שאלה לאלון בנוגע לתשלום בדייט

לא בקטע שלא תדונו לדעתי,

בקטע שכולנו נקפיד על תרבות דיון נאותה
. דווקא אתה אישית ממה שיצא לי לראות מצטיין בתרבות הזאת, וזה בעודך מתווכח בלי סוף ( וככה גם אוהבים אותך
). זה סימן שכולנו יכולים אז אין סיבה שלא נתאמץ
.
 
אלון, העובדה שלא היית משלם עליי בדייט

לא היתה מונעת ממני לצאת איתך אליו, להיפך. מעולם לא נתתי לגבר לשלם עליי. הסיבה שלא הייתי יוצאת איתך לדייט היא כי אתה מעייף אותי! ונגיד בגלל עידן
 

Thumpers

New member
רגע, זה שמישהו מעייף אותך זה דבר רע?

שיט. אז אני לעולם לא אמצא מישהו :( (ADHD, בייבי.)
 
נראה לי שאתה מייחס קצת יותר מדי כוח לריאליטי

בסופו של דבר אני אלך לישון עם הדיעות שלי ואתה עם שלך ושום דבר לא ישתנה.ויכוחים לרוב גורמים לצדדים להתחפר בעמדותיהם ולא להשתכנע.
 

stagadish2

New member
אולי פשוט תודה

שאתה כל כך לא מקורי שאתה לא מסוגל להביע חיבה בדרך שהיא פרי מוחך, אלא רק נאחז ב"דרכים מוכנות"?
 
אני מאמץ דברים שאני מסכים וטוב לי איתם

ואולי תודי שאת מחפשת להרגיש שהמצאת את הגלגל ולפרוץ גבולות ולמרוד במוסכמות החברה רק כדי להרגיש קולית ומגניבה כחלק ממרד נעורים זול?
 

Legato

New member
לגבי ה"הסכמה שבשתיקה"...

אני לא חושבת שיש משהו לא בסדר בגבר שרוצה לשלם על אישה או באישה שרוצה לשלם על גבר, אם זה באמת בא מתוך רצון שלהם. בסופו של דבר, אנשים צריכים להיות מסוגלים לעשות מה שבא להם כל עוד הם לא פוגעים באחרים, וגם אם הנורמה תשתנה, עדיין תמצא אנשים שיבחרו לשלם או להיות משולמים. הבעיה היא שמפני שמדובר בחוק חברתי אי אפשר לדעת מי באמת רוצה לשלם ומי עושה את זה כי הוא מרגיש חייב. זה מזכיר לי את הדיבור שיש לאחרונה על לבישת בורקה. הרי זכותה של אישה ללבוש מה שבא לה, אבל כמה מהנשים המוסלמיות באמת רוצות ללבוש את זה - אי אפשר לדעת, כי אין באמת חופש בחירה. בקיצור, הבעיה היא לא עם המנהג עצמו אלא עם החובה לבצע אותו.
 

קרקלה

New member
אני חשבתי שיצאת רע

לא חושבת שבחור צריך לשלם על בחורתו, נראה לי מאוד אווילי, אבל להתווכח במהלך הדמייה מול פסיכולוגית על זה... אוי, כל כך לא במקום. יצאת רע לא בגלל העיקרון, אלא בגלל אי קריאת הסיטואציה. אבל זה היה קומי! אדיוטי, אבל קומי.
 
אבל בדיוק מהבחינה הזאת

זה בדיוק העניין - זו סתם הדמיה וזה לא באמת משנה כלום. הדבר היחיד שמשנה הוא מה שאני אומר, ולכן היה חשוב לי להגיד את מה שאני באמת מאמין בו ולא לשקר.
 
אבל זה בדיוק מה שאמרתי

שהרבה בחורות לא יאהבו את הגישה, אבל אילו שכן, הן המתאימות לך ביותר מבחינת השקפת עולם. זאת יופי של דרך לסנן דייטים מיותרים עם בחורות שמראש אינן מתאימות לך. את האנושות כולה לא תץליח לשנות (וגם אין סיבה) אז לפחות תקיף את עצמך באנשים שמעניינים אותך.
 

Queen nuli

New member
אויש...

לטעמי זה נורא לא במקום שגבר שאני פוגשת בפעם הראשונה-שניה-שלישית ישלם עלי. כמו שאני עובדת קשה [או כרגע, לומדת וחיה על חסכונות
] בשביל הכסף שלי גם הוא אותו דבר. כאשר כבר יש חבר קבוע זה פחות קריטי כי כל פעם מישהו אחר משלם, אבל בדייטים הראשונים לא נתתי לגבר לשלם עלי מעולם ונהפוך הוא, לפעמים אני התעקשתי לשלם
הבנות שזה מה שיקבע להן אם הדייט מוצלח שטחיות, ואני מקווה למצוא גבר שלא חושב שבזה שהוא משלם עלי הוא קונה אותי.
 

OnlyLeigh

New member
כן זו נקודה שלא הועלתה כאן

אצל רבים מהבנים שאני מכירה לשלם בדייט ראשון אינו סוג של כפייה מאולצת אלא תחושה של העצמה. כפי שכתבתי כאן קודם לכן- גם כשאני משלמת על דייט יש לי תחושת גאווה ילדותית, ולא של שינרור מהצד השני. הסיבה להתווכח על שוויון נובעת בעיקר מזה, הרצון ששני הצדדים יבואו בגובה העיניים, כאשר אחד אינו "חייב" או "שייך" לאחר. הנשים שמאוכזבות מגבר שאינו משלם מגיעות ממקום של לראות את הצד השני כדומיננטי, מגן, מחזר ואדון על הדייט, מקום שעצוב לומר- נשים רבות מחונכות אליו. לכן כאשר משהו מערער את תפיסת עולמן זה מצטייר כשגוי ושלילי. מאותה סיבה יש נשים שלא יצאו עם גברים נמוכים מהן למשל.
 
למעלה