שאלה- למה לא למות?

yaakii

New member
../images/Emo6.gif אם זו אמורה להיות הפתעה למה מסגיר עצמך?

 

ל נ צ ח

New member
חדשות אני מגיד בטרם תצמחנה אשמיע אֶתְכֶם:

זאת למען שיצדק אלוהים בדבריו יזכה בשפטיו. ישעיה מב (ט) הָרִאשֹׁנוֹת הִנֵּה בָאוּ וַחֲדָשׁוֹת אֲנִי מַגִּיד בְּטֶרֶם תִּצְמַחְנָה אַשְׁמִיע אֶתְכֶם:
ל נ צ ח
מַתְּנַת חֶסֶד אֱלֹהִים הִיא חַיֵּי הָעוֹלָמִים בּאֵמצעוּת הַמָּשִׁיחַ. http://cafe.themarker.com/view.php?u=226734 http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=llanetsaj http://www.tapuz.co.il/olamot/UserProfile.aspx?profileID=320970
 

ל נ צ ח

New member
א) אני חוזר שוב על כך. כאשר תתפכחי תביני.

ב) גם לך ק"כ, תודה. ג) המבין מבין , ומי שלא, שיעבור לסדר היום. ד) איני אדם דתי, לא עליי חל איסור לכך. ה) היכן אמרתי על עצמי שאני הוא המשיח? ו) שוב, איני אדם דתי. ז) תרגעי, ילדה. ח) סלחתי. ט) בבקשה י) שבוע טוב ומבורך.
http://cafe.themarker.com/view.php?u=226750
ל נ צ ח
 
א. יכול להיות שאני לא מספיק מפוכחת, אבל לפחות

אני מציאותית. ב. אין בעד מה. ג.. הבנתי את הגישה שלך, אתה הולך לפי- 'המבין יבין', ומי שלא- שיתפוצץ. אז אני מעדיפה להתפוצץ מאשר לחשוב שאתה הוא המשיח. זה היצר המזוכיסטי שבי?
ד. אם אתה לא אדם דתי, אז איזו אמונה מלווה אותך? האם אתה מאמין ששכר מקבלים על מצוות שמקיימים, ואם לא- על מה מקבלים שכר? מה אתה חושב לגבי העולם הבא? ה. אם לא אמרת על עצמך שאתה הוא המשיח, אז מה פשר התמונות שאתה מעלה עם הזקן, שכתוב עליהן 'ל נ צ ח הוא המשיח' ??? (שאלה- אתה באמת מאמין שאתה הוא המשיח?) ו. אוקיי. ז. הסעיף. ח. *שמחה מתפרצת*. ט. ראה סעיף ו'. י. שבוע מקסים
 
../images/Emo45.gif ../images/Emo6.gif את מוסיפה גוון מענין לפורום

תשארי , תשארי , חסרים לנו אנשים.
 

ל נ צ ח

New member
א. לעומתך אני גם מפוכח וגם מציאותי.

ב. בבקשה. ג. לא הבנת. תרגעי, חכם לך שדכאי את זה היצר המזוכיסתי האוכל בך, אז יתאפשר לך להבין מדבריי לאישורו של דבר. ד. אני אדם חילוני הירא את האלוהים ולא את הדתיים. את השכר שלנו אנו מקבלים תמורת העונש שלנו. ה. העולם הבא הוא השכפול האלוהי של העולם הזה (תתבונני שוב בתמונה למעלה בקטע בו שתי העולמות, או/ו תעייני במאמריי שכתבתי על כך ) ו.
ז. ראי סעיף ג. ח.
ט.
י. תודה. שבוע מקסים גם לך.
ל נ צ ח
מַתְּנַת חֶסֶד אֱלֹהִים הִיא חַיֵּי הָעוֹלָמִים בּאֵמצעוּת הַמָּשִׁיחַ. http://cafe.themarker.com/view.php?u=226734 http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=llanetsaj http://www.tapuz.co.il/olamot/UserProfile.aspx?profileID=320970
 

OIive OiI

New member
כי הלא ידוע מפחיד

אנחנו יודעים מה יש פה בעולם הזה, אבל אף אחד לא באמת יודע מה יש אחרי המוות. כי סביר להניח שפשוט אין כלום, אבל מה אם לא?
 

yaakii

New member
ומה יעזור לדחות את הלא-ידוע?

