רי-דראפט 2003-2005 - פיינל 4

STEVE NASH

New member
ההודעה שלך הזכירה לי

את הסל של ג'יימי ארנולד ב2007. מוביל כל המשחק ואז בשנייה אחרונה מציץ איזה אחד ומעלה את היריבה ליתרון.
 

המשתגר

New member
../images/Emo6.gif אתה צודק...

ראיתי שיש צורך בסוג של שובר שוויון, אז התערבתי. עד עכשיו לא ממש נכנסתי למשחק הזה כי אני לא יכול להגיד שבאמת ראיתי את השחקנים האלה משחקים, את אלו שנשארו יצא לי לראות.
 

ThEgReEnKiNg

New member
דוייט הווארד

רק בגלל שהוא מעצבן אותי , והוא יכול להיות הרבה יותר טוב ממה שהוא , אבל הוא לא משתפר. לא מפתח תנועות פוסט לסל והוא קלע עונשין לא טוב.
 

L y c a n

New member
הגיע הזמן להישתתף../images/Emo3.gif.. מעיף את האוורד..

כל סיבות כבר רשומות כאן. ווייד לדעתי הוכיח עצמו הרבה יותר מהאוורד..
 
ווייד

היחיד עם טבעת אבל..היא יותר של שאק! הווארד הוא סנטר חיה! לדעתי שני בליגה רק למינג.. לברון זה לברון.. כריס פול פשוט ענק!
 

the mnm factor

New member
יותר של שאק?!

ועוד עם סימן קריאה? צצצ מי הMVP של סדרת הגמר? וויד וויד גם העלה את ממוצע הנקודות שלו בפלייאוף אבל לא ירד באחוזי השדה והרג לבד את דטרויט (כולל קבלת שריקות סופרסטאר שלא הגיעו לו)בעוד שאקיל לא סיים אפילו 60 משחקים בעונת האליפות, נתן ממוצעים סבירים בפלייאוף ועוד ירד מהממוצעים שלו באותה עונה, אבל העלה בכמעט איבוד כדור שלם. להגיד שהאליפות הזו היא יותר של שאקיל זה פשוט כמו להגיד "לא ראיתי אף משחק של העונה ההיא ושל הפלייאוף ההוא". שאקיל היה פחות מכינור שני באליפות ההיא- הוא בקושי היה הסופרסטאר שליד. וויד הוביל לבד את ההיט לאליפות באותה שנה ולמען האמת היה לו מזל שהוא שיחק מול לוזרית כמו דאלאס.
 
ועדיין..

לפני שאק הם לא איימו על כלום..ואחריו הם סיימו אחרונים בליגה..אז עם כל הכבוד לווייד..האליפות היא יותר של שאק
 

the mnm factor

New member
ככה אתה רואה את החיים?

זה פשטני כמו ספר דלוח של רם אורן. קורט ראמביס עזב את השושלת של הלייקרס אחרי האליפות האחרונה שלהם- והוא הגיע שנה אחרי האליפות הראשונה שלהם. האם תגיד שהוא שהגורם המכריע בכל האליפויות הללו? כמובן שלא. אלה שטויות. דומות, אבל לא זהות, לאלה שאתה אמרת. כי קרו מליון דברים פרט לדבר שאתה כתבת והם הסיבה לאיך שההיט נראו. למשל: לפני ששאקיל הגיע וויד היה בעונת הרוקי שלו ובכל זאת הוביל את ההיט של לפני שאקיל לסיבוב השני בפלייאוף- כלומר ל8 הגדולות של הNBA. תגיד מה שתגיד זו קבוצה טובה. ההיט עם שאקיל זו בעצם ההיט של וויד הבוגר, זה שהעלה 10 נקודות ממוצע כבר בעונה השניה שלו. ובזכותו הם הגיעו לגמר המזרח. והפסידו לדטרויט. תודה לאל. בעונת האליפות שאקיל היה פצוע שליש עונה, ירד בממוצעים שלו בפלייאוף והעמיד ממוצעים סבירים. כאלה של שחקן משני. בעוד וויד תרם כמעט 30 נקודות למשחק+כמעט 6 ריב' ו5 אסיסטים. יותר משתי חטיפות וחסימה למשחק. תגיד לי אתה צוחק עליי כשאתה אומר לי שהאליפות היא יותר של שאקיל? זו בושה לאנטליגנציה. בנוסף, האיש קיבל את הMVP (האיש המשמעותי ביותר, אם זה לא ברור) של סדרת הגמר. כלומר אומרים לך מפורשות שוויד הוא האיש המשמעותי באליפות הזו אבל ל-א! אתה טוען שבגלל ששנתיים אחרי האליפות כשוויד חצי עונה מושבת ושאקיל נראה כמו סמרטוט ממש גדול ההיט סיימו מקום אחרון אז זה אומר ששאקיל הוא זה שתרם יותר מוויד בעונת האליפות? זה מגוחך.
 
