שאלה לימנים חסרי הפתרון המעשי

לנדסמן

New member
גם אני לא שמתי לב

אם אתה בעד סיכון חיי המתנחלים, אז אתה בהחלט בשמאל, כך יהיה יותר טוב.
 
טעות

מי שרוצה לפנות רבע מיליון איש זה רק השמאל הקיצוני, השמאל המתון רוצה במסגרת של הסכם רק פינוי חלקי, הגושים נשארים אצלינו, טרנספר היא מילה דרמטית מידיי והיסטרית מידיי, תלמד להגיד פ י נ ו י, תחזור אחרי פ י נ ו י, מצליח לבטא?, לא, אולי פעם הבאה תצליח, טרנספר מרצון? אין כזה דבר, הם לא רוצים ללכת והם לא יעזבו כל עוד אין משהו שגורם להם ללכת, כלומר מלחמה כוללת, כל עוד כזאת אל תצפא לראות הגירה לירדן, הם רואים את עצמם פלשתינים, ומבחינתם כאן זה פלשתין, תשאל אותם, הם יגידו לך אותו דבר.
 

the first duke

New member
וכמו שאתם רואים לימין אין פתרונות

הוכחתי את טענתי, דוברי הימין בפורום התחמקו מלהציג פתרום מדיני כלשהנו לסכסוך ולבעיה הדמוגרפית והציגו עוד ים של דמגוגיה נגד ההתנתקות והשמאל! הגיע הזמן שתתנתקו לעזה ותתחברו למציאות! מילוני פםלשתינאים ירצו להתפנות בטרנספר מרצון?! זאת התוכנית שלכם? כמה עלוב ורדוד, חוץ מזה שזה לא מסורי ולא ישים מבחינה בין לאומית, אתם שמקרים! אין רוב פלשתינאי שרוצה עלזוב אני בספק אם אפילו קיים מיעוט אמיתי שיתמוך בזה...תתנתקו מהאשליות שלכם, אנחנו כאן ולא נעזוב אבל גם הם! אז מה הפתרון שלכם? הא!? חוץ מלצתקוף את ההתנתקות ולהציע כח כח ועוד כח אתם לא מציעים פתרון! אני משתוקק לשמוע מה התוכנית המדינית של פעילי האיחדו הלאומי? אפילו איווט ליברמן כבר מדבר על דמינה פלשתינאית וחילופי שטחים, אז מה התוכנית שלכם? מה אתם מציעים? בואו תגיד חלד וחלק, אתה בעד או נגד מדינה פלשתינאית? בעד המשך לשיטה במילוני הפלשתינאים עד שנהפוך לןמדינה עם רוב ערבי? בעד חילופי שטחים? בעד מה אתה ורבים אחרים שרק תוקפים את השמאל והמרכז כל הזמן ולא מציעים תוכנית חלופית! הגיע הזמן שתציגו גם חלופה ולא רק צעקות נגד וגידופים!
 

arvandor

New member
ודאי שיש

גירוש כל ערבי שלא ישבע על הקוראן שישמש משרת נאמן לעם היהודי. וגם אלה, יוכלו להכנס לישובים יהודיים רק בשעות האור. משטר צבאי ועוצר על כל לא יהודי ברחבי המדינה. איסור על הכנסתם לאוניברסיטאות. חופי רחצה נפרדים. פינוי כל מקום בו ישב פעם יהודי- שכם, חברון, בית לחם, ירושלים... לאט לאט, מדינת הלכה, המלכת מלך, כיבוש ירדן, סוריה, מצרים, לבנון, עיראק, שימוש בנשק גרעני להענשת הגרמנים ולניטרול האיראנים. הוצאה להורג של הומואים, רפורמים, נוצרים, ולאט לאט גם חילונים מסוגים שונים- מתחתנים הנישואין אזרחיים, אוכלי טריפות... זה הרצון. במו אוזני שמעתי, ולא פעם. "תקשיב," הם אומרים לי, "זה האידיאל, זה מה שהתורה רוצה!" ולמי שחילוני, ובכן, לפחות בהתחלה הוא ישמח לבצע את מה שאמרתי בהתחלה. שיהיה ברור- אין אפשרות אחרת חוץ מזה. זה או זה- או מה שאנחנו אומרים.
 

ערב רב

New member
כבר קיימנות על כך דיון נרחב

ואני שב ואומר שמדובר בגירוש אוכלוסין/טיהור אתני. בכל אופן, היתרון של טרנספר מרצון שהוא אינו פתרון "זבנג וגמרנו" - ברגע שאתה פותח תכנית עידוד הגירה כלכלי אתה רואה לאורך השנים כמה אנשים עוזבים ומשפר אותה בהתאם לכך - בכל אופן כל לא-יהודי שעוזב את הארץ תורם לפתרון הבעיה הדמוגרפית בדיוק כמו יהודי שעולה ארצה, לכן זה צריך לדעתי להיות תיקון לחוק השבות גם בלי קשר לסכסוך הערבי-ישראלי. ממש לא איכפת לי איך הם רואים עצמם, גם 80% מאוכלוסיית ירדן רואה בעצמה פלסטינאית, עד שהמלך עבדאללה נאלץ לצאת בקמפיין "אלארדן אוואלן" ("ירדן קודם-כל") כדי לעודד זהות ירדנית.
 

