ריהאנה לא רוצה להעיד עכשיו נגד כריס בראון

gal shameless

New member
בריטני קיבלה חזרה משמורת על הילדים,ויצאה

בדיוק אתמול לטור חדש שמקדם את אלבומה החדש CIRCUS. היא מתראיינת ואפילו עשתה סרט דוקומנטרי על מה שעברה. איפה אין פה שיקום?? וד"א,ריהאנה חייבת להגיש תלונה כדי שהבנאדם הזה ישלם על מה שעשה.
 
כנראה היא לא קראה על בריטני שנים.....

נראה את ריהאנה במצב שלה.. לא הייתה עומדת בזה. וריהאנה סתומה,ממש נותנת אחלה דוגמא למעריצות שלה..... תמיד אמרו שהוא היה אלים אליה.. אז עד שהוא ירצח אותה היא לא תרגע.
 

JoNy Boi

New member
בריטני מתה בתעשייה.

את הניענועי תחת שלה, הדבר היחידי שהיא טובה בו ובזכותו יש לה קריירה היא כבר לא מסוגלת לעשות מרוב שהיא סחוטה. ראיתי את המופע שלה והוא גועל נפש.. ממש טימטום לילדות בנות 10.
 
אפשר לדון על כל דבר אם זה מתקשר איכשהו

דיברנו על ריהאנה,זה הוביל לבריטני,אז אם אתם רוצים מה זה משנה.. כל עוד זה לא מוריד מערכו של השרשור אז למה לא
 
אין השוואה בין בריט לריהאנה

אני לא מאחלת לריהאנה לעבור מה שבריט עברה.. לא נראה לי שהיא הייתה עומדת בזה. לכן ההשוואה שגויה. לדעתי
 
לדעתך..לדעת הרוב כאן מסתבר שלא

תראי לאן השרשור הגיע... ומה הקשר לזה שאת לא מאחלת לריהאנה לעבור את מה שבריטני עברה,לבין זה שההשוואה לדעתך שגויה? הנושא כאן התחיל מזה שריהאנה (בתקווה שלא) בקלות תגיע למצב כמו של בריטני.
 
בגלל זה אמרתי שאני מקווה שלא!!!

הבנת הנקרא.. אמרתי את דעתי,לא הרוב שכולם פה מעריצים של ריהאנה וישוו אותה לבריט שאין בכלל השוואה. כי קווין לא פיצץ לבריט את הצורה והיא חזרה אליו ועוד נישאה לו... לריהאנה אין בעיה נפשית [או שעדיין לא ידוע..] ואני באמת לא מאחלת לה לעבור מה שבריטני עברה כי א. היא לא הייתה עומדת בזה.. ב. לא מאחלת דבר כזה לאף אחד. אז לפני שאת תוקפת תקראי טוב ואת בעצמך אמרת שאפשר לדבר על כל נושא כל עוד הפורום מלבב... אז פתאום את אומרת לי תראי לאן השרשור הגיע?!! במקום לדבר על בריט וריהאנה תעדכני את הפורום כי יש המוןןןןןןןןןןןןןןן מה לעדכן.. [המשפט של כריס,דברי העו"ד של ריהאנה ועוד...........] אז תתעסקי בעיקר ולא בטפל. אין בכלל מה להשוות את ריהאנה לבריט ובאמת אני מקווה שיהיה לה טוב יותר ולא ההפך...
 
../images/Emo4.gifאת מדברת שטויות

אמרתי "תראי לאן השרשור הגיע" בחיוב. השרשור מלא בדעות וככה צריך להיות.
אם כל כך חשוב לך שיעודכן על ריהאנה תעדכני בעצמך.
זכות של כולם כאן להשוות את ריהאנה לבריטני. אם לדעתך זאת השוויה שגויה אז יופי לך. לדעת רוב כאן לא.
 
????????????????????????

ריהאנה ברגע שתעבור ולו במעט מה שעברה בריט תתקע לעצמה כדור בראש.. היא לא תעמוד בזה|!! היא חלשלושה!! ורואים את זה... ולדעתך כמו שבריטני השתקמה אף אחד לא ישתקם. לפני שאת מדברת תקראי עליה קצת. סיבוב הופעות חדש ומצליח,אלבום מצליח מאוד.. אם זו לא השתקמות אז מה כן?!!!
 
למעלה