Paradigm
שלום. בתור אחד שהיה לו זוג פרדיים מסדרת STUDIO REFERENCE כשנה והתרשומות מסדרת MONITOR אני וחושב ש: 1. פרדיים מעולים בתחום הקולנוע ביתי ואפילו מצויינים בתחום זה. 2. פרדיים מעט עמומים ובעלי באס איטי ועמום - שילוב קצת מוזר אבל נותן תוצעה מעולה בתחום הקולנוע. 3. פרדיים קלים להנעה ואין להם בעיה עם מגברים ורסיברים זולים יחסית. 4. בתחום המוסיקה הם טובים בתחום ה "פסיכודלי". הם מעט כבדים ועמומים ובעלי חוסר דיוק - מאוד מורגש במוסיקה "אירית" - חסר את הסאונד סטייג וגם האיזון לא משהו וחוסר פתיחות ודיוק ושמירה על מיקום הנגנים שכולם מנגנים ביחד. גם בתחום הווקלי הוא קצת עמום במוסיקה (לקולנוע הוא מעולה מנסיון אישי והם מומלצים בחום זה גם ע"י אמיר שלא מחליף אותם בעד שום הון שבעולם
) עד עכשיו מדבר על סידרת סטודיו. בסדרת מוניטור זה ממש לא זה - אני אישית חושב שכדי לך לקחת את סטודיו 40 והוא טוב יותר ממוניטור 9. לסיכום - פרדיים רמקולים חביבים אולם לא במיוחד למוסיקה (אבל יודעים גם לעשות זאת) לאלא לקולנוע. בקשר לגודל הרמקולים - אין קשר, אני יכול להוכיח לך שרמקול קטן מימדים יכול "לקבור" רמקולים גדולים מימדים. קח את הסונוס פאבר אליך הביתה ובדוק שישי שבת את הרמקול בתנאים שלך עם המערכת שלך. בהצלחה ושבת שלום - עוז קול
שלום. בתור אחד שהיה לו זוג פרדיים מסדרת STUDIO REFERENCE כשנה והתרשומות מסדרת MONITOR אני וחושב ש: 1. פרדיים מעולים בתחום הקולנוע ביתי ואפילו מצויינים בתחום זה. 2. פרדיים מעט עמומים ובעלי באס איטי ועמום - שילוב קצת מוזר אבל נותן תוצעה מעולה בתחום הקולנוע. 3. פרדיים קלים להנעה ואין להם בעיה עם מגברים ורסיברים זולים יחסית. 4. בתחום המוסיקה הם טובים בתחום ה "פסיכודלי". הם מעט כבדים ועמומים ובעלי חוסר דיוק - מאוד מורגש במוסיקה "אירית" - חסר את הסאונד סטייג וגם האיזון לא משהו וחוסר פתיחות ודיוק ושמירה על מיקום הנגנים שכולם מנגנים ביחד. גם בתחום הווקלי הוא קצת עמום במוסיקה (לקולנוע הוא מעולה מנסיון אישי והם מומלצים בחום זה גם ע"י אמיר שלא מחליף אותם בעד שום הון שבעולם