שאלה קצת פילוסופית לי אליכם:

לורליי43

New member
דחוף "תנפיקי" מצוקה ../images/Emo8.gif

אבל יכול להיות שהוא לא אוהב הפתעות. אולי מעדיף להיות שותף ושישאלו אותו.
 

iris mom of two

New member
חבל שהוא מרגיש ככה

ותודה קייצית על הפירגון. שלי דווקא מאושר שאני צובעת - פוטר אותו מהעבודה. אני גם עושה את כל הצביעה לבד כשהילדים בבית הספר, תתפלאו כמה שעבודה פיזית על הבית שלי היא מרגיעה.
 

חני ב

New member
מה אומר?

לא קל להבין את עולמם של חלק מהגברים. בלתי צפויים בעליל.
 

ת ב נ

New member
בן זוגי היה שמח מאוד, מאוד , מאוד

הרי לקח לי מסע שכנועים כדי שהוא יצבע את הבית. ואחרי שצבע הוא כל כך התלהב ממעשה ידיו, שאוי לאדם שלא שם לב לשינוי בבית.
 

niloush

New member
מצטרפת לבעיות רפואיות

החוויה הכי קשה שלי היתה לגלות 7 שעות אחרי הלידה שלתינוק היפה, המקסים והמתוק שלי יש רק 30% סיכוי לשרוד. משום מה אחרי שההריון והלידה עוברים בשלום, נגולה אבן מעל הלב. כשביד תינוק בריא, חושבים רק על שמות, מתנות ואולם לברית... ודווקא אז, ברגע כל כך לא צפוי, התמוטט עלי עולמי. 'בקטריה' סטרפטקוק שמה, קפצה לביקור, חדרה לריאותיו והרסה כל חלקה טובה. במקום להתפנק במיטה, להסתובב בחלוק ולקבל אורחים, התייצבתי על שתי רגלי ועברתי מבי"ח אחד לשני. בכינו, דאגנו והתפללנו ללא הפסק.... סוף טוב הכל טוב, אחרי סיוט בן 6 שבועות, חזרנו הביתה עם תינוק בריא לכל דבר, פלא רפואי בפי כל, והוא כיום ילד יפה, מקסים ומתוק שרק מלכתוב מילים אלה בא לי לבכות...
 

ת ב נ

New member
ולסיכום: אוסיף את תשובתי על שאלתי

הדבר הקשה לי ביותר הוא: גידול ,יותר נכון חינוך הילדים.
 

חני ב

New member
לא נראה שממש קשה לך

לא נראה שאת לא מסתדרת, יש לך ילדים עם הפרש די קטן (בעיני) ועדיין את ג'דה לא קטנה ויודעת להסתדר למרותה קשיים. אם עברת ובשלום את תקופת הלימודים של אבי ושלך, אז הכל קטן עלייך.
 

ת ב נ

New member
חני, את מסתכלת בגדול על הדברים

אני מדברת איתך על היום יום: על הבוקר- ההתארגנות, האיסוף, אוכל, שינה, המריבות בינהם- בקיצר כל הדברים הקטנים ממוטטים אותי. ואני הרי לא טיפוס זורם, לוקחת ללב ומתעצבנת בקלות וכנראה מקרינה את זה גם למשפחה. עכשו הבנת למה שאלתי???
 
למעלה