שאלה בקשר לצבע השיער של השבדים..

Michael jorden

New member
שאלה בקשר לצבע השיער של השבדים..

זה מאוד מסקרן אותי.. האם לכל השבדים צבע השיער הוא בלונדיני? ואם כן למה זה? זה עובר בגנים או משהו? יש סיכוי שיהיה שבדי שהוא לא בלונדיני?
 

p i n g o

New member
בוודאי: ../images/Emo26.gif

ונוכיח באינדוקציה: עבור n=1: מתקיים, לדוגמא: אניתה פאלטסקוג (ABBA) היא בלונדינית.
נניח נכונות הטענה עבור n=k ונוכיח שעבור n=k+1 הטענה נכונה: מכיוון שכל k השוודים שנולדו הם בלונדינים, הבן שלהם - k+1 הוא גם בלונדיני, מכאן שכל ה-k+1 שוודים הם בלונדיניים. ===> מכאן שכל השוודים הם בלונדיניים. מש"ל (זה מה שקורה כשלוקחים יותר מדי קורסים במתמטיקה באוניברסיטה.
)
 

pixel1

New member
חחחחחחח

הצחקת אותי אחו שילינג.. אם כי אני הייתי הולך לכיוון של הוכחה בעזרת עקרון "שובך היונים".
 

Eurogirl

New member
ברור שלא...

כמו שלא כל הישראלים שחומים וברונטים. לשבדים יש ריכוז גבוה יותר של בלונד, אני חושבת שפעם זה היה זהה ליחס של האנשים עם השיער החום אצלנו, אבל היום עם כל המהגרים, מתחילים לראות גם שם יותר ראשים שחורים בקהל...
עובר בתורשה? ברור! כל צבע עובר בתורשה!
 

p i n g o

New member
אבולוציה...

בעלי עור בהיר ושיער בלונדיני קולטים יותר שמש ולכן מייצרים יותר ויטמין D...
 

Eurogirl

New member
מממ...אתה בטוח? ../images/Emo123.gif

האם תהיה מוכן להמר על כך? ה-הא!
תמונות מן העבר מספקות הוכחה מרשיעה לכך שגם נאנה, האישה בשחור, הייתה בלונדינית בעברה המפוקפק!!!
I rest my case.
 

python 4

New member
אבל אז היא עוד לא היתה מלכת שבדיה..

המלכה היתה..
אל תגידי לי שגם היא בלונדינית במקור??
 

Eurogirl

New member
לנה צעירה יותר, For your info

לנה = 38. נאנה = 42. ובלונדינית היא לא הייתה, אבל אני לא אכחיש שהשיער שלה היה נראה אחרת לגמרי...
 

python 4

New member
מה הקשר לגיל?

לנה היתה המלכה בשנות השמונים, נאנה בשנות התשעים ושרלי בשנות האלפיים, והיא בכלל הכי צעירה מכולן.. וגם היא לא בלונדינית, אגב. היא סתם מהממת.
 

Eurogirl

New member
נאנה גם הייתה בשנות ה-80'! ../images/Emo46.gif

בוא נסכם שהן שלטו יחדיו בכיפה (אמנם נאנה הייתה במסגרת להקה מעפנה כלשהי), אוקיי?
ולמה, למהההה שמת את התמונה הזאת??? לא מספיק שיש קומונה שלמה לכבוד האישה הזאת?
 

python 4

New member
לא נכון!../images/Emo99.gif

לוסי, אני צריך ללמד אותך על המונרכיה המלודית השבדית? נאנה אולי היתה שם בשנות השמונים, אבל היא היתה רחוקה מלהיות המלכה! זאת בזמן שלנה פיליפסון
שלטה על שבדיה ביד חזקה ובזרוע נטויה בין השנים 1986-1988. ב- 1989 לנה פיליפסון הודחה בהפיכה צבאית על ידי סופיה שלאגר(ן), עם עזרה מצד הקאמבקיסטית האנונימית קרולה דאלברג-האקוויסט. שלטון נאנה גרונוול החל למעשה רק ב- 1995, עם Det vackraste המופלא, ועם השת"פ שלה עם הבחורה ההיא שאין להזכיר את שמה כי לוסי נורא אוהבת אותה, מ"ר. וכמובן, ב- 2003 הגיעה הקלאמפ והדיחה את כולם.
הערות? תיקונים?
 

Eurogirl

New member
לנה מעולם לא שלטה!

