שאלה מתחום הפרקטיות

fireman

New member
אף פעם לא יצא לי לראות בלגי

גליוטינה אבל במקרה של בלגי גיליוטינה מחלקים אותו ל4 כשיחידה 1 היא התחתונה יחידה 4 היא העליונה 1+2 גליוטינה אחת 3+4 גליוטינה שניה בגליוטינה התחתונה חלק 1 קבוע, חלק 2 חיצוני נסגר כלפי מעלה הגליוטינה השניה 3+4 חופשי שיפתח כלפי מעלה או למטה כי זה גבוה ולילדים במילא לא תהיה גישה אליהם עד לגיל שבו יידעו איך לפתוח ולסגור בבטחה. בצורה הזו אין מצב שיתפסו אצבעות.
 

איריסג

New member
ראית באינטרנט, או ב LIVE?

אם באינטרנט - יש לך אפשרות להעלות לכאן תמונה?
 

ענתש

New member
יש אולי פתיחה כלפי מעלה ?

שאז החלק הנפתח מתישב על החלק הקבוע למעלה ?
 

fireman

New member
עדיפה סגירה כלפי מעלה

ולא כלפי מטה....ככה הסיכוי שהחלון יירד למישהו על האצבע אפסי.
 

אמארונה

New member
איריס, ומה עם אופציה כזאת?

אנחנו תכננו חלק מהחלונות עם פתיחה כזאת ונראה לי שזה יכול להתאים למה שתיארת
 

אמארונה

New member
טוב, נראה לי שאולי זה דורש הסבר

אז הפתיחה היא בעצם מאמצע החלון לשתי כנפיים וכל כנף נפתחת ל-180 מעלות
 

איריסג

New member
ברור שזו האופציה העדיפה עלי.

הבעיה היא שמבחינת מיקום החלונות ביחס לסידור הריהוט בחדר - אין אפשרות לפתיחה של 180 מעלות - כי יש ריהוט משני צידי החלון.
 

אמארונה

New member
אז אם ככה

מה *שאני* הייתי עושה הוא שינוי גודל או מיקום החלונות האלה או לחילופין הזזת הרהיטים. בקיצור, שוקלת הכל לפני ששוקלת אופציה של חלונות גיליוטינה, אבל לא יודעת, זה עניין של טעם, אולי בכלל תאהבי את החלונות האלה.
 

איריסג

New member
ראיתי עכשיו אצל אורלי רובינזון

משהו שאולי יהיה פיתרון - זה תוספת של נישה משני צידי החלון - שעושים ממנה "ספסל" - ואז החלון נפתח ונצמד לקיר הפנימי של הנישה. אני עוד מתלבטת. על פניו - אני ממש לא מתה על רעיון הגליוטינה.
 

fireman

New member
רונה, מה לגבי פתיחת הרמוניקה?

חשבת על האופציה הזו?
 

אמארונה

New member
לא חשבתי על זה

כי האמת שאצלנו אין צורך בזה. אין לנו את הבעיה שאיריס תיארה של מיקום רהיטים שמתנגש עם מיקום החלונות. אצלנו במקומות שיש חלונות נמוכים לא תכננו רהיטים שיעמדו שם.
 

ענתש

New member
שלא יהרגו אותי כל הפולניות...

אבל אישית אני עושה חלונות בכלל בבית איזה פעמיים בשנה... אחרי הגשמים (נגיד סביב פסח) ועוד פעם איפה שהוא באמצע הקיץ. אני לא מרגישה שזה כל כך נורא. הויטריה בסלון שפונה לחצר זוכה לניקוי יותר נורמאלי כי הקטנים עושים עליה טביעות אצבעות אבל היא נגישה וקל לנקות אותה. על כל שאר החלונות אני לא מבינה למה צריך לנקות כל חודש או שבועיים (או שבוע אם את חמותי). החלונות בכלל לא מטונפים. הם מטונפים רק בתקופה שהגשמים מורידים בוץ אבל זה בתחילת החורף ואז יש חורף שלם שמנקה אותם לגמרי. בקיצור - בשביל פעמיים (טוב, נגיד שלוש בשביל הפדנטיות) בשנה - תזמיני מנקי חלונות מקצועיים שינקו את החלונות הגבוהים. זו התוכנית שלי בכל מקרה (מתכננים חלל כפול מעל הסלון).
 

ליcות

New member
אני איתך לגמרי ../images/Emo8.gif

החלונות זה התמיד הדבר האחרון שמפריע לי מבחינת ניקיון.. אף פעם לא הבנתי מה יש לנקות בחלון כל שבוע , פעם אחת בפסח ועוד פעם כשמתלכלך, וזה גם יותר מידי בשבילי.
 

איריסג

New member
שלא תבינו לא נכון

גם היום יש לנו ויטרינות מאד גבוהות בבית - ואני לא ממש חושבת שהעוזרת שלי מנקה אותן כל שבוע באדיקות.... ומכיוון שיהיה לנו בית של קומה אחת - אני לא רואה בעיה לנקות מבחוץ עם צינור. טוב, כנראה שדרור יצטרך לעלות לפחות פעמיים בשנה על סולם. האמת - אותו זה ממש לא מפחיד... או שבאמת ניקח חברת חלונות פעם בשנה. כמה זה כבר יכול לעלות?
 
למעלה