רשגה 4 - הפרק האחרון ומקווה שגם

ועכשיו אני אחזור על זה שוב !!

זה לא שאני לא אוהבת את "ראשגה" ואת יודעת את זה טוב מאוד . אם לא הייתי אוהבת את ראשגה ...כמו שאתם קוראים לזה .. אז לא הייתי הולכת להשקה של העונה החדשה, לא הייתי משתתפת בעונה השלישית , לא הייתי הולכת לאולפנים ולא הייתי צופה בסידרה. אני צופה בסידרה אבל היא לא כמו שהייתה פעם .. ואני לא אחת שנכנסת מפורום השמיניה בשביל ללכלך על הסידרה.. אני נכנסת בשביל להביע את הדעה שלי ולדעתי יש דברים מוצלחים בראש גדול ויש הרבה פחות וזכותי להביע את הדעה שלי מתי שבא לי ואיך שבא לי כי זאת הדעה שלי ובא לי להביע אותי ובטח שאת לא תשתיקי אותי ולא תגידי לי מה לעשות ואני לא באה לשנות בכלל את הדעה שלכם אני אפילו לא רוצה לעשות אתזה...למה את מוציאה לי מילים מהפה?!אני מביעה את הדעה שלי ,לא באה לשנות דעות שלכם. מצדי תאהבו את ראשגה וגם אני אהבתי את הסידרה אבל זה לא אומר שאני צריכה לשבך אותה כל הזמן כי יש דברים שהם נראים לעין והם ממש לא בסדר...כמו ההתמסחרות וכמו הרבה דברים אחרים ... שאני רוצה לציין אותם. ואם אני לא אוהבת ללכת? נראה לי לקחת את זה רציני מדי... זה פורום זה לא בניין מגורים או משהו ...מה זה תלכי ?D: זה כמו שאני אגיד לך שאם את לא אוהבת את התגובות שלי תלכי את ,פחח תהיי בריאה. ונכון אף אחד לא מכריח אותי להמשיך לכתוב בפורום ..אבל אני רוצה להמשיך ובטח שאת ילדה בת 12 לא תשללי ממני את הזכות שלי לרשום את הדעות שלי .
 
תכתבי מה שבאלך אבל את לא חייבת לתקוע את זה

בכל הודעה סבבה קראנו ראינו מיצינו חפרת זה יוצר אווירה מאוד שלילית \:
 

ילד רע 16

New member
חחח מה את בכלל מגיבה לכל אחד כאן?

אולגה, את צודקת. את לא צריכה להוכיח שום דבר. לאף אחד אין זכות להשתיק אותך, יש לך חופש לביטוי. כבר רצחו את הדמוקרטיה, זה קרה ב- 4.11.1995, ומכאן זה מתחיל. תתחילו להרגע. יש כאן זכויות אבל בלי לפגוע! אולגה נשמאמי:)
 

My Immortal2

New member
../images/Emo6.gif אתם קרועים.

על מה אתם רבים? על איזה סידרה פטאתית? D: איזה סוף צפוי היה.. אני נורא מקווה שלא תהיה עונה חמישית זה כבר נמאס.. הגזימו. העונה הרביעית אמרו שתהיה עם מתח והכול ובלה בלה בלה. העונה השנייה הייתה יותר מותחת מזה כבר D: אולגלולו(זוכרת? לולולולולולו
) התגעגעתי
 

chuti

New member
ממש לא זה דעה שלי

וחומד יש הבדל בין איך שאני "התערבתי" שזה באמת שטויות שאני לא יודעת מאיפה המצאת את זה לבין איך שעדן התערב. זה ביני לבינך אז שלא יתערב
 
אין בכלל הבדל

זה לא ביני לבינך ולא כלום. אני רשמתי את הדעה שלי ,שלי נמאס מראש גדול ואת שוללת את הדעה שלי . אז בכיף שלי תרשמי את הדעה שלך אבל לא להודעה שלי ואל תסתרי את הדעות שלי . את התערבת בהתחלה ועכשיו הוא "מתערב" בדיוק כמו שדיאנה "התערבה"
 

chuti

New member
ואי אולגה כבר נמאס לי

די כבר לריב די! כי את יודעת טוב מאוד שזה לא משהו במסגרת הפורום שזה גם מחוץ לפורום די! מותר לכל אחד להגיב מותר הכל זה לא קשור לגיל ולא קשור לשום דבר אז מספיק כי זה יכול להתפתח למקומות לא רצויים
 
אני לא מחפשת לריב ההיפך אני רוצה

להבהיר את הזכויות שלי. נהנהנהנהנהנהנהנה...
 

shay08

New member
זה לא משנה מספר העונות.

העונה הזאת הייתה כ"כ טובה, די שונה מהקודמות, כי הקודמות היו יותר על חיי בית ספר, העונה הזו לא מספרת כ"כ על חיי בית ספר, יותר על דברים מחוץ לבית ספר, יותר מתח, אקשן, וזאת הייתה מעיין עונה של סדרה חדשה, שונה. צריך עוד עונה ואפילו עוד שניים, חסרות סדרות על חיי בית ספר לנוער.
 

ילד רע 16

New member
ראש גדול כבר לא סדרה טובה לדעתי.

צריך לדעת איך עושים סדרה. אפשר לעשות סדרת נוער ובית ספר גרועה, ואפשר לעשות סדרה אחרת מעולה.
 

רותוש123

New member
טוב "ילד רע 16" הבנווו

הבנו שלדעתך ראש גדול כבר לא סדרה טובה.. חפרתת . בכל שירשור תתקע את זה שראש גדול מוצתה והיא עלובה?!?!? הבנווווווווווווווווווווווווו. תודה.
 

ילד רע 16

New member
היה דווקא פרק טוב יחסית. וזהו. ../images/Emo58.gif

רק חבל שמחזרו את הסוף של העונה שעברה.
 

שירי116

New member
מה היה סוף העונה שעברה תזכיר לי?../images/Emo6.gif../images/Emo205.gif

אני סנילית
 
למעלה