רי-דראפט 2003-2005 - פיינל 4

the mnm factor

New member
אז אם ככה לאליפות יש את החשיבות הגבוהה ביותר.

ומעבר לזה וויד הוא היחיד שהוכיח שהוא יודע לעבוד עם כל מיני צוותים. הוא עבד יפה עם לאמאר אודום וקארון באטלר (שאז היה בחיתוליו), הוא עבד יפה עם שאקיל ולהזכיר לך הוא הוביל את מארקט לאחת העונות היפות בהיסטורית הקולג' והחולצה שלו תלויה ותהיה תלויה לעד באולם של מארקט. אולי כאן בישראל זה לא אומר הרבה אבל בארה"ב הישגים בקולג' חשובים לא פחות מאלה בNBA. הוא היחיד שקבע היסטוריה. ככל שהמשחק ממשיך אני יותר ויותר מאמין שהוא זה שצריך לזכות בו.
 

Or Amit

New member
../images/Emo6.gif באלוהים שאתה צריך להיות פוליטיקאי

ובקשר לתוכן ההודעה: לא. אם תסביר לי איך לעזאזל הוא היחיד שקבע היסטוריה, אני אשמח לדעת. היחיד שקרוב לקביעת "היסטוריה" בחמש השנים האלו הוא לברון. וייד עוד יוכל לרשום היסטוריה, אבל אני מאד סקפטי לגבי זה. ולא, לאליפות אין את החשיבות הגבוהה ביותר. סתם לצורך העניין, אם לברון היה נבחר שני בדראפט ההוא (וזוכה עם דטרויט באליפות) היית אומר שהוא שווה ערך לוייד?
 

the mnm factor

New member
אם לברון היה הולך לדטרויט היא לא הייתה לוקחת

אליפות. דטרויט היא הקבוצה שהכי לא מתאימה ללברון. הוא היה דופק בה את כל הדינמיקה. איך לעזאזל הוא קבע היסטוריה? הוא לקח אליפות. אתה יודע כמה שחקנים בהיסטוריה הובילו קבוצה לאליפות וגם לקחו את תואר הMVP של סדרת הגמר? אולי 20 ווויד הוא אחד מהם. דווקא לברון עוד לא עשה שום דבר מהותי. שבר שיאי גיל, ביג דיל. לך תדע מה היה קורה אם היה מקובל מאז ומתמיד להכנס לליגה אחרי התיכון. לברון הוא אוברייטד עצום וכבר הבעתי את דעתי בנושא הזה מליון פעם. ובאשר לכותרת ההודעה שלך- אני אקח את זה כיריקה בפנים.
 

Or Amit

New member
מה אתה נהיה לי רגשי עכשיו?

זה לא כאילו שאלתי אורח בפורום אם הבולבול שלו עובד... בקשר לתוכן ההודעה עצמו - נראה לי ש(שוב) נגזר עלינו לא להסכים.
 
אני מזועזעת !

להגיד על לברון ג'יימס שהוא אובר-רייטד זה עלבון לאינטילגנציה..... בעיני הדבר המדהים ביותר בשחקן הזה הוא שהוא עמד בכל הצפיות שתלו בו לפני שנכנס לליגה ואפילו עלה עליהן.....יש כל כך הרבה שחקנים בהיסטוריה שהכתירו אותם בגיל 15 ואפילו לא הגיעו להיות שחקנים באירופה....ולברון שציפו ממנו כל כך הרבה בגיל עשרה (שידור ראשון של משחק תיכונים מחוף לחוף) קיים הכל אבל הכל....אני לא חושב שמישהו ציפה שהוא יהיה כל כך טוב וכל כך מהר....ועוד עתידו בכלל לפניו , הוא הרבה לפני שיאו שיגיע בגיל 28 29 .
 
