רקע להתפתחות תיאוריית ההתפתחות

Go vern or

New member
איזאק האוסטרי, אי אפשר להתקדם כלל

לפני שתוכיח לנו כי ההזיה הנוירופסיכואלקטרוכימית שאתה קורא לה "בורא" קיימת _גם_ מחוץ לספוג שבין שתי אזניך. הוכחה שיש בורא לעולם? הראיתי שהוכחה זו נכשלה...
 

התולעת 1

New member
תגובה חלק ט פרופ` שוצנברגר

כהערת אגב: כמה באמת הצליחו לפצח מהקוד הגנטי של האדם? התשובה: כ- 3% ! מה עם ה- 97% שלא פוצח ולא פוענח? המדענים קוראים לו: ‘Junk- D.N.A.’ (`זב`אלה`). כי הרי מה שלא יודעים זה: ‘Junk‘, נכון? אבל הוא בכל זאת קיים! ומעניין מי עשה אותו, ומדוע? בשאלתנו לא נעסוק בתהליכים ומבנים אלה, ונתרכז רק בבדיקת ההסתברות להתמזגות אקראית של זוגות ה`אותיות`, זה עם זה, וזה ליד זה, ברצף מדויק המהווה צופן בעל משמעות, שביכולתו לאפשר ייצור חלבונים מדויקים לצורכי התא, ולפקח על תפקודו כולל הכפלתו העצמית. חוקרים מעריכים את מספר זוגות ה- `אותיות` ב 3.5- 6 מיליארד. נניח שכך. (להשוואה: מספר האותיות בכרך אחד של אנציקלופדיה הוא כ-1,200,000 .) לעיתים די בשינוי זעיר אפילו ב`אות` אחת מבין המיליארדים כדי לשבש את צופן ההוראות ולגרום לשיבוש בבניית החלבון המתאים, וכשל בתפקוד התא. ניתן לחשב מהי ההסתברות להיווצרותו של עמוד אחד באנציקלופדיה בשיטה הבאה: מערבבים אותיות בקופסה, מוציאים אות אחת וכותבים אותה. חוזרים על התהליך וכותבים את האות השנייה, וכן הלאה עד להשלמת העמוד. אין צורך בידע רב במתמטיקה כדי להבין שהסיכוי שעמוד כזה בן 2000 אותיות יכיל חומר הגיוני של דף באנציקלופדיה הוא נמוך עד מאוד. ומה הסיכוי שבשיטה אקראית זו ייווצר כרך אנציקלופדיה בן 600 עמודים? ומה ההסתברות לאנציקלופדיה מושלמת בת 800 כרכים? אנציקלופדיה כזו תכיל `רק` מיליארד אותיות, לעומת כמה מיליארדים אותיות בצופן הגנטי המצוי בכל תא בגופך. אגב, בשיקול זה לא הובאה בחשבון אינפורמציה נוספת הנמצאת בצופן הגנטי בצורה של `קריאה הפוכה`, `מידע בדילוגים`, `גנים חופפים` ועוד, המגדילה עוד במידה ניכרת את כמות האינפורמציה הנכללת בצופן הגנטי, לעומת כל ספר הנקרא בצורה סדרתית פשוטה. אמונתם של המאמינים בהתפתחות אבולוציונית- אקראית חזקה מכל הגיון. הם לא רק מאמינים שהצופן הגנטי, בן יותר מ- 6 מיליארד אותיות ורווחים, סוכרים וזרחנים המחברים בין האותיות, חלבוני ייצוב, שלד, מעטפת, ועוד- נוצר בצורה אקראית על ידי מוטציות אקראיות שהתרחשו זו אחר זו, אלא שכל חלקיו בדרך להשלמתו החזיקו מעמד שנים רבות מאד עד להשלמתו של הצופן. צופן מוצלח זה, אשר אף אחד לא תכנן אותו אלא שנוצר מאליו באורח אקראי, לא זו בלבד ששרד עד היום, אלא שאף רכש את היכולת `ללדת` תאים קטנים המכילים שכפול מדויק להפליא של הצופן המקורי, ותאים אלה גדלים, ומולידים תאים כמותם לאורך דורות. פלאי פלאים! וכל זה התרחש אקראית! זאת אמונתם האיתנה. בואו נבחן את ההיבטים הסטטיסטיים של היווצרות אקראית. ניסוח המסקנות של חוקרי ההסתברות קובע (פרופ` אמיל בורל, שיקגו, כנס מתמטיקאים וביולוגים): אירוע אשר ההסתברות להתרחשותו נמוכה מ- 1 חלקי מספר בן 50 אפסים, היינו בלתי אפשרי מכל בחינה מעשית. להמחשה: סיכוי כזה קטן פי 100 מהסיכוי לזכות בפרס הגדול במשך 8 שבועות ברציפות בהגרלה בת 1,000,000 כרטיסים. שום אדם לא היה חושב שזה סביר ואין ספק שהמשטרה הייתה פותחת בחקירה כבר בזכייה השלישית כדי לגלות כיצד בוצעה התרמית. פרופ` שוצנברגר, באותו הכנס סיכם כי ההסתברות להיווצרות אקראית של מולקולת ד.נ.א. מוערכת ב- 1 חלקי מספר בן 1000 אפסים. אלה הסיכויים להיווצרות האקראית בה מאמינים ברצינות חסידי תיאוריית ההתפתחות. הסתברות זו שוות-ערך להסתברות של קבלת אותו מספר בהטלת קובייה 1500 פעם ברציפות, או של זכייה בפרס הגדול בהגרלה בת 1,000,000 כרטיסים במשך 3 שנים ברציפות, שבוע אחר שבוע! יש לזכור שלא הוכללה בחישוב ההסתברות להיווצרות אקראית של התא השלם, על המספר האסטרונומי של חלבונים ושאר חומרים שבלעדיהם אין הוא מתפקד, ומה בדבר רקמות שלמות, וביותר מזה, באיברים שלמים כמו הלב, העין, המוח, וכדומה, שסדרי הגודל להסתברותם בהיווצרות אקראית הם הרחק הרחק מעבר לכל התרחשות סבירה. מאמיני תיאוריית ההתפתחות העצמית (שהתרחשה מעצמה) מסתמכים על הטענה כי במשך זמן מספיק ארוך, הכול אפשרי.
 

