שאלה קצת פילוסופית לי אליכם:

חני ב

New member
מה אני אומר

לאור מילותייך? רק שיש הרבה שמתגעגעים אלייך
.
 

droli

New member
לא עולה בזכרוני כרגע חויות קשות

למעט זו לפני כ-4 חודשים. מעבר לכך הקושי הכי גדול שהיה לי היה לחסן את הבנות כשהיו גורות. לעמוד מול החיוך שלהן ולדעת שעוד שנייה הן בוכות בגלל הכאב היה הורג אותי בכל פעם מחדש.
 
סליחה הנחתי שאם הזכרת את זה בפורום

אז כולם יודעים וכיוון שאני קוראת את הפורום כבר חצי שנה לא זכרתי ברגע הראשון משהו כזה. עכשיו נזכרתי למה התכוונת, קשה להאמין שחלפו כבר ארבעה חודשים אבל החיים ממשיכים.
 

קייצית

New member
היו המון דברים וממש לא מתאים

לדבר עליהם. משהו שכן שיתפתי כאן בפורום וקיבלתי הרבה מאוד תמיכה והיה קשה אפילו מאוד זה האבטלה של בעלי.
 

iris mom of two

New member
כשבעלי קוצץ ונשאר ללר עבודה

ושישה שבועות אחרי זה גם אני איבדתי את מקום העבודה. החלק הכי גרוע, שביטוח בריאות באמריקה זה דבר יקר. נאלצנו למכור את הבית ולעבור דירה. למזלנו הבית היה שווה הרבה כסף, כך שידענו שלא נרעב. אחרי 6 חודשים הוא מצא עבודה, אחרי שנה וחצי קנינו בית יותר גדול ויפה, ואני עדיין בבית, ועכשיו בגלל שאני ממש לא רוצה לעבוד. אז במקום אני צובעת חדרים, תופרת וילונות ומשחקת על המחשב.
 

קייצית

New member
איזה כיף לך ../images/Emo105.gif אני ירוקה

כל כך בא לי להיות בבית, לצבוע חדרים (אפרופו למי שזוכר הצביעה יצאה מדהים - ממש כיף) בכל מיני צבעים. רק מה ? הייתי מוסיפה לימודים. חלום, תהני מכל רגע סה"כ מגיע לנו לא ?
 

קייצית

New member
יצא מדהים, ביכלל לא משוגע לבן

ובמטבח ובמחסן גוון כתמתם אדמה - גוון מקסים אגב, שאני מצטערת שלא צבעתי בו את הכל, אבל יצא מקסים. נראה לי שמפריע לו שבצעתי כזו עבודה גדולה לבד בלעדיו, כאילו הוא לא נחוץ. מישהו פעם אמר שגברים צריכים להרגיש נחוצים...(מאדים נוגה אולי ? לא זוכרת).
 

חני ב

New member
אויש

שיאמר תודה
. אשה כלבבי ובעלת אמביציה, מה רע? למה הם לא יודעים להסתכל על הטוב?
 

קייצית

New member
שלא תבינו לא נכון, לא נאמר שום דבר

שלילי בנושא, הובעה בהחלט פליאה. רק מה ? האגרסיות יצאו אח"כ בצורה אחרת מאוד תמוהה, וההסבר היחיד שיש לי זה הצביעה, כאילו פעם הבאה שייסע אני אעבור בית או משהו (יש גם דברים יותר דרסטיים מזה - בלי יותר מדי לפרט).
 
למעלה