שאלה בנוגע לפערים

הוא מטפס מצוין...

הוא לא עז הרים ספרדי. אבל מאוד קשה להכריע אותו במהלך הטיפוס, ובספו של דבר בספרינט הרים הוא וולוורדה הם הכי מהירים שיש בפלוטון. לרוכבים מהסוג הזה, אין שום סיכוי לפתוח פער משמעותי לפני ההרים, אף קבוצה לא תרשה לעצמה שאיזה ולוורדה או קונאגו יפתחו עליהם פער בלתי ניתן לסגירה. הדרך היחידיה שרוכבי צמרת יפתחו פער כזה לפני קטעי ההרים, זה אם הייתה תאונה רצינית או שהדבוקה התפצלה בגלל הרוח.
 
כמה נתונים חשובים לדיון זה:

בטור של 2003, ארמסטרונג פתח פער של 19:49 על אוגריידי בקטע ה-15, ובאותו קטע פער של 34:44 על CASAR. והוא גם ניצח בקטע. בקטע ה-16 הוא סיים 30:25 דקות לפני ווקלאר ויאקוב. אלו הארבעה שמקדימים אותו כרגע בדירוג הכללי. (באקשטדט לא השתתף) מיותר לציין שזה פער שנפתח בקטע הררי. הקרוב אליו בסיום הטור היה אוגריידי שסיים שעתיים וארבעים ואחת דקות אחריו. האחרים עשו זאת בלמעלה מ-3 שעות. זה מסביר את העובדה שכנראה אין התרגשות גדולה מכך שווקלר לובש את החולצה הצהובה והוא יודע שהוא ייפרד ממנה בהרים, אם כי אין לו כל כוונה לעשות זאת בקלות, ובכל השלבים המישוריים הוא וקבוצתו ילחמו להמשיך ולהחזיק אותה. (ולא נשארו הרבה כאלו - למעשה ביום שלישי יהיה האחרון לפני ההרים)
 

natyh

New member
יום ג מסיינט פלור אל גרט

הקטע של יום ג להלן . ומחר למיטב זכרוני או מחרתיים תתקיים הקפת החובבים בקטע לימוז סיינט פלור הקטע הרצחני הנ"ל ראו קטע 10 הקישור מפנה אותכם למפה ולחצו למטה על קטע 9 וראו מפה ונתן לציג פרופיל , הפרופיל מאד מעניין לגבי הקטע של יום ד לימוז סיינט פלור . קטע החובבים קטע 10 שמעניין כמה מהרוכבים יסיימו במיגבלות הזמן . ומעניין מה יספרו נציגינו שיצאו להקפת החובבים . בהצלחה הם צריכים זאת . נתי
 
למעלה