Go vern or

New member
איזאק האוסטרי, אי אפשר להתקדם כלל

לפני שתוכיח לנו כי ההזיה הנוירופסיכואלקטרוכימית שאתה קורא לה "בורא" קיימת _גם_ מחוץ לספוג שבין שתי אזניך. הוכחה שיש בורא לעולם? הראיתי שהוכחה זו נכשלה...
 

התולעת 1

New member
תגובה חלק י ה-ד.נ.א.

בואו נבדוק: נניח שכל אטומי הקוסמוס (מספר בן 80 אפסים) הגיבו זה עם זה 1000 מיליארד פעמים כל שנייה, ונניח שהם עשו זאת במשך 15 מיליארד שנים (זמן היקום המשוער לטענתם), וכך כביכול נוצרו האותיות של ה-ד.נ.א., עדיין נגיע רק למספר בן 110 אפסים שהוא קטן במידה מדהימה מהמספר בן 1000 אפסים שהוא מספר התגובות הדרוש לסיכוי של היווצרות אקראית של המולקולה! המסקנה ההגיונית: המתמטיקה והסטטיסטיקה מחייבים את המסקנה שההסתברות הזאת אינה מעשית, והמקרה אינו אפשרי. הסיכויים הסבירים לבניה מכוונת של ה-ד.נ.א. ויצירה תכליתית שלו גדולים מסיכויי המקרה העיוור פי- מיליארדי מיליארדי מיליארדי פעמים (ליתר דיוק: פי מספר בן 890 אפסים). אז מדוע אם כך אנשים עדיין בוחרים להאמין בדבר בלתי אפשרי שכזה? נראה שההסבר לבחירה שלהם במה להאמין- יצירה מכוונת או היווצרות אקראית, אינו בתחום המדעי- מתמטי, ואף לא בתחום ההיגיון. רגל הנמלה, העין, וכל מה שמצוי בטבע. אם נמצא במקום שומם אבן אחת מונחת על גבי שתים, הנטייה היא להאמין כי זהו מעשה ידי יצור בעל תבונה. אבל כאשר מוצאים אלף אבנים בשורה התחתונה, ובכל שורה מעליה חסרה אבן אחת, עד לחוד הפירמידה שם מונחת אבן אחת, רק מטורף יאמר שיש כאן אפשרויות של מקריות. והנה, כל הדברים ביקום, אורגני ודומם, הינו מורכב הרבה יותר מאשר פרמידת אבנים זאת. אילו היה נמצא רק עלה בודד אחד בעולם, היה מהווה הוכחה בלתי ניתנת להפרכה לקיום תבונה אין סופית, מתוך התבוננות במבנה הצלעות המפליא שלו, תעלות המוליכות את הנוזל הנושא מגוון חומרים באלפי דרכים ודרכים צדדיות, ובמספר הרב של מעבדותיו הכימיות הזעירות אך היעילות להפליא. בעלה זה מצוי תכנון הנדסי מורכב מאשר בכל מפעלי הכימיקלים בישראל גם יחד. והרי העולם מלא במיליארדי חפצים טבעיים מורכבים ומתוכננים בתחכום רב כזה. כל אחד מחפצים אלו `מכריז בקול רם ביותר` כי תוכנן ע``י תבונה עצומה. אילו היתה מתהפכת במקרה קסת דיו, יתכן והיה הדיו הנשפך יוצר דמיון אות בקוים גסים. אבל אם היה מישהו מוצא מלה בת שלש אותיות: ``נמר``, הרי היה משוכנע כי אין זה יד המקרה כי צורת האותיות וסדורם מצביע על תכנון ותכלית. אין תכנון ותכלית ללא תבונה. אין תבונה בדיו ובניר, לכן בעל תבונה חיצוני הוא הכותב. אך אם נמצא לא מלה אחת, כי אם משפט שלם, המביע