אני מצטער להיות זה שמודיע לך

אבל שיאו של לברון לא יגיע ב-28-29. שחקני NBA היו מגיעים פעם לשיאם בגילאים האלה כי הם היו מתחילים לשחק כדורסל מקצועני בגיל 21, 22. משמע: אחרי 7 או 8 שנים היו מגיעים לשיאם הגופני ובדר"כ גם היו נותנים את המספרים הכי טובים שלהם. יחידי סגולה הפכו עם השנים לטובים עוד יותר למרות ירידה ביכולות הפיזיות ומתחו את שיאם גם לגילאים מאוחרים יותר. קובי ברייאנט, למשל, התחיל לשחק מקצועני בגיל 18, אבל בהתחלה לא קיבל המון דקות. זה התחיל לקרות רק בגיל 20. וגם הוא נתן בעונת 2005/6, בגיל 27, את העונה הסטטיסטית הכי טובה שתהיה לו. עכשיו הוא ממש בתחילת השלב בו הוא מתחיל להתפתח מנטלית, בזמן שטוב יותר פיזית הוא כבר לא יהיה. לברון משחק 40 דקות למשחק מגיל 19. בסוף העונה האחרונה, בגיל 23 וקצת, הוא כבר שיחק את אותו מספר דקות שג'ורדן הגיע אליו רק בגיל 27. ג'ורדן הגיע לשיאו המספרי עוד לפני שזה קרה. ולשיאו המקצועני מעט אחרי. זה שהוא משך אותו 6 עונות זה כבר סיפור אחר, שקשור לזה שלג'ורדן המבנה המנטלי התחרותי הכי טוב ששמעתי עליו מעודי. לברון נשחק הרבה יותר ולכן שיאו המספרי קרוב בהרבה ממה שחושבים. וזה בטוח לא יהיה בגיל 28-29. עד אז לברון יצטרך להסתגל להרבה מאוד שינויים בגופו ולפתח את הצד המנטלי. אם יעשה את זה, אפשר יהיה להתחיל להאמין שהוא באמת יותר מאשר מכונת מספרים.
 

tristan79

New member
דוויין ווייד

כמו שנאמר: "הוא פצוע קשה, לא יודעים מה יש לו..."
 

the mnm factor

New member
אני אשתדל לעזור לוויד בעזרת השוואה

ביל וולטון הוא שחקן שהפציעות גמרו לו את הקריירה- הוא היה אחד הסנטרים המוכשרים שנראו ושחקן שמהנה לצפות בביצועים שלו עד היום. לטעמי אחד משלושת הסנטרים החכמים אי פעם יחד עם האקים וקארים (אולי גם עם ביל ראסל). הוא נפצע המון ובשל כך המספרים שלו נמוכים מאוד ורק הקריירה שלו היה שחקן משלים בבוסטון. אבל! בראיה היסטורית הוא נבחר לאחד מ50 הגדולים ונזכר הרבה יותר ממליון שחקנים אחרים. למה? יש לו אליפות ויש לו MVP של סדרת הגמר ובשביל זה משחקים כדורסל בארצות הברית. יש רק שני הבדלים ביניהם: 1. לוולטון יש גם MVP של הליגה ועוד אליפות כשחקן מחליף בבוסטון 2.לוויד יש עוד 10 שנים לתת כדורסל ברמה הגבוהה ביותר ובכלל לא בטוח שהוא שחקן מועד לפציעות ומגוחך כבר עכשיו לקבוע שזה גמר לו את הקריירה (עד כדי כך שאנשים כאן קוראים לו נכה). שנו את הצבעתכם, אל תעיפו את וויד!
 

WorldCenter

New member
האוורד הביתה

וויד הוא היחיד מבין השלוש שהביא קבלות (אליפות) - למרות שזה היה עם שאקיל אבל הוא היה הבורג המרכזי באותה האליפות.. לברון זה לברון.. ופול השנה עשה כמעט עונת MVP.
 

Cade Foster

New member
הווארד

פציעה או לא פציעה, ווייד הוליך קבוצה לאליפות כמעט לבד.
 
למעלה