שאלה שאלתית

elcool

New member
הלכתי בשביל החוויה

ראיתי את המודעה כאן בפתפוז בפורום קומיקס. שאלתי את חברים שלי מהמכללה אם כדאי לי ללכת חצי בצחוק והם מאד עודדו אותי. אמרו שאני החנון שלהם והם מאחורי... מילאתי את הפרטים, שלחתי אימייל ותמונה ובואתי לאודישן חדור מטרה. אודישן ראשון, שני, שלישי... באתי 85% בשביל החוויה, וכי זה משהו שמעולם לא עשיתי. אני בקטע של לחוות דברים שמעולם לא חוויתי, אם נשקפת לי ההזדמנות. 10% בשביל הכישורים החברתיים מול המין היפה ואולי 4.9% בשביל הפרסום. לקדם את עצמי בעולם. ומשימות משפילות? בכיף! אני בעד! אין לי בעיה עם השפלות, למרות שלצערי לא יצא לי ממש לבצע אותן. הטעימה משחיה הצורנית השאירה אותי עם טעם של עוד, ואולי לאט לאט אשלים את הפער עם מה שחברי לתוכנית חוו (כבר יצאתי כמה פעמים לשופינג, בשבת הקרובה אני הולך לעשות מצנחי רחיפה, היום הייתי ברדיו...)
 
שמתי לב שאין לך בעיה להשפיל את עצמך ../images/Emo3.gif

אתה אפילו שואב מזה איזשהו עונג מזוכיסטי!
לגבי הרדיו היום - בהתחלה הקשבתי בתדר לא נכון, ואז התקשרו אליי מהספק של האינטרנט והייתי חייב לסגור איתם ת'עניינים. בסוף שמעתי אותך מדבר בקושי דקה! יש את זה אולי באינטרנט?
 

In Red

New member
נראה לי שתהנה ללכת לזיפר הבא

או אפילו למועדון מקסים....
 

גם אני6

New member
אני לא הלכתי,

מסיבה אחת ויחידה.. החשש העצום שלי להתפדח. ולו רק מבחינה פיזית- אני לא ספורטאית, אין לי כושר פיזי לרוץ, להתאמן החשש הזה, להיות מאחור? זה, בעיקר, מה שמנע ממני. אני לא חיה בבועה שאני ה-כ-י יפה, ה-כ-י מדהימה וכוסית יותר מכולן. אז.. to be left out, that what took me down mostly
 

svety

New member
אני לא הייתי הולכת,

ולו רק מהפחד של להיות המודחת הראשונה. בחבר'ה שלי עלה לא פעם שאני יכולה להיות מעולה בריאליטי, אבל, כאילו, אם ידיחו אותי ראשונה אני אמות מהפאדיחה.
 

elcool

New member
גם אני פחדתי להיות הראשון שיודח

וכשזה קרה זה היה בעסה, אבל זו עדיין חוויה מומלצת. כמה מעט שתיהי
 
הריאליטי האחרון שאלך זה לזה.

למה שהאנשים ברחוב יזכרו אותי בתור 'היפה והטיפשה'? פאדיחות רצח. חוץ מזה שאני לא אתקבל כי אני חכמה מספיק. על האח הגדול או הישרדות עוד אפשר לדבר.
 
אני בספק אם הייתי מתקבלת לתכנית

אני ילדה טובה, ולא עושה הרבה בעיות, אבל אם מנסים לראות את ההתאמה שלי למושג "חנונית" לפי השרשורפלצת- אז אני הכי לא מתאימה. לא מעניינים אותי כל הסרטים, תכניות, קומיקסים. אני ממש לא בישנית (ההפך הוא הנכון), ואפילו קשה לי לשבת וללמוד (אני מוכנה ללמוד ולצבור ידע בלי הישיבה שכרוכה בסיפור הזה). 'ני' זה תדירות, מבחינתי. מצד שני- אני בחיים לא אשים את קרית שמונה ליד אילת ואת הכנרת באמצע המדינה, ואת כל המשפטים שדן קנר (כפרה עליו, איזה קול מסוקס יש לו) ביקש שישלימו- ידעתי להשלים. רק אם ישלמו לי ממש ממש הרבה אני אסכים להוציא את עצמי מטומטמת בטלוויזיה, אבל תוך שבוע יהיה איזה מישהו שיספר לכולם שזה מבויים.
 
אני עדיין לא מספיק חנונית בשביל הטייפ בתכנית

מה לעשות שבתואר שבו אני לומדת (ביחד עם אנשים חכמים יותר וחכמים פחות, עד כדי דפ"ריות לפעמים) זו המשמעות של האות "ני". מה עוד אתה מצפה שאני אחשוב על האות הזו? אין יותר מדי אופציות. ולגבי שם המשפחה- אני מכירה גם קנר עם האות ק', ומכאן הבלבול. זה עדיין לא גורע מהסקסיות של הקול שלו. ותשלם לי, אז אולי אני אסכים לצאת מטומטמת בטלוויזיה, למרות הכל. (אוי, איך שכחתי? אני אצטרך לשלם לך סכום דומה
)
 
למעלה