רעיון, אזי רק אדם לא ישר יכחיש כי זה הוא פרי יצירתו של יצור חושב. אפילו שערה אחת של נמר מוכיחה תחכום ותכנון רבים יותר מאשר עמוד של ספר. מדבריו של פרופ` ג`ורג` ולד, ביולוג בעל פרס נובל: ``המכונה המורכבת ביותר שהאדם הצליח לתכנן, המחשב האלקטרוני, היא כמשחק ילדים בהשוואה לאורגניזם הפשוט ביותר. די לאדם להתבונן בעוצמת המשימה כדי להבין כי היווצרות עצמית של יצור חי היא בלתי אפשרית. ובכל זאת… אנחנו כאן. כתוצאה- אני מאמין של בריאה עצמית``. האם יש בדבריו נימוק הגיוני או הסבר מדעי? הרי הוא מאמין בבלתי אפשרי, לשיטתו! מה מגוחכת אמונתו מול הקביעה של האסטרונום, מבכירי המדענים הבריטיים, פרופ` פרד הויל, האומר: ``הסיכוי שצורות חיים מפותחות התפתחו באקראי, שווה לסיכוי שסופת טורנדו שתחלוף מעל מגרש גרוטאות תגרום להיווצרות מטוס בואינג 747 מן החומרים המצויים שם``. האמונה שהחיים נוצרו מעצמם היא בעלת השלכות גורליות על השקפת החיים הבסיסית של האדם ועל כל מעשיו. לקביעת עמדה בנושא זה דרושה זהירות ואחריות ברמה הגבוהה ביותר שאדם מסוגל לגייס מתוכו. תיאוריית התפתחות הדרגתית (אבולוציה) קיימת כ- 140 שנה ומתוארת בכל ספרי הלימוד, אף שהצטברו הוכחות רבות בשנים האחרונות המצביעות נגד התפתחות הדרגתית... דוגמאות: פרופ` סטיבן גולד (אוניברסיטת הרווארד), שהידע שלו בנושא האבולוציה אינו מוטל בספק, כותב כך: ``ההיסטוריה של המינים השונים כפי שהיא מתבטאת במאובנים, מורה על 2 עובדות העומדות בסתירה מוחלטת לרעיון ההתפתחות ההדרגתית: 1) העדר שינוי: מראה היצורים בזמן הופעתם הראשונה זהה לחלוטין לצורתם זמן רב אחרי זה. רק לצורך הפשטה: נניח שמוצא האדם מהקוף... מדוע לחשוב שדווקא מהקוף? עצם הזנב שבגבינו- סימן שהיה זנב. אך להיכן נעלם לו אותו זנב? `החליט` הקוף הקדמון שהזנב `מיותר` ולכן הלך לקיר, `שפשף` והזנב `נפל`. אבל רק רגע. אם כך, כשכורתים לאדם יד עדיין צאצאיו נולדים עם ידיים. מכאן, שגם הקוף ש`העלים` את זנבו, ילדיו צרכים היו להיוולד עם זנב! ובואו נניח לרגע כי כל הקופים של אז `הבינו` שזנבם `מיותר` וכולם `שפשפו`, ממילא הדור הבא נולד בלי זנב. אבל ראו זאת `פלא`, אנחנו, שכבר 4000 שנה עושים ברית-מילה להוריד את העורלה, עדיין כל פעם נולדים `שוב פעם`- עם עורלה! אז כל מה שהנחנו לעייל אינו עולה בקנה אחד עם השכל הישר כמובן.
 

Go vern or

New member
איזאק האוסטרי, אי אפשר להתקדם כלל

לפני שתוכיח לנו כי ההזיה הנוירופסיכואלקטרוכימית שאתה קורא לה "בורא" קיימת _גם_ מחוץ לספוג שבין שתי אזניך. הוכחה שיש בורא לעולם? הראיתי שהוכחה זו נכשלה...
 