הרי בשלב זה או אחר הוא יגיע, וכל מה שירויח אדם אלו עוד שנות סבל בהן הוא יתחכך בשאלת המוות.
 

אובלו

New member
בגלל

שבכל מקרה תמותי מתישהו, תהני לחקור את מה שמסביבך עד שזה יקרה. כשזה יקרה, את תיעלמי ואולי גם הבעיות.
 

ל נ צ ח

New member
אדם שרכש דעת ובינה לא יבנה על "ואולי".

ובחרת בחיים. -המתאבד משליךעצמו לתופת-הגיהינום 16/12/07 07:24 מאת: ל נ צ ח הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ דברים ל (יט) ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ כשהנשמה מתייסרת בגיהינום, יש לה שם גם מומנטים של הפוגה ומומנטים אלה הם הסיבה למומנטים הסבל בעולם החיים ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ למה בכלל נולדנו לחיים ? מאת: ל נ צ ח ו 26/01/05 | 04:07 על מנת לחיות. מאז ומתמיד ולתמיד כל-הנשמה נצחית כאלוהים כך ה מציאות בה כל המציאויות כולם, לא ראשית לה ולא אחרית אלא המשך ישנם אינספור מצבים במציאות החיים והמוות, כולם, כל-הנשמה תמיד נמצאת במצב מציאותי קיים מסויים. כך היא מתקיימת במצבי מציאות שבמציאות החיים, וכך במצבים של מציאות נוראית עבורה כאשר היא נמצאת במציאות עולם המוות הוא הגיהינום. זה מצב נורא ואיום שבבוא העת לכולם הוא מציאות. לאחר המון זמן זעקותינו נשמעת וכך בעתה (בעתה אחישנה אומר אלוהים, הוא אותנו מושיע מהתוהו-ובוהו (מהגיהינום) מעינויי-התופת הנוראיים ששם משחרר אותנו מ"התשלום" הנורא תשלום שבדין כולם אותו מחוייבים לשלם עבור חייהם עבור החיים לכולם. אחת היא המציאות בה כולם המציאויות דרכן ובהן שבאחת המציאות שהיא האלוהים כל המאורעות כולם מתרחשים. וכך התהליך חוזר על עצמו כשהיה באופן מושלם בכל מחזוריות מחדש. מחזוריות-נצחית של חורבן תוהו-ובוהו ובריאה מחדש שהמשכו הוא עולם-החיים שכמנהגו נוהג (גלגול) עד אחריתו כאשר נחרב ושוב נברא ושוב אותם התהליכים כשלהם העולמות שהיו וזה קורה בדיוק מדהים (כל גלגול שלם שכפולו המושלם של קודמו כקודמיו וכך אותו המצב שוב ושוב חוזר חלילה מצב שהיה ויהיה לעולמים במרחבי האינסוף. קללה וברכה גדולה לאדם היא שאין שום גן-עדן שהוא נצחי ברציפותו בדיוק כמו שהנס הגדול מכולם לכולם שאין שום גהנום פעיל ברציפות אין קץ ללא אל ומושיע. וכי ואם והיה גן עדן שכזה, חלילה-וחס מנגדו חייב להיות גהנום כזה. גהנום ללא אל ומושיע גהנום שבו היינו מתענים בייסורי-התופת האכזריים הנוראיים מכולם לכולם כאשר הם מכים בנו באכזריות ללא רחם כלשהו ובאין לנו שום רגע של הפוגה, וזה המצב הנורא שבנורא שבנורא, המציאות האיומה מכולם מציאות של גורל עיוור ללא אלוהים. ולכן האלוהים בו וממנו החסד והרחמים הגדולים לכל-הנשמה, לכולם, עשה סדר בדברים ומאלה הניגודים החיוניים לכל ולחוקות- השמיים יצר הסדר, סדר-מופתי סדר-נצחי המתקיים לעולמים דרך מעגלי-מחזוריות-אינסופית של גן-עדן זמני ומנגדו גהנום זמני, לעולמים לא איפשר ולא יאפשר להם להתקיים ברציפות ז"א כחוקות-שמיים אותם ציווה לציית לחוקותיו כאשר שם להם את נקודת-ראשית ונקודת-אחרית ומה שביניהן. - אהיה ברור יותר אם אומר שיש תקופת זמן שהנשמות שוהות בגיהינום (עולם המוות הוא הייסורים), ויש תקופת הזמן בו הנשמות שבאדם שוהות בעולם הכה מוכר לכל הוא עולם-החיים, שלעומת עולם-המוות(הגיהינום) בוודאי שעולם-החיים הוא גן-העדן.