Tomak20

New member
בוא אני אסביר לך מה הפתרון החלופי:

א. לבטל את הגירוש ב. ללכת להסכם עם סוריה, הסכם שלום בו ייקבע שסוריה תקבל 80 אחוז מרמה"ג,וה20 אחוז הנותרים יהפכו לשטח ישראלי לנצח נצחים. בתמורה, סוריה תגרש מתחומה את כל ארגוני הטרור, תנתק את כל הקשרים עם האיראנים ותעבור לצד של האמריקאים. כמו כן, הצבא הסורי ייכנס ללבנון ויפרק שם את ארגוני הטרור, וזאת בתמורה לסיפוח נצחי של לבנון ע"י סוריה. חוות שבעה יישארו שטח ישראלי לנצח, וזאת תמורת לכפר רג'ר שייסופח לסוריה הגדולה ולתושביו תוחלף האזרחות מישראלית לסורית. ג. הסכם שלום עם כל העולם הערבי, האומר שיהיו שני קווים מנחים בכל הסכם בין ישראל לפלסטינאים: א. קו הגבול הוא באופן עקרוני הקו הירוק. ב. קו הגבול ייקבע לפי חלוקה אתנית-לאומית של ריכוזי אוכלוסייה. כך, לפי הסכם זה, וואדי ערה והמשולש יסופחו למדינת פלסטין, ובתמורה לכך ישראל תספח לעצמה לנצח נצחים את השכונות היהודיות של מזרח ירושלים, את גבעת זאב, הר אדר, מעלה אדומים, בקעת הירדן וגוש עציון. זכות השיבה תתאפשר במדינת פלסטין בלבד, וחוק השבות יתאפשר במדינת ישראל בלבד. שבח"ים יגורשו מישראל, וחוק האזרחות יהפוך לחוק יסוד במדינת ישראל. זהו, כל כך פשוט, במקום לבחור בבריחה ובכניעה לטרור ובסופו של דבר נסיגה מוחלטת לקווי 49, ואז מהגליל והמשולש וואדי ערה, ואז גם מערים מעורבות ומרוב ערי הארץ כתוצאה מזכות השיבה, ואז מכל הארץ, וכל זאת רק בגלל ששרון מנהל את המדינה כמו מאפיה והופך אותה לדיקטטורה בדיוק כמו שפוטין הופך את רוסיה לדיקטטורה.... אתם תומכים בהתנתקות רק כי אתם גזענים, כמו שאתם שונאים את החרדים הערבים הרוסים המזרחים והאתיופים אתם שונאים גם את המתנחלים. בקיצור, אתם שונאים כל מה שאינו אשכנזי-צפון תל אביב מצהלה רמת אביב רעננה או הרצליה פיתוח...
 

Fleddermaus

New member
המשפט האחרון גזעני ../images/Emo119.gif

לא כל השמאלנים מהאיזור הזה, כפי שאומרת התעמולה הימנית. אני, לדוגמא, תושב מבשרת ציון, לשעבר תושב ירושלים. נמאס מהטיעון האידיוטי הזה "אתם תל-אביביים אשכנזים" גזען.
 

תמיר1991

New member
אני אמנם תל-אביבי,

אך מוצא הורי הוא מטורקיה ומרוקו. באמת נשבר מהטיעון האידיוטי הזה
תמיר.
 

Fleddermaus

New member
אתה קורא לכל השמאלנים גזענים../images/Emo119.gif

משמע-אתה גזען בעצמך.
 

Wing Chan

New member
וואו, אתה טמבל. אבל ממש ברמות.

אני חצי עיראקי בעצמי, מצד אבא שלי. כן, עיראקי! אבא מבגדד! היית מאמין? חצי משפחה מבגדד, ואותם חצי משפחה שמאלנים! יו, איך זה יתכן? למעשה, רוב האנשים ממוצא עיראקי שאני מכיר (ולא, לא רק מהמשפחה, ממש לא), הם שמאלנים. אה כן, ונולדתי בפתח תקווה. ולפני זה ההורים שלי גרו שם עם אחיותיי הרבה מאוד זמן בדירה קטנה ומעופשת. לא בצפון ת"א ולא בטיח. וגם עכשיו ממש לא, אני גר בהוד השרון, ולפני שאתה קופץ עם זה שיש פה שכונות עשירות, יש פה אולי אחת כזו, ואני ממש לא גר בה. הייתי מציע לך לבדוק איזה שכונות יש פה. למשל שכונת גיורא.
 

doresh shalom

New member
אני לא אתייחס לגיבובים בסגנון

"אתם האשכנזים X Y ו-ז", אבל עוד משהו שהפריע לי זה שסוריה תעבור "לצד של האמריקאים". למה אנחנו צריכים לדאוג בהסכם שלנו ליחסי סוריה-ארה"ב ולאינטרס המריקני? מה זה משנה לך באיזה צד היא, כל עוד היא גם לצדך?
 

Wing Chan

New member
נו, באמת.

מה אתה חושב שימנים קיצוניים רוצים ? אחד מהבאים: 1. כיבוש כול השטחים הערביים. הפיכת הפלסטינים לאזרחים סוג ב', ללא אפשרות בחירה. 2. גירוש הערבים לאנשהו, לא משנה בכלל שאף אחד לא רוצה אותם. 3. ג'נוסייד, הם רק לא רוצים להגיד את זה בקול רם. חלקם כן.
 

hilasapir

New member
לפי דעתי

צריך לקנות מהפלשטינים את השטחים.... בכסף של ההיתנתקות אפשר לקנות את זה מ250 בתים בערך בהנחה שלכול אחד אתה נותן כרטיס טיסה ובית במקום שעליו הוא טס
 
למעלה