התולעת 1

New member
תגובה חלק יא הימצאות פתאומית:

מין חדש אינו מתפתח בהדרגה. הוא מופיע לפתע בממצאי המאובנים כשהוא כבר בעל מבנה שלם ומוגמר``. כהנה וכהנה אפשר לצטט מדענים נוספים שמצביעים בהפתעה מוחלטת על תופעה של: `הפרץ הפתאומי של בעלי החיים`- פירושו: ``הפן המתאים ביותר של התחלת עולם החי הוא הופעתם של המוני סוגים שונים של חיים בפרק זמן כה קצר. הופיעו באופן פתאומי סוגים שונים של בעלי חיים בקצב חסר תקדים שלא חזר שוב``. כדי להבין עניין זה, ננסה להשיב `לשאלת השאלות` הידועה: מה קדם למה, הביצה לתרנגולת או התרנגולת לביצה? (בהתייחס לתרנגולת הראשונה בעולם). מה אתם אומרים? … יש יאמרו: הביצה קדמה! נשיב: ומאיפה היא באה אם לא הייתה תרנגולת?! אז מה אתם אומרים עכשיו? … התרנגולת קדמה! נענה גם לאלה: ומהיכן באה התרנגולת?! בהפתעה מוחלטת מתברר למדענים רבים, שהופעת עולם החי מתאימה לחלוטין עם הכתוב בפרק הראשון בספר בראשית: ``ויאמר אלוקים, ישרצו המים שרץ נפש חיה… שרצו המים למיניהם``. ממילים אלו מבינים שהתורה מגלה לנו שבתחילת עולם החי, כל האוקיינוסים וכל הימים התמלאו באופן פתאומי (ישרצו המים) בכמויות אדירות של בעלי חיים ימיים במגוון רחב של סוגים שונים (``למיניהם``) שלהם כבר מבנה מוגמר. הרי שמי שמסוגל לבנות עולם ומלואו, וודאי שיכול לבנות אותו בשלבים או בבת- אחת כרצונו. נמשיך... בעיה שצריכה להטריד כל אדם חושב: הרי על כל פעולה של הצלחה אקראית יש גם מספר דמיוני של תוצרים לא- מוצלחים אשר גם הם החזיקו מעמד לאורך השנים. היכן אם כך מצויים פחי האשפה והררי הזבל המכילים את התוצאות של אי- הצלחות אלה?! אומנות האבולוציה מתבססת על עקרון הישרדות הבלתי כשירים. כל התכונות ``המתפתחות`` (כנפיים, רעלים, מונעי- קרישה, אברי יניקה, ביצים ומליוני פריטים של אברים ודחפים) היו חסרי ערך לפני היותם מסוגלים לתפקד. רק הבלתי מתפתחים היו אמורים לשרוד, מכיוון שהיו בעלי ערך הישרדות גבוה מאחר ולא הכבידו עליהם ``כנפיים עתידיות`` חסרות ערך שהחלו לבצבץ או ``איברי יניקה עתידיים`` או ``רעלים עתידיים``. ``המתפתחים`` לא יכולים היו לעולם להתחרות בהצלחה על קיומם, כאשר מכבידים עליהם איברים ודחפים ``מפותחים למחצה`` וחסרי ערך. האבולוציה מופרכת ע``י העובדה כי לא מצויים כיום תכונות מפותחות למחצה. היכן היו הצפורים למחצה, העטלפים למחצה, בעלי החיים בעלי רגליים מפותחות חלקיים, הזוחלים אשר קשקשיהם הופכים בהדרגה לנוצות, העיניים בשלבי התפתחות, הקופים הכמעט אנושיים, בני אדם אשר לא איבדו עדיין את זנבותיהם, בני אדם אשר לא למדו עדיין לדבר, וביליוני תופעות אחרות ``בדרכם למעלה``? התיאוריה אודות מוטציות פתאומיות, אשר הנה האופנה האחרונה להסבת ``המכניקה`` של האבולוציה, נזקקת לכל דרגות המוטציה המקרית, אשר רובן המכריע מזיקות ופוגמות, כפי שחייב להיות כל תאונה האורגניזם חי או במכונה. כל בעל חי מתפקד בשלמות, בהתאמה לצרכיו והנסיבות. היכן הם מליוני המינים הפגומים והפתוחים למחצה כיום? שמענו את עדות המלומדים כי אין בנמצא מאובנים להעיד כי היו קיימים אי פעם. באם התרחשה האבולוציה בעבר, מדוע אין אנו רואים שום סימן לה בהווה? ``הרוצה לשקר ירחיק עדותו``. כפי שלא קיימים כיום יצורים מפותחים למחצה, כך גם לא היו קימים לעולם בעבר.
 

