ריהאנה לא רוצה להעיד עכשיו נגד כריס בראון

קראתי יותר מדי,זה אולי נראה שיש שיקוםאבל אין

היא הסתדרה קצת אבל לא השתקמה ...בכל אופן זה מה שראני חושבת,אני לא כל כך מאמינה לכל מה שמציגה לנו התקשורת. לא אכנס לשיחת בריטני,זה פורום ריהאנה אני לא רוצה שחלילה זה יפתח כאן לריב מיותר. דעתך תשר וככה דעתי אז חרם
הפורום אגב מלבלב,יופי לראות זאת
 
זה סוג של שיקום.. לעומת מה שהיא עברה

זה שיקום והיא משתקמת.. זה לא ביום. וראיתי מקודם את הקליפ של ריהאנה [דונט סטופ דה מיוזיק] והיא כ" יפה שם.. חבל שאין לה קצת שכל עם כל היופי הזה.
 

JoNy Boi

New member
זאת לא השתקמות!!

אפילו מיליונרית כמו ספירס צריכה להרוויח כמה ירוקים במצב הנוכחי באמריקה וכידוע תמורת הזזת תחת היא מקבלת מיליונים מהאנשים שעדיין מקווים שהיא תחזור לגיל 17.
 

YBNS

New member
אנשים כמוך מדברים ככה מקינאה...

ריהאנה -לא שיש לי שום דבר רע נגדה, אני מאוד אוהב את השירים שלה ואותה- נמצאת מרחק שנות מבריטני, בריטני נותנת שואו כמו שרק היא יודעת וזה נכון גם לגבי הטור הנוכחי. אם אתה שופט מה מצבה הנפשי של בריטני על סמך מה שאתה קורא בעיתונים, אז באמת אין פלא שאתה לא מעודכן הרי אף אחד מהם לא טורח לפרסם ידיעות שהן לא צהובות מספיק. ואפרופו בריאות נפשית, מה קרה לריהאנה, איך היא חוזרת לבחור מטורף שתקף אותה בצורה אלימה כזאת?? הרי זה ברור שהוא ישוב לסורו במוקדם או במאוחר!!!!
 

JoNy Boi

New member
בריטני נותנת שואו כמו שיוסי בובליל אשכנזי.

צא מהסרט שלך אני ראיתי את הטור שלה, היא בדיוק כמו זונה רוקדת בעירום תמורת כסף אני בשוק שיש אנשים שהולכים לראות אותה..
 

LightKiller

New member
הם התחתנו ?!

לפי מה שהיה רשום בMSN היום (והם אמרו שזה לקוח מסטאר מגזין) ?! בריטני המלכה 333333>
 

ליאל44

New member
חלשת אופי בטירוף. ../images/Emo210.gif

נקווה שהיא תבין איזו טעות היא עושה ושתתרחק ממנו. ד''א אבא שלה לגמריי מטורף אם הוא מאשר לה להמשיך להיות איתו.
 
ריהאנה כבר גדולה מספיק כדי שאבא שלה יגיד לה

מה לעשות. אני בטוחה ב-100% שההורים שלה התנגדו והיא החליטה בכל זאת שכן. ומאוד חשוב שהתקשורת תראה שההורים שלה מאחוריה בכל דבר. הרי זה לא יראה טוב שההורים שלה מתנגדים והיא רוצה ,שמועות שהוריה נגד הקשר עם כריס,והיתה אמורה להיות חתונה,אז עוד בלאגן ורחילויות. ההורים שלה והיא לא צריכים את זה על הראש,אז היה חשוב לומר לתקשורת שהם מאחוריה בזה. אני בטוחה שהם לא מאחוריה.בטח שלא אמא שלה.
 

מקנזי1

New member
בקשר לדיון המתפתח../images/Emo3.gif

אני ממש חושב שאין מקום להשוואה בין בריטני לריהאנה
! ריהאנה אמנם הייתה במשבר ושתיהן מצליחות אבל בריטני עברה קרחת ומחלה וגירושים ובתימ"ש ופפארצי וכל צרה של האחרת שונה לגמרי!
שתיהן מתאוששות מכל המקרים ופונות עם הפנים קדימה, בריטני כבר הוציאה אלבום מצליח והחלה בסיבוב הופעות חדש ומגניב וריהאנה כרגע חוזרת למוזיקה
ההשוואה ביניהן אפשרית אבל סתמית
 
העניין הוא

שבריטני היתה עם גבר לא יציב וככה גם ריהאנה עכשיו. זאת היתה ההשוואה. כמובן שבדיוק כמו בריטני היא לא תהיה,אבל לא רחוק ממנה. אני מקווה שלא.רוב הפעמים שבחורה חוזרת לבן זוגה האלים זה לא נגמר.
 
למעלה