שאקיל

היה זה שהעלה לווייד ת'מס'! ווייד הרשה לעצמו להתפרע יותר בידיע שיש עכשיו שחקן אחר שמושך את האש אליו. ווייד מצוין אבל האליפות הזו לטעמי היא יותר של שאק ופחות של ווייד..וזה לא מוריד מגדולתו של הפצוע הסידרתי הזה..
 

the mnm factor

New member
שאקיל הוא זה שהעלה את וויד מ18 ל27 נק'?

אם ככה אז אתה טוען שהשנה גם אם הוא בריא הוא יקלע בערך 18 נק' למשחק?
 
הוא לא יקלע 27 לדעתי..

יקלע 22-23 כשהוא בריא.. האמת? עם הסגל המסריח שהיה להם זה היה הגיוני שכל הכדורים ילכו אליו והוא יקלע גם 30 למשחק..לא חוכמה כשאין אף קלעי אחר.. אבל אם כל מה שמספרים על ביזלי הוא נכון..אז יש פה תחרות על נ"ק..אז ווייד ישים 22-23 וביזלי עוד 19-20
 

Cade Foster

New member
אבל למה להתווכח על כל דבר?

כבר קראתי הרבה דברים מוזרים שכתבת אבל זה בלי ספק היה ההזוי ביותר.
 
רגע אני לא מבין..יש פה בעיה?

אני חושב שהאליפות היא יותר של שאק,אני חושב שהאפקט של שאק על כל הגנה בעולם הוא עצום ומפנה הרבה שטח לשאר החמישייה לשחק! עובדתית? קובי לא עשה תואר אחרי שאק ושאק עשה תואר אחרי קובי אז זה מקרי? אני חושב שבלי שאק מיאמי עד היום היתה מחפשת אליפות..זה הכל! מה הבעיה?
 

Or Amit

New member
רשימת המודחים

60. דארקו מיליציץ' 59. צ'אנינג פריי 58. אנדרסון ורז'או 57. כריס דוהון 56.סבסטיאן טלפייר 55. ניק קוליסון 54. סטיב בלייק 53. ברנדון באס 52. ג'ייסון קאפונו 51. ג'ארט ג'ק 50. דורל רייט 49. נייט רובינסון 48. ליינס קלייז'ה 47. קייל קורבר 46. פראנסיסקו גארסיה 45. לוק וולטון 44. לוק רידנאור 43. סשה וויאצ'יץ' 42. בנו אודריך 41. מארטל וובסטר 40. האקים ווריק 39. ריאן גומז 38. ג'ייסון מקסייל 37. דלונטה ווסט 36. קנדריק פרקינס 35. טראוויס אאוטלו 34. צ'ארלי וילנואבה 33. דיוויד לי 32. מארווין וויליאמס 31. ג'אמיר נלסון 30. ג'יי אר סמית' 29. אנדריס ביידרינס 28. ריימונד פלטון 27. בוריס דיאו 26. ג'וש צ'ילדרס 25. אמקה אוקפור 24. טי.ג'יי פורד 23. ג'וש הווארד 22. לנארדו בארבוסה 21. בן גורדון 20. אנדרו ביינום 19. כריס קיימן 18. לואל דנג 17. דווין האריס 16. קירק היינריך 15. מונטה אליס 14. אנדרו בוגוט 13. דני גריינג'ר 12. קווין מארטין 11. אנדרה איגואדלה 10. ג'וש סמית' 9. אל ג'פרסון 8. כרמלו אנתוני 7. דיוויד ווסט 6. כריס בוש 5. דרון וויליאמס
 

Or Amit

New member
עכשיו אפשר סופית להכריז על החמישיות

בסוגריים - המיקום של השחקנים שהודחו חמישיה ראשונה: PG כריס פול SG דויין וייד SF לברון ג'יימס PF כריס בוש (6) C דוייט הווארד חמישיה שניה: PG דרון וויליאמס (5) SG קווין מארטין (12) SF כרמלו אנתוני (8) PF דיוויד ווסט (7) C אנדרו בוגוט (14) חמישיה שלישית: PG קירק היינריך (16) SG מונטה אליס (15) SF ג'וש סמית' (10) PF אל ג'פרסון (9) C כריס קיימן (19)
 

EizoTop

New member
לא מבין למה אתם מדיחים את וויד,

השחקן עבר ניתוח בכתף הוא עדיין לא חזר לכושר, אתם לא יכולים לשפוט אותו אני יכול להצביע על שחקנים שחזרו מפציעה חייתים ביותר (סטודאמייר, נאש?) היכולות שלו גבוהות והוא הביא לקבוצה שלו אליפות לא כמו כל אחד אחר.
 
זה גם זה אבל גם הסיכון שייפצע שוב

וגם שעדיין לא ראו אותו משחק מאז הפציעה ולא ידועים אם הוא חזר לעצמו....
 
למעלה