Go vern or

New member
איזאק האוסטרי, אי אפשר להתקדם כלל

לפני שתוכיח לנו כי ההזיה הנוירופסיכואלקטרוכימית שאתה קורא לה "בורא" קיימת _גם_ מחוץ לספוג שבין שתי אזניך. הוכחה שיש בורא לעולם? הראיתי שהוכחה זו נכשלה...
 

התולעת 1

New member
תגובה יב פרופ` סטיבן סטנל

פרופ` סטיבן סטנלי, מבכירי החוקרים בתחום האבולוציה, מדגיש את הסתירה הבולטת בין התיאוריה הגורסת התפתחות הדרגתית לבין הממצאים בחקר המאובנים. וכך הוא כותב: ``דרווין, ואיתו אדריכלי התיאוריה הניאו-דרוויניסטית, היו עומדים פעורי פה נוכח המאובנים שנתגלו… הם היו נתקפים בהלם מול עובדות אלו``. למעשה, הטענה שמינים התפתחו בהדרגה, מותקפת מכל החזיתות המדעיות. פרופ` ניילס אלדרידג` מדגיש שהאפשרויות שמגוון צורות החיים המוכרות לנו היום התפתחו בהדרגה, בטלה לחלוטין, משום ש: ``אין כל אפשרות להגיע בהדרגה למין חדש של ממש``. עוד מומחה בנושא, פרופ` קנת הסו, קובע כי: ``המחקרים שנעשו בשנים האחרונות אכן הנחיתו מכת-מוות על תורתו של דרווין``. במילים בוטות עוד יותר השתמש פרופ` ארנסט צ`יין, חתן פרס נובל לביולוגיה מאוניברסיטת אוקספורד. הוא קובע חד-משמעית כי: ``רעיון התפתחות הדרגתית הוא היפותזה שאינה מתבססת על ראיות כלשהן ואינו עולה בקנה אחד עם העובדות``. פרופ` גולד מאוניברסיטת הרווארד, שם ללעג את הנטייה הרווחת ``לראות בהתפתחות הדרגתית כל- יכולה``, והוא מוסיף בנימה צינית כי ``דרווין זכה למעמד של קדוש בקרב הביולוגים התומכים באבולוציה``. הוא מוסיף ומגלה: ``העובדה שהתפתחות הדרגתית הופרכה על-ידי ממצאי המאובנים נשמרת כסוד מקצועי בקרב חוקרי המאובנים. אין כל ראיה במאובנים לציורי האבולוציה המעטרים את ספרי הלימוד שלנו. הם לא נצפו מעולם בשכבות הסלע``. מגילוי זה ניתן להבין, מדוע שעל אף שהרבה מומחים בינלאומיים שוללים תיאוריית התפתחות הדרגתית, עדיין תיאוריה זו ממשיכה משום מה להופיע בספרי הלימוד. תיאורית דארווין אודות שינוי הדרגתי מופרכת ע``י ממצאי המאובנים. אין בנמצא שום מקרים של מעבר קבוע. הטענה כי ברשותם עדות מאובנים על התפתחותם ההדרגתית של סוסים או בני אדם או כל דבר אחר- היא טענת שווא. עדות המאובנים מראה כי מעולם לא התרחשו שינויים שניתן להבחין בהם בשום מין. ``ההומו ספיינס`` הראשון היה בעל יכולת שכלית מפותחת כמונו החיים כיום. הדיארווניזם לא התבסס על ראיות אלה וחבל שאנו מטיפים לבנינו טפשות אלילית שהמדע עצמו כבר פסל אותה. סטירת לחי נוספת לאינטליגנציה האלמנטארית של כל בעל הגיון הייתה בהסבר מפתיע אחר: `שהתא החי הראשון בא מן החלל בכלל!` מצחיק הוא שאת אי-האפשרות להיווצרות מקרית של חיים העבירו מכדור- הארץ אל החלל החיצון ובכך חשבו שסולקו כל הקשיים… הרי, שגם ילד היה שואל ותוהה איך ייתכן שתא חי מגיע מהחלל לארץ בשעה שמטאוריט עשוי אבן סלע מתפורר באטמוספרה לאבק לוהט? מכל מקום, העברת הבעיה לחלל החיצון הייתה בעצם הודאה שהיווצרות מקרית של חיים בכדור הארץ היא בלתי אפשרית! אם כך, אם זה כל מה שיש למדע להעמיד מול בריאה מכוונת של כוח עליון, נותרה בהכרח רק האפשרות האחרת של בריאה מכוונת, ואין כל קושי לוגי באמונה זו. ומאחר שאותו כוח עליון ברא את העולם ואף קבע את חוקיו, מדוע לא יוכל להפר אותם כאשר הוא רוצה בכך?
 

