לא, זאת היחידה שצילמתי
לא, זאת היחידה שצילמתייש לך תמונה נוספת של 120 ?
לא, זאת היחידה שצילמתייש לך תמונה נוספת של 120 ?
אני זכרתי שהרוצח היה 125 - אתה בטוח שזה היה 120?בונוס לסיום בינתיים - קטר 120 ('הרוצח') בחיפה מרכז
בחיפה מרכז היה אפשרות למעבר זריז במיוחד של 3 דקות בין רכבת העמק חוזרת, לרכבת צפונה, אבל הרכבת איחרה ופגשה אותה באזור 'חיפה מזרח'. המתנה של כחצי שעה, בינתיים הגיע קטר 120 שדחף כמה קרונות משא לרציף השלישי של 'חיפה מרכז'.
 
על פי אביתר הקטר הזה היה מעורב בהריגתם של כמה עשרות אנשים בתאונות, זה הקטר של אסון הבונים וגם של תאונה בחיפה ב'מעבר חירם' עם אוטובוס שבה נספו 11 נוסעים, מלבד אפשרות לעוד כמה תאונות 'קטנות'.
 
הזמן קצת קצר, אמשיך עוד קצת במוצאי החג.
לפי מידעים שונים ברשת - קטר 120אני זכרתי שהרוצח היה 125 - אתה בטוח שזה היה 120?
פתיחה באיחור של 9 שניםרכבת העמק רשמית שוב פועלת, ההתרגשות בעמק הורגשה בהחלט
המון אנשים פקדו את רכבת העמק היום באירוע השקת הקו, מרבית הנוסעים הגיעו מתחנות עפולה ובית שאן, זמן הנסיעה מתחנת עפולה לחיפה מרכז השמונה כ-25 דקות, המון נוסעים דווקא נסעו לתל אביב בהחלפה לרכבת לתל אביב
האם גם בימי חול יפקדו נוסעים כה רבים את הרכבת ? נקווה שכן
תמונות מהאירועים היום בתחנת עפולה
נקווה, שבתכניות הבאות יהיה טוב יותר ומהיר יותרפתיחה באיחור של 9 שנים
כעת נותרו רק 4 פרוייקטים מתכנית החומש המקורית שטרם הושלמו: רעננה, כרמיאל, ראשון מערב ו-A1. בהנחה שלוחות הזמנים יחזיקו מעמד, עד שנת 19' יישאר רק פרוייקט אחד שלא הושלם. כזכור תכנית החומש נועדה להסתיים סופית בינואר 09' עם פתיחת תחנת האומה.
העמק לא נפתח מחושמל מסיבה אחת: תקציב. רצו לחסוך.נקווה, שבתכניות הבאות יהיה טוב יותר ומהיר יותר
מבחינת תכניות ומועדים אני לא מאוד בקיא. בוודאי לא כמוך ווילי.
אני חושב, שגם פרויקט החשמול התעכב. היה אמור להיות חלק מפתיחת הקו לרעננה ו/או הקו לכרמיאל. אני בכלל לא מבין מדוע גם את קו העמק לא פתחו, כקו מחושמל.
בתכניות הבאות נקווה, שלא יהיו עיכובים ושנראה את הקווים במהרה בימינו. ביניהם:
* מסילת מודיעין-ראשון לציון ראשונים. גם את ההמשך בין הראשונים לתחנת משה דיין. כנראה שהחיבור בין שתי תחנות ראשל"צ מתעכב ולדעתי חבל מאוד.
* מסילה עוקפת לוד בקו תל אביב-נתב"ג(?)-באר שבע.
* שדרוג הקו המזרחי - לרבות הקמה מחדש של חדרה מזרח-צומת חמד. צומת חמד הוא הפיצול העתידי במסילה המזרחית בין ההמשך צפונה לחדרה-מזרח לבין נסיעה מערבה לכיוון כפר סבא/הוד השרון. פרויקט זה כולל גם הכפלת ראש העין-לוד, יישור מקטעים והקמת הפרדות מפלסיות.
* פרויקט מסילת עירון וכן חיבור מטבריה לעפולה, כך שתהיה אפשרות לנסוע מטבריה ועפולה לכיוון תל אביב, שלא דרך חיפה.
הייתי שמח גם לראות התקדמות בקו לאילת, אבל זה אולי תרחיש אופטימי מדי.
לצד זה, שיהיו מקטעים מהירים יותר, בקווי הרכבת הקיימים. נניח יותר אזורים, שבהם נוסעים 160 קמ"ש ואף עוד יותר מהיר. כך שעם הזמן תהיה אפשרות לנסוע מחוף הכרמל לתל אביב, תוך כחצי שעה או מבאר שבע לתל אביב, בפחות מ-40 דקות.
המזרחית כבר מתוקצבת לביצוע למיטב ידיעתינקווה, שבתכניות הבאות יהיה טוב יותר ומהיר יותר
מבחינת תכניות ומועדים אני לא מאוד בקיא. בוודאי לא כמוך ווילי.
אני חושב, שגם פרויקט החשמול התעכב. היה אמור להיות חלק מפתיחת הקו לרעננה ו/או הקו לכרמיאל. אני בכלל לא מבין מדוע גם את קו העמק לא פתחו, כקו מחושמל.
