רון והרמיוני- העתיד.

הוויזלים קשורים ולא קשורים למשפ בלק

בגלל שהוויזלים הם טהורי דם לחלוטין וגם הבלקים והמאלפויים אבל הם כולם משפוחה אחת גדולה ו"מאושרת" (במקרה של וויזלי אז דווקא כן)... לא ברור מה שם המשפחה המקורי כי הארי אמר שאת תחילת העץ הוא לא הצליח לראות כי הוא היה כל כך גבוה... וכשסיריוס אמר להארי שכל המשפחות טהורות הדם קשורות זו לזו בדרך זו או אחרת הוא ישר התחיל לחפש את הוויזלים. אבל אז סיריוס אמר לו בכלל לא לטרוח לחפש אותם, כי אם יש משפחה שבגדה באופן כה משמעותי בטהורי הדם- הלא היא משפחת וויזלי. (משהו כזה...) *מתעצלת לבדוק בספר* אבל בשורה התחתונה כן, הוויזלים *כן* קשורים למשפחת בלק!
 

BaBy AnImE

New member
ומשהו ששחכתי-

חלק מהתמונות של רון והרמיוני מגוללות סיפור (או שזו האנגלית הלקויה שלי?). הרמיוני הזמינה את רון לאיזשהו נשף, כל גריפינדור שמעה על זה, כולם צחקו עליהם, ובסוף הם לא הלכו לנשף ונשארו בחדר מועדון, והתנשקו. משהו כזה...
 

Stinki Winki

New member
../images/Emo85.gifאיזה תמונות יפייפיות!!../images/Emo99.gif

ג'יימס דומה ליוקיטווווו
אבל הרמיוני יותר מדי דומה לאמה ווטסון><
 

LuNa MaJnUnA

New member
איזה תמונות יפות../images/Emo99.gif../images/Emo29.gif../images/Emo94.gif

זה יוריד ל י מהדמיון את איך שרדקליף ניראה ואיך שמרי גראנד פרה מציירת את הארי.
 

15מאמי

New member
איזה תמונות חמודות../images/Emo26.gif

זה הדבר היחיד שהבנתי שם.....
 
איזה מאגניבבבבבבבבב!!!!

|בקול הצרוד שלי כי אני חולה עכשיו| איזה מגניבבבבבב. אבל אני עדיין מחרימה את רון והרמיוני כזוג. עד שאני לא רואה את זה תחת השם של JKR שחור על גבי לבן-צהבהב אני מסרבת להכיר באפשרות הזו!
 

Stinki Winki

New member
../images/Emo85.gifלכל מי שתהה אם יש קשר

בין סיריוס לוויזלים: "מולי ואני בני דודים בקשר נישואין, וארתור הוא משהו כמו בן דוד שני שלי במרחק דור אחד." (מסדר עוף החול, עמוד 124). עוד תעלומה נפתרה.
 
רון והרמיוני לנצח...

רון והרמיוני חייבים להיות ביחד אין מצב שלא הם כאלה חמודים ביחד!
 
רוני מאוהב ../images/Emo99.gif

זה ברור ביותר
הוא כל הזמן עוקב אחרי, מדבר עליה או כועס שהיא מסתובבת עם אנשים אחרים .... אומנם הוא מנסה להסתיר את העובדה המעניינת הזאת אבל לא מצליח **נמנמנמ** הם מושלמים יחד: הטיפש (לא ממש, אל תכעסו עלי) והחכמה המורד והחנונה (נגיד..) ועוד המון כאלה...
האהבה בסוף תנצח
 
למעלה