Go vern or

New member
איזאק האוסטרי, אי אפשר להתקדם כלל

לפני שתוכיח לנו כי ההזיה הנוירופסיכואלקטרוכימית שאתה קורא לה "בורא" קיימת _גם_ מחוץ לספוג שבין שתי אזניך. הוכחה שיש בורא לעולם? הראיתי שהוכחה זו נכשלה...
 

התולעת 1

New member
תגובה יד לפני כן תקרא תגובה יג

נו, אז מה עדיף, שאדם יקבל טובה בחסד או בזכות? כמובן שבזכות! רצה הקב``ה לזכות את בני ישראל- שיהיה להם זכויות (וגם מלשון: להיות זך- שיהיו זכים), לפיכך הרבה להם תורה ומצוות. הקב``ה- שהוא טוב גמור, רוצה לתת לברואים שלו טובה גמורה ונצחית. איזו טובה? שהם יקבלו את הטובה מבלי להתבייש. שלא יהיו `אוכלי חינם`. בזכות ולא בחסד! בשביל זה הרבה להם תורה ומצוות, כדי שככל שיעשו יותר מצוות יקבלו עליהן יותר זכויות ועליהן יקבלו טובה בלי בושה. בשביל שהאדם יזכה ויעשה את המצוות בזכות ויקבל את הטובה הגמורה, איפשר לנו הקב``ה את הבחירה! נתן הקב``ה באדם שני יצרים: יצר טוב ויצר רע, ואת האפשרות לבחור בין טוב ורע. להתנהג בהתאם או בניגוד לרצונו והוראותיו (תורה= מלשון הוראה). מכאן נבין מדוע אנחנו האחראים הבלעדיים לאפשרות קבלת שכר טוב בעבור בחירה רצויה ולהפך. וכמובן שהחכם בוחר בטוב ומניח את הרע. אבל רק רגע, אם הקב``ה רצה שיהיה לנו טוב וברא את העולם לטוב לנו, למה ברא אותנו עם יצר הרע ויצר הטוב? הרי שיכול היה לברוא אותנו רק עם יצר טוב. היינו עושים רק טוב ומקבלים טוב. אבל הייתה ברירה אחרת? - לא הייתה ברירה אחרת. במקרה זה היינו למעשה ``אנוסים`` ומוכרחים לעשות את הטוב. ואז היינו הופכים להיות `אוכלי חינם`- כי לא עשינו כלום בשביל השכר הטוב. ממילא לא היה מגיע לנו שכר בכלל. אז היינו מקבלים שכר בתור חסד. חסד – זה בושה. זו לא טובה גמורה. והקב``ה, שהוא טוב גמור (``הטוב המוחלט``)- לא ייתן לאדם טובה שאינה גמורה! לכן נתן לנו הקב``ה את האפשרות לעשות מתוך בחירה בין היצר הטוב ליצר הרע. אגב, אם העולם היה קיים ללא הסתר ובגילוי פנים טוטאלי של הקב``ה הייתה מתבטלת למעשה הבחירה. כבר לא הייתה בחירה כי אז כבר היינו `רואים` את השם יתברך וכיצד הוא מנהיג את הכול. כמובן שיש זמן של גילוי פנים והסתר פנים ויש בזה דרגות. כשיש הסתר פנים הקב``ה לא מתגלה ומנהל את העולם כמנהגו והעולם כמנהגו נוהג. אנו רק חושבים שאין קשר בין המעשים של האנשים לבין מה שקורה בעולם ואין לנו תגובה משמיים, התגובה משמיים לפעמים נסתרת או לא מובנת. השם יתברך גם מגיב למה שהאדם עושה והוא מראה לו את הדרך אם הוא טעה או לא. אין לנו ולא תהיה לנו גם לעתיד לבוא השגה בקב``ה. גם למלאכים אין השגה בקב``ה. אנחנו יכולים לדעת רק מה שהוא גילה לנו. הוא גילה את זה בתורה שניתנה בסיני. בסיני הוא גילה לנו