(ראו במאמרי "אור-חדש") האדם יבין שאלוהים ברא את העולם את עולם-החיים הוא גן-העדן, ושבו פיזר את רוב רובו של הטוב ושאת זאת עשה בכל עולם-חיים שברא ויעשה כך ולעולמים בכל עולם-חיים ששוב יברא עבורנו האדם. גם מעט מהגיהנום (כתבלין)(את הרע) החדיר בעולם-החיים כאשר את רוב-רובו של הרע, את עוצמתו של הרע הנורא מיקם בגיהינום שמחוץ לחיים (בעולם המוות) וזאת בכדי שקודם-כל ייעשה הצדק עם כולם ולכולם,(יובהר לכל בקרוב) הגיהינום בבוא המועד יהיה פעיל וימלא תפקידו שזה למרק את עוונותינו בזה שנשלם את חובותינו. רוב התשלום מראש ובמזומן(בייסורים) התשלום הוא תשלום צודק מאין-כמוהו(איש בער לא ידע וכסיל לא יבין את זאת ) כשיתפכח לא ייחשב הכסיל לכסיל אז בעת ההארה(התגלות האלוהים בעולם)יבינו כולם את הצדק האבסולוטי צדק לכולם שלו המחיר היקר הנורא עבור החיים הכה-יקרים, הכה-חיוניים לכל, תמורתו נשלם את מחיר חיינו לחיינו ובעולם הבא בו שוב נחייה החיים וזאת אך ורק לאחר התנסותנו בנוראות התופת שבגהיהינום שם מתבצע רוב התשלום. לאחר שבמצרים =( בגיהינום) פרענו לפרעה את החוב שלנו, כאשר לאל הרוע האכזר הזה (אלוהים-אחרים בתנ"ך) בייסורינו שלנו שילמנו את המחיר הנורא היקר על זכותנו לחיות חיים בעולם-החיים, רק אז יושיע אותנו אלוהים משם ולאחר מכן כולנו נשכח הנוראות שעברנו שם בתופת-הגיהינום וכך מייד כאשר נחדש את ימינו כקדם בארץ-המובטחת הוא העולם החדש אותו שוב עבורנו כולם יברא אלוהים, ושעד אחרית הימים שלו שוב לא נזכור את עברנו, ושוב נלך כדרכנו ותמיד קדימה לעברנו שהוא בעצם עתידנו וכך מראשיתו לאחריתו בזה התסריט המעגלי הנצחי החוזר על עצמו באופן דטרמיניסטי פרי תוכנית העל תוכניו הנצחית של האלוהים המתקיימת בו מאז מתמיד ולתמיד לנצח עולמי-עולמים. קהלת א. (ט) מה שהיה הוא שיהיה ומה שנעשה הוא שיעשה ואין כל חדש תחת השמש: (י) יש דבר שיאמר ראה זה חדש הוא כבר היה לעלמים אשר היה מלפננו: (יא) אין זכרון לראשנים וגם לאחרנים שיהיו לא יהיה להם זכרון עם שיהיו לאחרנה: קהלת ג. (יד) ידעתי כי כל אשר יעשה האלהים הוא יהיה לעולם עליו אין להוסיף וממנו אין לגרע והאלהים עשה שיראו מלפניו: (טו) מה שהיה כבר הוא ואשר להיות כבר היה והאלהים יבקש את נרדף: ומהבנת אלה הדברים, גם ניתן להבהיר את פשר הסבל בעולם. והעניין הוא זה כשהנשמה מתייסרת בגיהינום, יש לה שם גם מומנטים של הפוגה ומומנטים אלה הם הסיבה למומנטים הסבל בעולם החיים כי זה לעומת זה עשה אותם. ~ * ~ ביום טובה היה בטוב וביום רעה ראה גם את זה לעמת זה עשה האלהים (קהלת) * ~ * ~ * ל נ צ ח * ~ * ~ * http://cafe.themarker.com/view.php?u=226750
 

אובלו

New member
אדם שרכש בינה ודעת לא יאמין לכל סיפור מצוץ

שאומר לו שאחרי שהוא מת יש מקום מפחיד נורא וחם נורא ושייצלו אותו שם. כל כך קתולי...
 

