שאלה בנוגע לפערים

הטור בקושי החל ../images/Emo12.gif

טוב נו אם את מתעקשת - 1.8.2004 סיבוב 6 גביע העולם בהמבורג גרמניה 7.8.2004 סיבוב 7 גביע העולם בסן סבסטיאן ספרד שבוע לאחר מכן ועד ל- 20 באוגוסט מרוצי האופניים של האולימפיאדה. 22.8.2004 סיבוב 8 של גביע העולם באופניים בציריך שוויץ 4-20 בספטמבר וואלטה א'ספניה.
 
יעל..קראי והפנימי

עד שלא תבטיחי לבועז שתראי גם את הוואלטה הוא לא עוזב אותך. בבקשה תבטיחי לבועז שבוואטלה תהיי כאן ואני מבטיח לתגמל אותך .
 

yaelh8

New member
לא הבנתי

לראות את מה?! אני אגיד לך ת'אמת, אני טיפוס של ספורט קבוצתי יותר אבל בכל זאת התמכרתי לטור. אני לא מבינה בתחרויות אחרות
 
מה שהם מנסים לומר לך זה ש...

יש שלושה טורים גדולים: ג'ירו דה איטליה- "הטור של איטליה" מתקיים בחודש מאי הטור דה פראנס- אין צורך לפרט הוואלטה אה ספניה- "הטור של ספרד" מתקיים בספטמבר יש מיני וויכוחי יוקרה על "איזה טור הוא הכי שווה" הטורים האחרים מנסים למשוך קהל ומתחרים על ידי הכנסת אלמנטים "מעניינים" יותר כגון: יותר עליות, שלבים קצרים ומהירים יותר וכד'. אבל השורה התחתונה היא- הטור דה פראנס הוא המתוקשר, היוקרתי, עם המתחרים הטובים ביותר והקשה ביותר - בעיקר בגלל היותו "הטור דה פראנס" אבל לפעמים, גם הטורים האחרים מעניינים
 

yaelh8

New member
תודה מיקי! לגבי הטורים האחרים

הם גם משודרים ביורוספורט או ב ESPN ? אם כן אני מבטיחה ליאיר וכולם שאני אצפה בהם ואהיה פעילה בפורום
 
משודרים בוירוספורט לייייייבבבבב

ובבקשה בואי. אמרתי לבועז שעד לסיום הטור את שרוטה גם על הוואלטה בזכות הכתבות שלו.
 

צחי נ

New member
יש עוד כמה ענפי ספורט זניחים חוץ

מאופנים להכתיר את לאנס כאתלט הגדול בכל הזמנים זו פשוט שערוריה (אני מוחה
) איפה קרל לואיס איפה מרק שפיץ , שומאכר ,ולנטינו רוסי ,מייקל ג'ורדן והרשימה עוד ארוכה
 
לאנס הזדקן? ../images/Emo3.gif

בואנ'ה זה מעליב... (מה אני אגיד אם 33 זה הזדקן?) אייל בואו ונגדיר. ארמסטרונג יהיה בן 33 בספטמבר. זה זקן? נכון שאף אחד מהמנצחים הסדרתיים לא ניצח אחרי גיל 32. ארמסטרונג מעט שונה מאותם רוכבים. הוא לעולם לא יוכל להיות רוכב האופניים הטוב בעולם (היסטורית) אבל אם ינצח השנה תהיה הוכחה, מספרית, לעובדת היותו רוכב הטור דה פראנס הגדול בהיסטוריה. כי עם תוצאות לא מתווכחים. אני לא בעד ארמסטרוג (הייתם מאמינים שאצטרך לכתוב משפט כזה?) ולא נגדו. אני רק אומר כי ווקלר או קאזר לא מתחרים שלו וגם פער כפול, מזה הקיים כרגע בניהם, ארמסטרונג היה סוגר בהרים וללא קשר לדרוגו הסופי. בואו ונחזור לדיון הזה בעוד שבועיים ונראה מה יהיה ההפרש בין קאזר או ווקלר לחולצה הצהובה.
 

Sybh

New member
נניח לרגע שבמקום ווקלר עם 9:35

על ארמסטרונג היה קונגו, האם תשובתך היתה משתנה, יאיר?
 
לקונאגו לא היו נותנים לפתוח פער...

כזה. קונאגו הוא מנצח גרנד טור, הוא רוכב מסוכן. כל בריחה שלו הייתה מכריחה מרדף. זו השוואה לא נכונה.
 

Sybh

New member
אני יודע, בועז, לכן כתבתי "נניח"

הכוונה שלי היתה לשאול האם רוכב כמו קונגו, להבדיל מווקלר או קאזאר, מסוגל להתמודד עם לאנס בהרים. בג'ירו התרשמתי כי הוא מטפס בחסד.
 
אנחנו לא יכולים לשעת

שפטאקי ניצח בלי סוף בג'ירו כתבתי כי זה לא מבטיח לו שליטה במאוצים של הטור. היו כמה שהסתכלו עליי כפסיכי ואמרו שאני שונא את פטאקי
קונאגו היה מהים בג'ירו אבל לא היה שם את אותו עומק איכותי של הטור. וההתנפלות של התקשורות האיטלקית על קונאגו בג'ירו הייתה משחק של בית ספר לתקשורת לעומת מה שקורה לחולצה הצהובה בטור. במו עיניי ראיתי את החולצה הצהובה משקשקת כעלה נידף מול ההתנפלות של העיתונאים. אני מקווה שיצא לנו לראות את קונאגו וארמסטרונג באותו גראנד טור.
 
נראה לי שפטאקי מעדיף...

לסיים את הטור במקום לזכות ב 8 קטעים לפני ההרים ולהתפרק על העליה הראשונה בקטגוריה שתים...
 
אפשר סקנד אופיניין של מומחה ?

אולי אני פיספסתי מה שברור לככככווולם כבר שנים אבל יכול להיות שבמהלך הימים האחרונים הצוותים של אולריך ארמסטרונג, טיילור (ויסלחו כל הפייבוריטים) חישבו עם סטופר, תוכנות אנליזה מתקדמות,ציוד לוויני וקוראת בקלפים צוענייה בדיוק עד כמה לאט ונוח הם צריכים לרכב כדי לשמור על מעין סטטוס קוו זמני של דירוג ? (עד ליום החופש כלומר). כולם התלהבו מהפריצות ,הבריחות והספריטנים, אני שמתי לב לשידור חוזר של סדרי הגעת הפלטון לגמר יום אחרי יום.
 

natyh

New member
תסתכל על סיבליה

יום יום מגיע אחרי אולריך , במילים אחרות המילטון מהמר כי היריב הכי קשה שלו הוא אולריך למה ??? וסיביליה יושב לו יום יום על הגלגל . ויש עוד כמה כגון גונזלס באסו וברטולי שיושבים שם . נתי
 
זו בהחלט המטרה עד ההרים...

לשרוד ולשמור אחד על השני. מכיוון שאין ממש סיכוי שאחד מהמובילים יצליח לברוח ליריביו במישורים, אלא אם יש תאונה, או מצב מאד נדיר, אז המטרה היא להגיע טרי ככל האפשר, כקבוצה וכרוכב יחיד, להרים.
 
למעלה