רי-דראפט 2003-2005 - פיינל 4

OrEl74

Well-known member
מנהל
צודק!! איגי שולט!!!

אני מעדיף את איגי על מרטין בכל שלב.
 

Or Amit

New member
יש לנו תיקו ../images/Emo13.gif

איפה תומר שיכריע לטובת הווארד?
 

the mnm factor

New member
לא- אחד לטובת וויד!

ב23:13 כתבת שיש יתרון אחד להדחת הווארד. מאז הכפפה הצביע לטובת וויד (23:29) והגדיל את היתרון ל2 ואז "אלונזו" (שאני לא אומר דבר לגביי היותו "אורח בפורום"
) הצביע וויד (23:32) וקבע נקודה לטובת וויד.
 

Or Amit

New member
רי-דראפט 2003-2005 - פיינל 4

הסתיים סיבוב נוסף - הצמוד ביותר עד כה - ובסופו אנחנו מדיחים את דרון וויליאמס שמסיים עם 13 קולות מ-29 והוא המודח הראשון מאז ג'וש סמית' שמסיים עם פחות מ-50% מהקולות. דויין וייד אחריו עם 10 קולות ודוייט הווארד עם 6. לבקשת הקהל יהיה גמר של שני מתמודדים ולא של 3.
 

Or Amit

New member
צודק

ראיתי את ההצבעה של הכפפה רק אחרי ההצבעה של אלונזו (שהצביע, אגב, גם בסיבוב הקודם) כרגע זה הווארד עף. אגב, בסיבוב הקודם יש שלושה שלא הצביעו בסיבוב הזה - גלעד הרכז, תומר (WIWA) וסלים. גלעד הצביע להווארד, תומר לוייד וסלים לדרון, אז אנחנו עדיין באותו המקום.
 

Or Amit

New member
המועמדים

דויין וייד דוייט הווארד לברון ג'יימס כריס פול
 
וייד

מספיק בהחלט בשבילו - הייתי מעיף אותו כבר קודם אבל רציתי להעיף את דרון לפניו (הרביעייה שלי: 3+ בוש) אור עמית די סיכם בסיבוב הקודם למה הוא צריך ללכת הביתה
 

King LBJ

New member
שוב, דוויט הווארד

לדעתי היה צריך לצאת בסיבוב הקודם. אוהב אותו מאוד אבל את כל ה-3 שנשארו הייתי בוחר לפניו לקבוצה שלי.
 

The WizardMan

New member
שוב , אם הייתי בונה קבוצה , עדיין הייתי מעדיף

את הווארד. מדיח את וויד.
 

the mnm factor

New member
הווארד

והיה והכדורסל יפסק היום מלשוחק וויד יזכר יותר מהווארד ללא ספק. ולכן הווארד בחוץ למרות שזה השלב הראשון במשחק בו לדעתי כל שחקן יכול לעוף. שלושה מתוכם הם חיות סטיסטיקה שמובילים ויובילו את הליגה בעשור הקרוב ואחר מהם יכול להצטרף אליהם אם וכאשר יוריד מעליו את פציעותיו. ההבדל ביניהם הוא הדבר לו שואף כל שחקן NBA- להיות אלוף ולהצטיין בכך. וויד הגשים שאיפה זו פעם אחת יותר משאר המתמודדים גם יחד ולכן הוא אולי עולה על שלושתם. על הווארד לבטח.
 

Or Amit

New member
אבל זו לא השאלה

השאלה היא "אם הקריירה של השחקנים עד היום היא קריירת המכללות, את מי היית בוחר". על מי אתה סומך - בהתחשב בכל הנתונים - לבנות את הקבוצה שלך סביבו.
 
למעלה