קצת מבלבל כי באמת עושים את אותו תרגיל ולא מחליפים לתרגיל אחר (על אות שריר, או לאנטגוניסט) כמו בסופר סט קלאסי.
 

subotaj

New member
עם כבר על עלדים אז יש לי במכון 2...

ערבים שכל פעם אני רואה אותם מתאמנים אני אומר לעצמי "אווץ'" הם פשוט לא מצליחים לעשות שום תרגיל נכון, הגב שלהם "רוקד" בתרגילים מסוימים וצועק "הצילו", אבל מצד שני הם נראים לא רע בכלל, עכשיו השאלה האם לבוא ולהסביר להם או לוותר?
 

קטריס

New member
דוגרי יש "עונות" בחדר כושר. לפני

שלושה חודשים בערך היתה את עונת המתגייסים. חצי מהמכון אנשים שאוטוטו הולכים להתגייס. איך שמים לב? הם טוחנים שכיבות סמיכה בין סטים. אשכרה אני בא לאנשים "אתה מתגייס נכון?" "עוד יומיים! וואלה איך ידעת??" אנחנו גם נמצאים עכשיו בעיצומה של "עונת החיטוב" שמתחילה תמיד בסביבות פסח, כשסימני הקיץ הראשונים מגיעים. כל המיתוסים של שריפת שומן צצים בזמן האחרון. כמו פטריות אחרי גשם. "אם אני טוחן קינמון עם רטאלין ומסניף לפני האימון זה ישרוף שומן?"
 

Snirki

New member
אחרי החגים תמיד יש נהירה.

אנשים מגיעים לחד"כ אחרי פסח ונותנים שבוע אימונים כאילו לא יהיה עוד שבוע, במחשבה שזה מה שיוריד להם את הצמיגים של פסח. נו מילא... אגב, האם יש ממש מאחורי הסיפור של הקינמון? שמעתי כמה פעמים על הקטע של לאכול כפית קינמון לפני שהולכים לחדר כושר. מה הקטע הזה?
 

tommythecat

New member
קינמון מעלה את הרגישות לאינסולין

אבל זה לא בהכרח דבר טוב בזמן הרזייה. יוסי
 

Snirki

New member
מה המשמעות של זה?

זה מגדיל את האפקט האנבולי של אינסולין? עד כמה ההשפעה הזו מובהקת?
 

tommythecat

New member
תלוי

אני זוכר אימון ידיים אחד שבסופו שתיתי קינמון והתחילה לי היפרטרופיה כל כך מהירה, שהעור שלי נקרע מעל לשריר. יוסי
 

mAster tAl

New member
ענקקקק!

ולגבי המתגייסים יש לי גיבושים כל זה עוד 3 חודשים ואני מתאמן לקראת זה ממוקד כבר חודש רציתי לפני אבל אמרו לי ש 4 חודשים יספיקו חחח עוד יומיים מתגייס והוא טוחן מרפקים חעחעח- מוזר
 

Snirki

New member
אז עזוב, כי אני לא רוצה להתנפח.

אני עובד מס' חזרות גבוה בשביל להתחטב.
 

Rossi46 ®

New member
עזוב ,

תיכף תגיד ששתית אחרי זה 60 ג' חלבון בשייק ו"הרגשת" את החלבון נספג , נכון ?
 

tommythecat

New member
ברור שלא!

כולם יודעים שאפשר לספוג רק 30 גרם חלבון בארוחה אז הפרשתי את ה 30 הנותרים. יוסי
 
למעלה