שאלה לא קשורה!

קליפס

New member
אני לא יודעת אם תאהב,

כי יש לי טעם קצת משונה בספרים, אבל קראתי לא מזמן את "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות", עם פרשנות, וזה ספר ממש ממש מקסים וכדאי. וחוצמזה יש את it של סטיפן קינג שאני קוראת בדיוק עכשיו, אני מניחה שאתה מכיר אותו, וזה יעסיק אותך למשך כמעט שנה אני חושבת, 990 וקצת עמודים... אהממ... קליפס (נולדתי בעיר של אנשים מתים).
 

truelovewaits

New member
יש סרט

על-פי הספר (it) וממש שנאתי אותו. אם אנחנו מדברים על אותו הדבר (ואני חושבת שזה אותו הדבר. מדובר על ספר אימה כזה? לא יודעת...אבל את הסרט עשו עלוב והוא היה יותר מגוחך מאשר מפחיד.
 

my BEND

New member
סרט קומדיה לילדים

אם האחים הקטנים שלכם מביאים חברים שישנו אצלהם וזה מפריע לכם פשוט תנו להם לראות את הסרט הזה הם יפחדו בהתחלה אחרי זה כמו כולם יצחקו על האבסרודיות שלו ובסוף ירדמו אני אישית פשוט הייתי נועל אותם בחדרם כדי שלא יפריעו אבל למתוחכמים יותר זאת שיטה טובה
 

קליפס

New member
את מתכוונת למיני-סדרה?

של שני חלקים, ששודרה בערוץ שלוש לפני כמה חודשים?
 

קליפס

New member
האא, ראיתי אותה,

היא לא הייתה כזאת גרועה, היא הייתה דווקא די חמודה, אבל אני אישית מעדיפה ספרים על סרטים, אני בטוחה שאתם יודעים למה
... קליפס (פססט...).
 
IT

אמא שלי, בצעד יוצא דופן, קנתה לי אותו לראש השנה לפני כמה שנים. על ספרים כאלה אנחנו אומרים שאם הם יפלו על הרגל, היא תישבר. בהמשך לזה, אמרתי שאני אחכה שהוא יפול לי על הרגל וישבור אותה, ואז יהיה לי זמן לקרוא אותו... אבל אני אוהבת את סטפן קינג.
 

קליפס

New member
תשברי רגל ../images/Emo9.gif

האא זה ספר נחמד, אבל באמת באמת באמת כבד!!! יש לי בעיה לקרוא אותו, ז"א, ספרים ממוצעים אין בעיה להחזיק עם שתי אצבעות, אבל הספר הזה נורא מכאיב לי...
קליפס (אין דה גט אוואי קאר).
 
למעלה