רבותיי
עונת הבייספס בעיצומה!

alexkagn

New member
מכירים את עונת "יום ראשון"

כן כן חברים, העונה הזו לא נגמרת אף פעם. בכל יום ראשון ישנה כמות כפולה של מתאמנים, המתאספים באיזור האירובי וחלקם גם באיזור המשקולות, לאחר שטחנו אוכל רב בשישי ובשבת. מתוסכלים, הם מגיעים ומורידים שומן ביום ראשון
. כמובן, בשאר השבוע אין כל זכר לאנשים האלו.
 

mAster tAl

New member
מכיר! וזה הדבק הכי דפוק שיש

בכל חדר כושר שתלך תשמע אוי אחרי השבת הזאת אני חייבת לשרוף ואחרי פסח והמימונה בכלל אוי אכלתי הרבה מצות (מצות לא כזה משמין אני חושב- תקנו אותי) אני חייב לשרוף עונת האירובי בעיצומה ביום שאחרי החג כי מי שבאמת אוהבת להתאמן בא גם בחג ובימי ראשון
 

mAster tAl

New member
עונת יום ראשון אצלנו

מתחילה בערך ב 6 וחצי מכה להיות בשעות האלה במשקולות החופשיות בכלל! לא רואים ריצפה, אלא רק משקולות
 

CajU9

New member
חחח

אצלי המניאקים סגרו את המכון לפסח, והשתגעתי, אמרתי יום ראשון אני הולך, ואז חזר אליי השכל וויתרתי, הלכתי היום, אחלה אימון למי שמתעניין ^_^
 
עונת הילדודס גם כן...

מעצבנים אותי כל כךךךךךךךךך לא מחזירים משקולות למקום. "נחים" 20 דקות בין סט לסט, ועוד מתחצפים כשמעירים להם על כך שהם תופסים את הספסל/משקולות. מתרוצצים בין הרגליים. ובקיצור מעלים לי את הסעיף! עד שאני אעיף מכות למישהו שם.
 
גבירותיי ../images/Emo124.gif עונת הבטן בעיצומה!

ליתר דיוק, עונת הבטן והרגליים, אבל אין מקום בשורת הכותרת. אולי הבנים מתחילים לעבוד במרץ על הבייספס, אבל הבנות מתרכזות בהמוניהן באזורי הבטן ועושות את הסטים המופלאים של 200-300 כפיפות, ואח"כ עושות שעה על האליפטיקל, שעה שיעור אירובי וספינינג לקינוח. ואם יש אח"כ כח, אז עוד כפיפות בטן כדי להשטיח, שיהיה כיף להיכנס לבגד ים.
 

Rossi46 ®

New member
למה מה חשבת ?

כולן רוצות להיות כוסיות לקראת הקיץ , רק חבל שהן לא שמות זין על תזונה ונראות כמו הפרצוף שלהן .
 

Monsta

New member
אוף התחילה עונת הילדודס :(

אתמול אני עובד חזה ויד אחורית ואני עובד ביד אחורית בתוכנית לא שיגרתית משהו :> אז כל הילדים הקטנים באים להסתכל איך אני מתאמן, זה משגע אותי :\ והטמבלים תופסים תבנצ' פרס, הם שמים 2 וחצי קילו בכל צד, ותופסים לי תפאקינג בנצ' פרס?! נאצים :> לפחות היום אימון רגליים :), אני רוצה לראות ילד מתקרב לסמית' כשאני עושה סקוואטים!! נאצים
 

Monsta

New member
שאני עושה את זה ברצינות

והם משחקים בבנצ' פרס...
 

Rossi46 ®

New member
אהה גבר גבר ,

בגלל שאתה עושה 80 קילו בנץ' פרס , זו עילה לאחרים "לפנות" לך את המכשיר ? מה השטויות האלה ? תן כבוד לכל מתאמני המכון , יום אחד יבוא איזה פאוורליפטר [רונן ?] למכון שלך ויגיד עליך "מה הילדון בן ה 17 הזה עושה עם המשקל המצחיק הזה ?" ושמור על הפה שלך , המילה "נאצים" רחוקה מלתאר את ה"ילדים" האלה .
 

Monsta

New member
אתה בא לנסות לקטול אותי או מה?

סבבה אני חושב שילדים קטנים לא אמורים לעשות תרגיל כמו בנצ' פרס, וכמובן אם כבר עשוים, אז לא לעשות אותו בצחוק כדי להתלהב ליד החברים שלהם, תוך כדי זה שהם תופסים לי תמכשיר.
 

Rossi46 ®

New member
אל תהיה ריגשי ,

אני לא בא לקטול אותך , רק להראות לך שאתה טועה בגישה שלך . ילדים שעושים צחוק מהעבודה - צריכים שיעירו להם או שיסלקו אותם מהמכון . לגבי שאר הילדים , העבודה שהם לא חזקים כמוך , לא צריכה למנוע מהם להתאמן על הבנץ' פרס . שים לב שבהודעה המתנשאת שלך לא הזכרת בכלל את העבודה שהם עושים צחוק מהתרגיל אלא התייחסת למשקלים שהם מרימים .
 

gil levi

New member
למה ילדים קטנים לא אמורים לבצע

תרגיל כמו בנץ' פרס? ולאיזה סביבת גיל אתה מתכוון? עם המשפט השני אני מסכים.
 

Monsta

New member
גיל 13-14

ילדים קטנים, נו זה הרי ברור שהם עושים צחוק מהעבודה עוד חודש לא נראה אותם יותר במכון :\
 

קטריס

New member
מפגרים במכון יש בכל הגילאים

רד מהגישה הזאת של "אתה עובד רק עם המוט בבנץ' פרס אז אל תתפוס לי את המכשיר וזוז לי מהדרך". שנה מעכשיו אולי תראה את אותו בנאדם כופל אותך. גם שוורצנגר התחיל עם מוט ו-5 פאונד מכל צד בבנץ' פרס.
 
למעלה