רבים משווים את לנה לקרולה, אבל בעוד קרולה זכורה בשבדיה כדיווה שהביאה כבוד למדינתה מספר פעמים, לנה זכורה כלוזרית!!!
זאת שמנסה כל שנה לזכות בקדם, ותמיד מקבלת מקום שני - במקרה הטוב
. כל זה השתנה כמובן בשנת 04', אבל זה כבר סיפור אחר... וכיצד יכולה נאנה לשלוט בשנת 95', אם על הבמה ביצעה את Det vackraste לא אחרת מאשר ססי???
נאנה ביצעה יחד עם מ"ר את Den vilda ב-96, להזכירך, היסטוריון שבדי מכובד. וב-03' הקלמפ לא הדיחה אף אחד! אולי את אוזנינו, שהיו צריכות שבוע בבית מרגוע כדי להתאושש
...
 

python 4

New member
../images/Emo12.gifאני בשוק ממך!

לנה זכורה כלוזרית.. בגלל זה התחביב העיקרי של לנה מאז שנת 2000 הוא להופיע באינטרוול אקטס של המלודי, ולשיר בדיוק 3 שירים - karleken är evig, dance i neon, om igen? לנה היא שנות השמונים המאוחרות של המלודי, עם כל הכבוד (ויש כבוד) ללוטה אנגברג וטומי שורברג ואחרים. וכידוע לך ודאי, נאנה חברה למ"ר הרבה לפני Den vilda ב- 96 - one more time הוקמה ב- 91 אאל"ט. ואני צריך לבשר לך ש- Det vackraste היא היצירה המופלאה ביותר שיצרו one more time?
טוב - מי את ומה עשית ללוסי שלנו??
 

Eurogirl

New member
../images/Emo5.gifאדון פיתיהו...

הבא נראה, מתי לנה השתתפה באינטרבאלס? 00 03 05 ב-00 גם ארייה השתתפה. ש: האם ארייה מלכת שלאגרים שבדית? ת: לא! ארייה היא בדיחה מהלכת שהיה לה להיט אחד בדיוק, ומביאים אותה בשבילך הבידור. מסקנה: לנה הובאה כי היא אייקון במלודי, היו לה 3 שירים, כמו שאמרת, שזה הרבה, וככה בסה"כ חוסכים אנשים שישירו!
03, 05, זה הכל שנות ה-00. והבה נסכים שהשואו העיקרי שלה היה ב-05, שם נתנו לה מחרוזת פרטית! שזה כזכור אחרי השתתפותה באירוויזיון. ב-03 זה היה שיר אחד מעפן, והיא גם נראתה כמו אחרי כיבוס במכונת כביסה
. ולנה אמנם השתפה 3 פעמים - זה אומר שהיא מלכה? לא! זה אומר ש...שהיא השתתפה 3 פעמים
. בדיוק כמו מיכל אמדורסקי ואמנים אחרים שמנסים את מזלם בקדם שלנו. הם הופכים לקלאסיקה במסגרת הקדם בלבד! וזה היה מעמדה של לנה בשנים עברו. שום מלכת שלאגרים, שום כלום. השבדים אוהבים רק מנצחים!
ולעיניין הנאנות למיניהן... אם כבר פריצה, היא הייתה הרבה יותר מוקדם, כי היו להם שירים לפני זה! אני גרוןעה בשנים, אבל אני אזרוק לחלל האוויר שמות שירים כמו El Dorado, Alexandra, שאותם היא שרה עם עוד אנשים ואני ממש לא מצליחה להיזכר בשם הצמד / להקה כרגע
. רק אחרי השתפשפות קלה, היא חברה לידידתנו מ"ר והן הקימו את הצמד המפוקפק ב-91'. ו-Det vackraste - זו יצירה של וואן מור טיים, אבל שרה את זה ססי! ומי בכלל שם לב למחברי השירים, עד שהם מנצחים, באים לקבל איזה פסל מהמנחה, ונופלים בחינניות או משהו?
האם אתה סוגד לכותבים של "Let your spirit fly" ותולה את תמונותיהן המזוקנות על דלת ארונך?
 

python 4

New member
sound of music..

ולא, אני לא סוגד ליוצרים של השיר הדבילי let your spirit fly. לעומת זאת, אני כן סוגד לכל מה ש- one more time יצרו, בין אם זה האלבומים שלהם, נאנה גרונוול, או יצירת השיא שלהם - det vackraste!
 
למעלה