בתכניות הבאות נקווה, שלא יהיו עיכובים ושנראה את הקווים במהרה בימינו. ביניהם:
* מסילת מודיעין-ראשון לציון ראשונים. גם את ההמשך בין הראשונים לתחנת משה דיין. כנראה שהחיבור בין שתי תחנות ראשל"צ מתעכב ולדעתי חבל מאוד.
* מסילה עוקפת לוד בקו תל אביב-נתב"ג(?)-באר שבע.
* שדרוג הקו המזרחי - לרבות הקמה מחדש של חדרה מזרח-צומת חמד. צומת חמד הוא הפיצול העתידי במסילה המזרחית בין ההמשך צפונה לחדרה-מזרח לבין נסיעה מערבה לכיוון כפר סבא/הוד השרון. פרויקט זה כולל גם הכפלת ראש העין-לוד, יישור מקטעים והקמת הפרדות מפלסיות.
* פרויקט מסילת עירון וכן חיבור מטבריה לעפולה, כך שתהיה אפשרות לנסוע מטבריה ועפולה לכיוון תל אביב, שלא דרך חיפה.
הייתי שמח גם לראות התקדמות בקו לאילת, אבל זה אולי תרחיש אופטימי מדי.
לצד זה, שיהיו מקטעים מהירים יותר, בקווי הרכבת הקיימים. נניח יותר אזורים, שבהם נוסעים 160 קמ"ש ואף עוד יותר מהיר. כך שעם הזמן תהיה אפשרות לנסוע מחוף הכרמל לתל אביב, תוך כחצי שעה או מבאר שבע לתל אביב, בפחות מ-40 דקות.
תודה. נקווה שאכן כך ושיהיו עבודותהמזרחית כבר מתוקצבת לביצוע למיטב ידיעתי
יש אומדן (8 מיליארד ש״ח), אך אינני חושב שהיא תוקצבה עדיין.המזרחית כבר מתוקצבת לביצוע למיטב ידיעתי
פרוייקטי תשתית נוהגים להיגרר כמה שנים מעל למצופה.נקווה, שבתכניות הבאות יהיה טוב יותר ומהיר יותר
מבחינת תכניות ומועדים אני לא מאוד בקיא. בוודאי לא כמוך ווילי.
אני חושב, שגם פרויקט החשמול התעכב. היה אמור להיות חלק מפתיחת הקו לרעננה ו/או הקו לכרמיאל. אני בכלל לא מבין מדוע גם את קו העמק לא פתחו, כקו מחושמל.
בתכניות הבאות נקווה, שלא יהיו עיכובים ושנראה את הקווים במהרה בימינו. ביניהם:
* מסילת מודיעין-ראשון לציון ראשונים. גם את ההמשך בין הראשונים לתחנת משה דיין. כנראה שהחיבור בין שתי תחנות ראשל"צ מתעכב ולדעתי חבל מאוד.
* מסילה עוקפת לוד בקו תל אביב-נתב"ג(?)-באר שבע.
* שדרוג הקו המזרחי - לרבות הקמה מחדש של חדרה מזרח-צומת חמד. צומת חמד הוא הפיצול העתידי במסילה המזרחית בין ההמשך צפונה לחדרה-מזרח לבין נסיעה מערבה לכיוון כפר סבא/הוד השרון. פרויקט זה כולל גם הכפלת ראש העין-לוד, יישור מקטעים והקמת הפרדות מפלסיות.
* פרויקט מסילת עירון וכן חיבור מטבריה לעפולה, כך שתהיה אפשרות לנסוע מטבריה ועפולה לכיוון תל אביב, שלא דרך חיפה.
הייתי שמח גם לראות התקדמות בקו לאילת, אבל זה אולי תרחיש אופטימי מדי.
לצד זה, שיהיו מקטעים מהירים יותר, בקווי הרכבת הקיימים. נניח יותר אזורים, שבהם נוסעים 160 קמ"ש ואף עוד יותר מהיר. כך שעם הזמן תהיה אפשרות לנסוע מחוף הכרמל לתל אביב, תוך כחצי שעה או מבאר שבע לתל אביב, בפחות מ-40 דקות.
פרוייקטי תשתית נוהגים להיגרר כמה שנים מעל למצופה.
יש רק דבר אחד שיכול להמריץ אותם וזה דד-ליין כמו ארוע ציבורי וגם זה לפעמים לא משיג את המטרה. יש לי אטלס רחובות לונדוני ישן עם תחנות קו היובל וכיתוב שהן יפתחו ב1998 כשבסוף הן נפתחו ברבעון האחרון של 1999 כי זה היה החיבור לכיפת המילניום / O2 וטקס המילניום ב2000. האולימפיאדה לא הצליחה להמריץ את קרוסרייל (בעת ההחלטה ב2005 היה סיכוי לכך אך ההחלטה על הקו התעכבה) אך הצליחה להמריץ את השירות הפנימי המהיר על הקו המהיר שבין לונדון לפריס שנפתח שנתיים אחרי הקו הבינלאומי.
 