איך הוא ברא את העולם, איך הוא מנהל את העולם ומה הוא רוצה מבריותיו. כרגע מה שנשאר לנו להסביר הוא: היכן היא למעשה הטובה שייעד הקב``ה לברואיו? שאלה שכל אחד היה חייב לשאול את עצמו היא: אם באנו לעולם הזה בשביל לחיות, והמטרה היא לחיות- למה אנחנו צריכים `למות`? ואם בסוף אנחנו צרכים `למות`- מלכתחילה בשביל מה לחיות? איפה היא אותה טובה גמורה ונצחית? נתבונן נא בשכלנו באדם המת. במה שונה אדם מעצמו בעת שהיה חי? עיניו במקומן בדיוק כשם שהיו. נפקחן, האם יראה? נזעק אל תוך אוזנו, האם ישמע?? הנה מיתרי הקול, הפה, הלשון והשפתיים קיימים, האם מסוגל הוא לדבר??? רגליו אינן פגועות, מדוע אינו עומד עליהן???? התשובה המחייבת לאחר כל התפלספות אפשרית הינה אחת: ``מלבד הגוף הנראה לעינינו, קיימת בתוכנו מציאות רוחנית (נשמה) המפעילה ומחיה את `הגוף החיצון`. ובעדרה, הגוף מוטל דומם כאבן``. לצורך הבנה נשאל: בחיינו מי רואה, העין או הנשמה? יאמרו: העין. אבל ברור לנו שהעין נמצאת בגופו של אדם `מת` ובכל זאת אינה רואה! מוכרח שהנשמה היא זאת שרואה ולא העין. אומנם כשהאדם היה `חי` לנשמה היו שני `חריצים` לראות דרכם, אך כשנפטר עדיין הנשמה רואה… שהרי איך תסבירו לדוגמא, עדות של אדם שכל חייו היה עיוור ולאחר שעבר מוות קליני וחזר לחיים יכול היה לתאר במדויק מראות וצבעים אותה ראתה הנשמה ששהתה מעל גופתו בשעה `שהמחסום הגופני` הוסר! ה``אני`` האמיתי הוא אותה הנשמה (הישות הרוחנית) המפעילה את `גוש הבשר` (המוח ומערכת העצבים אגב הם גם חלק מ `גוש הבשר`- אומנם החלק המורכב ביותר ב `גוש הבשר`, אך למעשה משמשים בסך הכל כמרכזיה וכבלים לשליחת אותות חשמליים, כימיים והורמונליים). ואין `גוש הבשר` הנראה, אלא כחליפה הנעה, עולה במדרגות ויורדת, שרוולה נכפל ונפשט, בהתאם לפעולת מי שבתוכה. אפשר להבין מכך שגם כשאנחנו `חיים` למעשה הגוף שלנו (`החליפה`) הוא `מת`. רק מה שמחייה אותו כל העת היא אותה הנשמה . מתוך דברי הבורא אשר נפח בכל אחד/ ת מאתנו נשמת חיים ומתוך אלפי עדויות, גילויים ומחקרים בנושא השארות הנפש לאחר המוות: א. מחקרי דיווח מתים במוות קליני שחזרו לחיים ב. דיבוקים ג. הופעת נשמות כבחייהם ד. גלגולי נשמות ה. סיאנסים ו. ריגרסיה= החזרה לאחור ע``י הפנוזה, מוכח וברור היום כי מות הגוף (`החליפה`) אינו מותינו אלא פטרתנו (יציאתנו מתוך `החליפה` אשר ליותה אותנו כמה עשרות שנים, וכניסתנו אל חיים מסוג אחר לגמרי- פטרתנו מעולם זה ומעבר לעולם אחר). נסכם: האדם לא נברא בעולם זה בשביל לחיות. האדם נברא בעולם בשביל `למות`. אבל כשהאדם `מת` הוא רק מתחיל לחיות. החיים האמיתיים שלנו מתחילים `במוות`. אין זה באמת `מוות` אלא פטירה (מעבר) מעולם זה לעולם אחר.
 

