Fellowship
New member
הבנתי, תודה רבה! ורק לצורך הדיון התאורטי
אם החשבונית לא אמיתית, נניח שאתה תוציא לי חשבונית על התשובה בפורום,
או מקרה קצת יותר מורכב, ספק שירותים אמיתי שלי יוציא לי חשבונית, אבל על מוצר/שירות שלא סופק, יש לי דרך/מנגנון להעלות את טענותי כך שהקרדיט סקור לא יפגע?
אם החשבונית לא אמיתית, נניח שאתה תוציא לי חשבונית על התשובה בפורום,
או מקרה קצת יותר מורכב, ספק שירותים אמיתי שלי יוציא לי חשבונית, אבל על מוצר/שירות שלא סופק, יש לי דרך/מנגנון להעלות את טענותי כך שהקרדיט סקור לא יפגע?