באשר למהירות: ישנן מספר קטגוריות מהירות כאשר 160 קמ"ש (100 מייל לשעה) היא הגבול העליון המקובל לרכבות פרבריות. 200-250 קמ"ש זו קטגוריה חצי מהירה נפרדת ו300 קמ"ש היא קטגוריות הרכבות המהירות. את רכבת ישראל במתכונתה הנוכחית אפשר לשדרג ל160 קמ"ש ע"י יישור ושימוש בציוד נייד בקטגוריה הפרברית. הגברת המהירות מעל לסף זה תחייב לא רק יישור מסילות ותוואים חדשים אלא גם ציוד נייד חדש בקטגוריות שאינן נמצאות בארץ. לא ברור אם צריך רכבת 300 קמ"ש שיכולה תאורטית לחצות את 426 הקילומטרים שבין מטולה לטאבה ב1:25.
לחצי מהיר מדובר בשידרוג משמעותי וקניית ציוד נייד נפרד.רבה Ccyclist על ההסבר
לצורך העניין קו פרברי, זה למשל הקו לראשונים או כפר סבא-תל אביב-ראשון לציון משה דיין?
הקווים תל אביב-חיפה או תל אביב-באר שבע נחשבים לקטגוריה "חצי מהירה"? אם זה כך, במידה ויהיו ההתאמות, שהסברת Ccyclist, הרי שלא תהיה סיבה שנסיעה מחיפה (חוף הכרמל) לתל אביב (האוניברסיטה) תעלה על 30 דקות או שמבאר שבע (האוניברסיטה) לתל אביב (ההגנה) תעלה מעל ל-40 דקות.
תודה על ההסברלחצי מהיר מדובר בשידרוג משמעותי וקניית ציוד נייד נפרד.
לצערי הגיוני יותר לעצור ב160 כי שידרוג יהווה למעשה פיצול של הרשת.
 
המסילה לבאר שבע עברה שידרוג משמעותי בעשור שעבר ויתכן שלא יהיה תאבון ציבורי לשידרוג נוסף, ופרוייקט ריבוע מסילת החוף צריך להיבנות כבר עכשיו לסטנדרט של 200-250. אם התוואי הנוכחי אינו מתאים יצטרכו למצוא תוואי מקביל צפונית להרצליה ודרומית לאזור (מה שפופולרי בספרד אבל יש להם שטח נרחב) וזו בכלל תוכנית אחרת.
 
