בטח. את כל העולם כיניתי אנטישמים, למה לא
.
כדוגמה, הנה המשפט בו אתה מכנה את דיברגנט אנטישמי: ״נכון. כי לימודי תנ"ך הופכים את כולם לשחורים. אין ספק בכלל. יש לך את זה ביותר מגוחך וגזעני (שלא לומר
אנטישמי)?״, זה היה כתגובה למשפט ״אגב, למי שעדיין לא רואה את זה, יכול להסתכל על האנשים בשחור והאם היה רוצה שכל המדינה יהיו כאלו?״ שכתב דיברגנט. דיברגנט
לא כתב שלימודי תנ״ך הופכים את כולם לשחורים, אלא סילפת את דבריו, כמו כן דיברגנט לא הביע
שנאה כלפי חרדים או יהודים בכלל, מה שלא מנע ממך לכנותו אנטישמי. זה שדיברגנט לא רוצה ש
כל המדינה תהיה ״אנשים בשחור״, וכן, אני מכיר בכך שהכוונה היא לחרדים, לא אומר שהוא
שונא חרדים, לכל היותר זה אומר שהוא חושש מתנאי המחיה שיהיו במדינה אם יקרה דבר כזה. יודע מה, יש לי שאלה היפותטית אחרת: האם מישהו היה רוצה ש
כל המדינה תהיה פרופסורים? שאלה מוזרה בהחלט, אבל לגיטימית. מדינה לא תוכל להתקיים אם
כל תושביה יהיו פרופסורים, מי יבצעו את כל שאר העבודות? אני אפילו לא מדבר רק על העבודות הפשוטות, אלא גם על עבודות שדורשות השכלה גבוהה. מי יהיו
מהנדסים, להבדיל מאלה שעוסקים במחקרים הקשורים להנדסה. מי יהיו
עורכי דין להבדיל מפרופסורים לחוק ומשפט. מי יהיו
רופאי משפחה להבדיל מרופאים מומחים שעוסקים יותר במחקר מאשר בריפוי. מי יהיו
רואי חשבון, להבדיל מפרופסורים לחשבונאות, מי יהיו
יועצים פיננסים להבדיל מהעוסקים במחקר ואנליזה של שיטות כלכליות. האם מי שאומר שהוא לא רוצה ש
כל המדינה תהיה פרופסורים
שונא פרופסורים? רק מדגים לך כמה הפרשנות ה
מסלפת שלך מעוותת ומוציאה שם רע למי שכתב טיעון שאין בו שום דבר שאפילו
מרמז לשינאה והוא בסך הכל הגיוני מאוד וברור לכל, כולל ה
חרדים.