יואב למול יובל,
הי, הטעות של שיבוש שמי ליובל היא נפוצה מאוד ונובעת מכך ששם המשפחה שלי מתחיל בלמד (ליבל) וזוהי החלפת אותיות פשוטה. לענין... מאחר ולא ציינתי את דעתי אלא את העדפתי, אני לא חושב שיש משמעות לניסיון שלי, אך תודה על המחמאה כמובן. אחד השותפים הראשונים על המטוס הראשון (GT500) עלה עליו בשיעור הראשון עם מדריך. הם המריאו, בהגיעם לגובה 500 רגל, כבה המנוע והם נחיתת אונס שהסתיימה בטביעת המטוס באגן חימצון בראשון לציון. השותף הזה מסרב מאז לעלות על אולטרא לייטים עם מנועי שתי פעימות ומסביר את זה בכך שהוא לא מוכן לשאת עוד פעם את הטראומה של השקט הפתאומי. כתוצאה מהתאונה שהסתיימה ממש ללא נפגעים (אלא אם תתעלם משחיה חורפית באגם חימצון) השותף הזה הפסיק לטוס על אולטרא לייטים. לא חבל ? אני ושר שותפי ה"אמיצים", המשכנו. לי כבה המנוע בהמראה, בסולו הרביעי שלי והנחתתי את המטוס בשלום בשדה מלא פלפלים. הנזק היחיד שנגרם היה מיץ פלפלים אדום שהרס לי חולצה. עם אותו מטוס, השותף השלישי נחת פעמיים, נחיתת אונס עקב כיבוי המנוע באויר.נחיתות מושלמות ללא נפגעים וללא נזק למטוס. מזל מחורבן? ללא ספק. מנוע שלא תוחזק נכון ? מנוע תוחזק באומני הורייזן, ללא שום ניסיון מצידנו לחסוך בעלויות. מה המסקנה? אין מסקנה. אני רק לא טס יותר על אולטרא לייטים עם מנועי שתי פעימות (גם אם ישלמו לי).