Go vern or

New member
איזאק האוסטרי, אי אפשר להתקדם כלל

לפני שתוכיח לנו כי ההזיה הנוירופסיכואלקטרוכימית שאתה קורא לה "בורא" קיימת _גם_ מחוץ לספוג שבין שתי אזניך. הוכחה שיש בורא לעולם? הראיתי שהוכחה זו נכשלה...
 

התולעת 1

New member
תגובה טו נוסיף ונבהיר

כשם שבבוא עת לידתנו אל העולם הזה התנתקנו מאיבר חיוני בחיינו הקודמים אשר היינו עטופים בו והוא היוה חלק מגופנו ממש, הלא היא השלייה, ועברנו מצורת חיים של עולם קטן וחשוך הגדוש `מים` אשר אנו חגים בתוכם, ניזונים דרך טבורינו, עינינו ופינו חתומים וכו`, אל צורת חיים של עולם ענק, מואר, צבעוני ורועש, אשר אנו מהלכים בו על רגלינו ללא שלייה, נושמים אויר וניזונים דרך אפינו ופינו ולא דרך טבורינו… כך בבוא עת פרידתנו מן העולם הזה עוברים אנו כעין תהליך שני של לידה. מתנתקים אנו מגופינו, ונולדים אל עולם חדש. נמשיך ונבין… נניח שישנה מנורה התלויה על שרשרת. נשאל: על מה תלויה המנורה? תשובה מידית: על השרשרת. האומנם? היא אומנם תלויה על השרשרת, אבל השרשרת רק מעבירה את הכוח של התקרה להחזיק את המנורה שתישאר במקומה תלויה. האומנם? מדוע נמצאת התקרה במקום שהיא נמצאת ולא מרחפת בחלל החדר? הכוח שמחזיק את התקרה הם העמודים. העמודים נתמכים ברצפה. למעשה אפשר לומר שהמנורה תלויה על הרצפה!! האומנם? ובכן, אם נהיה עקביים- אז מה מחזיק את הרצפה? האדמה ופני כדור- הארץ. ולפי מיטב ידיעתנו אפשר לקבוע שכדור- הארץ נמצא במקום שהוא נמצא, כיוון שהשמש מחזיקה אותו לפי כוח המשיכה. אז למעשה המנורה תלויה על השמש!!! אבל את השמש מי מחזיק? האסטרונומים טוענים שהשמש מסתובבת סביב שמש גדולה עוד יותר הידועה בכינויה: וֶאגַה. (מן כוכב גדול מאד). רק רגע, אבל מה עם הכוכב הזה, מי מחזיק אותו וכו`…? למעשה נשאלה כאן שאלה פשוטה ותמימה בסך הכל: על מה תלויה המנורה? והתשובה: אז אין תשובה! אפשר לתאר רצף של סיבה מובילה לתוצאה מובילה לסיבה, עד הנקודה שבעצם מתברר לנו שישנו בורא שפשוט אמר: ``ויהי…`` יהי עולם, יהי כוח משיכה, יהי סדר, ההוא יסתובב, זה יעמוד, זה ימשוך וזהו. ה``אמר`` הזה הוא מחוץ להבנת העולם הפיזי בכלל. אם נבין שכל המציאות של הטבע והעולם הגשמי היא רק דבר נפעל (רצף של סיבה- תוצאה) ושמהותו לא בתוכו, נוכל להתחיל ולהבין מהו מקור הטובה והיכן ניתן לקבל אותה בזכות מעשינו… נו, אז בטח חשבת שתקבל כאן במספר מילים הבנת עולם ומלואו. … תשובות על שאלות כה רבות ונוקבות אשר שואל ה``מוצר``, יכול ורשאי להשיב רק, ואך ורק ``היצרן`` בכבודו ובעצמו. ואומנם, באמצעים המודרניים שבימינו אפשר כמעט ללא מאמץ מיוחד להשכיל ולגלות תשובות לשאלות כה רבות אשר נמצאות והיו גם בעבר בהישג יד בתוך מסורת הצועדת עמנו מזה אלפי שנים… (מתנת ``היצרן``). אך הכל תלוי ורק ברצון להתעלות מעל המציאות השטחית- היומיומית, ובהסרת הגורמים המעכבים: הגאווה,התאווה,הבורות והשפעות הסביבה! ותמיד יהיו אלה שיסתפקו בחוסר הרצון לדעת ובטובה חולפת ומצומצמת שהרווחנו בעולם הזה בכל מקרה. שהרי האדם בא לעולם זה בעל כורחו. הוא נזרק לפה. הוא לא עשה כלום כדי להגיע לעולם זה. הוא קיבל אותו במתנה. בעוד שהטובה הנצחית עדיין ממתינה לנו שנזכה בה… יום טוב...
 

Go vern or

New member
איזאק האוסטרי, אי אפשר להתקדם כלל

לפני שתוכיח לנו כי ההזיה הנוירופסיכואלקטרוכימית שאתה קורא לה "בורא" קיימת _גם_ מחוץ לספוג שבין שתי אזניך. הוכחה שיש בורא לעולם? הראיתי שהוכחה זו נכשלה...
 

tzalmagor

New member
שאלה

מצאתי את אלוהים בישיבה בבני ברק חפשתי אנשים סביבו לא מצאתי, חפשתי עקבות לא ראיתי, למקרה שאני חייב עפ``י התורה להכריז, צעקתי על אבידה אף אחד לא ענה. אז חשבתי בליבי היתכן? אלוהים נמצא כאן לבד בלי אנשים בלי עקבות, איך יתכן שהוא הגיע לכאן? אח``כ נזכרתי שהיה הביג בנג, היה פיצוץ בטח מאז היה סחף ורוחות והסתובבו כל מיני חלקים ובסוף זה הסתובב והתחבר ונהיה אלוהים מה אתה אומר זה יכול להיות או לא? ובקיצור, למה שעון צריך בורא, אבל הבורא לא צריך בורא ?
 
למעלה