שאלה בנושא רישום פלילי וכניסה לארה"ב

שאלה בנושא רישום פלילי וכניסה לארה"ב

אני נמצא בהליך משפטי בבית הדין הצבאי ואני מואשם בסעיף של תקיפה בנסיבות מחמירות. עכשיו רציתי לדעת אם ובמידה ואני אורשע ואקבל את הרישום הפלילי האם זה יפגע באפשרות להיכנס לארה"ב? בתודה מראש על התשובות.
 
תשובה

אכן רישום פלילי יכול ויפגע באפשרותך להיכנס לארה"ב. במדיה ותורשע המטה הארצי מחוייב להעביר מידע על הרישום במסגרת הפנייה שתיערך אגב בקשתך לקבל ויזה לארה"ב. כדאי לנסות לשקול להחליף את האישום לעבירות חש"צ שלא מופיעות במרשם הפלילי או לשקול אי-הרשעה.
 
יש לי כבר ויזה

ראשית תודה על התשובה שנית יש לי כבר ויזה השאלה היא לגבי ההגירה כשאני נוחת בארה"ב ואני מגיע אל ההגירה כדי לקבל אשרת שהייה אם שם תהייה בעיה עקב הרישום הפלילי? שוב בתודה מראש על התשובות
 
תשובה

באם יש לך כבר ויזה אזי לא אמורה להיות אינטרקציה בין הקונסוליה למטה הארצי. המטה הארצי לא מעדכן מיוזמתו. לגבי נושא ההגירה. הם לא יכולים לדעת באם לא נדרשת מהם להביא להם תעודת יושר או למלא שאלון או מסמך אחר שבו אתה מסמיך אותם לפנות לקבל מידע לגביך. מעבר לכך עליך להתייעץ עם עורך-דין אשר מכיר היטב את נושא ההגירה לארה"ב וההליך שנוקטים שם, בהחלט ייתכן שבמסגרת האישורים הנדרשים שם תתבקש להמציא תעודת יושר או מסמך עדכני רלוונטי אחר. בהצלחה.
 
למעלה