בדרום אנגליה יש כמה מערכות בסדר הגודל של ר"י ומעלה שהקווים שלהם מגיעים למרחקים של 150-200 ק"מ והם מתנהלים במהירות של 160 קמ"ש בלבד.
כן, 160 זו מהירות התכן.תודה על ההסבר
האם בוודאות כיום מסילת החוף ומסילת נען-באר שבע הן לפי מהירות 160 קמ"ש ולא מעבר? מבחינת תשתית הכוונה, לא ציוד-נייד.
בכל מקרה, גם אם המסילות השונות בנויות ל-160, הרי שבקטעים מעטים וקצרים יחסית הנסיעה היא 160 קמ"ש. אחרת גם במהירות 160 לא הייתה סיבה לזמני נסיעה קצרים יותר בין אזורים שונים.
תודה על ההסבר עם הדברים המעניינים בתוכוכן, 160 זו מהירות התכן.
התשתית בנויה למהירות של 160קמ״ש אם כי רוב הגשרים שנבנו בשנים האחרונות תוכננו כך שהם מתאימים למהירות של 200 או 230קמ״ש כך שיהיה יותר קל לשדרג את התוואי אם ירצו בעתיד.
עם זאת, לגבי היום, כאשר מתכננים היום את לוח הזמנים של הרכבת צריך לקחת בחשבון את היכולות של כלל הציוד ולכן מתכננים לפי המכנה המשותף הנמוך ביותר (שאינו מגיע ל160) כך שהיכולת של התשתית ל160קמ״ש אינה מנוצלת במלואה היום. לכן כאשר תיווצר מסה קריטית של ציוד חשמלי ואפשר יהיה לתכנן לוח זמנים שיוכל לקחת בחשבון את המהירות היותר גבוהה והתאוצה המוגברת אז ניתן יהיה לשפר משמעותית את זמני הנסיעה על גבי התשתית הקיימת של 160קמ״ש לפני שאפילו מתחילים לחשוב על שדרוג ל200קמ״ש ויותר.
היום בוועדות התכנון מתכננים כבר את הרשת המהירהלחצי מהיר מדובר בשידרוג משמעותי וקניית ציוד נייד נפרד.
לצערי הגיוני יותר לעצור ב160 כי שידרוג יהווה למעשה פיצול של הרשת.
 
המסילה לבאר שבע עברה שידרוג משמעותי בעשור שעבר ויתכן שלא יהיה תאבון ציבורי לשידרוג נוסף, ופרוייקט ריבוע מסילת החוף צריך להיבנות כבר עכשיו לסטנדרט של 200-250. אם התוואי הנוכחי אינו מתאים יצטרכו למצוא תוואי מקביל צפונית להרצליה ודרומית לאזור (מה שפופולרי בספרד אבל יש להם שטח נרחב) וזו בכלל תוכנית אחרת.
 
בדרום אנגליה יש כמה מערכות בסדר הגודל של ר"י ומעלה שהקווים שלהם מגיעים למרחקים של 150-200 ק"מ והם מתנהלים במהירות של 160 קמ"ש בלבד.
תודה רבה על הדיווח ועל התמונותרכבת העמק רשמית שוב פועלת, ההתרגשות בעמק הורגשה בהחלט
המון אנשים פקדו את רכבת העמק היום באירוע השקת הקו, מרבית הנוסעים הגיעו מתחנות עפולה ובית שאן, זמן הנסיעה מתחנת עפולה לחיפה מרכז השמונה כ-25 דקות, המון נוסעים דווקא נסעו לתל אביב בהחלפה לרכבת לתל אביב
האם גם בימי חול יפקדו נוסעים כה רבים את הרכבת ? נקווה שכן
תמונות מהאירועים היום בתחנת עפולה
נצל"ש לגבי נסיעה השבוע ברכבת העמקרכבת העמק רשמית שוב פועלת, ההתרגשות בעמק הורגשה בהחלט
המון אנשים פקדו את רכבת העמק היום באירוע השקת הקו, מרבית הנוסעים הגיעו מתחנות עפולה ובית שאן, זמן הנסיעה מתחנת עפולה לחיפה מרכז השמונה כ-25 דקות, המון נוסעים דווקא נסעו לתל אביב בהחלפה לרכבת לתל אביב
האם גם בימי חול יפקדו נוסעים כה רבים את הרכבת ? נקווה שכן
תמונות מהאירועים היום בתחנת עפולה
עונה גם לך וגם ל down und: למיטב ידיעתי לא צריך להירשם מראשנצל"ש לגבי נסיעה השבוע ברכבת העמק
להבנתי לנסיעה ברכבת (ללא השתתפות בפעילויות סביב הפתיחה), לא נדרשת הרשמה או כל פעילות מוקדמת - פשוט להגיע, לרכוש כרטיסים ולנסוע. מכר טען שצריך להירשם מראש. האם יש ממש בדבריו?
כפי שחשבתי. תודה רבה וחג שמח.עונה גם לך וגם ל down und: למיטב ידיעתי לא צריך להירשם מראש
ההרשמה היא לפעילויות ה"חוויתיות" שהרכבת מציעה שם. כל מיני סיורים ודברים כאלו. הנסיעה עצמה היא כמו כל נסיעה בר"י, פשוט להגיע לתחנה ולקנות כרטיס. הסיבה לדיסאינפורמציה זה שהפרסומים של ר"י באינטרנט ובטלויזיה מטעים (בגלל שהם פרסמו את הקו ביחד עם הפעילויות ה"חוויתיות").
 
למי שמתכוון לטייל עצמאית כמובן שאין סיבה להירשם מראש.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.