רק רציתי להגיד

  • פותח הנושא On23
  • פורסם בתאריך

Arielcohen

New member
אני חשבתי שרוב המעריצים אוהבים את עונה 3...

אבל מי יודע. בכל מקרה אני חושב שהרוב יסכימו שהעונה הראשונה של "אנג'ל" היא הכי פחות טובה (ובאופן טבעי, סדרה צריכה זמן לבנות את עצמה).
 

On23

New member
אבל זו עונה מצוינת בכל זאת.

ולפי מה שמסתמן העונה השנייה מעולה, יותר מהראשונה (אני כבר בפרק 7)
 

alonback

New member
אין ספק שהראשונה הכי פחות טובה

אומנם אני מאלה שאומרים שבכללי איינג'ל לא עמדה ברמה שבאפי הציבה אבל אם צריך לבחור עונה שממש לא התחברתי אליה זאת בהחלט הראשונה, זאת עונה בלי שום סיפור מתמשך, כל פרק עמד בפני עצמו וזה ממש לא הסגנון אליו התרגלתי בבאפי. הכנסת הסיפור של דרלה ולאחר מכן קונור וכו' וכו' בהחלט שיפרה את הסידרה אבל עדיין it's not buffy. עד העונה החמישית שמבחינתי פיצתה על הכל, ספייק במיטבו ולא צריך להוסיף שום דבר.
 

On23

New member
זה כמו העונה הראשונה של באפי

רק שפה זה עשוי הרבה יותר טוב. ודווקא מה שיש מאוד מעניין..
 

Arielcohen

New member
הדעה שלי...

בכללי אני מסכים ש'אנג'ל' לא עמדה ברמה של 'באפי', אבל זה בגלל שאף סדרה לא עמדה ברמה שלה. אין עוד "באפי", גם לא סדרת בת עם דמויות שהגיעו מהסדרה המקורית. ולמרות זאת, העונה הכילה פרקים מצוינים (כמו I'll Rememer You, הפרקים עם פיית', הפרק עם הGhost של קורדי, סוף העונה) והכתיבה הייתה מקצועית ומעניינת כיאה לסדרה מבית היוצר של ג'וס (קל להבחין בה גם בDollhouse, אגב. לפעמים יש הרגשה שמתאמצים מדי לעניין, לפעמים אנג'ל עולה על העצבים ויש גם פרקים מייגעים. אבל כל הרגעים הקטנים של קורדיליה, כמויות הכריזמה של דויל והתהליך שעובר על ווסלי, יחד עם היחסים הנוצרים בין כולם - כל אלו יוצרים עונה שראוי וכיף לראות אותה, גם אם בעיקר מצפים לעונות שאחריה.
 

darthziv

New member
צר לי אבל IWRY

פשוט לא עובדת כפרק טוב של עונה ראשונה (אישית חושב שבכלל) תחשוב שאדם שראה לראשונה את הסדרה מבלי להכיר את באפי, אמור להתחבר לאיזה סיפור קרוסי, על דמות מסידרה אחרת שזו הפעם הראשונה שמכירים, בלי שהוא מעריץ של הזיווג באפי אנג'ל זה לגמרי לא היה משפיע עליו הפרק עם פיית' לעומת זאת היה חזק, זכינו להכיר אותה כדמות מלאה, לראות את ההשפעה שלה על כל הדמויות ולהציג סיפור עם יותר מגימיק של הופעת אורח או מתנה למעריצים כאן מי שלא ראה באפי, יכול היה להתחבר בקלות (אפילו יותר מדיי) לצד של אנג'ל מול זה של באפי הכועסת
 

Arielcohen

New member
מסכים...

שהפרק לא היה משפיע באותה הצורה על אדם שמתחיל לראות "אנג'ל" מבלי להכיר את "באפי".... לפרק יש שתי מטרות עיקריות לשני הקהלים השונים שרואים אותי: לאלה שמגיעים מ"באפי", סגירת מעגל סופית לגבי מערכת היחסים של באפי ואנג'ל ויצירת הכרה סופית בעובדת הפרידה. לאלו שלא מכירים את "באפי", מדובר באקזפוזיציה חשובה ביותר לדמותו של אנג'ל שעונה על שאלות כמו - מה עבר עליו, מאיפה הוא מגיע, מהם מטעני העבר שלו, מהו יחסו לאהבה, האם יש בו צד אחר מלבד לזה העגמומי והבולט ואיך הוא נראה, וכו'. זה חשוב מאוד ובלי להביא את באפי עצמה אני לא יכול לחשוב על דרך טובה יותר להציג את כל אלו. אני אישית חושבת שגם מי שלא מכיר את באפי יכול לעבור דרך הפרק את התהליך שעבר אנג'ל עד לסוף המר ולהרגיש את ההלם שבחזרה לחיים האמיתיים (המוות, בעצם) לאחר שהיה מאושר באמת. וזה חשוב.
 

darthziv

New member
לא חושב שהם יכולים לעבור את התהליך

כי זה פרק שיועד לשיפים האלו כלומר בלי לאהוב את הזוג באפי ואנג'ל, זה פרק ממוצע ומטה
 

On23

New member
רוצה לסדר משהו לגבי עונה 2...

כל הקטע עם דרלה. שדרלה "עינגה" (חחחח) את אנג'ל בשינה, זה גרם לו להפוך למצב ביניים? בין אנג'ל לאנג'לוס? רואים שהוא מאושר שהיא עושה את זה -לפי החלומות-אז למה הוא לא הפך לאנג'לוס? מחר אני כבר מסיים את העונה - איזו עונה נפלאה:))אהבתי מאוד את השינוי בכיוון העלילתי בפרק 19,מאוד משעשע
 

nick at noon

New member
יש הבדל בין רגע של אושר

ורגע של אושר מושלם. וזה לא שה"עינוג" גרם לו להפוך למצב ביניים. נשארה לו הנשמה הוא פשוט איבד את שפיותו. כל המשחקים האלו של W&H הוציאו אותו מדעתו ולסיום זה שבסוף הם הפכו את דרלה לערפדית שוב (ועוד החזירו את דרוסילה בשביל לעשות את זה) דחף אותו לחלוטין מעבר לקצה. לרוע המזל של חלק מעורכי הדין מעבר לקצה היה חדר מרתף עם שתי ערפדיות וגיבור שבמקום להציל נועל את הדלת ועוזב. זה היה גדול. אגב, הבנת מי זאת אנני הבלונדינית שמנהלת את המעון לנערי רחוב בשני פרקים במהלך העונה? אם לא אז רמז: היא כבר הופיעה פעמיים לפני כן בבאפיוורס לפני זה והשם שלה הוא לא מקרי.
 

On23

New member
וואי

באמת חשבתי שזה קשור לזאת מתחילת עונה 3 אבל היא לא נראתה אותו דבר... אגב, פרד כלכך חמודה!!!! נראה לי הדמות הכי טובה בסדרה!!
 

nick at noon

New member
שהיא גם

זאת שהייתה מעריצת ערפדים בעונה 2. כן פרד מעולה. והשחקנית איימי אקר פשוט מעולה. כמו שאני מעריך שאתה יודע אם אתה רואה דולהאוס. וואו בא לי לראות שוב את פרקי סיום עונה 2 של אנג'ל.
 
למעלה