ל נ צ ח

New member
נכון שאדם שרכש בינה ודעת לא יאמין לכל סיפור

מצוץ. |הגדש| אדם שרחש בינה ודעת זה אדם מפוכח מהכסיל ו/או איש בער וכו', מעצם שרחש בינה ודעת יודע להבדיל בין סיפור שהוא מצוץ לסיפור שהוא לא מצוץ.
ל נ צ ח
מַתְּנַת חֶסֶד אֱלֹהִים הִיא חַיֵּי הָעוֹלָמִים בּאֵמצעוּת הַמָּשִׁיחַ. http://cafe.themarker.com/view.php?u=226734
 

אובלו

New member
ואם עדיין מאמין לסיפורים מצוצים

סימן שצריך לרכוש עוד הרבה בינה ודעת. ואולי לא יזיק לו לשמוע קצת אחרים ולא לחשוב שהוא לבדו צודק...
 

ל נ צ ח

New member
לא. כי מעצם שרחש דעת ובינה יודע להבדיל

בין סיפור שהוא מצוץ לסיפור שהוא לא מצוץ. הוא גם טוב יודע את האדם החשוך-מדעת ובינה וזאת כי אדם חשוך-מדעת ובינה היה הוא בנעוריו. להבדיל, החשוך-מדעת ובינה אינו יודע את האמת ולא את בעל הדעת והבינה כי החשוך-מדעת ובינה מקסימום הוא עוד חכם שבעיני עצמו שמעולם לא ידע את האמת, אך טוב יודע לבנות את אמיתתו על כרעי-תרנגולת, ז"א על "ואוליי" מעולם אדם שהוא חשוך מדעת-האמת לא הגיע לדעת-האמת גם כי מעולם לא הגיע לדרגתו המוארת של בעל הדעת והבינה. משלי ט (ח) אַל תּוֹכַח לֵץ פֶּן יִשְׂנָאֶךָּ הוֹכַח לְחָכָם וְיֶאֱהָבֶךָּ: (ט) תֵּן לְחָכָם וְיֶחְכַּם עוֹד הוֹדַע לְצַדִּיק וְיוֹסֶף לֶקַח: (י) תְּחִלַּת חָכְמָה יִרְאַת יְהֹוָה וְדַעַת קְדֹשִׁים בִּינָה: (יא) כִּי בִי יִרְבּוּ יָמֶיךָ וְיוֹסִיפוּ לְּךָ שְׁנוֹת חַיִּים:
מַתְּנַת חֶסֶד אֱלֹהִים הִיא חַיֵּי הָעוֹלָמִים בּאֵמצעוּת הַמָּשִׁיחַ. http://sodlanetsach.cafe.themarker.com/
ל נ צ ח
 

K180

New member
בשביל מה אתה חיי?

בשביל לעשן. בשביל מה אתה חיי? מה זה כל כך מעניין? בגדול התשובה שלי היא אותה תשובה של אובלו.
 
אבל למות זה לא הפתרון לכל הבעיות כי

בעיות הן בעצם משהו של אנשים חיים. אחרי שתמותי את בכלל לא תדעי שהיו לך בעיות או שהן נפתרו כי את לא תיהיי. למות זה לבחור להרים ידיים. למה אנשים מרימים ידיים במצבים שקשים להם? כדי לשבת אחרי זה ולהגיד- יופי שפרשתי כי עכשיו אין לי את כל הבעיות שהיו קודם בגלל זה. אבל כשתמותי כבר לא יהיה כלום. לא תוכלי להגיד יופי, טוב שפרשתי. וגם אם את מאמינה בחיים שאחרי המוות, הם בטח שונים לגמרי ממה שאנחנו יכולים לדמיין או לנחש, לא חיים שבהם תשבי ותחשבי על כמה מזל יש לך לאת מתה ואין לך יותר בעיות.
 
למעלה